ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Київ
10.10.12 | N 528 |
---|
Про затвердження Положення про Департамент
митного аудиту, аналiзу та управлiння ризиками
Керуючись частиною четвертою статтi 548 Митного кодексу України та на виконання п.п. 4.2 п. 4 наказу Державної митної служби України вiд 02.10.2012 N 510 наказую:
1. Затвердити Положення про Департамент митного аудиту, аналiзу та управлiння ризиками Державної митної служби України у трьох примiрниках (додаються).
2. Начальнику Управлiння справами (Погорєлова Т.В.) направити до Департаменту митного аудиту, аналiзу та управлiння ризиками Державної митної служби України два примiрника Положення та двi належним чином завiренi копiї цього наказу.
3. Департаменту митного аудиту, аналiзу та управлiння ризиками Державної митної служби України (Прокопенко Я.П.) забезпечити державну реєстрацiю цього Положення вiдповiдно до вимог чинного законодавства.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Дериволкова С.Д.
Голова Служби | I.Г. Калєтнiк |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державної митної служби України 10.10.12 N 528 |
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ДЕПАРТАМЕНТ МИТНОГО АУДИТУ, АНАЛIЗУ ТА
УПРАВЛIННЯ РИЗИКАМИ
1. Загальнi положення
1.1. ДЕПАРТАМЕНТ МИТНОГО АУДИТУ, АНАЛIЗУ ТА УПРАВЛIННЯ РИЗИКАМИ ДЕРЖАВНОЇ МИТНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далi - Департамент) є спецiалiзованим митним органом, який в межах своєї компетенцiї та делегованих Держмитслужбою повноважень здiйснює на митнiй територiї України державну митну справу та забезпечує комплексний контроль за додержанням законодавства України з питань державної митної справи, керiвництво та координацiю дiяльностi iнших митних органiв з питань проведення документальних перевiрок, аналiтичної роботи у напрямку виявлення порушень законодавства України з питань державної митної справи (далi - аналiтична робота) та управлiння ризиками.
1.2. Департамент у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, мiжнародними договорами України, укладеними в установленому законом порядку, Митним кодексом України, iншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабiнету Мiнiстрiв України, рiшеннями колегiї та наказами Держмитслужби, положенням, пiдписаним начальником Департаменту та затвердженим наказом Держмитслужби, iншими нормативно-правовими актами.
1.3. Департамент здiйснює свою дiяльнiсть згiдно з планами роботи Держмитслужби й Департаменту.
1.4. Положення про структурнi пiдроздiли Департаменту, посадовi iнструкцiї посадових осiб Департаменту затверджуються начальником Департаменту.
1.5. Зоною дiяльностi Департаменту є митна територiя України.
1.6. Департамент пiдпорядковується Держмитслужбi.
Спрямування, координацiю та контроль дiяльностi Департаменту здiйснює заступник Голови Держмитслужби вiдповiдно до розподiлу функцiональних обов'язкiв мiж Головою Держмитслужби та його заступниками. Безпосереднє керiвництво Департаментом здiйснює начальник Департаменту.
1.7. З питань органiзацiї службової дiяльностi Департаменту пiдпорядковуються пiдроздiли митного аудиту митниць.
1.8. Структура, штатний розпис та кошторис Департаменту затверджуються Головою Держмитслужби. Гранична чисельнiсть посадових осiб Департаменту затверджується наказом Держмитслужби.
1.9. Департамент є юридичною особою, має самостiйний баланс, печатку iз зображенням Державного Герба України, своїм найменуванням та iншi печатки, штампи, бланки, вiдповiднi рахунки в територiальному органi Державної казначейської служби України та вiддiленнi уповноваженого банку.
1.10. Створення, реорганiзацiя та лiквiдацiя Департаменту здiйснюються Держмитслужбою згiдно з чинним законодавством.
1.11. Департамент виконує свої завдання як безпосередньо, так i через пiдроздiли митниць митного аудиту.
1.12. Фiнансування та матерiально-технiчне забезпечення дiяльностi Департаменту здiйснюється за рахунок коштiв Державного бюджету України у межах затвердженого кошторису та фактично видiлених асигнувань.
