Лодки стеклопластиковые - 1 лодка на 1 декларацию!
Доброго времени суток. Ситуауция такова - есть груз лодки стеклопластиковые, 6 штук в двух 40ft контейнерах. Товар идет по одним товаросопроводительным документам. Получатель требует чтобы лодки растамаживались - 1 лодка на одну декларацию. Аргументирует он это тем, что для постановки плав. средства на учет в гос. регистр нужен ОРИГИНАЛ там. декларации. Никакие заверенные копии у нотариуса не проканают. Сделал 6 деклараций - на регистрации не приняли, аргументируя тем, что это не регламентировано законодательством (сославшись на 380 приказ). Получателю категорически не подходит 1 декларация на 6 лодок. Поделитесь опытом, кто сталкивался с подобной проблемой, как быть...
Таможенный Брокер: Сб, Ноябрь 11, 2006 18:36 2
Елена: Сб, Ноябрь 11, 2006 19:12
Сергей, на ТЛС одним ИМ.74 - и потом выпускать по одной лодке в ИМ.40! Других вариантов не вижу. Удачи!
Дмитрий: Пнд, Ноябрь 13, 2006 11:28
ПКМУ 1069: 13. Реєстрацiя здiйснюється на пiдставi погодженої в Iнспекцiї, а для риболовних суден - Укрдержрибгоспi та Iнспекцiї письмової заяви судновласника, зразок якої затверджується Мiнтрансзв\'язку, що подається до органу державної реєстрацiї. До заяви додаються такi документи: а) заповнена судновласником анкета Державного суднового реєстру України, зразок якої затверджується Мiнтрансзв\'язку; б) копiя документа, що пiдтверджує право власностi на судно; в) копiя обмiрного свiдоцтва; г) копiя свiдоцтва про придатнiсть судна до плавання або документи, що пiдтверджують проходження судном технiчного нагляду, зразок яких затверджується Мiнтрансзв\'язку, а для риболовних суден - Укрдержрибгоспом; д) копiя пасажирського свiдоцтва (для пасажирського судна); е) копiя свiдоцтва про мiнiмальний склад екiпажу; є) копiя страхового полiсу або iншого документа iз зазначенням умов забезпечення цивiльної вiдповiдальностi судновласника за шкоду вiд забруднення нафтою, передбачених мiжнародними договорами (угодами), до яких приєдналася Україна; ж) свiдоцтво про тимчасове право на плавання пiд Державним прапором України, якщо воно видавалося; з) документи, що пiдтверджують наявнiсть або вiдсутнiсть заставних зобов\'язань; й) копiя свiдоцтва про державну реєстрацiю суб\'єкта пiдприємницької дiяльностi, а у разi належностi судна фiзичнiй особi - копiя документа, що пiдтверджує особу власника та його громадянство; к) документ, що свiдчить про виключення судна з реєстру попереднiм органом реєстрацiї (у разi коли судно було зареєстроване). Додатково подається документально пiдтверджена iнформацiя про призначення судна, наявнiсть у нього iдентифiкацiйних ознак та знiмки судна (вигляд з правого та лiвого борту). Для реєстрацiї риболовного судна крiм зазначених документiв подаються документально пiдтверджена iнформацiя про його призначення (траулер кормового тралення, сейнер кошелевого лову тощо) i добову потужнiсть технологiчного обладнання, фотокартки судна (вигляд з правого та лiвого борту), вiдомостi про попереднього власника. Ну, и где здесь упоминается ГТД? Или на основании другого документа (ПКМУ, приказ МинТранса/Водной-морской-речной-... и т.д. инспекции) происходит регистрация? Делюсь ссылкой: http://www.shipregistr.kiev.ua/about/rp/odessa.html Может, поможет?
Добавить комментарий