Служба підтримки з питань спільного транзиту приймає запити цілодобово
Нагадуємо, звертатися до Служби підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби користувачі електронної транзитної системи (ЕТС) можуть 24/7.
В робочі дні з 08:00 до 20:00 годин запити приймаються:
- на електронну поштову скриньку helpdesk_NCTS@customs.gov.ua ;
- за допомогою Модуля технічної підтримки користувачів програмних продуктів Держмитслужби, який розташований на Вебсайті
- Держмитслужби за посиланням https://help.customs.gov.ua;
в телефонному режимі на контактні номери телефонів:
+380 (44) 481-18-07
+380 (44) 481-19-14
+380 (44) 481-19-16
+380 (95) 783-67-01 (Viber, What’s app, Telegram)
+380 (97) 813-08-60 (Viber, What’s app, Telegram)
Запити до Служби підтримки з 20:00 до 08:00 години у робочі дні, у вихідні та святкові, приймаються на електронну поштову скриньку ncts-monitoring@customs.gov.ua
До Служби підтримки можна звернутися з таких питань:
- несправності функціонального або технічного характеру, збоїв у роботі ЕТС та/або її складових, що вимагають здійснення технічних заходів, надання технічних консультацій для відновлення функціонування ЕТС та/або ії складових;
- надання розʼяснень про особливості користування ЕТС та/або її складовими;
- надання розʼяснень про застосування процедури спільного транзиту;
- надання адміністративної допомоги у розумінні Конвенції про процедуру спільного транзиту.
Слід врахувати, що запит обов’язково повинен містити:
- назву юридичної особи, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб – резидентів та нерезидентів) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб-підприємців), ПІБ контактної особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону;
- код та/або назву підрозділу митного органу, посаду, ПІБ посадової особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону (у разі якщо користувачем є посадова особа митного органу).
Пт, Февраль 28, 2025 09:48