КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 27 квiтня 2011 р. | N 464 |
---|
Питання державного оборонного замовлення
Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановами Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 19 грудня 2012 року N 1167,
вiд 29 травня 2013 року N 380,
вiд 3 липня 2013 року N 621,
вiд 18 вересня 2013 року N 695,
вiд 22 сiчня 2014 року N 26,
вiд 12 листопада 2014 року N 619,
вiд 8 серпня 2016 року N 517,
вiд 8 вересня 2016 року N 618,
вiд 26 жовтня 2016 року N 746,
вiд 14 грудня 2016 року N 950,
вiд 11 травня 2017 року N 325,
вiд 31 травня 2017 року N 378,
вiд 23 серпня 2017 року N 1093,
вiд 25 жовтня 2017 року N 805,
вiд 14 лютого 2018 року N 188,
вiд 21 лютого 2018 року N 314,
вiд 18 квiтня 2018 року N 291,
вiд 26 вересня 2018 року N 773,
вiд 17 жовтня 2018 року N 856,
вiд 12 грудня 2018 року N 1063,
вiд 24 липня 2019 року N 667,
вiд 3 листопада 2019 року N 905,
вiд 6 листопада 2019 року N 916,
вiд 4 грудня 2019 року N 990,
вiд 5 лютого 2020 року N 55,
вiд 7 вересня 2020 року N 819
Вiдповiдно до частини першої статтi 3, частини сьомої статтi 6 та частини четвертої статтi 7 Закону України "Про державне оборонне замовлення" Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
1. Затвердити такi, що додаються:
Порядок планування, формування, розмiщення та коригування державного оборонного замовлення, а також здiйснення контролю за його виконанням;
Типовий державний контракт на поставку (закупiвлю) продукцiї за оборонним замовленням;
Типовий державний контракт на виконання робiт (надання послуг) за оборонним замовленням;
Типовий державний контракт на виконання дослiдно-конструкторської (науково-дослiдної, технологiчної) роботи за оборонним замовленням.
2. Визначити:
Мiнiстерство з питань стратегiчних галузей промисловостi уповноваженим центральним органом виконавчої влади щодо координацiї дiяльностi з реалiзацiї державного оборонного замовлення;
(абзац другий пункту 2 iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 06.11.2019р. N 916, вiд 07.09.2020р. N 819) |
державними замовниками з оборонного замовлення Мiнiстерство внутрiшнiх справ, Мiнiстерство розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства, Мiнiстерство оборони, Мiнiстерство юстицiї, Державну службу з надзвичайних ситуацiй, Службу безпеки, Службу зовнiшньої розвiдки, Державне космiчне агентство, Адмiнiстрацiю Державної прикордонної служби, Адмiнiстрацiю Державної служби спецiального зв'язку та захисту iнформацiї, Головне управлiння розвiдки Мiнiстерства оборони, Управлiння державної охорони, Нацiональне антикорупцiйне бюро, Нацiональну гвардiю, Нацiональну полiцiю, Державну спецiальну службу транспорту, Державне бюро розслiдувань, Державна судова адмiнiстрацiя, Мiнiстерство з питань стратегiчних галузей промисловостi.
(абзац третiй пункту 2 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29.05.2013 р. N 380, у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 03.07.2013 р. N 621, iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 22.01.2014 р. N 26, у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.10.2016 р. N 746, iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11.05.2017 р. N 325, вiд 17.10.2018 р. N 856, вiд 03.11.2019 р. N 905, вiд 06.11.2019 р. N 916, вiд 05.02.2020 р. N 55, вiд 07.09.2020р. N 819) |
3. Пункт 3 виключено
(згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
4. Визнати такими, що втратили чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України згiдно з перелiком, що додається.
Прем'єр-мiнiстр України | М. АЗАРОВ |
Iнд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 квiтня 2011 р. N 464 |
ПОРЯДОК
планування, формування, розмiщення та
коригування державного оборонного замовлення, а
також здiйснення контролю за його виконанням
Загальнi питання
1. Цей Порядок визначає механiзм планування державного оборонного замовлення (далi - оборонне замовлення), формування його основних показникiв, розмiщення та коригування обсягiв поставок (закупiвлi) продукцiї, виконання робiт, надання послуг за оборонним замовленням, а також здiйснення контролю за виконанням оборонного замовлення.
2. У цьому Порядку термiни вживаються в такому значеннi:
1) напрям оборонного замовлення - поставка (закупiвля) необхiдних для виконання завдань у сферi дiяльностi державного замовника продукцiї, робiт i послуг оборонного призначення, що забезпечується за рахунок бюджетних асигнувань, обсяги яких зазначаються окремим рядком у складi основних показникiв оборонного замовлення;
2) служба замовника - суб'єкт господарювання, який належить до сфери управлiння Мiнекономiки (далi - уповноважений орган) та уповноважується ним на укладення договорiв (контрактiв) з виконавцями завдань та заходiв державних цiльових програм реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу, оборонного замовлення.
(абзац перший пункту 2 замiнено абзацами згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291, у зв'язку з цим абзац другий вважати абзацом четвертим, пiдпункт 2 пункту 2 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 06.11.2019 р. N 916) |
Iншi термiни вживаються у значеннi, наведеному в Законах України "Про державне оборонне замовлення" та "Про нацiональну безпеку України".
(абзац четвертий пункту 2 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24.07.2019 р. N 667) |
3. Дiяльнiсть щодо планування, формування, розмiщення, коригування та виконання оборонного замовлення у разi потреби провадиться з додержанням вимог законодавства про державну таємницю.