1.13. Департамент має митнi забезпечення, передбаченi Митним кодексом України, що зберiгаються в окремому сейфi в примiщеннi Департаменту й видаються у встановленому Держмитслужбою порядку начальником Департаменту або вповноваженою ним особою посадовим особам Департаменту пiд пiдпис на термiн виконання службових повноважень.
1.14. Мiсцезнаходження Департаменту: 04119, м. Київ, вул. Дегтярiвська, 11-г.
2. Основнi завдання Департаменту
Основними завданнями Департаменту є:
2.1. Участь у реалiзацiї державної полiтики України у сферi державної митної справи шляхом здiйснення заходiв з управлiння ризиками з метою визначення форм та обсягiв митного контролю, проведення документальних перевiрок, здiйснення аналiтичної роботи, контролю за проведенням митного оформлення енергоносiїв.
2.2. Забезпечення правильного застосування, неухильного дотримання та запобiгання вчиненню порушень вимог законодавства України з питань державної митної справи.
2.3. Контроль за дiяльнiстю митних органiв з питань проведення документальних перевiрок, управлiння ризиками, аналiтичної роботи.
Надання методичної й практичної допомоги митним органам з питань, що належать до компетенцiї Департаменту.
2.4. Проведення аналiзу статистичної та iншої iнформацiї, яка надходить до Департаменту вiд митниць про результати аналiтичної роботи, управлiння ризиками, проведення документальних перевiрок.
2.5. Розробка проектiв нормативно-правових актiв з питань проведення документальних перевiрок, аналiтичної роботи, управлiння ризиками.
2.6. Здiйснення митного контролю шляхом проведення документальних перевiрок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, у тому числi своєчасностi, достовiрностi, повноти нарахування та сплати митних платежiв.
Контроль та координацiя здiйснення таких заходiв митними органами.
2.7. Забезпечення пiдготовки та затвердження квартальних планiв проведення митними органами документальних планових виїзних перевiрок платникiв податкiв.
Органiзацiя заходiв щодо пiдвищення ефективностi та якостi роботи митниць в цьому напрямi.
2.8. Органiзацiя та координацiя застосування системи управлiння ризиками при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв i транспортних засобiв.
2.9. Пiдготовка узагальнених пропозицiй щодо прiоритетних напрямiв реалiзацiї заходiв з управлiння ризиками пiд час митного контролю та оформлення.
Участь, в межах компетенцiї, у здiйсненнi аналiзу та оцiнки ризикiв, розробленнi i реалiзацiї заходiв з управлiння ризиками пiд час митного контролю та оформлення.
2.10. Аналiз та спiвставлення з метою управлiння ризиками наявної в Єдинiй автоматизованiй iнформацiйнiй системi Держмитслужби (далi - ЄАIС Держмитслужби) попередньої iнформацiї про товари та транспортнi засоби, що перемiщуються через митний кордон України, яка надходить до Держмитслужби вiд митних органiв iноземних держав.
2.11. Здiйснення аналiзу зовнiшньоекономiчних операцiй та товаропотокiв з метою виявлення i усунення чинникiв, якi негативно впливають на стан дотримання законодавства України з питань державної митної справи.
2.12. Забезпечення рацiонального використання матерiальних i фiнансових ресурсiв вiдповiдно до нормативiв i кошторисiв, збереження державної власностi.
2.13. Виконання iнших завдань, визначених керiвництвом Держмитслужби.
3. Основнi повноваження Департаменту
В межах компетенцiї Департамент:
3.1. У встановленому Держмитслужбою порядку бере участь у перевiрках митних органiв з питань, що належать до компетенцiї Департаменту. Надає пропозицiї керiвництву Держмитслужби за результатами таких перевiрок.
3.2. Здiйснює обмiн iнформацiєю з правоохоронними та митними органами, iншими органами виконавчої влади з питань, що стосуються виконання покладених на Департамент завдань.
3.3. Органiзовує, у межах своєї компетенцiї, ведення i обробку встановлених Держмитслужбою форм звiтностi та iнформацiйних баз даних Держмитслужби.
3.4. Забезпечує збирання, узагальнення й аналiз iнформацiї про стан дотримання законодавства України з питань державної митної справи, а також про стан i результати проведення документальних перевiрок, застосування системи управлiння ризиками, аналiтичної роботи. Iнформує з цих питань керiвництво Держмитслужби.
