Проект наказу Держмитслужби України “Про внесення змін до наказу Держмитслужби України від 04.04.05 № 238”
Коллеги, у меня вопросы по проекту этого приказа. Может быть, кто-то сможет разъяснить, а еще лучше, если кто-то отреагирует и внесёт изменения в проект приказа? Итак: 1.3. Попереднє рішення приймається Центральним митним управлінням лабораторних досліджень та експертної роботи (далі - Управління), а також регіональними митницями, митницями (далі – митні органи), перелік яких визначає Держмитслужба України. * Этот перечень вообще где-то есть в открытом доступе? 1.5. Попереднє рішення приймається стосовно товарів, які є об’єктом зовнішньоекономічного договору (контракту). * То есть нужен ПОДПИСАННЫЙ СТОРОНАМИ договор, спецификация к нему или как? А то, что от кода будет зависеть сам факт подписания контракта, и его просто может не быть, ДМСУ не интересует? Или, например, достаточно будет ОФЕРТЫ (коммерческого предложения)? 1.7. Попереднє рішення діє протягом трьох років з дня його прийняття, якщо воно не втратило чинність або не було відкликане. * Ну, это свё-таки лучше, чем 1 год. Вот за это большое спасибо! 1.8. Після закінчення строку, зазначеного в пункті 1.7 цього Порядку, попереднє рішення автоматично втрачає чинність, що не перешкоджає заявнику звернутися з новим зверненням про прийняття попереднього рішення. * А накануне истечения срока действия обратиться можно? 1.11. Управління (митні органи) в межах своєї компетенції ведуть облік попередніх рішень в електронному вигляді та формують базу даних цих рішень. Електронна копія попереднього рішення протягом п’яти робочих днів з моменту прийняття заноситься до бази даних Єдиної автоматизованої інформаційної системи Державної митної служби України. * Если бы иметь возможность обращаться к базе (как к базе судебных решений), то и ЦМУЛДЕР не проводил бы 38 раз одни и те же анализы одного и того же товара от 38 заявителей и не тратил бы впустую реактивы и химикаты. 2.2. До звернення в обов’язковому порядку додаються документи, що містять відомості, необхідні для прийняття попереднього рішення (зовнішньоекономічний договір (контракт) * Несмотря на то, что от кода будет зависеть сам факт подписания контракта, ЦМУЛДЕР будет требовать его наличие?) , технічні умови, технологічні схеми виготовлення, фотографії, креслення, висновки експертних організацій з результатами досліджень проб і зразків товару, сертифікати контрольних органів, специфікації, каталоги та паспортні дані на товар виробника, сертифікати походження, дозволи, маркувальні етикетки тощо) (* Зачем нужно получение этих „ВИСНОВКІВ, СЕРТИФІКАТІВ, ДОЗВОЛІВ, тощо”, ведь их же нужно получать уже на основании кода, присвоенного ЦМУЛДЕРом) , а також облікова картка суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (* а она-то зачем? Из-за номеров телефонов? Но они и так указываются в обращении в соответствии с п. 2.3.-см. далее по тексту. Не лучше ли, чтобы при подаче были оригиналы документов или их нотариальные копии (она имеет силу оригинала) и их копии, заверенные заявителем. После сверки заверенных заявителем копий с оригиналами оригиналы документов возвращаются заявителю). Документи надаються у вигляді оригіналів або копій, завірених у встановленому порядку. До звернення у разі потреби додаються зразки товару. 2.3. Звернення про прийняття попереднього рішення про класифікацію товару (продукції), що ввозиться на митну територiю України для використання в окремiй галузі промисловості, для промислової переробки чи для виробництва певної продукції, до розгляду не приймається. * Почему? В таком случае что, код УКТ ВЭД заявлять не надо? 2.4. Звернення, що надходить від заявника, який є юридичною особою, повинне бути підписане керівником (заступником керівника) організації із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, завірене печаткою організації та містити дані про її місцезнаходження, ідентифікаційний номер за Єдиним державним реєстром юридичних осiб та фiзичних осiб – пiдприємцiв і контактний телефон. Звернення, що надходить від заявника, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи або є його вповноваженою особою, повинно містити дані про його місце проживання, а також номер, серію паспорта, ким і коли виданий, ідентифікаційний номер за Єдиним державним реєстром юридичних осiб та фiзичних осiб – пiдприємцiв, за наявності – номер контактного телефону. 2.7. Попереднє рішення не надається, якщо митним органом надавалося класифікаційне рішення стосовно товару, що є об’єктом зовнішньоекономічного договору суб’єкта ЗЕД, який являється заявником, і таке рішення є діючим. * А как быть, если срок действия решения заканчивается? Останавливать/приостанавливать поставки? 4.1. Попереднє рішення втрачає чинність у разі: прийняття Держмитслужбою України обов’язкових для всіх митних органів і суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності рішень щодо класифікації та кодування товарів в УКТЗЕД. * А разве предварительное решение принимается не от имени ДМСУ и не является обязательным для всех таможенных органов и субъектов ВЭД? 4.2. Попереднє рішення відкликається у разі: виявлення помилок, допущених при прийнятті попереднього рішення; * Вот это здорово! Куча экспертов оставляют себе право на ошибку!
