Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС

 logo

Воскресенье, Сентябрь 21, 2025 - 00:01
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

вiд 02.03.2007 р. N 11/4-15/2159

 

Начальникам регiональних митниць
Начальникам митниць


     ДМСУ на виконання доручення КМУ щодо внесення законопроекту стосовно врегулювання неузгодженостей в законодавствi при оподаткуваннi гуманiтарної допомоги повiдомляє.

     Вiдповiдно до роз'яснень МФУ, наданих листом вiд 02.02.2007 р. N 31-20020-06-13/1985, у Законi України "Про податок на додану вартiсть" iснує неузгодженiсть мiж пп. 3.2.5 ст. 3 та пп. 5.1.21 ст. 5 щодо порядку оподаткування ПДВ операцiй iз iмпорту на митну територiю України товарiв у виглядi гуманiтарної допомоги.

     Зазначена неузгодженiсть полягає у тому, що згiдно зi ст. 3 Закону України "Про податок на додану вартiсть" операцiї з iмпорту майна як гуманiтарної допомоги, згiдно з мiжнародними договорами, згода на укладення яких надана ВРУ, та вiдповiдно до закону не є об'єктом оподаткування, а вiдповiдно до ст. 5 цього ж Закону операцiї з iмпорту пiдакцизних товарiв у виглядi гуманiтарної допомоги та товарiв, призначених для використання у господарськiй дiяльностi, не звiльняються вiд оподаткування, крiм товарiв, якi пiдпадають пiд дiю мiжнародних договорiв, згода на укладення яких надана ВРУ.

     Вiдповiдно до п. 11.4 ст. 11 Закону України "Про податок на додану вартiсть" врегулювання цiєї неузгодженостi можливе шляхом внесення вiдповiдних змiн до цього Закону.

     На нашу думку, у даному випадку усунення колiзiї з одночасним вирiшенням питання про звiльнення вiд оподаткування вантажiв з гуманiтарною допомогою полягає у виключеннi з пп. 5.1.21 ст. 5 Закону України "Про податок на додану вартiсть" абзацiв п'ятого та останнього, а також доповнення абзацу третього пп. 3.2.5 ст. 3 цього Закону пiсля слова "закону" словами "України "Про гуманiтарну допомогу".

     Крiм того, п. 4 ст. 15 Закону України "Про гуманiтарну допомогу" було доручено КМУ, за участю Комiтету ВРУ у справах пенсiонерiв, ветеранiв та iнвалiдiв, до 01.12.99 р. пiдготувати та внести на розгляд ВРУ проект Закону України про внесення змiн до законодавчих актiв з питань оподаткування, що випливають з цього Закону.

     На цей час змiни до законiв України з питань оподаткування, якi випливають з положень Закону України "Про гуманiтарну допомогу", не внесенi.

     З урахуванням вищевикладеного пропонуємо зазначеним законопроектом окрiм змiн до Закону України "Про податок на додану вартiсть" одночасно внести змiни до Закону України "Про Єдиний митний тариф" та Декрету КМУ "Про акцизний збiр" в частинi приведення їх положень у вiдповiднiсть до норм Закону України "Про гуманiтарну допомогу".

Заступник Голови Служби О. Шейко

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua