КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 4 жовтня 2000 р. | N 1507 |
---|
Про порядок розгляду i затвердження
iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на
територiї спецiальної економiчної зони
туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс
Трускавець"
Кабiнет Мiнiстрiв України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" (додається).
2. Мiнiстерству охорони здоров'я затвердити у мiсячний термiн форму перелiку лiкарських засобiв, якi ввозяться суб'єктами пiдприємницької дiяльностi для потреб власного виробництва, пов'язаного з реалiзацiєю iнвестицiйних проектiв на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець".
3. Визнати таким, що втратив чиннiсть, Порядок затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець", затверджений постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 серпня 1999 р. N 1441 (Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 32, ст. 1672).
Прем'єр-мiнiстр України | В. ЮЩЕНКО |
Iнд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 4 жовтня 2000 р. N 1507 |
ПОРЯДОК
розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що
реалiзуються на територiї спецiальної економiчної
зони туристсько-рекреацiйного типу
"Курортополiс Трускавець"
1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" (далi - СЕЗ "Курортополiс Трускавець") суб'єктами цiєї зони у прiоритетних видах економiчної дiяльностi, визначених виконавчим комiтетом Трускавецької мiської ради за погодженням з Мiнекономiки.
2. Затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї СЕЗ "Курортополiс Трускавець", здiйснюється виконавчим комiтетом Трускавецької мiської ради (далi - виконавчий комiтет).
3. Суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який має намiр реалiзувати iнвестицiйний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далi - заявник) подає до виконавчого комiтету:
заяву про розгляд iнвестицiйного проекту за формою згiдно з додатком;
iнвестицiйний проект, пiдписаний заявником, прошитий i пронумерований, у трьох примiрниках;
нотарiально засвiдченi копiї свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi та засновницьких документiв юридичної особи;
у разi коли заявником є iноземна особа, - документи, що свiдчать про реєстрацiю (створення) iноземної юридичної особи у країнi її мiсцезнаходження (витяг з торговельного, банкiвського або судового реєстру тощо). Цi документи повиннi бути засвiдченi вiдповiдно до законодавства країни, що їх видала, перекладенi українською мовою та легалiзованi у консульськiй установi України, якщо мiжнародними договорами України не передбачене iнше. Зазначенi документи можуть бути засвiдченi також у посольствi вiдповiдної держави в Українi та легалiзованi в МЗС;
проект договору щодо реалiзацiї iнвестицiйного проекту, складений вiдповiдно до Типового договору (контракту) на реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї прiоритетного розвитку в спецiальнiй (вiльнiй) економiчнiй зонi, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 липня 1999 р. N 1199, погоджений з органом господарського розвитку i управлiння спецiальної економiчної зони;
висновки щодо iнвестицiйного проекту органiв, що здiйснюють контроль за додержанням безпеки виробництва та працi, протипожежної i екологiчної безпеки, iнших органiв та органiзацiй вiдповiдно до їх компетенцiї, за перелiком, установленим виконавчим комiтетом;
довiдку органу державної податкової служби за мiсцезнаходженням заявника про стан розрахункiв iз сплати податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв) - для юридичних осiб, зареєстрованих в Українi;
зобов'язання про подання виконавчому комiтетовi iнформацiї про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту за формою та у термiни, встановленi виконавчим комiтетом.
У разi потреби виконавчий комiтет має право вимагати вiд заявника подання iнших документiв, що пiдтверджують спроможнiсть заявника реалiзувати iнвестицiйний проект.
Заявник несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть iнформацiї, що мiститься у поданих ним документах.
4. У разi коли згiдно з умовами iнвестицiйного проекту передбачається ввезення (пересилання) на митну територiю України лiкарських засобiв, разом з документами, зазначеними у пунктi 3 цього Порядку, заявник подає до виконавчого комiтету:
перелiк лiкарських засобiв (iз зазначенням їх обсягу), що ввозитимуться (пересилатимуться) заявником для потреб власного виробництва, пов'язаного з реалiзацiєю iнвестицiйного проекту, який є невiд'ємною його частиною. Перелiк лiкарських засобiв складається за формою, затвердженою МОЗ;
обґрунтування обсягiв ввезення (пересилання) лiкарських засобiв;
документи, що пiдтверджують реєстрацiю в Українi в установленому порядку лiкарських засобiв;
сертифiкати якостi лiкарських засобiв, виданi фiрмами-виробниками.
