ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змiн до Митного кодексу України та iнших законiв України щодо врегулювання окремих питань розпорядження iноземними товарами, транспортними засобами комерцiйного призначення, що перебувають на митнiй територiї України пiд митним контролем, а також такими, що незаконно ввезенi на митну територiю України
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести до Митного кодексу України (Вiдомостi Верховної Ради України, 2012 р., NN 44 - 48, ст. 552) такi змiни:
1. Частину другу статтi 95 доповнити пунктом 4 такого змiсту:
"4) час, протягом якого товари, транспортнi засоби комерцiйного призначення, помiщенi у митний режим транзиту, не можуть бути своєчасно доставленi до митного органу призначення внаслiдок накладення на них арешту (за винятком арешту внаслiдок позовiв приватних осiб) або вилучення у справi про порушення митних правил".
2. Частину восьму статтi 102 викласти в такiй редакцiї:
"8. Митний режим транзиту припиняється митним органом у разi:
1) конфiскацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення;
2) повної втрати товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення внаслiдок аварiї або дiї обставин непереборної сили, за умови пiдтвердження факту аварiї або дiї обставин непереборної сили у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалiзує державну фiнансову полiтику;
3) примусового вiдчуження або вилучення товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення вiдповiдно до законiв України "Про правовий режим воєнного стану" та "Про передачу, примусове вiдчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану";
4) реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, на якi накладено арешт у кримiнальному провадженнi, у тому числi тих, якi вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України переданi Нацiональному агентству України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, для реалiзацiї у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв", та пiсля надходження на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв у сумi митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв у вiльний обiг на митнiй територiї України".
3. Частину третю статтi 112 викласти в такiй редакцiї:
"3. Митний режим тимчасового ввезення припиняється митним органом у разi:
1) конфiскацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення;
2) повної втрати товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення внаслiдок аварiї або дiї обставин непереборної сили, за умови пiдтвердження факту аварiї або дiї обставин непереборної сили у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалiзує державну фiнансову полiтику;
3) примусового вiдчуження або вилучення товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення вiдповiдно до законiв України "Про правовий режим воєнного стану" та "Про передачу, примусове вiдчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану";
4) реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, на якi накладено арешт у кримiнальному провадженнi, у тому числi тих, якi вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України переданi Нацiональному агентству України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, для реалiзацiї у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв", та пiсля надходження на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв у сумi митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв у вiльний обiг на митнiй територiї України".
4. Частину третю статтi 129 доповнити пунктами 4 i 5 такого змiсту:
"4) примусового вiдчуження або вилучення товарiв вiдповiдно до законiв України "Про правовий режим воєнного стану" та "Про передачу, примусове вiдчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану";
5) реалiзацiї товарiв, на якi накладено арешт у кримiнальному провадженнi, у тому числi тих, якi вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України переданi Нацiональному агентству України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, для реалiзацiї у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв", та пiсля надходження на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв у сумi митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв у вiльний обiг на митнiй територiї України".
5. Частину четверту статтi 137 доповнити пунктами 3 i 4 такого змiсту:
"3) примусового вiдчуження або вилучення товарiв вiдповiдно до законiв України "Про правовий режим воєнного стану" та "Про передачу, примусове вiдчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану";
4) реалiзацiї товарiв, на якi накладено арешт у кримiнальному провадженнi, у тому числi тих, якi вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України переданi Нацiональному агентству України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, для реалiзацiї у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв", та пiсля надходження на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв у сумi митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв у вiльний обiг на митнiй територiї України".
6. Частину четверту статтi 146 доповнити пунктами 4 i 5 такого змiсту:
"4) примусового вiдчуження або вилучення товарiв вiдповiдно до законiв України "Про правовий режим воєнного стану" та "Про передачу, примусове вiдчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану";
5) реалiзацiї товарiв, на якi накладено арешт у кримiнальному провадженнi, у тому числi тих, якi вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України переданi Нацiональному агентству України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, для реалiзацiї у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв", та пiсля надходження на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв у сумi митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв у вiльний обiг на митнiй територiї України".
7. Частину другу статтi 160 доповнити пунктами 3 i 4 такого змiсту:
"3) примусового вiдчуження або вилучення товарiв вiдповiдно до законiв України "Про правовий режим воєнного стану" та "Про передачу, примусове вiдчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану";
4) реалiзацiї товарiв, на якi накладено арешт у кримiнальному провадженнi, у тому числi тих, якi вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України переданi Нацiональному агентству України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, для реалiзацiї у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв", та пiсля надходження на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв у сумi митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв у вiльний обiг на митнiй територiї України".
8. Частину першу статтi 290 доповнити пунктами 7 i 8 такого змiсту:
"7) якщо товари, транспортнi засоби комерцiйного призначення примусово вiдчуженi або вилученi вiдповiдно до законiв України "Про правовий режим воєнного стану" та "Про передачу, примусове вiдчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану";
8) у разi надходження на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв (у сумi митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення у вiльний обiг на митнiй територiї України), одержаних вiд реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, визначених частиною сьомою статтi 293 цього Кодексу".
9. Статтю 293 доповнити частиною сьомою такого змiсту:
"7. У разi реалiзацiї iноземних товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, що перебувають на митнiй територiї України пiд митним контролем та за якi не сплаченi митнi платежi, а також таких, що незаконно ввезенi на митну територiю України, на якi накладено арешт у кримiнальному провадженнi, у тому числi тих, якi вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України переданi Нацiональному агентству України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, для реалiзацiї у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв", особою, на яку покладається обов'язок iз сплати митних платежiв, є особа, яка реалiзує такi iноземнi товари, транспортнi засоби комерцiйного призначення".
10. Статтю 294 доповнити частиною другою такого змiсту:
"2. Особливостi визначення бази оподаткування митними платежами пiд час реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України визначаються статтею 2951 цього Кодексу".
11. Доповнити статтею 2951 такого змiсту:
"Стаття 2951. Особливостi нарахування та сплати митних платежiв пiд час реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України
1. Пiд час реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, зазначених у частинi сьомiй статтi 293 цього Кодексу, до їхньої вартостi, визначеної на пiдставi звiту про їх оцiнку, включається сума митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення у вiльний обiг на митнiй територiї України.
2. Центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, не пiзнiше трьох робочих днiв з дня отримання запиту вiд Нацiонального агентства України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, надає доручення митницi, якою здiйснюється контроль за цими товарами, транспортними засобами комерцiйного призначення, здiйснити розрахунок загальної суми митних платежiв, що пiдлягають сплатi, з одночасним iнформуванням Нацiонального агентства України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, про таке доручення.
3. Вiдповiдна митниця не пiзнiше 15 календарних днiв, а для товарiв, що швидко псуються або мають обмежений строк зберiгання, - не пiзнiше п'яти календарних днiв з дня отримання доручення, зазначеного в частинi другiй цiєї статтi, надсилає до Нацiонального агентства України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, довiдку про загальну суму митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення у вiльний обiг на митнiй територiї України.
До довiдки, зазначеної в абзацi першому цiєї частини, вносяться вiдомостi про:
1) назву митницi, якою складено довiдку;
2) посадових осiб, якi заповнювали та пiдписали довiдку;
3) номер та дату запиту Нацiонального агентства України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв;
4) товари, транспортнi засоби комерцiйного призначення (найменування та стислий опис, код згiдно з УКТ ЗЕД, кiлькiсть, одиниця їх вимiру);
5) вiдомостi про нарахування митних платежiв (база оподаткування, ставки та суми митних платежiв, спосiб i особливостi їх нарахування, офiцiйний курс валюти України до iноземної валюти, встановлений Нацiональним банком України);
6) реквiзити рахункiв для перерахування сум митних платежiв пiсля реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення.
4. Розрахунок суми митних платежiв здiйснюється виходячи з бази оподаткування, за ставками та з урахуванням офiцiйного курсу валюти України до iноземної валюти, встановленого Нацiональним банком України, що визначенi на дату здiйснення такого розрахунку.
5. Якщо визначити суму належних до сплати митних платежiв неможливо внаслiдок ненадання/вiдсутностi у митницi точних вiдомостей про характер товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, їх назву, кiлькiсть, країну походження i митну вартiсть, сума митних платежiв визначається виходячи з найбiльшої величини ставок митних платежiв, кiлькостi чи вартостi товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, що можуть бути визначенi на пiдставi наявних вiдомостей.
6. Нарахування ввiзного мита здiйснюється за повними ставками Митного тарифу України. Нарахування акцизного податку та податку на додану вартiсть здiйснюється за ставками, встановленими Податковим кодексом України.
7. Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, забезпечує перерахування на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв (у сумi митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення у вiльний обiг на митнiй територiї України), одержаних вiд реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, зазначених у частинi сьомiй статтi 293 цього Кодексу, протягом п'яти робочих днiв з дня зарахування таких коштiв на поточнi рахунки.