3.5. Iнформує пiдроздiл Держмитслужби, до повноважень якого вiдносяться питання боротьби з корупцiєю, про факти, що можуть свiдчити про вчинення корупцiйних правопорушень посадовими особами митних органiв пiд час виконання ними службових обов'язкiв.
3.6. Здiйснює представництво Департаменту та/або митниць в судах пiд час розгляду справ, пов'язаних з оскарженням, визнанням протиправними та/або скасуванням податкових повiдомлень-рiшень або iнших рiшень, дiй, бездiяльностi митниць або їх посадових осiб з питань, пов'язаних iз проведенням документальних перевiрок. Зазначенi у цьому пунктi повноваження реалiзуються шляхом надання довiреностi начальником Департаменту або особою, яка виконує його обов'язки.
3.7. Бере участь у розглядi звернень, запитiв та iнших документiв, що надходять вiд депутатiв усiх рiвнiв, органiв державної влади, юридичних i фiзичних осiб.
3.8. Вносить на розгляд керiвництва Держмитслужби пропозицiї щодо вдосконалення нормативно-правових актiв з питань проведення документальних перевiрок, управлiння ризиками, здiйснення аналiтичної роботи, форм i методiв роботи митних органiв в цьому напрямi, а також з iнших питань, що належать до компетенцiї Департаменту.
Розробляє проекти актiв з питань аналiтичної роботи, управлiння ризиками, проведення документальних перевiрок.
3.9. Посадовi особи Департаменту користуються доступом на територiї пунктiв пропуску через державний кордон України, зон митного контролю, складiв митних органiв, iнших об'єктiв митної iнфраструктури.
3.10. Органiзовує та здiйснює митний контроль шляхом проведення документальних перевiрок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, у тому числi своєчасностi, достовiрностi, повноти нарахування та сплати митних платежiв, координує та контролює роботу митних органiв у цьому напрямку, здiйснює загальний контроль за усуненням порушень, виявлених такими перевiрками.
3.11. Пiд час проведення документальних перевiрок органiзовує та проводить заходи, передбаченi Митним кодексом України, iншими законами України та нормативно-правовими актами.
Здiйснює контроль та координацiю дiяльностi митних органiв при плануваннi, проведеннi документальних перевiрок та реалiзацiї їх матерiалiв.
Затверджує загальний план проведення митницями документальних планових виїзних перевiрок на вiдповiдний квартал.
3.12. Виявляє факти, якi свiдчать про можливi порушення законодавства України з питань державної митної справи при нарахуваннi та/або сплатi митних платежiв як посадовими особами митних органiв України, так i учасниками зовнiшньоекономiчної дiяльностi.
3.13. У встановленому порядку забезпечує планування та проведення митними органами документальних планових виїзних перевiрок пiдприємств.
3.14. Аналiзує iнформацiю про перемiщення через митний кордон України товарiв i транспортних засобiв, у тому числi енергоносiїв.
3.15. Збирає, накопичує, систематизує та аналiзує наявну iнформацiю про учасникiв зовнiшньоекономiчних вiдносин, об'єкти та механiзми митного контролю й митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, у тому числi енергоносiїв. За необхiдностi формує вiдповiднi бази даних.
3.16. Спiльно з iншими митними органами органiзує впровадження в митнiй службi України системи управлiння ризиками при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв i транспортних засобiв.
Координує застосування системи управлiння ризиками пiд час митного контролю та оформлення.
3.17. Збирає, накопичує, систематизує та аналiзує iнформацiю щодо здiйснених зовнiшньоекономiчних операцiй, учасникiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi, результатiв митного контролю та митного оформлення товарiв i транспортних засобiв з метою аналiзу та управлiння ризиками.
3.18. Здiйснює аналiз та спiвставлення, з метою управлiння ризиками, наявної в ЄАIС Держмитслужби попередньої iнформацiї про товари та транспортнi засоби, що перемiщуються через митний кордон України, яка надходить до Держмитслужби вiд митних органiв iноземних держав.