5. Пiсля перевiрки комплектностi пакета документiв, зазначених у пунктах 3 i 4 цього Порядку, виконавчий комiтет реєструє їх надходження у спецiальному журналi, присвоює реєстрацiйний номер i видає заявниковi письмове пiдтвердження їх одержання. Форма спецiального журналу встановлюється виконавчим комiтетом.
6. Зареєстрованi документи заявника розглядаються виконавчим комiтетом для визначення доцiльностi впровадження iнвестицiйного проекту з урахуванням вiдповiдних програм соцiально-економiчного розвитку.
Виконавчий комiтет надсилає копiю заяви про розгляд iнвестицiйного проекту у триденний термiн з дня її реєстрацiї Мiнекономiки та Державнiй податковiй адмiнiстрацiї у Львiвськiй областi, а також на їх запит - копiї документiв заявника, зазначенi у пунктах 3 i 4 цього Порядку.
Мiнекономiки та Державна податкова адмiнiстрацiя у Львiвськiй областi органiзовують проведення експертизи окремих iнвестицiйних проектiв з урахуванням державних iнтересiв з метою запобiгання негативним наслiдкам реалiзацiї iнвестицiйних проектiв, зокрема щодо виконання державних програм економiчного, науково-технiчного та соцiального розвитку, зменшення обсягiв надходжень до бюджетiв, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат.
7. Якщо для реалiзацiї iнвестицiйного проекту передбачається ввезення (пересилання) лiкарських засобiв, виконавчий комiтет у триденний термiн з дня реєстрацiї документiв надсилає МОЗ для проведення експертизи копiї iнвестицiйного проекту та документiв, зазначених у пунктi 4 цього Порядку.
8. Висновки експертиз Мiнекономiки, Державної податкової адмiнiстрацiї у Львiвськiй областi та МОЗ щодо iнвестицiйного проекту повиннi бути надiсланi виконавчому комiтету в мiсячний термiн.
9. Виконавчий комiтет розглядає зареєстрованi документи заявника разом з висновками експертизи щодо iнвестицiйного проекту в термiн, який не може перевищувати 45 днiв з дня подання заявником документiв.
10. У разi затвердження виконавчим комiтетом iнвестицiйного проекту заявнику у дводенний термiн видається рiшення виконавчого комiтету разом з одним примiрником iнвестицiйного проекту, на титульному листi якого зазначається дата i номер рiшення, ставиться пiдпис голови виконавчого комiтету та печатка. Один примiрник iнвестицiйного проекту зберiгається у виконавчому комiтетi, один примiрник надсилається органу господарського розвитку i управлiння.
Якщо згiдно з умовами iнвестицiйного проекту передбачається ввезення (пересилання) на митну територiю України лiкарських засобiв, один примiрник їх перелiку, оформлений згiдно iз зазначеними в абзацi першому цього пункту нормами, надсилається виконавчим комiтетом вiдповiдному митному органу.
11. Рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту є пiдставою для укладення виконавчим комiтетом договору (контракту) iз заявником щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту, його реєстрацiї органом господарського розвитку i управлiння спецiальної економiчної зони як суб'єкта СЕЗ "Курортополiс Трускавець" та укладення з ним вiдповiдних договорiв.
12. Виконавчий комiтет може вiдмовити заявниковi у затвердженнi iнвестицiйного проекту у разi, коли:
iнвестицiйний проект не вiдповiдає метi створення економiчної зони та прiоритетним видам економiчної дiяльностi;
висновки експертизи щодо iнвестицiйного проекту є негативними;
у поданих заявником документах виявлено недостовiрнi вiдомостi;
суб'єкт пiдприємницької дiяльностi має заборгованiсть у сплатi податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв).
