Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Понедельник, Сентябрь 1, 2025 - 07:15
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

Литовське пальне більше не надходить в Україну - невигідно

Литовський завод Orlen Lietuva вимушено призупинив постачання пального в Україну через заборону на транзит литовських добрив і нафтопродуктів владою Білорусі.

Пресаташе компанії Крістіна Гендвіле повідомила, що можливість постачати пальне на український ринок через Польщу все ще вивчається.

"Ведуться переговори з клієнтами в Україні. Виникає безліч умов, два додаткові термінали, митниця. Йде погодження, клієнтам теж має бути зручно, не тільки нам. Найраніше, коли ми зможемо говорити про зміни – березень", – розповіла представник Orlen Lietuva.

Окрім Польщі, обговорювався і новий маршрут через Латвію, але цей напрямок не виглядає особливо привабливим.

Постачання продукції в Україну призупинив такожзавод Lifosa, що входить в російську групу "ЄвроХім", який щорічно експортував на український ринок близько 150 тис. тонн добрив.

"Ситуація з 7 лютого не змінилася – транзит через Білорусь не здійснюється, а як він міг би здійснюватись – ми ще обговорюємо", – повідомив голова Lifosa Римантас Просцявічюс.

На його думку, у випадку транспортування через Латвію одна тонна продукції в середньому подорожчає приблизно на 20 євро, через Польщу – приблизно на 40 євро, а під час транспортування добрив автотранспортом експорт подорожчає на 80-90 євро за тонну.

Литовський виробник азотних добрив Achema (входить до Achemos grupe) почав возити продукцію в Україну через Латвію та Росію, оцінивши додаткові витрати через зміну маршруту у 5 млн євро на рік.

"При транспортуванні в Україну через Латвію та Росію витрати на перевезення на 22-35 євро за тонну більше, ніж при транспортуванні через Білорусь. З урахуванням наших середніх продажів на рік – від 50 до 141 тис. тонн, додаткові витрати на залізницю складають від 1,1 млн до 4,9 млн євро на рік", – сказала пресаташе Achema Йоліта

gazeta.ua
Ср, Февраль 16, 2022 07:54

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua