КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 3 серпня 2000 р. | N 1205 |
---|
Про затвердження Порядку розгляду i затвердження
iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються у
прiоритетних видах економiчної дiяльностi на
територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй
областi
Вiдповiдно до Закону України "Про спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi" Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
Затвердити Порядок розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi (додається).
Прем'єр-мiнiстр України | В. ЮЩЕНКО |
Iнд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 3 серпня 2000 р. N 1205 |
ПОРЯДОК
розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що
реалiзуються у прiоритетних видах економiчної
дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в
Житомирськiй областi
1. Цей Порядок встановлює процедуру розгляду i затвердження Радою з питань територiй прiоритетного розвитку (далi - Рада) iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються суб'єктами пiдприємницької дiяльностi у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi (далi - iнвестицiйний проект).
2. Суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який має намiр реалiзувати iнвестицiйний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далi - заявник) подає до Ради такi документи:
заяву про розгляд iнвестицiйного проекту за формою згiдно з додатком;
iнвестицiйний проект, виконаний вiдповiдно до затверджених Радою вимог, пiдписаний заявником, прошитий i пронумерований (у трьох примiрниках);
нотарiально засвiдченi копiї свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi та засновницьких документiв юридичної особи;
у разi коли заявником є iноземна юридична особа, - документи, що свiдчать про реєстрацiю iноземної юридичної особи у країнi її мiсцезнаходження (витяг з торговельного, банкiвського або судового реєстру тощо). Цi документи повиннi бути засвiдченi вiдповiдно до законодавства країни, що їх видала, перекладенi на українську мову та легалiзованi у консульськiй установi України, якщо мiжнародними договорами України не передбачено iнше. Зазначенi документи можуть бути засвiдченi також у посольствi вiдповiдної держави в Українi та легалiзованi в МЗС;
проект договору щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту, складений вiдповiдно до Типового договору (контракту) на реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї прiоритетного розвитку, в спецiальнiй (вiльнiй) економiчнiй зонi, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 липня 1999 р. N 1199;
висновки щодо iнвестицiйного проекту органу мiсцевого самоврядування, органiв, що здiйснюють контроль за додержанням безпеки виробництва та працi, протипожежної i екологiчної безпеки, iнших органiв та органiзацiй вiдповiдно до їх компетенцiї за перелiком, установленим Радою;
довiдку органу державної податкової служби за мiсцезнаходженням заявника про стан розрахункiв iз сплати податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв) - для юридичних осiб, зареєстрованих в Українi.
У разi потреби Рада може вимагати вiд заявника подання iнших документiв, що пiдтверджують його спроможнiсть реалiзувати iнвестицiйний проект.
Заявник несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть iнформацiї, що мiститься у пiдготовлених ним документах.
3. Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України сировини i матерiалiв, разом з документами, визначеними у пунктi 2 цього Порядку, заявник подає до Ради:
перелiк сировини i матерiалiв, що ввозитимуться в Україну виключно для реалiзацiї iнвестицiйного проекту, який є його невiд'ємною частиною;
обґрунтування обсягiв ввезення сировини та матерiалiв.
4. Пiсля перевiрки комплектностi пакета документiв, зазначених у пунктах 2 i 3 цього Порядку, Рада реєструє їх надходження у спецiальному журналi, присвоює реєстрацiйний номер i видає заявниковi письмове пiдтвердження їх одержання. Форма ведення спецiального журналу встановлюється Радою.
5. Копiї зареєстрованих документiв надсилаються Радою Житомирськiй облдержадмiнiстрацiї для пiдготовки висновкiв про доцiльнiсть реалiзацiї iнвестицiйного проекту, виходячи з програм соцiально-економiчного розвитку мiст та районiв областi.
Копiя заяви про розгляд iнвестицiйного проекту Радою надсилається Мiнекономiки, яке має право вимагати вiд неї копiї документiв заявника, передбачених пунктами 2 i 3 цього Порядку, органiзувати проведення експертизи окремих iнвестицiйних проектiв з урахуванням загальнодержавних iнтересiв i, з метою запобiгання негативним наслiдкам їх реалiзацiї, зокрема, щодо виконання державних програм економiчного, науково-технiчного та соцiального розвитку, зменшення обсягiв надходжень до бюджетiв, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат.
Вiдповiднi висновки мають бути надiсланi Радi у мiсячний термiн.
6. Рада розглядає зареєстрованi документи разом з експертними висновками стосовно визначення доцiльностi реалiзацiї iнвестицiйного проекту i приймає рiшення про затвердження або вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту в термiн, який не може перевищувати 60 днiв з дня подання заявником документiв.