Розроблення та виконання оборонного замовлення
4. Планування, розмiщення та виконання оборонного замовлення здiйснюється в такiй послiдовностi:
проведення маркетингових дослiджень ринку продукцiї (робiт, послуг) оборонного призначення;
розроблення та затвердження орiєнтовних показникiв обсягiв оборонного замовлення;
розроблення проекту основних показникiв оборонного замовлення на плановий, а також наступнi за плановим два бюджетнi перiоди (далi - проект основних показникiв оборонного замовлення);
(абзац четвертий пункту 4 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
формування та ведення реєстру виробникiв продукцiї, робiт i послуг оборонного призначення, закупiвлi яких становлять державну таємницю;
затвердження основних показникiв оборонного замовлення;
вiдбору виконавцiв оборонного замовлення;
укладення державних контрактiв, договорiв (контрактiв);
(абзац восьмий пункту 4 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
складення звiту про результати вiдбору виконавцiв оборонного замовлення, за яким закупiвлi продукцiї, робiт i послуг оборонного призначення не становлять державної таємницi, за формою, визначеною уповноваженим органом;
(абзац дев'ятий пункту 4 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 06.11.2019 р. N 916) |
виконання державних контрактiв, договорiв (контрактiв);
(абзац десятий пункту 4 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
здiйснення контролю за виконанням державних контрактiв, договорiв (контрактiв);
(абзац одинадцятий пункту 4 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
складення звiту про виконання оборонного замовлення.
Маркетинговi дослiдження ринку продукцiї (робiт, послуг) оборонного призначення
5. Маркетинговi дослiдження ринку продукцiї (робiт, послуг) оборонного призначення проводяться державними замовниками постiйно з метою створення та перiодичного оновлення бази даних про:
суб'єктiв господарювання, що можуть залучатися до виконання оборонного замовлення;
номенклатуру продукцiї (робiт, послуг) оборонного призначення, що може виготовлятися (виконуватися або надаватися) такими суб'єктами господарювання;
цiни на продукцiю (роботи, послуги) оборонного призначення.
6. Результати маркетингових дослiджень використовуються державними замовниками пiд час розроблення орiєнтовних показникiв обсягiв оборонного замовлення та пропозицiй до проекту основних показникiв оборонного замовлення.
Планування оборонного замовлення
7. Планування оборонного замовлення є складовою частиною оборонного планування, яке провадять державнi замовники.
8. Планування оборонного замовлення здiйснюється шляхом розроблення на:
довгостроковий та середньостроковий перiод - орiєнтовних показникiв обсягiв оборонного замовлення;
короткостроковий перiод - проекту основних показникiв оборонного замовлення на плановий бюджетний перiод з урахуванням видаткiв, передбачених для забезпечення потреб нацiональної безпеки i оборони у проектi закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний перiод та наступнi за плановим два бюджетнi перiоди з урахуванням iндикативних показникiв прогнозу державного бюджету.
(пункт 8 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
Розроблення орiєнтовних показникiв обсягiв оборонного замовлення
9. Орiєнтовнi показники обсягiв оборонного замовлення розробляються державними замовниками вiдповiдно до основоположних документiв оборонного планування та визначають орiєнтовнi обсяги фiнансових ресурсiв, необхiдних для поставки (закупiвлi) продукцiї, робiт i послуг за оборонним замовленням.
10. Вихiдними даними для розроблення орiєнтовних показникiв обсягiв оборонного замовлення є:
орiєнтовнi обсяги фiнансових ресурсiв, необхiдних для здiйснення заходiв, виконання завдань та досягнення показникiв, визначених у державних цiльових програмах, iнших основоположних документах оборонного планування;
прогнознi показники видаткiв державного бюджету;
результати маркетингових дослiджень ринку продукцiї (робiт, послуг) оборонного призначення;
iншi необхiднi данi.
11. Орiєнтовнi показники обсягiв оборонного замовлення затверджуються державним замовником.
12. Орiєнтовнi показники обсягiв оборонного замовлення враховуються пiд час визначення прогнозних показникiв видаткiв Державного бюджету України на оборону, формування бюджетного запиту та розроблення пропозицiй до проекту основних показникiв оборонного замовлення на другий наступний бюджетний перiод.
Розроблення основних показникiв оборонного замовлення
13. Проект основних показникiв оборонного замовлення включає обсяги видаткiв, якi передбачаються державним замовникам за вiдповiдними бюджетними програмами для виконання оборонного замовлення, основнi показники оборонного замовлення для кожного державного замовника на плановий та наступнi за плановим два бюджетних перiоди.
(абзац перший пункту 13 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
Обсяги видаткiв, що передбачаються державними замовниками за вiдповiдними бюджетними програмами для виконання оборонного замовлення, розробляються за напрямами оборонного замовлення.
Основнi показники оборонного замовлення для кожного державного замовника розробляються з урахуванням таких вимог:
номенклатура продукцiї, робiт i послуг оборонного призначення за напрямами оборонного замовлення подiляється на роздiли;
у кожному роздiлi номенклатура продукцiї, робiт i послуг оборонного призначення розмiщується у порядку прiоритетностi, яка визначається для вiдповiдних продукцiї, робiт i послуг з урахуванням вимог правових актiв у сферi нацiональної безпеки та оборони;
у кiнцi кожного роздiлу та напряму оборонного замовлення зазначається вартiсть закупiвлi продукцiї (робiт, послуг), що розраховується за результатами маркетингових дослiджень ринкової вартостi вiдповiдних продукцiї (робiт, послуг).
14. Пiсля схвалення Кабiнетом Мiнiстрiв України проекту закону про Державний бюджет України уповноважений орган розробляє у триденний строк календарний графiк формування проекту основних показникiв оборонного замовлення та доводить його до вiдома державних замовникiв.
(пункт 14 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
15. Державнi замовники розробляють та подають вiдповiдно до календарного графiка пропозицiї до проекту основних показникiв оборонного замовлення уповноваженому органовi за встановленими ним формами на:
плановий бюджетний перiод - з урахуванням видаткiв, передбачених для потреб забезпечення нацiональної безпеки i оборони у проектi закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний перiод, схваленому Кабiнетом Мiнiстрiв України;
наступнi за плановим два бюджетнi перiоди - з урахуванням iндикативних показникiв прогнозу державного бюджету.
