МIНIСТЕРСТВО ДОХОДIВ I ЗБОРIВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.06.2013 | N 145 |
---|
Про затвердження Регламенту роботи
Монiторингового центру
Iз змiнами, внесеними наказами
Мiнiстерства доходiв i зборiв України
вiд 03.07.2013 N 230,
вiд 16.08.2013 N 362
Вiдповiдно до Положення про Мiнiстерство доходiв i зборiв України, затвердженого Указом Президента України вiд 18 березня 2013 року N 141/2013, та розпорядження Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 20 березня 2013 року N 166-р "Питання Мiнiстерства доходiв i зборiв", а також з метою регламентацiї роботи Монiторингового центру Мiнiстерства доходiв i зборiв України наказую:
1. Затвердити Регламент роботи Монiторингового центру Мiнiстерства доходiв i зборiв України (далi - Регламент), що додається.
2. Керiвникам структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв, головних управлiнь Мiндоходiв в АР Крим, областях, мiстах Києвi та Севастополi, Мiжрегiонального головного управлiння Мiндоходiв - Центрального офiсу з обслуговування великих платникiв та митниць Мiндоходiв забезпечити неухильне дотримання вимог Регламенту.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Мiнiстр | О.В. Клименко |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Мiндоходiв вiд 04.06.2013 року N 145 |
РЕГЛАМЕНТ
роботи Монiторингового центру Мiнiстерства
доходiв i зборiв України
I. Загальнi положення
1.1. Регламент роботи Монiторингового центру Мiнiстерства доходiв i зборiв України (далi - Регламент) є розпорядчим документом, який визначає правила роботи Монiторингового центру Мiнiстерства доходiв i зборiв України (далi - Монiторинговий центр), а також взаємодiю зi структурними пiдроздiлами Мiндоходiв та його територiальними органами.
1.2. Монiторинговий центр у дiяльностi керується Конституцiєю України, Законом України "Про державну службу", законами України з питань податкової та митної полiтики, iншими законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, а також актами Кабiнету Мiнiстрiв України, Податковим та Митним кодексами, Положенням про Мiнiстерство доходiв i зборiв України, затвердженим Указом Президента України вiд 18 березня 2013 року N 141/2013, положеннями про структурнi пiдроздiли та територiальнi органи Мiндоходiв, наказами i розпорядженнями Мiндоходiв та цим Регламентом.
1.3. Основними завданнями Монiторингового центру є:
запобiгання реалiзацiї суб'єктами господарювання схем ухилення вiд оподаткування;
упередження порушень закону при митному оформленнi та контрабанди;
оперативне управлiння ризиками ухилення вiд оподаткування;
лiквiдацiя передумов корупцiйних дiянь;
забезпечення органiзацiйно-технологiчної та алгоритмiчної незалежностi iнформацiйних матерiалiв та документiв, що готуються працiвниками Монiторингового центру;
надання iнформацiйно-аналiтичних висновкiв i оцiнок для ефективного контролю за дiяльнiстю структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв та його територiальних органiв;
забезпечення оперативностi та якостi iнформованостi керiвництва Мiндоходiв та його структурних пiдроздiлiв;
навчання та пiдвищення квалiфiкацiйного рiвня працiвникiв органiв Мiндоходiв.
II. Керiвництво Монiторингового центру
Керiвництво Монiторингового центру здiйснює начальник управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту Мiндоходiв, який:
органiзовує та координує роботу працiвникiв структурних пiдроздiлiв, задiяних у Монiторинговому центрi;
забезпечує взаємодiю Монiторингового центру iз вiдповiдними структурними пiдроздiлами Мiндоходiв;
готує за дорученням директора Координацiйно-монiторингового департаменту органiзацiйно-розпорядчi документи щодо дiяльностi Монiторингового центру;
вiдповiдає за ведення дiловодства у Монiторинговому центрi;
готує та надає у щоденному режимi (до 10 год. 00 хв.) за встановленою формою iнформацiю Мiнiстру доходiв i зборiв, першому заступнику Мiнiстра, заступнику Мiнiстра та заступнику Мiнiстра - керiвнику апарату;
органiзує навчання працiвникiв територiальних органiв Мiндоходiв з питань функцiонування Монiторингового центру;
тощо.