7. У разi затвердження Радою iнвестицiйного проекту, заявниковi видається рiшення Ради разом з одним примiрником iнвестицiйного проекту, на титульному листi якого повиннi бути дата i номер рiшення Ради про затвердження iнвестицiйного проекту, пiдпис голови Ради та печатка. Один примiрник iнвестицiйного проекту зберiгається у Радi.
Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України сировини i матерiалiв, один його примiрник, оформлений згiдно iз зазначеними в абзацi першому цього пункту нормами, надсилається вiдповiдному митному органу.
8. Рада вiдмовляє заявниковi у затвердженнi iнвестицiйного проекту, якщо:
iнвестицiйний проект не вiдповiдає прiоритетним видам економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi, затвердженим Кабiнетом Мiнiстрiв України;
одержано негативнi висновки експертизи стосовно iнвестицiйного проекту;
у поданих заявником документах виявлено недостовiрнi вiдомостi;
суб'єкт пiдприємницької дiяльностi має заборгованiсть iз сплати податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв).
Рiшення про вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту з обґрунтуванням причин вiдмови надсилається заявниковi протягом двох днiв пiсля його прийняття.
9. Заявник, якому вiдмовлено у затвердженнi iнвестицiйного проекту, має право пiсля усунення причин i недолiкiв, що спричинили вiдмову, доопрацювати iнвестицiйний проект i повторно подати його на розгляд Ради.
10. Внесення змiн до затвердженого iнвестицiйного проекту провадиться у такому ж порядку, як i його затвердження.
11. Пiсля прийняття рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту заявник зобов'язаний у мiсячний термiн укласти з вiдповiдним органом мiсцевого самоврядування договiр (контракт) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту i подати у дводенний термiн до Ради його копiю.
Про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту суб'єкт пiдприємницької дiяльностi звiтує перед Радою за формою та у термiни, встановленi нею.
12. Рада має право скасувати рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту у разi:
порушення суб'єктом пiдприємницької дiяльностi термiну укладення договору (контракту) з вiдповiдним органом мiсцевого самоврядування щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту;
розiрвання договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту.
13. Орган мiсцевого самоврядування протягом двох днiв пiсля укладення або розiрвання з суб'єктом пiдприємницької дiяльностi договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту iнформує про це вiдповiдний орган державної податкової служби, митний орган, Раду та Житомирську облдержадмiнiстрацiю.
14. У разi одночасного надходження кiлькох аналогiчних iнвестицiйних проектiв Рада може прийняти рiшення про проведення тендера (конкурсу) для вiдбору iнвестицiйного проекту i його учасникiв. У таких випадках Рада iнформує заявникiв про умови i термiни проведення тендера (конкурсу).
15. Рада подає:
у дводенний термiн з дня прийняття рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту або його скасування вiдповiдну iнформацiю органу мiсцевого самоврядування, органу державної податкової служби та митному органу;
до п'ятого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, Мiнекономiки та Мiнфiну iнформацiю про стан реалiзацiї суб'єктами пiдприємницької дiяльностi затверджених iнвестицiйних проектiв.
Додаток до Порядку |
ЗАЯВА
про розгляд iнвестицiйного проекту
__________________________________________________________________
(назва проекту)
Заявник
__________________________________________________________________
(найменування юридичної або
прiзвище фiзичної особи, її адреса,
__________________________________________________________________
iдентифiкацiйний код ЄДРПОУ, номери телефонiв,
телефаксу, найменування установи
__________________________________________________________________
обслуговуючого банку, номер рахунка,
номери телефонiв установи банку,
__________________________________________________________________
паспортнi данi - для
фiзичних осiб)
Мiсце впровадження
_______________________________________________
(мiсто, район, пiдприємство)
Вид економiчної дiяльностi __________________________________________
__________________________________________________________________
(назва та код згiдно з Класифiкацiєю видiв
економiчної дiяльностi ДК 009-96)
Розмiр iнвестицiй __________________________________________________
Вид iнвестицiй _____________________________________________________
Створення нових робочих мiсць ________
Збереження робочих мiсць _____________
Термiн реалiзацiї проекту ____________, у тому
числi монтаж та наладка обладнання _____________,
функцiонування виробництва __________________, iнше
_____________________
(розшифрування)
Найменування продукцiї (робiт, послуг) _______________________________
Рiчний обсяг виробництва ___________________________________________
Ринок збуту _______________________________________________________
Обсяг експорту ____________________________________________________
Потреба у виробничих площах _______________________________________
Потреба в енергоносiях
______________________________________________
(за
видами)
Виконавцi будiвельно-монтажних робiт ________________________________
Постачальники:
устаткування, обладнання ___________________________________________
сировини, матерiалiв _______________________________________________
Середньомiсячна заробiтна плата одного працiвника _____________________
Заявник |
______________________ |
______________________ |
|
М. П. |
|
"___" _______________ р. |