(пункт 15 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
16. Пропозицiї до проектiв основних показникiв оборонного замовлення, що зазначенi в абзацах другому i третьому пункту 15 цього Порядку, щодо поставки (закупiвлi) спецiальних комплектувальних виробiв та запасних частин до продукцiї оборонного призначення зазначаються за однiєю номенклатурою з доданням специфiкацiї.
17. Пропозицiї до проектiв основних показникiв оборонного замовлення, що зазначенi в абзацi другому пункту 15 цього Порядку, щодо:
створення нових та нарощення iснуючих виробничих потужностей для виготовлення продукцiї оборонного призначення - погоджуються з державними замовниками на поставку (закупiвлю) цiєї продукцiї;
виконання робiт оборонного призначення - погоджуються з центральними органами виконавчої влади, до сфери управлiння яких належать пiдприємства оборонно-промислового комплексу, а також з уповноваженим органом;
(абзац третiй пункту 17 iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291, вiд 06.11.2019 р. N 916) |
виконання робiт оборонного призначення з розроблення нових видiв озброєння, вiйськової технiки та вiйськової зброї, їх складових частин, а також модернiзацiї зазначеної продукцiї оборонного призначення - погоджуються з Мiноборони.
18. Створення нових та нарощення iснуючих виробничих потужностей згiдно з оборонним замовленням здiйснюється шляхом проведення таких заходiв:
виконання дослiдно-конструкторської роботи з розроблення спецiальних засобiв технологiчного оснащення та технологiй;
виготовлення та впровадження спецiальних засобiв технологiчного оснащення;
технiчне переоснащення та реконструкцiя дiючих виробництв.
Заходи iз створення нових та нарощення iснуючих виробничих потужностей передбачаються в основних показниках оборонного замовлення. Державнi контракти укладаються на проведення заходiв, зазначених в абзацi другому цього пункту. Фiнансування та проведення заходiв, зазначених в абзацах третьому i четвертому цього пункту, здiйснюється згiдно з планом використання бюджетних коштiв, який готується вiдповiдно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисiв бюджетних установ, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 лютого 2002 р. N 228 (Офiцiйний вiсник України, 2002 р., N 9, ст. 414), та на пiдставi договорiв (контрактiв).
(абзац п'ятий пункту 18 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
Розпорядження та використання виробничих потужностей, створених у результатi проведення заходiв, зазначених в абзацах третьому i четвертому цього пункту, здiйснюється виконавцями оборонного замовлення з додержанням вимог частини другої статтi 9 Закону України "Про державне оборонне замовлення". Передача таких виробничих потужностей здiйснюється вiдповiдно до Положення про порядок передачi об'єктiв права державної власностi, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21 вересня 1998 р. N 1482 (Офiцiйний вiсник України, 1998 р., N 38, ст. 1405).
(пункт 18 доповнено абзацом згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
181. Фiнансування та проведення заходiв з будiвництва об'єктiв i споруд оборонного та спецiального призначення здiйснюється з урахуванням положень Порядку державного фiнансування капiтального будiвництва, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 грудня 2001 р. N 1764 (Офiцiйний вiсник України, 2001 р., N 52, ст. 2374).
(Порядок доповнено пунктом 181 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
19. Уповноважений орган у мiсячний строк пiсля надходження вiд державних замовникiв пропозицiй до проекту основних показникiв оборонного замовлення:
аналiзує пропозицiї державних замовникiв за напрямами оборонного замовлення та у разi потреби запитує додатковi матерiали;
перевiряє пропозицiї державних замовникiв на вiдповiднiсть вимогам частини п'ятої статтi 6 Закону України "Про державне оборонне замовлення";
з'ясовує у випадках, передбачених пунктом 17 цього Порядку, наявнiсть погодження пропозицiй з вiдповiдними органами;
узагальнює пропозицiї державних замовникiв на плановий бюджетний перiод та наступнi за плановим два бюджетнi перiоди i перевiряє їх на вiдповiднiсть показникам проекту закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний перiод та iндикативним показникам прогнозу державного бюджету на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди;
(абзац п'ятий пункту 19 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
готує проект основних показникiв оборонного замовлення, про що iнформує комiтет Верховної Ради України, до предмета вiдання якого належать питання нацiональної безпеки i оборони.
(абзац шостий пункту 19 у редакцiї постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805, вiд 24.07.2019 р. N 667) |
20. Державнi замовники згiдно з календарним графiком пiсля оприлюднення закону про Державний бюджет України на вiдповiдний рiк з урахуванням затверджених обсягiв бюджетних асигнувань за вiдповiдними бюджетними програмами уточнюють пропозицiї до проекту основних показникiв оборонного замовлення та подають уповноваженому органовi пропозицiї щодо коригування такого проекту.
(пункт 20 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
21. Уповноважений орган вiдповiдно до поданих пропозицiй вносить у двотижневий строк до проекту основних показникiв оборонного замовлення необхiднi змiни та узгоджує його з державними замовниками у частинi, що їх стосується.
22. Проект основних показникiв оборонного замовлення узгоджується з Мiнфiном i Мiн'юстом та надсилається для схвалення до Ради нацiональної безпеки i оборони України.
Пiсля схвалення Радою нацiональної безпеки i оборони України проект основних показникiв оборонного замовлення подається уповноваженим органом в установленому порядку Кабiнетовi Мiнiстрiв України.