Саша: Ср, Август 30, 2006 10:58
Вы не заметили еще один интересный момент, решение утратит силу если: "інформування митними органами про виявлені факти невідповідності характеристик товару відомостям, наведеним у попередньому рішенні, при проведенні ідентифікації товару під час митного оформлення". Т.е. если хотите исползовать решение, то будьте добры следить за полным соответствием всех маркировок, цвета, упаковки и т.д. и т.п. своего товара, тому что напишут в ЦМУЛДЕРе! А при незначительном изменении таможня получит право информовировать....
Свирид: Ср, Август 30, 2006 11:14
1.10. Попереднє рішення застосовується всіма митними органами при митному оформленні. При митному оформленні митні органи проводять ідентифікацію товару з метою встановлення відповідності його характеристик відомостям про товар, наведеним у попередньому рішенні. У разі встановлення факту невідповідності характеристик пред’явленого до митного оформлення товару відомостям, наведеним у попередьому рішенні, митний орган інформує про цей факт Управління (митний орган, який видав попереднє рішення), після чого проводить митне оформлення пред’явленого товару згідно із законодавством. Однако, п.1.7 НДМСУ№238 в нынешней редакции предусматривает обязательность Попереднього рішення(далее ПР) для таможни. Теперь этого нет. Кроме всего, на собственной практике: субъект получил ПР на ввозимую продукцию - смеси прянностей и добавок для пр-ва колбас. Но ныне, при ввозе, таможня заявляет, что по внешнему виду не возможно идентифицировать товар, указанный в ПР и ввозимый, следовательно - добро пожаловать в лабораторию, ссылки на маркировку, аналогичную описанной в ПР-ответ "...не основание, в мешки вы могли загрузить что угодно, оставив нужную маркировку". Анекдотичность ситуации в том, что если мы не показываем ПР, то у таможни нет оснований для идентификации и посылки в МЛ. Т.о. и в новом порядке таможня оставляет за собой право, действовать таким же образом, и мало того, ПР НЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО для тамож.органов.
Дмитрий: Ср, Август 30, 2006 11:18
Да, это тоже интересный момент. Интересно, это ещё кто-нибудь читает или нет? А то тут можем просто бурю в стакане поднять...
Саша: Ср, Август 30, 2006 11:41
Наверно читает кто-нибудь. А вот будет лои толк с этого увидим.
Свирид: Ср, Август 30, 2006 11:52
Дмитрий! Это ежу понятно, что наши разговоры людям, которые писали сие до ж... Так, в принципе, хотелось просто высказаться. Вообще, как бывший митник, а ныне брокерствующий, хочу сказать, что с попытками законодателей "з метою спрощення... приведення у відповідність... и т.п.", получается чрезвычайно хреново. Чем большая и подробнейшая регламентация, тем больше идиотизма и бардака наблюдается в нормативке. И вообще, жизненное наблюдение: законы пишутся только для народы, чтобы он их выполнял, законодательная и исполнительная власти клали с большим пробором на эти нормативные акты - они их не исполняли и исполнять не будут, благо каждый нормативный акт пишется (личное ощущение) специально для усложнения и имеет массу дырок и дырочек для исполнительной власти.
Добавить комментарий