Вживає заходiв з метою перевiрки вiдповiдностi дiй посадових осiб митних органiв пiд час здiйснення процедур митного контролю та митного оформлення iз використанням наявної в ЄАIС Держмитслужби попередньої iнформацiї про товари та транспортнi засоби, що перемiщуються через митний кордон України, яка надходить до Держмитслужби вiд митних органiв iноземних держав.
3.19. В межах компетенцiї, разом iз iншими митними органами, здiйснює аналiз та оцiнку ризикiв, а також аналiз причин та умов, що призвели до їх виникнення.
На пiдставi аналiзу ризикiв та пропозицiй, наданих митними органами, здiйснює формування профiлiв ризику та розробку, в межах компетенцiї, iнших заходiв з управлiння ризиками, з метою визначення форм та обсягiв митного контролю.
3.20. Розглядає пропозицiї митних органiв з питань застосування системи управлiння ризиками.
Погоджує, в межах компетенцiї, розробленi митними органами заходи з управлiння ризиками пiд час митного контролю та оформлення.
3.21. Здiйснює, на основi результатiв аналiзу ризику та пропозицiй, наданих митними органами, пiдготовку узагальнених пропозицiй щодо прiоритетних напрямiв реалiзацiї заходiв з управлiння ризиками пiд час митного контролю та оформлення.
3.22. Здiйснює контроль за реалiзацiєю заходiв з управлiння ризиками пiд час митного контролю та оформлення.
Збирає, систематизує та аналiзує iнформацiю про результати застосування митницями заходiв з управлiння ризиками, визначає їх ефективнiсть, готує в межах компетенцiї змiни до заходiв з управлiння ризиками, розроблених самостiйно, та iнiцiює внесення змiн до заходiв з управлiння ризиками, розроблених iншими митними органами.
Здiйснює iнформування керiвництва Держмитслужби у разi виявлення невiдповiдностi дiй посадових осiб митниць пiд час застосування системи управлiння ризиками чинному законодавству України.
3.23. Готує та подає керiвництву Держмитслужби пропозицiї щодо вдосконалення законодавства з питань державної митної справи, запровадження мiжнародного досвiду в роботi митних органiв у напрямi управлiння ризиками.
3.24. Вивчає форми, способи, характер вчинення порушень законодавства України з питань державної митної справи учасниками зовнiшньоекономiчної дiяльностi, а також причини, що до них призводять, i умови, що їм сприяють.
3.25. З метою виконання завдань покладених на Департамент, приймає участь у здiйсненнi заходiв з огляду територiй i примiщень складiв тимчасового зберiгання, митних лiцензiйних складiв, спецiальних митних зон, магазинiв безмитної торгiвлi й iнших мiсць, де розмiщенi або можуть бути розмiщенi товари й транспортнi засоби, що пiдлягають митному контролю, чи провадиться дiяльнiсть, контроль за якою покладено на митнi органи.
3.26. Дає митницям обов'язковi для виконання доручення щодо проведення митного огляду (переогляду) товарiв, транспортних засобiв, особистого огляду громадян у порядку визначеному законодавством України з питань державної митної справи.
3.27. Вносить пропозицiї Головi Держмитслужби щодо застосування методiв посиленого контролю до суб'єктiв i об'єктiв митного контролю, коригування часу й механiзмiв митного контролю й митного оформлення та щодо iнших заходiв з метою запобiгання порушенням чинного законодавства.
3.28. Здiйснює збiр, обробку, узагальнення та аналiз тематичної iнформацiї щодо стану та результатiв роботи митних органiв по органiзацiї роботи в напрямку ведення аналiтичної роботи з метою виявлення порушень законодавства України з питань державної митної справи.
3.29. Надає практичну та методичну допомогу митним органам в органiзацiї їх дiяльностi з питань, що належать до компетенцiї Департаменту.
3.30. У встановленому законодавством України порядку звертається до органiв державної влади, правоохоронних органiв України, пiдприємств, установ, органiзацiй, громадян України, уповноважених органiв iноземних держав iз запитами, пiдписаними начальником Департаменту або його заступниками, про надання необхiдної iнформацiї.
3.31. Одержує в установленому порядку вiд iнших митних органiв, а також мiжнародних органiзацiй i установ, митних органiв iноземних держав вiдомостi, документи, iншi матерiали, необхiднi для виконання покладених на Департамент завдань.
