Залізнична логістика: активність торговельного експорту поступово відновлюється
Про це повідомляють SPIKE BROKERS.
Обсяги експорту через польський та словацький кордони залишаються майже на тому ж рівні, що й минулого тижня, складаючи 54.64 та 27.23 ваг/добу відповідно.
На румунському кордоні спостерігається зростання на 5%, до 51.05 ваг/добу, тоді як на угорському кордоні відбулося значне зростання на 20%, до 28.18 ваг/добу. Середньодобовий показник передачі вагонів через всі кордони зріс на 6%, до 197 вагонів.
У напрямку глибоководних портів України рухається 4629 вагонів, що на 10% більше у порівнянні з минулим тижнем. Середньодобовий показник вивантаження також демонструє зростання на 5%, до 984 вагонів на добу. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл збільшилося на 10%, до 686 вагонів, проте середньодобовий показник вивантаження дещо знизився і становить 72 ваг/добу.
Власники вагонів залишаються в очікуванні активізації попиту в жовтні та з обережністю фіксують тарифи на наступний місяць, сподіваючись на їх підвищення. Нестабільність та непередбачуваність ринку призвели до епізодичного зниження ставок на минулому тижні.
Ринкові ставки транспортування залізницею:
• Львівська обл. – кордон 14-20$ | порт 25-29$
• Рівненська обл. – кордон 15-20$ | порт 21-26$
• Івано-Франківська обл. – кордон 14-18$ | порт 22-24$
• Житомирська обл. – кордон 18-23$ | порт 22-25$
• Чернігівська обл.- кордон 23-28$ | порт 25-29$
• Черкаська обл. – кордон 21-27$ | порт 16-24$
• Харківська обл. – кордон 28-35$ | порт 25-30$
• Тернопільська обл. – кордон 16-20$ | порт 22-25$