8. Розрахунок суми митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення у вiльний обiг на митнiй територiї України, якщо такi митнi платежi не були попередньо сплаченi, щодо товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, зазначених у частинi сьомiй статтi 293 цього Кодексу, що передаються вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства України для реалiзацiї у порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України, здiйснюється у порядку, визначеному цiєю статтею. Кошти у сумi митних платежiв, одержанi вiд реалiзацiї таких товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, пiдлягають перерахуванню особою, яка реалiзувала такi товари, транспортнi засоби комерцiйного призначення, на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, у строк, визначений законодавством.
9. Щокварталу до 10 числа мiсяця, наступного за звiтним кварталом, мiж Нацiональним агентством України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, та центральним органом виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, проводиться звiрка вiдомостей щодо реалiзацiї товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, зазначених у частинi сьомiй статтi 293 цього Кодексу, а також сум митних платежiв, що надiйшли на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, вiд реалiзацiї таких товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення.
10. Товари, транспортнi засоби комерцiйного призначення, зазначенi у частинi сьомiй статтi 293 цього Кодексу, набувають статусу українських товарiв пiсля перерахування особою, яка їх реалiзувала, на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, сум митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску таких товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення у вiльний обiг на митнiй територiї України".
12. Статтю 452 доповнити частиною шостою такого змiсту:
"6. З метою здiйснення митними органами облiку товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, зазначених у частинi сьомiй статтi 293 цього Кодексу, забезпечення правильностi нарахування митних платежiв та контролю за станом їх надходження на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, вiд реалiзацiї таких товарiв, транспортних засобiв комерцiйного призначення, Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв, та митнi органи здiйснюють обмiн iнформацiєю про такi товари, транспортнi засоби комерцiйного призначення на пiдставi мiжвiдомчих угод про iнформацiйний обмiн, укладених з центральним органом виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику".
13. У статтi 483:
1) частину першу викласти в такiй редакцiї:
"1. Перемiщення або дiї, спрямованi на перемiщення товарiв через митний кордон України з приховуванням вiд митного контролю, тобто з використанням спецiально виготовлених сховищ (тайникiв) та iнших засобiв або способiв, що утруднюють виявлення таких товарiв, або шляхом надання одним товарам вигляду iнших, або з поданням митному органу як пiдстави для перемiщення товарiв пiдроблених документiв чи документiв, одержаних незаконним шляхом, або таких, що мiстять неправдивi вiдомостi щодо найменування товарiв, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберiгання i транспортування) або кiлькостi, країни походження, вiдправника та/або одержувача, кiлькостi вантажних мiсць, їх маркування та номерiв, неправдивi вiдомостi, необхiднi для визначення коду товару згiдно з УКТ ЗЕД та його митної вартостi, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмiрi вiд 50 до 100 вiдсоткiв вартостi товарiв - безпосереднiх предметiв порушення митних правил з конфiскацiєю товарiв, транспортних засобiв iз спецiально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарiв - безпосереднiх предметiв порушення митних правил вiд митного контролю, або з конфiскацiєю товарiв - безпосереднiх предметiв порушення митних правил, а також товарiв, транспортних засобiв iз спецiально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарiв - безпосереднiх предметiв порушення митних правил вiд митного контролю";
2) в абзацi другому частини другої пiсля слiв "в розмiрi" доповнити словами i цифрами "вiд 150 до", а слова "перемiщення товарiв - безпосереднiх предметiв порушення митних правил через митний кордон України" замiнити словами "приховування товарiв - безпосереднiх предметiв порушення митних правил вiд митного контролю".