3.32. Використовує в установленому Держмитслужбою порядку iнформацiйнi й довiдковi бази даних ЄАIС Держмитслужби та вiдповiднi програмно-iнформацiйнi комплекси, створює власнi та використовує мiжнароднi iнформацiйнi бази даних з метою виконання завдань, покладених на Департамент.
3.33. У встановленому Держмитслужбою порядку залучає посадових осiб митної служби України до виконання завдань, покладених на Департамент.
Вимагає в межах компетенцiї вiд керiвникiв митних органiв додержання вимог законодавства України з питань державної митної справи.
3.34. Дає обов'язковi до виконання доручення керiвникам митниць, митних органiзацiй для вжиття заходiв чи здiйснення дiй, спрямованих на виконання завдань, що належать до компетенцiї Департаменту, та вимагає звiти про їх виконання.
3.35. Вносить пропозицiї керiвництву Держмитслужби про притягнення до вiдповiдальностi посадових осiб та працiвникiв митних органiв, щодо яких встановлено факти порушень ними законодавства України або зловживань службовим становищем.
3.36. Iнiцiює скликання в установленому порядку нарад iз залученням посадових осiб митних органiв, представникiв органiв державної влади, органiв виконавчої влади та мiсцевого самоврядування, установ i органiзацiй, суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi для вирiшення завдань, що належать до компетенцiї Департаменту.
3.37. Забезпечує у встановленому Держмитслужбою порядку та на пiдставi мiжнародних угод участь митних органiв у мiжнародному спiвробiтництвi з питань що належать до компетенцiї Департаменту.
3.38. Забезпечує в Департаментi реалiзацiю державної полiтики з питань кадрової роботи. Забезпечує належний рiвень професiйної пiдготовки посадових осiб Департаменту. Органiзує роботу з проведення стажування та атестацiї посадових осiб Департаменту, пiдвищення квалiфiкацiї його особового складу й формування кадрового резерву.
3.39. Проводить виховну, попереджувально-профiлактичну та роз'яснювальну роботу з посадовими особами Департаменту вiдповiдно до положень Митного кодексу України, Законiв України "Про державну службу", "Про державну таємницю", "Про Дисциплiнарний статут митної служби України" та iнших нормативно-правових актiв.
3.40. Здiйснює облiк вiйськовозобов'язаних посадових осiб Департаменту.
3.41. Веде згiдно iз законодавством України фiнансово-господарську дiяльнiсть, бухгалтерський облiк усiх фiнансово-господарських операцiй з вiдображенням їх у регiстрах бухгалтерського облiку.
3.42. Забезпечує рацiональне використання матерiальних i фiнансових ресурсiв вiдповiдно до нормативiв та кошторисiв, збереження державної власностi.
3.43. Забезпечує складання та подання до Держмитслужби та iнших уповноважених органiв фiнансової, бюджетної, податкової та статистичної звiтностi з дотриманням строкiв, встановлених чинним законодавством.
3.44. Використовує в роботi кримiналiстичну, спецiальну технiку, засоби зв'язку й транспорт.
4.45. Забезпечує в межах своїх повноважень виконання вимог законодавства з питань охорони державної таємницi, службової iнформацiї, а також правил поводження з документами з обмеженим доступом.
3.46. Використовує бланк Департаменту встановленого зразка для листування iз зовнiшнiми кореспондентами з питань, що належать до компетенцiї Департаменту.
4. Керiвництво Департаментом
4.1. Департамент очолює начальник Департаменту, який призначається на посаду i звiльняється з посади у встановленому законодавством порядку.
4.2. Начальник Департаменту пiдписує положення про Департамент.
4.3. Начальник Департаменту має заступникiв за напрямами дiяльностi. Кiлькiсть заступникiв та їхнi повноваження визначаються Держмитслужбою за поданням начальника Департаменту.
4.4. Начальник Департаменту несе персональну вiдповiдальнiсть за органiзацiю роботи в Департаментi та результати його дiяльностi.
4.5. Начальник Департаменту є розпорядником фiнансових та матерiальних ресурсiв Департаменту.