(пункт 22 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14.12.2016 р. N 950, у редакцiї постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805, вiд 24.07.2019 р. N 667) |
23. Кабiнет Мiнiстрiв України приймає рiшення про затвердження основних показникiв оборонного замовлення, яке погоджується з комiтетом Верховної Ради України, до предмета вiдання якого належать питання нацiональної безпеки i оборони.
(абзац перший пункту 23 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24.07.2019 р. N 667) |
Основнi показники оборонного замовлення, погодженi комiтетом Верховної Ради України, до предмета вiдання якого належать питання нацiональної безпеки i оборони, Кабiнет Мiнiстрiв України доводить до державних замовникiв, уповноваженого органу, Мiнфiну, Казначейства та iнших заiнтересованих центральних органiв виконавчої влади.
(пункт 23 доповнено новим абзацом другим згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24.07.2019 р. N 667, у зв'язку з цим абзац другий вважати абзацом третiм) |
За результатами схвалення Кабiнетом Мiнiстрiв України прогнозу державного бюджету на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди у разi необхiдностi уповноважений орган за поданням державних замовникiв у мiсячний строк подає в установленому порядку Кабiнетовi Мiнiстрiв України проект постанови Кабiнету Мiнiстрiв України про внесення вiдповiдних змiн до основних показникiв оборонного замовлення.
(пункт 23 доповнено абзацом згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2017 р. N 805) |
Розмiщення оборонного замовлення
24. Оборонне замовлення розмiщується державними замовниками шляхом укладення з виконавцями державних контрактiв, договорiв (контрактiв).
(пункт 24 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
25. Державнi замовники проводять виходячи iз затверджених основних показникiв оборонного замовлення на вiдповiдний бюджетний перiод вiдбiр виконавцiв у порядку, встановленому Законами України "Про публiчнi закупiвлi", "Про особливостi здiйснення закупiвель товарiв, робiт i послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони" та "Про державне оборонне замовлення".
(пункт 25 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31.05.2017 р. N 378) |
26. Цiни на продукцiю оборонного призначення визначаються за результатами процедур закупiвлi, передбачених Законами України "Про публiчнi закупiвлi" та "Про особливостi здiйснення закупiвель товарiв, робiт i послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони".
(абзац перший пункту 26 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31.05.2017 р. N 378) |
У разi визначення виконавця без застосування конкурентних процедур (закупiвля у суб'єкта господарювання, який є єдиним в Українi виробником, або зареєстрований як виробник продукцiї, робiт i послуг оборонного призначення, закупiвлi яких становлять державну таємницю) цiна на продукцiю оборонного призначення встановлюється суб'єктом господарювання i державним замовником пiд час проведення переговорiв щодо укладення державного контракту, договору (контракту) з урахуванням Порядку формування цiни на продукцiю, роботи, послуги оборонного призначення у разi, коли вiдбiр виконавцiв з постачання (закупiвлi) такої продукцiї, робiт, послуг здiйснюється без застосування конкурентних процедур, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 серпня 2016 р. N 517 (Офiцiйний вiсник України, 2016 р., N 65, ст. 2207).
(абзац другий пункту 26 iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695, вiд 31.05.2017 р. N 378, вiд 18.04.2018 р. N 291) |
Абзац третiй пункту 26 виключено
(згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695) |
Абзац четвертий пункту 26 виключено
(абзац четвертий пункту 26 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 03.07.2013 р. N 621, виключено згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695) |
Договiрна (орiєнтовна) цiна на постачання (закупiвлю) продукцiї, яка вже закуповувалася державним замовником у такого виконавця в минулi роки без застосування конкурентних процедур, визначається у державному контрактi на рiвнi розмiру цiни, встановленої попереднiм аналогiчним контрактом, з коригуванням на iндекс споживчих цiн за розрахунками Держстату у вiдповiднi минулi роки i без складення розрахунково-калькуляцiйних матерiалiв за умови здiйснення остаточного розрахунку цiни за фактичними витратами виконавця.
(пункт 26 доповнено абзацом згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17.10.2018 р. N 856) |
261. Державнi замовники повiдомляють суб'єктам господарювання, що визначенi виконавцями без застосування конкурентних процедур, про намiр укласти з ними державний контракт, договiр (контракт) та провести переговори щодо визначення його iстотних умов. У повiдомленнi зазначається iнформацiя про предмет державного контракту, договору (контракту), змiст та обсяг оборонного замовлення (кiлькiсть i мiсце поставки продукцiї та/або виду робiт (послуг) i мiсця їх виконання (надання), що планується розмiстити на вiдповiдному суб'єктi господарювання, а також запланований державним замовником обсяг фiнансування такого замовлення.
(Порядок доповнено пунктом 261 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695, пункт 261 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
262. Суб'єкт господарювання, що отримав вiд державного замовника пропозицiю щодо укладення державного контракту, договору (контракту), iнформує державного замовника про свою згоду чи вiдмову у двадцятиденний строк. У разi згоди на укладення державного контракту, договору (контракту) такий суб'єкт господарювання здiйснює розрахунок цiни за одиницю продукцiї оборонного призначення та/або складає кошторис на виконання робiт (надання послуг) за оборонним замовленням з урахуванням економiчно обґрунтованих витрат на виробництво (виконання робiт, надання послуг) та особливостей виробництва (виконання, надання) окремих видiв такої продукцiї (робiт, послуг).
(Порядок доповнено пунктом 262 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695, пункт 262 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
263. Пiд час розрахунку цiни прибуток визначається суб'єктом господарювання на основi розрахованої величини прибутку, що забезпечує умови ефективної дiяльностi суб'єкта господарювання з урахуванням витрат на сплату податкiв та зборiв, а також вiдсоткiв за кредитами.
При цьому прибуток у складi цiни не може перевищувати 5 вiдсоткiв витрат суб'єкта господарювання на придбання комплектувальних виробiв (напiвфабрикатiв), робiт (послуг) у iнших суб'єктiв господарювання, а також 30 вiдсоткiв решти витрат у складi виробничої собiвартостi продукцiї (робiт, послуг), крiм випадку, передбаченого абзацом третiм цього пункту.