III. Склад Монiторингового центру та його комплектування
3.1. Базовим пiдроздiлом Монiторингового центру є управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту Мiндоходiв штатною чисельнiстю 42 одиницi.
3.2. Для забезпечення функцiонування Монiторингового центру на постiйнiй основi утворюються 2 робочi групи.
3.2.1. Першу робочу групу очолює директор Координацiйно-монiторингового департаменту i до складу входять представники таких структурних пiдроздiлiв:
Координацiйно-монiторингового департаменту;
Департаменту iнфраструктури;
Департаменту правової роботи;
Департаменту обслуговування платникiв податкiв;
Департаменту доходiв i зборiв з фiзичних осiб;
Департаменту розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв;
Департаменту оподаткування та контролю об'єктiв i операцiй;
Департаменту контролю за обiгом та оподаткуванням пiдакцизних товарiв;
Департаменту регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв;
Департаменту вiдомчого контролю та внутрiшнього аудиту;
Департаменту податкового та митного аудиту;
Департаменту митної справи;
Департамент органiзацiйного супроводження;
Департамент охорони державної таємницi, технiчного та криптографiчного захисту iнформацiї;
Департамент персоналу;
Департамент фiнансово-економiчної роботи та бухгалтерського облiку;
Департамент мiжнародних зв'язкiв;
Департамент боротьби з вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом;
Департамент координацiї нормотворчої та методологiчної роботи з питань оподаткування;
Департамент стратегiчного управлiння та iнновацiй;
Iнформацiйно-комунiкацiйний департамент;
Iнформацiйно-довiдковий департамент Мiндоходiв;
Головного оперативного управлiння;
Головного слiдчого управлiння фiнансових розслiдувань;
Головного управлiння внутрiшньої безпеки.
До складу цiєї групи, як правило входять, 2-4 працiвники (один з яких за посадою не нижче заступника начальника вiддiлу) кожного з зазначених структурних пiдроздiлiв, якi мають достатнiй фаховий рiвень пiдготовки та досвiд роботи у податкових або митних органах.
Пiдставою включення до складу робочої групи є розпорядчий документ, що готується управлiнням проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту.
До роботи у Монiторинговому центрi можуть залучатися працiвники територiальних органiв Мiндоходiв, якi вiдряджаються у розпорядження Координацiйно-монiторингового департаменту згiдно з вимогами нормативно-правових та розпорядчих документiв щодо органiзацiї та оформлення службових вiдряджень.
3.2.2. Друга робоча група утворюється для контролю за якiстю.
Очолює робочу групу працiвник управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту.
До складу цiєї групи входять працiвники:
Департаменту розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв - щодо контролю за достовiрнiстю баз даних;
Головного управлiння внутрiшньої безпеки - щодо контролю за збереженням iнформацiї, дотриманням пропускного режиму; експлуатацiї засобiв вiдеоспостереження на пунктах пропуску працiвникiв; належного використання комп'ютерної та оргтехнiки тощо;
Департаменту охорони державної таємницi, технiчного та криптографiчного захисту iнформацiї - щодо недопущення витоку iнформацiї.
IV. Роль та завдання структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв у роботi Монiторингового центру
4.1. Керiвники структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв, працiвники яких входять до першої робочої групи забезпечують:
контроль за безперебiйнiстю участi пiдлеглих працiвникiв (далi - працiвникiв) у роботi Монiторингового центру;
участь працiвникiв у спiльних нарадах, робочих зустрiчах, консультацiях, а також iнших органiзацiйних заходах з питань функцiонування Монiторингового центру;
залучення працiвникiв до пiдготовки вiдповiдної iнформацiї у межах компетенцiї очолюваного структурного пiдроздiлу;
участь у наповненнi баз даних Монiторингового центру iнформацiйними ресурсами, якi вiдсутнi у базах даних Мiндоходiв i формування яких здiйснюється за окремими запитами до територiальних органiв Мiндоходiв;
надання методичної пiдтримки щодо аналiзу та iнтерпретацiї iнформацiї, яка обробляється у Монiторинговому центрi, з питань, що належать до компетенцiї структурного пiдроздiлу;
внесення пропозицiй до Координацiйно-монiторингового департаменту щодо органiзацiї роботи Монiторингового центру;
участь у розробцi критерiїв оцiнки ефективностi дiяльностi територiальних органiв Мiндоходiв та удосконалення Автоматизованого табеля органiв Мiндоходiв;
проведення у межах компетенцiї оперативного аналiзу та монiторингу показникiв Автоматизованого табеля органiв Мiндоходiв та оцiнки ефективностi органiзацiйної роботи за основними напрямами;
оперативне реагування щодо виявлених ризикiв об'єктiв та операцiй, координацiя дiй з їх вiдпрацювання;
внесення пропозицiй у межах компетенцiї щодо форм звiтностi (у виглядi таблиць, графiкiв, слайдiв), яка на постiйнiй основi надаватиметься керiвництву Мiндоходiв та членами першої робочої групи (створеною згiдно п. 3.2.1 Регламенту);
проведення за рiшенням Мiнiстра доходiв i зборiв України або директора Координацiйно-монiторингового департаменту оперативних вiдеоселекторних нарад;
тощо.
4.2. Структурними пiдроздiлами надається Монiторинговому центру iнформацiя щодо основних показникiв дiяльностi пiдроздiлу та територiальних органiв за напрямами згiдно з формами i у термiни, визначенi вiдповiдними розпорядчими документами Мiндоходiв, пiдготовленими Координацiйно-монiторинговим департаментом.
V. Функцiонування цiлодобового поста
5.1. У складi Монiторингового центру функцiонує цiлодобовий пост (як правило, не менше 6 працiвникiв у однiй змiнi). Всього передбачається 4 змiни. Цiлодобовий пост формується з працiвникiв таких структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв:
Координацiйно-монiторингового департаменту;
Департаменту розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв;
Головного управлiння внутрiшньої безпеки;
Департаменту iнфраструктури;
Департаменту митної справи;
Головного оперативного управлiння
5.2. Цiлодобовий пост очолює начальник змiни, про що зазначається у наказi, яким затверджується графiк чергування.
5.3. Вiдповiднi розпорядчi документи щодо функцiонування цiлодобового поста готуються управлiнням проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту.
5.4. До роботи у складi цiлодобових постiв Монiторингового центру можуть залучатися працiвники територiальних органiв Мiндоходiв, якi вiдряджаються у розпорядження Координацiйно-монiторингового департаменту.
5.5. Кожне робоче мiсце працiвника цiлодобового поста закрiплюється за вiдповiдним структурним пiдроздiлом. Пiсля закiнчення змiни кожним працiвником здiйснюється вихiд iз системи програмного забезпечення.
5.6. Працiвники цiлодобового поста отримують вiд управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики ключi вiд шафи для речей особистого користування.
5.7. При складаннi графiка роботи цiлодобового поста необхiдно дотримуватись вимог статей 55 та 72 Кодексу Законiв про працю України щодо:
заборони на залучення до роботи в нiчний час вагiтних жiнок i жiнок, що мають дiтей вiком до трьох рокiв, iнших категорiй працiвникiв, передбачених законодавством;
компенсацiї роботи у вихiднi днi з наданням iншого дня вiдпочинку або у грошовiй формi у подвiйному розмiрi (за згодою сторiн).
VI. Взаємодiя Монiторингового центру iз структурними пiдроздiлами Мiндоходiв та його територiальними органами
6.1. Взаємодiю Монiторингового центру iз структурними пiдроздiлами щодо проведення спостережень, збирання, оброблення, збереження iнформацiї, доведення її до керiвництва i структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв та його територiальних органiв органiзовує Координацiйно-монiторинговий департамент.