Рiшення про вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту надсилається виконавчим комiтетом заявнику в письмовiй формi з обґрунтуванням причин вiдмови.
13. Заявник, якому вiдмовлено у затвердженнi iнвестицiйного проекту, має право пiсля усунення причин та недолiкiв, що спричинили вiдмову, доопрацювати iнвестицiйний проект i повторно подати його на розгляд виконавчого комiтету.
14. Внесення змiн до затвердженого iнвестицiйного проекту здiйснюється у такому ж порядку, як i його затвердження.
15. Пiсля прийняття виконавчим комiтетом рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту заявник зобов'язаний у мiсячний термiн укласти з виконавчим комiтетом договiр (контракт) про умови реалiзацiї iнвестицiйного проекту.
Про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту суб'єкт СЕЗ "Курортополiс Трускавець" iнформує виконавчий комiтет та орган господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець" за формою та у термiни, встановленi виконавчим комiтетом.
16. Виконавчий комiтет має право скасувати рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту у разi:
порушення суб'єктом СЕЗ "Курортополiс Трускавець" термiну укладення договору (контракту) з виконавчим комiтетом щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту;
розiрвання договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту.
Про скасування такого рiшення виконавчий комiтет у дводенний термiн iнформує суб'єкта СЕЗ "Курортополiс Трускавець" або заявника.
Спори, пов'язанi iз скасуванням рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту, розв'язуються у судовому порядку вiдповiдно до законодавства.
17. Виконавчий комiтет повинен подати iнформацiю:
органу господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець", органу державної податкової служби та митному органу - про затвердження iнвестицiйного проекту або його скасування у дводенний термiн з дня прийняття такого рiшення, а також про укладення з суб'єктом пiдприємницької дiяльностi договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту або його розiрвання - у дводенний термiн з дня укладення або розiрвання такого договору (контракту);
Мiнекономiки до п'ятого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, - про стан реалiзацiї суб'єктами СЕЗ "Курортополiс Трускавець" iнвестицiйних проектiв.
Додаток до Порядку |
ЗАЯВА про розгляд iнвестицiйного проекту |
__________________________________________________________________ |
(назва проекту) |
Заявник | __________________________________________________________ |
(найменування юридичної особи або прiзвище та iнiцiали фiзичної особи, її адреса, | |
_________________________________________________________________ | |
iдентифiкацiйний код згiдно з ЄДРПОУ, номери телефонiв, телефаксу, найменування | |
_________________________________________________________________ | |
установи обслуговуючого банку, номер рахунка, номери телефонiв установи банку, паспортнi данi - для фiзичних осiб) | |
_________________________________________________________________ |
Мiсце впровадження | _______________________________________________ |
(мiсто, район, пiдприємство) |
Вид економiчної дiяльностi | __________________________________________ |
(назва та код згiдно з Класифiкацiєю видiв економiчної дiяльностi ДК 009-96) | |
_________________________________________________________________ |
Сума iнвестицiй ___________________________________________________
Вид iнвестицiй ____________________________________________________
Створення нових робочих мiсць _____
Збереження робочих мiсць __________
Термiн реалiзацiї проекту __________, у тому числi монтажу та налагодження обладнання _____________, функцiонування виробництва _____________, iнше ______________________ |
(розшифрування) |
Найменування продукцiї (робiт, послуг) ______________________________
Рiчний обсяг виробництва _________________________________________
Ринок збуту ______________________________________________________
Обсяг експорту ___________________________________________________
Потреба у виробничих площах ______________________________________
Потреба в енергоносiях | ___________________________________________ |
(за видами) |
Потреба у земельних дiлянках _____________________________________
Потреба у використаннi природних ресурсiв _________________________
Виконавцi будiвельно-монтажних робiт _____________________________
Постачальники:
устаткування, обладнання _________________________________________
лiкарських засобiв ________________________________________________
Середньомiсячна заробiтна плата одного працiвника ___________________
Заявник | ____________ | _________________________ |
(пiдпис) | (розшифрування) | |
М. П. | "___" _______________ 200 р. |