Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби працює з метою надання технічної та консультаційної підтримки користувачам електронної транзитної системи і приймає запити цілодобово
Тематика запитів:
несправності чи збої у роботі електронної транзитної системи (ЕТС) та її складових;
надання роз’яснень щодо особливостей користування системою;
консультації щодо процедури спільного транзиту;
адміністративна допомога у розумінні Конвенції про спільний транзит.
В робочі дні з 08:00 до 20:00 год. запити приймаються:
на електронну поштову скриньку helpdesk_NCTS@customs.gov.ua ;
через Модуль технічної підтримки https://help.customs.gov.ua ;
в телефонному режимі на контактні номери телефонів:
+380 (44) 481-18-07
+380 (44) 481-19-14
+380 (44) 481-19-16
+380 (95) 783-67-01 (Viber, What’s app, Telegram)
+380 (97) 813-08-60 (Viber, What’s app, Telegram)
Запити до Служби підтримки з 20:00 до 08:00 год. у робочі дні, у вихідні та святкові, приймаються на електронну поштову скриньку ncts-monitoring@customs.gov.ua
Слід врахувати, що запит обов’язково повинен містити:
назву юридичної особи, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб – резидентів та нерезидентів) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб-підприємців), ПІБ контактної особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону;
код та/або назву підрозділу митного органу, посаду, ПІБ посадової особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону (у разі якщо користувачем є посадова особа митного органу).