ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
вiд 29 жовтня 2009 року | N 1033 |
---|
Про створення Диспетчерського центру
В зв'язку з уведенням з 03.11.2009 в експлуатацiю програмно-iнформацiйного комплексу з формування Реєстру пiдприємств, до товарiв i транспортних засобiв яких установлено спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення, визначених нормативно-правовими актами Державної митної служби України, наказую:
1. Створити на базi вiддiлу митних процедур на транспортi Департаменту органiзацiї митного контролю Диспетчерський центр по роботi з окремими пiдприємствами-резидентами, унесеними вiдповiдно до наказу Державної митної служби України вiд 10.08.2009 N 736 до Реєстру пiдприємств, до товарiв i транспортних засобiв яких установлено спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення, визначених нормативно-правовими актами Державної митної служби України (далi - Диспетчерський центр).
2. Вiдповiдальним за роботу Диспетчерського центру визначити Волика С. В., головного iнспектора вiддiлу митних процедур на транспортi Департаменту органiзацiї митного контролю (контактний телефон (044) 247-27-88). До складу Диспетчерського центру включити Дворника В. Й., заступника начальника вiддiлу митних процедур на транспортi Департаменту органiзацiї митного контролю.
3. Керiвникам структурних пiдроздiлiв та керiвникам спецiалiзованих митних установ Державної митної служби України забезпечити надання допомоги посадовим особам Диспетчерського центру в питаннях, вiднесених до їх компетенцiї.
4. Надати Волику С. В. та Дворнику В. Й. повноваження для звернення безпосередньо до керiвникiв та посадових осiб пiдроздiлiв митного оформлення, прямо чи опосередковано пов'язаних з проведенням митного контролю та митного оформлення товарiв, з метою отримання пояснень та копiй вiдповiдних документiв при виникненнi проблемних питань пiд час здiйснення митного контролю та митного оформлення товарiв пiдприємств-резидентiв, унесених до Реєстру.
5. Начальникам регiональних митниць, митниць:
5.1. Забезпечити першочергове виконання працiвниками митницi завдань, що надходитимуть вiд посадових осiб Диспетчерського центру, та їх розпоряджень в разi виникнення проблемних питань при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв, що є об'єктами зовнiшньоекономiчних операцiй пiдприємств-резидентiв, унесених до Реєстру;
5.2. Забезпечити протягом 3 - 4 годин з часу надходження повiдомлення у телефонному режимi вiд посадових осiб Диспетчерського центру вжиття заходiв для вирiшення проблемного питання, що виникло при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв. Про результати розгляду звернення або вiдмови у митному оформленнi товарiв (з оформленням Картки вiдмови в прийняттi митної декларацiї, митному оформленнi чи пропуску товарiв i транспортних засобiв через митний кордон України (далi - Картка вiдмови) негайно iнформувати Диспетчерський центр в письмову виглядi по факсу (044) 247-27-04.
5.3. Забезпечити до 17 годин кожного четверга iнформування Диспетчерського центру про стан справ iз здiйсненням митного контролю та митного оформлення товарiв пiдприємств-резидентiв, унесених до Реєстру за формою, що додається.
6. Вiдповiдальному за роботу Диспетчерського центру:
6.1. Забезпечити щопонедiлка (до 12 години) пiдготовку та надання керiвництву Держмитслужби України узагальненої iнформацiї про проблемнi питання, що виникали протягом звiтного перiоду при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв пiдприємств-резидентiв, унесених до Реєстру, в тому числi, про Картки вiдмови, виданi митним органом пiдприємствам-резидентам, унесеним до Реєстру (вiдразу пiсля отримання iнформацiї).
6.2. Iнформувати Управлiння внутрiшньої безпеки (у виглядi повiдомлення) про ознаки можливих неправомiрних дiй (бездiяльностi) працiвникiв митних органiв, пов'язаних з безпiдставним затриманням транспортних засобiв i товарiв пiдприємств-резидентiв, унесених до Реєстру, виявленi у ходi опрацювання проблемних питань, що надiйшли до Диспетчерського центру.
7. Встановити режим роботи Диспетчерського центру в робочi днi з 9-00 до 18-00. У разi виникнення проблемних питань при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв пiдприємств-резидентiв, унесених до Реєстру, поза робочим часом прийом звернень цих пiдприємств здiйснюється оперативним черговим Державної митної служби України (телефон/факс (044) 489-02-12) з подальшою передачею цих звернень до Диспетчерського центру.
8. Прес-службi (Судак С. Д.) забезпечити iнформування засобiв масової iнформацiї та Громадської ради при Державнiй митнiй службi України про вимоги цього наказу, а також розмiщення його на вiдомчому Веб-серверi Державної митної служби України в мережi Iнтернет.
9. Начальникам регiональних митниць, митниць забезпечити розмiщення цього наказу на iнформацiйних стендах в пунктах пропуску i в пiдроздiлах митного оформлення та iнформування про нього Громадськi ради при регiональних митницях, митницях, та довести змiст цього наказу до вiдома унесених до Реєстру пiдприємств-резидентiв.
10. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Служби Федорова О. О.
Голова Служби | А. В. Макаренко |
Додаток до наказу Державної митної служби України вiд 29 жовтня 2009 р. N 1033 |
|
Форма |
____________ митниця
Звiт з ___ по ___
N з/п |
Найменування пiдприємства-резидента | Iдентифiкацiйний код за ЄДРПОУ пiдприємства- резидента | Мiсцезнаходження пiдприємства-резидента | Дата та номер наказу митного органу про включення пiдприємства-резидента до Реєстру | Рiвень довiри, встановлений до пiдприємства ("бiлий" або "зелений" список) | Проблемне питання | Заходи, вжитi для вирiшення проблемного питання та їх результат (в тому числi видача Картки вiдмови) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
____________________________________________________*
____________
* За вiдсутностi проблемних
питань таблиця не заповнюється, натомiсть
вчиняється запис "Проблемнi питання
вiдсутнi".
Директор Департаменту органiзацiї митного контролю | А. I. Сербайло |