У разi коли суб'єктом господарювання залучено кредити пiд державнi гарантiї для фiнансування програм, пов'язаних з пiдвищенням обороноздатностi i безпеки держави, - прибуток становить 25 вiдсоткiв суми виробничої собiвартостi (кошторисної вартостi), а у разi надання суб'єктом господарювання державному замовнику документiв, що пiдтверджують необхiднiсть використання частини прибутку, одержаного вiд виконання державного контракту, на розвиток виробництва для ефективного виконання у подальшому оборонного замовлення, у тому числi для зменшення трудомiсткостi, матерiаломiсткостi та енергоємностi виробництва i загальновиробничих витрат, - 30 вiдсоткiв.
(Порядок доповнено пунктом 263 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695, пункт 263 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.08.2016 р. N 517, iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23.08.2017 р. N 1093, дiю пункту 263 вiдновлено в редакцiї, що дiяла на день набрання чинностi постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23.08.2017 р. N 1093, згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14.02.2018 р. N 188) |
У разi здiйснення закупiвлi продукцiї (робiт, послуг) оборонного призначення за iмпортом через вiтчизняних суб'єктiв господарювання, яким в установленому порядку наданi повноваження на право здiйснення iмпорту вiдповiдних видiв продукцiї (робiт, послуг) оборонного призначення, в тому числi iз залученням кредитiв пiд державнi гарантiї для фiнансування програм, пов'язаних з пiдвищенням обороноздатностi i безпеки держави, прибуток (постачальницька винагорода) становить 3 вiдсотки вартостi продукцiї (робiт, послуг) за зовнiшньоекономiчним договором (контрактом).
(пункт 263 доповнено абзацом згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12.12.2018 р. N 1063) |
264. У разi коли технологiчний цикл виробництва продукцiї оборонного призначення або строк виконання робiт (надання послуг) за оборонним замовленням перевищує один рiк, суб'єкт господарювання розраховує цiну на весь перiод виробництва (виконання робiт, надання послуг) з обґрунтуванням витрат для кожного бюджетного перiоду окремо.
(Порядок доповнено пунктом 264 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695) |
265. За результатами розрахункiв цiни суб'єкт господарювання готує та подає на розгляд державному замовнику:
пояснювальну записку, в якiй зазначається застосована ним методологiя розрахунку цiни i перелiк нормативних та iнших документiв, якими вiн при цьому керувався;
проект протоколу погодження договiрної (орiєнтовної) цiни на поставку (закупiвлю) продукцiї, виконання робiт, надання послуг за державним оборонним замовленням за формою згiдно з додатком 1;
калькуляцiю (визначення цiни) продукцiї вiдповiдно до Порядку формування цiни на продукцiю, роботи, послуги оборонного призначення у разi, коли вiдбiр виконавцiв з постачання (закупiвлi) такої продукцiї, робiт, послуг здiйснюється без застосування конкурентних процедур, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 серпня 2016 р. N 517 (Офiцiйний вiсник України, 2016 р., N 65, ст. 2207), - у разi постачання (закупiвлi) продукцiї;
кошторис на виконання робiт (надання послуг) за державним оборонним замовленням за формою згiдно з додатком 2 до Типового державного контракту на виконання робiт (надання послуг) за державним оборонним замовленням, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 квiтня 2011 р. N 464 (Офiцiйний вiсник України, 2011 р., N 34, ст. 1402), - у разi виконання робiт (надання послуг);
розшифрування витрат, що увiйшли до статей калькуляцiї вiдповiдно до пунктiв 20, 29 i 37 Порядку формування цiни на продукцiю, роботи, послуги оборонного призначення у разi, коли вiдбiр виконавцiв з постачання (закупiвлi) такої продукцiї, робiт, послуг здiйснюється без застосування конкурентних процедур, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 серпня 2016 р. N 517 (Офiцiйний вiсник України, 2016 р., N 65, ст. 2207), за погодженою з державним замовником формою;
розрахунок та обґрунтування прибутку в довiльнiй формi.
Документи, визначенi в абзацах третьому - шостому цього пункту, подаються суб'єктом господарювання службi замовника разом з договором (контрактом).
(Порядок доповнено пунктом 265 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695, пункт 265 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291, у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17.10.2018 р. N 856) |
266. Державний замовник протягом строку, що не перевищує 15 робочих днiв з моменту отримання документiв, зазначених у пунктi 265 цього Порядку, розглядає їх, у тому числi аналiзує та перевiряє достовiрнiсть викладеної в них iнформацiї. У разi необхiдностi державний замовник може залучати для розгляду поданих суб'єктом господарювання документiв свої представництва з оборонного замовлення на пiдприємствах, в установах i органiзацiях або вiдповiднi представництва iнших державних замовникiв.
Спори, що виникають мiж державним замовником i суб'єктом господарювання пiд час розгляду документiв, вирiшуються ними шляхом проведення переговорiв, консультацiй, а у разi недосягнення згоди або взаємоприйнятного рiшення - у судовому порядку.
(Порядок доповнено пунктом 266 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695) |
267. Досягнута державним замовником i суб'єктом господарювання домовленiсть щодо цiни фiксується у протоколi погодження договiрної (орiєнтовної) цiни на поставку (закупiвлю) продукцiї, виконання робiт, надання послуг за державним оборонним замовленням за формою згiдно з додатком 1.
