ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
вiд 19.12.2007 р. | N 29/5-11.1/7650-ЕП |
---|
Київськiй регiональнiй митницi |
Про класифiкацiю автомобiля-самоскида
Центральним митним управлiнням лабораторних дослiджень та експертної роботи розглянуто лист Київської регiональної митницi вiд 28.11.2007 N 35/1.2-13/12496-ЕП щодо класифiкацiї згiдно з УКТЗЕД автомобiля-самоскида VOLVO FM 8х6 з кузовом-самоскидом KN-KIPPER, дизельним двигуном, вантажопiдйомнiстю 31,780 тонн, заявленого до митного оформлення як вантажний.
Iз зазначеного питання повiдомляємо наступне.
Автомобiлi-самоскиди в залежностi вiд компоновки шасi, проходимостi, за параметрами осьового навантаження та зовнiшнiм габаритам подiляються на дорожнi, тобто якi можуть рухатись по дорогам загального користування, пiдвищеної проходимостi, якi можуть рухатись по бездорiжжю, та позашляховi (так званi "кар'єрнi"), якi можуть рухатись лише поза межами дорiг загального користування, тобто призначенi для використання на бездорiжжi.
Позашляховi кар'єрнi самоскиди призначенi для вивезення породи з мiсць вiдкритого розроблення корисних копалин, перевезення будiвельних матерiалiв - пiску, гравiю та iнших матерiалiв, для будiвництва дорiг тощо. Рух таких самоскидiв по дорогам загального користування заборонений, внаслiдок масово-габаритних обмежень. Позашляховi самоскиди використовують для транспортування вантажу на невелику вiдстань. Вони оснащенi кузовами ковшового типу i не мають бортiв, що вiдкриваються. Роль заднього борта виконує пiднята задня частина кузова. У конструкцiї, зазвичай, не використовують листовi ресори для амортизацiї. Цi самоскиди мають жорстке шасi-раму або шасi з шарнiрно-зчленованою рамою, гiдромеханiчну трансмiсiю, потужнi багатодисковi гальма.
Також iнформуємо, що у вантажних автомобiлiв iснує два види пiдвiски осей, а саме: незалежна та залежна.
У залежної пiдвiски (axle suspension) два колеса знаходяться на однiй вiсi, яка жорстко їх фiксує.
У незалежної пiдвiски (independent suspension) жорстко зафiксованої вiсi немає. За рахунок цього, при наїздi на будь-яку перешкоду, колеса пiд час руху не залежать одне вiд одного. Незалежнi пiдвiски, зазвичай, використовуються на кар'єрних самоскидах. У якостi пружних елементiв таких пiдвiсок використовують пневмогiдравлiчнi цилiндри.
Вищезазначений автомобiль-самоскид VOLVO FM 8х6 з кузовом-самоскидом KN-KIPPER, згiдно з iнформацiєю, отриманою вiд офiцiйного представника виробника (Вольво Трак Корпорейшн), має залежну пiдвiску iз пружними елементами у виглядi листових ресор, призначений для використання як по дорогах загального користування так i в умовах бездорiжжя та вiдноситься до вантажних автомобiлiв пiдвищеної проходимостi, що класифiкуються у товарнiй пiдкатегорiї 8704 23 згiдно з УКТЗЕД.
Заст. начальника Управлiння | В. Г. Вечер |