ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АДМIНIСТРАЦIЯ ЗАЛIЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
УКРАЇНИ
24.03.08 | N 11/5-9/3310-ЕП N ЦЗМ-12/704 |
---|
Начальникам регiональних митниць, митниць | |
Начальникам залiзниць, дирекцiй залiзничних перевезень |
Про зважування вагонiв пiд час руху поїзда
Вiдповiдно до Керiвництва з експлуатацiї ваг вагонних тензометричних для зважування рухомих об'єктiв: "Весы предназначены для поосевого взвешивания вагонов в движении без расцепки состава, в том числе цистерн с жидкими грузами, заполненных не менее, чем на 85%; счета числа вагонов; регистрации массы каждого вагона и массы состава; определения процентного распределения нагрузки по осям вагона и поперечной неравномерности загрузки вагона".
Гранично допустимi похибки вказаних ваг в експлуатацiї складають:
для вагона загальною вагою вiд 16 до 70 тонн включно при швидкостi руху вiд 2 до 10 км/год - 1% (у вiдсотках вiд 70 тонн), а при швидкостi руху вiд 10 до 20 км/год - 2% (у вiдсотках вiд 70 тонн);
для вагона загальною вагою бiльше 70 тонн при швидкостi руху вiд 2 до 10 км/год - 1% (у вiдсотках вiд ваги, що вимiрюється), а при швидкостi руху вiд 10 до 20 км/год - 2% (у вiдсотках вiд ваги, що вимiрюється).
У той же час частиною третьою пункту 27 Правил видачi вантажiв (далi - Правила), затверджених наказом Мiнiстерства транспорту України вiд 21.11.2000 N 644 i зареєстрованих у Мiнiстерствi юстицiї України 24.11.2000 за N 862/5083, визначено, що надлишок вантажу порiвняно з вагою, вказаною в накладнiй, вважається таким, що не перевищує норму, якщо вiн не виходить за межу граничного розходження визначення ваги нетто, яке становить 0,2 %.
З огляду на значнi розбiжностi в гранично допустимих похибках зважування на динамiчних тензометричних вагах i визначених Правилами, цi зважування на таких вагах використовуються залiзницями в першу чергу для забезпечення безпеки руху. У випадках виявлення невiдповiдностi загальної ваги, зафiксованої пiд час зважування вагона, вазi, вказанiй у накладнiй, з метою запобiгання виникненню аварiї, вагони у яких виявлено таку невiдповiднiсть ваги, пiдлягають вiдчепленню зi складу поїзда та переважуванню на вагах для статичного зважування з гранично допустимою похибкою 0,1%. За результатами статичного зважування цих вагонiв приймається спiльне рiшення залiзницi та митного органу про можливiсть подальшого їх перевезення або про необхiднiсть перевантаження частки перемiщуваних товарiв (вантажiв) в iншi вагони з метою забезпечення безпеки руху.
Ураховуючи викладене, отриманi в результатi зважування на динамiчних тензометричних вагах данi про загальну вагу перемiщуваних пiд митним контролем вагонiв можуть використовуватися митними органами для визначення форм та обсягу контролю, достатнiх для забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи, проте визначальними для цiлей митного контролю даними є данi зважування на статичних вагах.
Заступник Голови Державної митної служби | П.В.Пашко |
Заступник генерального директора Укрзалiзницi | В.В.Чорний |