6.2. Взаємодiя структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв з Монiторинговим центром здiйснюється у рамках першої робочої групи (створеної згiдно пп. 3.2.1 Регламенту).
6.3. Взаємодiя Монiторингового центру з територiальними органами Мiндоходiв з питань оперативного усунення виявлених у дiяльностi ризикiв забезпечується за допомогою засобiв корпоративної пошти, IP-телефонiї, АIС "Управлiння документами" та алгоритмiв взаємодiї, затверджених вiдповiдними наказами Мiндоходiв.
Департамент розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв налагоджує систему передачi iнформацiї з Монiторингового центру до органiв Мiндоходiв у регiонах, а також зв'язок Монiторингового центру з кожною ДПI та кожним митним постом з використанням електронних ключiв.
З метою криптографiчного захисту iнформацiї, що циркулює в Монiторинговому центрi, всi працiвники, задiянi в роботi Монiторингового центру, керiвнi працiвники територiальних органiв Мiндоходiв у регiонах, включаючи начальникiв управлiнь, а також начальники ДПI, обов'язково отримують електроннi ключi.
Вiдповiдальнiсть за видачу електронних ключiв покладається на Iнформацiйно-довiдковий департамент Мiндоходiв.
VII. Iнформацiйно-технiчне забезпечення Монiторингового центру
7.1. Дiяльнiсть Монiторингового центру базується на системнiй основi з отримання, обробки i надання вiдповiдної iнформацiї в режимi off-line (шляхом файлового обмiну), on-line в автоматизованiй системi "Монiторинговий центр" (далi - АС МЦ).
7.2. У дiяльностi Монiторинговий центр використовує iнформацiю, яку отримує з баз даних Мiндоходiв та за допомогою вiдповiдного програмного забезпечення, а також вiд структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв щодо основних напрямiв дiяльностi вiдповiдно до форм та у термiни, визначенi вiдповiдними розпорядчими документами Мiндоходiв, пiдготовленими Координацiйно-монiторинговим департаментом, а також на виконання завдань керiвництва Мiндоходiв.
7.3. З метою оперативного вирiшення питань, пов'язаних з вiдбором та обробкою iнформацiї з єдиного Державного реєстру фiзичних осiб, функцiонально закрiпити за управлiнням проактивного аналiзу та експрес-дiагностики начальника вiддiлу ведення державного реєстру фiзичних осiб управлiння реєстрацiї та облiку платникiв податкiв Департаменту розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв.
7.4. Для забезпечення роботи працiвникiв у Монiторинговому центрi кожне робоче мiсце обладнується комп'ютером у конфiгурацiї та з програмними продуктами, необхiдними для забезпечення належного виконання працiвниками Монiторингового центру покладених обов'язкiв.
7.5. Монiторинговий центр комплектується периферiйним комп'ютерним обладнанням (сканери, принтери тощо) у кiлькостi, що забезпечить його безперебiйну роботу.
7.6. Iнформацiйне забезпечення роботи у частинi доступу до баз даних Мiндоходiв, а також баз даних, якi отриманi у рамках угод про мiжвiдомчий обмiн iнформацiєю, у т. ч. прямих доступiв, здiйснюється Департаментом розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв та Департаментом охорони державної таємницi, технiчного та криптографiчного захисту iнформацiї у встановленому порядку.
7.7. Господарське та матерiально-технiчне забезпечення роботи Монiторингового центру у межах компетенцiї здiйснюється Департаментом iнфраструктури.
7.8. Сервiсне обслуговування серверiв, комп'ютерiв та оргтехнiки, якi експлуатуються у Монiторинговому центрi, забезпечує Департамент розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв.
7.9. Технiчнi вимоги до примiщення повиннi вiдповiдати санiтарним нормам, визначеним законодавством України, забезпечувати належний рiвень захисту iнформацiї та пожежної безпеки.