4.6. Начальник Департаменту при виконаннi покладених на Департамент завдань представляє його iнтереси в iнших органах виконавчої влади та мiсцевого самоврядування, в установах i органiзацiях, включаючи установи i органiзацiї iноземних держав, укладає господарськi та iншi угоди з питань, що належать до його компетенцiї.
4.7. Начальник Департаменту вiдповiдно до покладених на нього обов'язкiв:
4.7.1. Здiйснює керiвництво дiяльнiстю Департаменту.
4.7.2. Контролює дотримання посадовими особами Департаменту вимог законодавства України.
4.7.3. Вносить пропозицiї керiвництву Держмитслужби про притягнення до вiдповiдальностi посадових осiб митних органiв та митних органiзацiй, якi вчинили порушення вимог нормативно-правових актiв.
4.7.4. Органiзує взаємодiю Департаменту з органами виконавчої влади та управлiння, органами мiсцевого самоврядування, запитує й одержує у встановленому порядку вiд митних органiв, структурних пiдроздiлiв Держмитслужби, митних органiв iноземних держав, iнших державних i недержавних органiв, юридичних осiб i громадян необхiдну iнформацiю, документи й матерiали для виконання завдань, покладених на Департамент, надає вiдповiдно до своєї компетенцiї iншу службову iнформацiю митним органам, митним органiзацiям, спецiалiзованим навчальним закладам та науково-дослiднiй установi Держмитслужби, структурним пiдроздiлам Держмитслужби, iншим державним i недержавним органам.
4.7.5. За дорученням Голови Держмитслужби вiд iменi Держмитслужби представляє її iнтереси в мiжнародних, представницьких, державних, громадських та iнших органiзацiях.
4.7.6. Бере участь у роботi комiсiй, делегацiй, експертних та iнших робочих груп та/або входить до їх складу для вирiшення питань, що належать до компетенцiї Департаменту.
4.7.7. Встановлює органiзацiйнi принципи та порядок роботи Департаменту, видає вiдповiдну органiзацiйну документацiю, затверджує положення про структурнi пiдроздiли Департаменту, а також посадовi iнструкцiї його посадових осiб.
4.7.8. Розпоряджається у встановленому порядку коштами загального та спецiального фондiв Державного бюджету України в межах затверджених кошторисiв, матерiальними цiнностями, наданими в розпорядження Департаменту, за їх цiльовим призначенням.
4.7.9. Укладає договори та угоди для забезпечення дiяльностi Департаменту й проводить розрахунки, пов'язанi з фiнансово-господарською дiяльнiстю Департаменту.
4.7.10. Забезпечує розробку проектiв нормативно-правових актiв, що розробляються за напрямком дiяльностi Департаменту, проектiв наказiв, що подаються йому на пiдпис, i пiдписує їх, видає розпорядження, контролює виконання посадовими особами Департаменту наказiв Департаменту та своїх розпоряджень, якiсть i своєчаснiсть виконання ними доручень Держмитслужби.
4.7.11. Веде роботу з добору й розподiлу кадрiв, вносить подання щодо присвоєння спецiальних звань, вносить подання та порушує клопотання щодо призначення на посади, звiльнення з посад посадових осiб Департаменту, посади яких вiднесено до номенклатури посад Голови Держмитслужби.
4.7.12. Присвоює спецiальнi звання iнспекторiв митної служби 1 - 4 рангiв, iнспекторiв митної служби та молодших iнспекторiв митної служби посадовим особам Департаменту.
4.7.13. Забезпечує своєчасне направлення посадових осiб Департаменту до навчальних закладiв для їх пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї, органiзує їх навчання без вiдриву вiд роботи, забезпечує проходження студентами i курсантами вищих навчальних закладiв виробничої практики на робочих мiсцях.
4.7.14. Направляє посадових осiб Департаменту в службовi вiдрядження.
4.7.15. Доручає посадовим особам Департаменту та iнших митних органiв проведення митного контролю у формi документальних перевiрок, а також зустрiчних звiрок.