(Порядок доповнено пунктом 267 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695) |
268. Змiна цiни, визначеної державним контрактом, договором (контрактом), не допускається у разi, коли:
продукцiю, роботи та/або послуги оборонного призначення, якi є предметом державного контракту, договору (контракту), виготовлено (виконано, надано) та прийнято представництвом державного замовника з оборонного замовлення на пiдприємствах, в установах i органiзацiях i службою замовника, що пiдтверджується посвiдченням (актом), передбаченим пiдпунктом 6 пункту 9 Положення про представництва державних замовникiв з оборонного замовлення на пiдприємствах, в установах i органiзацiях, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21 жовтня 2009 р. N 1107 (Офiцiйний вiсник України, 2009 р., N 81, ст. 2737), повнiстю оплачено;
сторонами повнiстю виконано свої зобов'язання за державним контрактом, договором (контрактом).
(Порядок доповнено пунктом 268 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.09.2013 р. N 695, пункт 268 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31.05.2017 р. N 378, у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
269. Обсяги видаткiв на фiнансування заходiв, зазначених в абзацах другому - четвертому пункту 18 цього Порядку, визначаються центральними органами виконавчої влади, до сфери управлiння яких належать пiдприємства оборонно-промислового комплексу, уповноваженим органом, за результатами погодження пропозицiй до проектiв основних показникiв оборонного замовлення, зазначених в абзацах другому та третьому пункту 17 цього Порядку.
(Порядок доповнено пунктом 269 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291, пункт 269 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 06.11.2019 р. N 916) |
27. У державних контрактах на закупiвлю, модернiзацiю та ремонт озброєння, вiйськової i спецiальної технiки з циклом виробництва бiльше трьох мiсяцiв може передбачатися попередня оплата на строк не бiльш як шiсть мiсяцiв.
У державних контрактах на закупiвлю, модернiзацiю та ремонт озброєння, вiйськової i спецiальної технiки з циклом виробництва бiльше шести мiсяцiв i на виконання науково-дослiдних та дослiдно-конструкторських робiт з розроблення озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, спецiальних технологiй та матерiалiв, а також дослiдно-конструкторських робiт iз розроблення спецiальних засобiв технологiчного оснащення та технологiй (у межах пiдготовки виробництва) для їх виготовлення i модернiзацiї (коли строк виконання етапу таких робiт перевищує шiсть мiсяцiв) може передбачатися попередня оплата на строк не бiльш як вiсiмнадцять мiсяцiв за умови надання виконавцем державного оборонного замовлення вiдповiдного обґрунтування.
У рамках пiдготовки виробництва на виконання заходiв, зазначених в абзацах третьому i четвертому пункту 18 цього Порядку, робiт згiдно з перелiком видiв робiт iз провадження господарської дiяльностi з будiвництва об'єктiв, що за класом наслiдкiв (вiдповiдальностi) належать до об'єктiв iз середнiми та значними наслiдками, якi пiдлягають лiцензуванню, затвердженим постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30 березня 2016 р. N 256 (Офiцiйний вiсник України, 2016 р., N 28, ст. 1130; 2017 р., N 49, ст. 1522), може передбачатися попередня оплата на умовах, визначених в абзацах першому i другому пiдпункту 6 пункту 1 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23 квiтня 2014 р. N 117 "Про здiйснення попередньої оплати товарiв, робiт i послуг, що закуповуються за бюджетнi кошти" (Офiцiйний вiсник України, 2014 р., N 34, ст. 916).
У державних контрактах на закупiвлю (ремонт) кораблiв та суден з циклом будiвництва (ремонту) бiльше шести мiсяцiв, а також складних зразкiв озброєння i вiйськової технiки з циклом виробництва бiльше дванадцяти мiсяцiв, яке пов'язано iз закупiвлею комплектувальних виробiв за зовнiшньоекономiчними контрактами та здiйснюється за окремими державними цiльовими програмами, може передбачатися попередня оплата на строк не бiльш як вiсiмнадцять мiсяцiв.
У державних контрактах на виконання науково-дослiдних та дослiдно-конструкторських робiт у разi, коли строк виконання етапу таких робiт перевищує шiсть мiсяцiв, може передбачатися попередня оплата на строк, необхiдний для виконання такого етапу, але не бiльш як вiсiмнадцять мiсяцiв.
В умовах особливого перiоду, надзвичайного стану, проведення заходiв iз забезпечення нацiональної безпеки i оборони, вiдсiчi i стримування збройної агресiї Росiйської Федерацiї у державних контрактах на закупiвлю, модернiзацiю та ремонт озброєння, вiйськової i спецiальної технiки може передбачатися попередня оплата на строк не бiльш як дев'ять мiсяцiв на умовах, якi визначаються державним замовником виходячи з необхiдностi задоволення нагальних потреб, наявностi фiнансування витрат та обґрунтування проведення такої оплати виконавцями оборонного замовлення.
(пункт 27 iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19.12.2012 р. N 1167, вiд 03.07.2013 р. N 621, вiд 12.11.2014 р. N 619, вiд 08.09.2016 р. N 618, вiд 21.02.2018 р. N 314, у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17.10.2018 р. N 856) |
За мiжнародними домовленостями (угодами, контрактами), укладеними в рамках реалiзацiї державного оборонного замовлення за програмою Уряду США "Мiжнароднi вiйськовi продажi" (Foreign Military Sales) або з Агенцiєю НАТО з пiдтримки та постачання (NATO Support and Procurement Agency) для забезпечення потреб Збройних Сил, може передбачатися попередня оплата на умовах та на строк дiї таких мiжнародних домовленостей (угод, контрактiв).
(пункт 27 доповнено абзацом згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 04.12.2019 р. N 990) |
28. Проект державного контракту розробляється державним замовником у двох примiрниках, пiдписується його керiвником або уповноваженою ним особою, скрiплюється печаткою та надсилається суб'єкту господарювання, визначеному за результатами процедури вiдбору виконавця, у строк, установлений законодавством.