14. У роздiлi XXI "Прикiнцевi та перехiднi положення":
1) доповнити пунктом 65 такого змiсту:
"65. Установити, що обов'язок iз сплати митних платежiв та митний режим митного складу припиняються щодо лiкарських засобiв, що станом на 24 лютого 2022 року зберiгалися в митному режимi митного складу та в перiод з 24 лютого 2022 року по 1 травня 2022 року за розпорядженням власника таких лiкарських засобiв були безоплатно (без будь-якої грошової, матерiальної або iнших видiв компенсацiї) переданi безпосередньо або через громадське об'єднання для забезпечення потреб закладiв охорони здоров'я державної та комунальної форми власностi";
2) у пунктi 912:
абзац перший доповнити словами i цифрою "(крiм випадкiв, передбачених пiдпунктом 2 цього пункту)";
пiдпункт 2 викласти в такiй редакцiї:
"2) зупиняється перебiг строкiв, визначених:
частиною п'ятою статтi 43, частиною другою статтi 44, частиною четвертою статтi 46, статтями 125, 204, частиною тринадцятою статтi 264, частиною другою статтi 269, частинами п'ятою i шостою статтi 299, частиною дев'ятою статтi 309, частиною четвертою статтi 321, частиною шостою статтi 334 цього Кодексу;
статтями 55, 240, частиною шостою статтi 244 цього Кодексу, перебiг яких поновлюється з 1 сiчня 2024 року. У разi якщо перебiг таких строкiв розпочався до набрання чинностi Законом України "Про внесення змiн до Податкового кодексу України та iнших законодавчих актiв України щодо вдосконалення законодавства на перiод дiї воєнного стану" вiд 24 березня 2022 року N 2142-IX, їх перебiг поновлюється з 1 сiчня 2024 року на невикористаний строк";
3) у пунктi 924:
в абзацi першому слова i цифри "але не бiльше нiж до 1 сiчня 2024 року" замiнити словами i цифрами "але не бiльше нiж до 1 сiчня 2025 року";
абзац п'ятий виключити.
II. Прикiнцевi положення
1. Цей Закон набирає чинностi з дня, наступного за днем його опублiкування, крiм пункту 13 роздiлу I цього Закону, який набирає чинностi з 5 сiчня 2024 року.
2. Внести змiни до таких законiв України:
1) у статтi 21 Закону України "Про Нацiональне агентство України з питань виявлення, розшуку та управлiння активами, одержаними вiд корупцiйних та iнших злочинiв" (Вiдомостi Верховної Ради України, 2016 р., N 1, ст. 2 iз наступними змiнами):
у частинi четвертiй:
абзац шостий викласти в такiй редакцiї:
"Реалiзацiя майна в порядку, передбаченому цiєю частиною, здiйснюється за цiнами, не нижчими за ринковi, крiм випадку, передбаченого абзацом сьомим цiєї частини";
доповнити абзацом сьомим такого змiсту:
"Рухоме майно, яке на момент прийняття в управлiння Нацiональним агентством перебувало на митнiй територiї України пiд митним контролем та за яке не були сплаченi митнi платежi, а також незаконно ввезене на митну територiю України, може бути передано для реалiзацiї за умови включення до його цiни сум митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску такого майна у вiльний обiг на митнiй територiї України. У разi якщо таке майно не реалiзовано на перших торгах, допускається виставлення його на повторних торгах вiдповiдно до законодавства iз зниженням цiни, яка не може бути меншою, нiж сума митних платежiв, що пiдлягали б сплатi при випуску такого майна у вiльний обiг на митнiй територiї України, якщо такi митнi платежi не були попередньо сплаченi";
частину шосту доповнити абзацом другим такого змiсту:
"Нацiональне агентство забезпечує перерахування на рахунки, вiдкритi для зарахування надходжень державного бюджету, контроль за справлянням яких покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалiзує державну митну полiтику, коштiв (у сумi митних платежiв, якi пiдлягали б сплатi при випуску активiв у вiльний обiг на митнiй територiї України), одержаних вiд реалiзацiї активiв, зазначених в абзацi сьомому частини четвертої цiєї статтi, протягом п'яти робочих днiв з дня зарахування таких коштiв на поточнi рахунки";
частину восьму пiсля абзацу другого доповнити новим абзацом такого змiсту:
"Майно, що перебуває пiд митним контролем, може бути видано його власнику або уповноваженiй ним особi лише пiсля митного оформлення зазначеного майна вiдповiдно до заявленої мети та сплати вiдповiдних митних платежiв (у разi якщо законом передбачено сплату таких митних платежiв)".
У зв'язку з цим абзаци третiй i четвертий вважати вiдповiдно абзацами четвертим i п'ятим;
2) пункт 4 роздiлу II "Прикiнцевi та перехiднi положення" Закону України "Про внесення змiн до Митного кодексу України та iнших законiв України щодо деяких питань виконання глави 5 роздiлу IV Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї i їхнiми державами-членами, з iншої сторони" вiд 15 серпня 2022 року N 2510-IX виключити.
3. Кабiнету Мiнiстрiв України у тримiсячний строк з дня набрання чинностi цим Законом:
забезпечити прийняття нормативно-правових актiв, необхiдних для реалiзацiї цього Закону;
привести свої нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть iз цим Законом;
забезпечити приведення мiнiстерствами та iншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актiв у вiдповiднiсть iз цим Законом.
Президент України | В. ЗЕЛЕНСЬКИЙ |
м. Київ
21 листопада 2023 року
N 3475-IX