4.7.16. Органiзує та веде виховну й попереджувально-профiлактичну роботу серед особового складу Департаменту, у порядку, встановленому законодавством України, застосовує заохочення, дисциплiнарнi стягнення та заходи дисциплiнарного впливу до посадових осiб Департаменту, а також порушує клопотання про застосування заохочень, дисциплiнарних стягнень та заходiв дисциплiнарного впливу до посадових осiб, посади яких вiднесено до номенклатури посад Голови Держмитслужби, приймає рiшення про проведення в Департаментi службових розслiдувань у порядку, установленому законодавством України.
4.7.17. Органiзує проведення атестацiї посадових осiб згiдно з номенклатурою посад.
4.7.18. У разi потреби здiйснює за погодженням з Держмитслужбою перерозподiл штатної чисельностi структурних пiдроздiлiв Департаменту.
4.7.19. Органiзує отримання та прийом, облiк, зберiгання, iнвентаризацiю, списання матерiальних цiнностей, а також їх видачу структурним пiдроздiлам Департаменту.
4.7.20. Забезпечує зберiгання й застосування посадовими особами Департаменту митного забезпечення в порядку, установленому законодавством України, органiзує проведення розслiдування випадкiв його неправомiрного застосування або втрати.
4.7.21. Забезпечує належнi умови працi посадових осiб Департаменту.
4.7.22. Спiльно з правоохоронними органами України органiзує здiйснення спецiальних заходiв щодо забезпечення захисту посадових осiб Департаменту, членiв їх сiмей.
4.7.23. Забезпечує захист державної таємницi пiд час проведення всiх видiв таємних робiт з використанням документiв та виробiв, що мiстять державну таємницю, контролює виконання посадовими особами Департаменту вимог Закону України "Про державну таємницю" та iнших нормативних актiв з питань охорони державної таємницi.
4.7.24. Вживає заходiв iз захисту посадових осiб, майна, примiщень Департаменту вiд можливих наслiдкiв надзвичайних ситуацiй, а також своєчасної лiквiдацiї цих наслiдкiв.
4.7.25. Розглядає звернення юридичних i фiзичних осiб, вживає заходiв до усунення причин, що призвели до порушення їх законних прав та iнтересiв, проводить особистий прийом.
4.7.26. Здiйснює iншi функцiї й користується iншими правами згiдно iз законодавством України.
4.8. Начальник Департаменту несе вiдповiдальнiсть за:
4.8.1. Неякiсне, неповне та несвоєчасне виконання завдань, покладених на Департамент.
4.8.2. Порушення Присяги державного службовця.
4.8.3. Невиконання або неналежне виконання своїх службових обов'язкiв.
4.8.4. Перевищення повноважень, порушення обмежень i заборон, установлених законодавством з питань проходження служби в митних органах, або вчинення iнших дiй, якi дискредитують не тiльки посадову особу, а й митну службу України.
4.8.5. Порушення правил внутрiшнього трудового розпорядку, норм професiйної етики та iншi порушення службової дисциплiни.
4.8.6. Недотримання посадовими особами Департаменту вимог законодавства України, наказiв Держмитслужби, а також розпоряджень прямих та безпосереднiх керiвникiв.
4.8.7. Неналежну органiзацiю роботи з розгляду звернень юридичних та фiзичних осiб, що надходять на адресу Департаменту.
4.8.8. Недотримання фiнансово-бюджетної та штатно-кошторисної дисциплiни, неналежну органiзацiю бухгалтерського облiку в Департаментi, незабезпечення вiдображення всiх господарських операцiй у первинних документах, незбереження оброблених документiв, реєстрiв i звiтiв протягом строкiв, установлених законодавством України.
4.8.9. Неякiсний добiр i розстановку кадрiв, незадовiльну виховну та попереджувально-профiлактичну роботу з кадрами, неналежну професiйну пiдготовку особового складу Департаменту.
4.8.10. Неналежну органiзацiю в Департаментi роботи з охорони працi, незабезпечення безпечних умов працi, порушення вимог законодавчих та iнших нормативних актiв з охорони працi.
4.8.11. Неналежний стан службової дисциплiни в пiдпорядкованому Департаментi.
4.8.12. Негативнi результати дiяльностi посадових осiб Департаменту.
4.8.13. Вчинення дiянь, що сприяли контрабандi та порушенням митних правил.
Начальник Департаменту митного аудиту, аналiзу та управлiння ризиками | Я.П. Прокопенко |