Умови державного контракту визначаються вiдповiдно до положень Типового державного контракту на поставку (закупiвлю) продукцiї за державним оборонним замовленням, Типового державного контракту на виконання робiт (надання послуг) за державним оборонним замовленням або Типового державного контракту на виконання дослiдно-конструкторської (науково-дослiдної, технологiчної) роботи за державним оборонним замовленням. Сторони можуть конкретизувати умови типових державних контрактiв виходячи iз специфiки дiяльностi державних замовникiв та особливостей закупiвлi продукцiї, робiт i послуг оборонного призначення.
У разi коли державний контракт мiстить iнформацiю, яка становить державну таємницю, державний замовник проставляє на такому контрактi та додатках до нього вiдповiдний гриф обмеження доступу.
Державний контракт укладається на строк виготовлення i поставки продукцiї, виконання робiт та надання послуг оборонного призначення. У разi коли строк державного контракту перевищує бюджетний перiод (довгостроковий державний контракт), сторони пiсля затвердження основних показникiв оборонного замовлення на вiдповiдний рiк вносять до такого контракту змiни щодо зобов'язань сторiн на наступний бюджетний перiод.
Проект договору (контракту) розробляється службою замовника вiдповiдно до Цивiльного кодексу України та положень цього пункту i погоджується державним замовником вiдповiдно до статтi 732 Господарського кодексу України.
(пункт 28 доповнено абзацом згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
29. Поставка (закупiвля) вiдповiдно до мiжнародних договорiв з питань вiйськово-технiчного спiвробiтництва продукцiї оборонного призначення iноземних виробникiв здiйснюється шляхом укладення державними замовниками державних контрактiв з визначеними за результатами конкурсного вiдбору виконавцями, якi є:
вiтчизняними суб'єктами господарювання, яким в установленому порядку наданi повноваження на право здiйснення iмпорту вiдповiдних видiв продукцiї оборонного призначення;
iноземними суб'єктами господарювання, у разi коли державний замовник має повноваження на провадження зовнiшньоекономiчної дiяльностi.
У разi коли державним контрактом, договором (контрактом) передбачена закупiвля за iмпортом продукцiї оборонного призначення на суму, що перевищує 5 млн. євро, державний замовник, що укладає такий контракт, договiр (контракт), зобов'язаний:
iнформувати в установленому законодавством порядку уповноважений орган про намiр укласти такий контракт, договiр (контракт) та проведення переговорiв щодо визначення його iстотних умов;
визначити завдання офсетному бенефiцiару з проведення переговорiв з iноземним постачальником такої продукцiї щодо одержання Україною вiдповiдних компенсацiй з метою укладення компенсацiйного (офсетного) договору в установленому порядку.
(абзац четвертий пункту 29 замiнено абзацами згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.09.2018 р. N 773) |
30. Суб'єкт господарювання набуває статусу виконавця оборонного замовлення з моменту укладення державного контракту, договору (контракту).
(пункт 30 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.04.2018 р. N 291) |
31. Державний контракт та додатки до нього, а також листи, телеграми та iншi документи, що пов'язанi з його укладенням та виконанням, формуються державним замовником в окрему справу, яка пiсля виконання сторонами зобов'язань за державним контрактом або його розiрвання та вирiшення всiх спiрних питань, пов'язаних з виконанням державного контракту, зберiгається протягом строку, визначеного законодавством. Копiя державного контракту може надаватися в установленому порядку керiвниковi представництва державного замовника з оборонного замовлення, що здiйснює контроль за якiстю та прийманням продукцiї оборонного призначення.
32. Пiсля виконання зобов'язань за державним контрактом сторони проводять звiряння розрахункiв та складають акт за формою згiдно з додатком 2. У разi виконання зобов'язань, передбачених довгостроковим державним контрактом для поточного бюджетного перiоду, сторони проводять звiряння розрахункiв станом на початок наступного бюджетного перiоду.
Коригування оборонного замовлення
33. У разi коли здiйснення поставки (закупiвлi) продукцiї (робiт, послуг) оборонного призначення перестало вiдповiдати потребам оборони та безпеки держави внаслiдок настання непередбачуваних обставин та/або коли цiна найбiльш вигiдної пропозицiї конкурсних торгiв перевищує суму, передбачену державним замовником на фiнансування цiєї закупiвлi, чи коли виникла потреба у внесеннi змiн до кiлькiсних показникiв та/або номенклатури продукцiї, робiт i послуг оборонного призначення, а також у коригуваннi очiкуваної вартостi закупiвлi у межах затверджених обсягiв фiнансування оборонного замовлення на поточний бюджетний перiод для вiдповiдного державного замовника, такий державний замовник готує проект постанови Кабiнету Мiнiстрiв України про внесення змiн до затверджених Кабiнетом Мiнiстрiв України основних показникiв оборонного замовлення на поточний рiк.
34. У разi виникнення необхiдностi внесення змiн до оборонного замовлення на поточний рiк у зв'язку з прийняттям нових законiв України, виданням актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, зокрема щодо затвердження державних цiльових програм, державний замовник вiдповiдно до вимог § 48 Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 р. N 950 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199), у мiсячний строк пiсля набрання чинностi вiдповiдними актами подає в установленому порядку Кабiнетовi Мiнiстрiв України проект постанови Кабiнету Мiнiстрiв України про внесення вiдповiдних змiн до основних показникiв оборонного замовлення.
(пункт 34 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17.10.2018 р. N 856) |
341. Кабiнет Мiнiстрiв України здiйснює коригування основних показникiв оборонного замовлення за погодженням iз комiтетом Верховної Ради України, до предмета вiдання якого належать питання нацiональної безпеки i оборони.
(Порядок доповнено пунктом 341 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24.07.2019 р. N 667) |
Контроль за виконанням оборонного замовлення
35. Контроль за виконанням оборонного замовлення здiйснюють державнi замовники, уповноважений орган та Мiнфiн у межах їх повноважень.