7.10. Органiзацiя роботи з документами у Монiторинговому центрi здiйснюється вiдповiдно до Iнструкцiї з дiловодства у Мiндоходiв.
VIII. Напрями використання iнформацiї, що опрацьовується у
Монiторинговому центрi
8.1. Монiторинговий центр використовує доступи до iнформацiйних потокiв та готує:
на постiйнiй основi щоденнi звiти, якi надаються керiвництву Мiндоходiв;
аналiтичнi вибiрки на виконання доручень керiвництва Мiндоходiв.
8.2. Iнформацiя надається у трьох напрямах:
керiвництву Мiндоходiв - для прийняття управлiнських рiшень;
структурним пiдроздiлам Мiндоходiв - для оперативного реагування та вжиття необхiдних заходiв, надання практичної та методичної допомоги пiдвiдомчим пiдроздiлам територiальних органiв Мiндоходiв тощо;
територiальним органам Мiндоходiв - для негайного вжиття заходiв та усунення недолiкiв в органiзацiї роботи.
IX. Захист iнформацiї
9.1. Захист iнформацiї у Монiторинговому центрi забезпечується шляхом своєчасного виконання комплексу органiзацiйних i технiчних заходiв та контролю за їх ефективнiстю.
9.2. Розробка та контроль заходiв щодо забезпечення технiчного захисту iнформацiї у Монiторинговому центрi Мiндоходiв здiйснюється адмiнiстратором безпеки, який призначається iз числа фахiвцiв Департаменту охорони державної таємницi, технiчного та криптографiчного захисту iнформацiї.
9.3. Адмiнiстратор безпеки доводить до працiвникiв Монiторингового центру вичерпний перелiк вимог iз захисту iнформацiї, що пiдлягає обов'язковому виконанню.
9.4. До самостiйної роботи на АРМ допускаються особи, якi пройшли iнструктаж, проведений фахiвцем Департаменту охорони державної таємницi, технiчного та криптографiчного захисту.
X. Доступ до баз даних та програмного забезпечення
10.1. Доступ працiвникiв Монiторингового центру до iнформацiйних ресурсiв Мiндоходiв (у тому числi прямий доступ до баз даних засобами Oracle) забезпечує Департамент розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв податкiв, а також Департамент охорони державної таємницi, технiчного та криптографiчного захисту iнформацiї.
10.2. Для виконання функцiональних обов'язкiв дiловоду управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту надається доступ до системи "Управлiння документообiгом" у частинi перегляду баз вхiдних, вихiдних та власних картотек Мiндоходiв.
XI. Режим роботи та доступ до службових примiщень Монiторингового центру
11.1. Безперервна дiяльнiсть Монiторингового центру передбачає роботу працiвникiв як у режимi, затвердженому Регламентом Мiндоходiв, так i в режимi цiлодобового чергування вiдповiдно до затвердженого графiка.
11.2. Перед початком роботи в Монiторинговому центрi всi працiвники, якi мають доступ до режимного примiщення, повиннi в обов'язковому порядку пройти iнструктаж щодо роботи систем енергозабезпечення, кондицiювання повiтря та пожежної безпеки.
Iнструктаж проводиться вiдповiдальним працiвником управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту, що фiксується у вiдповiдному журналi.
11.3. Працiвники, залученi до роботи цiлодобового поста, працюють у змiнному режимi "доба через три доби" з 9 год. 00 хв. до 9 год. 00 хв.
Змiна передається пiсля надання начальнику управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту вiдповiдної щоденної iнформацiї за встановленою формою, а в окремих випадках безпосередньо начальнику наступної змiни.
11.4. Графiк чергування складається на кожен мiсяць та затверджується наказом Мiндоходiв.
11.5. Порядок надання права доступу до службових примiщень Монiторингового центру, перебування у них працiвникiв апарату Мiндоходiв та його територiальних органiв, а також стороннiх вiдвiдувачiв визначається окремим наказом Мiндоходiв про охорону примiщення та пропускний режим у Монiторинговому центрi.