36. Контроль за якiстю продукцiї оборонного призначення на всiх стадiях її розроблення, виробництва, модернiзацiї та ремонту, своєчасним виконанням державних контрактiв, цiльовим використанням коштiв, перевiрка та узгодження документiв щодо формування договiрних цiн здiйснюються в установленому порядку державними замовниками.
37. Державнi замовники подають:
щомiсяця до 5 числа уповноваженому органу за встановленою ним формою iнформацiю про укладенi державнi контракти з оборонного замовлення;
щокварталу до 20 числа мiсяця, що настає за звiтним перiодом, Мiнфiну та уповноваженому органу з питань координацiї оборонного замовлення звiт про використання коштiв, передбачених для фiнансування оборонного замовлення.
38. Державнi замовники та виконавцi подають органам державної статистики звiт про стан виконання таких державних контрактiв з оборонного замовлення:
щомiсяця - про поставку (закупiвлю) озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, виконання робiт i надання послуг;
щокварталу - про виконання науково-дослiдних та дослiдно-конструкторських робiт, будiвництво об'єктiв i споруд оборонного призначення, створення i нарощення iснуючих виробничих потужностей для виготовлення продукцiї оборонного призначення.
39. Державна служба статистики не пiзнiше 30 числа мiсяця, що настає за звiтним перiодом, подає Кабiнетовi Мiнiстрiв України i уповноваженому органу зведену iнформацiю про стан виконання державних контрактiв з оборонного замовлення.
40. Уповноважений орган аналiзує отриману iнформацiю та кожного пiврiччя iнформує Кабiнет Мiнiстрiв України про стан виконання оборонного замовлення.
Iнформацiя про стан виконання оборонного замовлення, що подається уповноваженим органом Кабiнету Мiнiстрiв України, повинна мiстити вiдомостi про:
використання бюджетних коштiв, передбачених для фiнансування оборонного замовлення;
виконання державних контрактiв на поставку (закупiвлю) озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, виконання робiт i надання послуг з ремонту та модернiзацiї продукцiї оборонного призначення, а також виконання науково-дослiдних та дослiдно-конструкторських робiт iз зазначенням строку початку та завершення, запланованого та фактичного обсягу фiнансування, зокрема за звiтний перiод, за кожною з таких робiт.
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 квiтня 2011 р. N 464 |
ПЕРЕЛIК
постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, що втратили
чиннiсть
1. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 сiчня 1998 р. N 33.
2. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 грудня 1999 р. N 2244 "Питання державного оборонного замовлення" (Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 50, ст. 2445).
3. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 березня 2000 р. N 478 "Про внесення доповнення до пункту 2 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 грудня 1999 р. N 2244" (Офiцiйний вiсник України, 2000 р., N 11, ст. 421).
4. Пункт 12 змiн та доповнень, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 вересня 2000 р. N 1469 "Про органiзацiйнi заходи щодо функцiонування системи державних закупiвель" (Офiцiйний вiсник України, 2000 р., N 39, ст. 1659).
5. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23 квiтня 2001 р. N 386 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 грудня 1999 р. N 2244" (Офiцiйний вiсник України, 2001 р., N 17, ст. 755).
6. Пункт 14 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 лютого 2002 р. N 158 (Офiцiйний вiсник України, 2002 р., N 8, ст. 344).
7. Пункт 3 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 березня 2002 р. N 281 "Про деякi питання захисту iнформацiї, охорона якої забезпечується державою" (Офiцiйний вiсник України, 2002 р., N 11, ст. 515).
8. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25 липня 2002 р. N 1058 "Про внесення змiн до Порядку формування основних показникiв державного оборонного замовлення, розмiщення та коригування обсягiв поставок (закупiвлi) продукцiї, виконання робiт, надання послуг за оборонним замовленням, внесення змiн до укладених державних контрактiв, а також порядку контролю за виконанням оборонного замовлення" (Офiцiйний вiсник України, 2002 р., N 31, ст. 1465).
9. Пункт 3 змiн, що вносяться до актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26 квiтня 2003 р. N 628 (Офiцiйний вiсник України, 2003 р., N 18 - 19, ст. 841).
10. Пункт 57 змiн, що вносяться до актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 4 вересня 2003 р. N 1402 (Офiцiйний вiсник України, 2003 р., N 37, ст. 1981).
11. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 липня 2004 р. N 983 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 грудня 1999 р. N 2244" (Офiцiйний вiсник України, 2004 р., N 30, ст. 2025).
12. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 березня 2006 р. N 326 "Про внесення змiни до пункту 2 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 грудня 1999 р. N 2244" (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 11, ст. 751).
13. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 грудня 1999 р. N 2244 i 22 сiчня 2001 р. N 35, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 березня 2006 р. N 378 (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 13, ст. 883).
14. Пункт 16 змiн, що вносяться до актiв Кабiнету Мiнiстрiв України з питань дiяльностi органiв i установ виконання покарань, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 1 серпня 2006 р. N 1074 (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 31, ст. 2233).
15. Пункт 6 змiн, що вносяться до актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 грудня 2006 р. N 1700 (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 50, ст. 3324).
16. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 серпня 2007 р. N 1042 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 грудня 1999 р. N 2244" (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 61, ст. 2414).
17. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30 жовтня 2008 р. N 952 "Про внесення змiн до Порядку формування основних показникiв державного оборонного замовлення, розмiщення та коригування обсягiв поставок (закупiвлi) продукцiї, виконання робiт, надання послуг за оборонним замовленням, а також контролю за його виконанням" (Офiцiйний вiсник України, 2008 р., N 84, ст. 2822).
18. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 7 жовтня 2009 р. N 1051 "Про доповнення пункту 2 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 грудня 1999 р. N 2244" (Офiцiйний вiсник України, 2009 р., N 77, ст. 2618).