11.6. Право одноразового доступу до примiщення Монiторингового центру мають особи за тимчасовими перепустками, наданими Головним управлiнням внутрiшньої безпеки за службовою запискою директора Координацiйно-монiторингового департаменту.
Обов'язковою умовою доступу до Монiторингового центру є iдентифiкацiя особи. Час перебування стороннiх осiб в примiщеннi Монiторингового центру регламентується заявкою.
11.7. У Монiторинговому центрi (на робочих мiсцях) забороняється користуватися особистими засобами стiльникового зв'язку, диктофонами, iншими аналогiчними приладами. Всi особистi електроннi прилади протягом робочого дня зберiгаються у спецiально вiдведених для цього мiсцях (шафах).
XII. Контроль за виконанням
12.1. Контроль за виконанням документiв Монiторингового центру, якими встановлюються завдання структурним пiдроздiлам та територiальним органам Мiндоходiв (за виключенням документiв з грифом "Таємно"), здiйснюється Департаментом регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв (далi - Департамент регулювання).
12.2. Департаментом регулювання здiйснюється автоматизований контроль за виконанням документiв Монiторингового центру у порядку, визначеному Положенням про здiйснення системного автоматизованого контролю за виконанням контрольних доручень у Мiнiстерствi.
12.3. З метою здiйснення контролю за виконанням документiв Монiторингового центру копiї цих документiв надаються до Департаменту регулювання.
У разi ненадання копiй зазначених документiв до Департаменту регулювання, вiдповiдальнiсть за здiйснення контролю несе керiвник пiдроздiлу, яким не надано цi документи.
12.4. Департамент регулювання щотижнево надає в установленому порядку структурним пiдроздiлам - виконавцям перелiки-нагадування про не виконанi контрольнi доручення, визначенi документами Монiторингового центру, термiн виконання яких наступає через тиждень пiсля надання зазначених перелiкiв.
12.5. Про стан виконання завдань, визначених документами Монiторингового центру, Департамент регулювання iнформує в установленому порядку керiвництво Мiндоходiв.
XIII. Навчання у Монiторинговому центрi
13.1. Монiторинговий центр за дорученням керiвництва може використовуватися для навчання та пiдвищення квалiфiкацiйного рiвня персоналу.
До роботи i навчання у Монiторинговий центр щотижнево залучаються працiвники територiальних органiв Мiндоходiв за посадами не нижче заступника начальника вiддiлу.
13.2. Органiзацiю та проведення навчання iз територiальними органами здiйснює вiддiл координацiї та методичного супроводження дiяльностi територiальних органiв з експрес-дiагностики управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту iз проведенням вхiдного та вихiдного тестування працiвникiв.
13.3.3 метою забезпечення координацiї дiяльностi територiальних органiв з експрес-дiагностики використовуються такi методи навчання:
надання консультацiй територiальним органам у межах компетенцiї;
проведення лекцiй, практичних та семiнарських занять, круглих столiв, аналiзу та моделювання конкретних ситуацiй, "мозкових атак", презентацiй, анкетувань тощо;
органiзацiя виїзних занять.
13.4. За пiдсумками навчань формується вiдповiдна звiтнiсть та надаються пропозицiї до територiальних органiв щодо заохочення кращих спецiалiстiв, їх подальшого професiйного зростання та формування кадрового резерву Мiнiстерства.
13.5. Вiддiл координацiї та методичного супроводження дiяльностi територiальних органiв з експрес-дiагностики управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики Координацiйно-монiторингового департаменту органiзовує навчання персоналу управлiння проактивного аналiзу та експрес-дiагностики з питань превентивного виявлення, аналiтичного супроводження процесiв дiяльностi Мiндоходiв України.
XIV. Оплата працi
Оплата працi проводиться згiдно з чинним законодавством про оплату працi на пiдставi наказу, графiка чергування та табеля облiку використання робочого часу.