16/1-848-ЕП от 26.05.08
У кого есть текст ДМСУ 16/1-848-ЕП от 26.05.2008? Поделитесь, пожалуйста!!! Спасибо!!!
Таможенный Брокер: Чт, Июнь 19, 2008 11:35 9
У кого есть текст ДМСУ 16/1-848-ЕП от 26.05.2008? Поделитесь, пожалуйста!!! Спасибо!!!
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены. Поддержка: support@qdpro.com.ua |
Taня: Чт, Июнь 19, 2008 11:50
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ Управління митної вартості від 26.05.08 № 16/1-848-ЕП Відділам контролю митної вартості регіональних митниць, відділам контролю митної вартості та номенклатури митниць Для використання в роботі надсилаємо довідкову інформацію щодо вартості транспортних витрат в залежності від виду транспорту. Додаток: на 25 стор. Начальник Управління митної вартості І.Г.Ляденко З метою підвищення рівня знань в частині організації транспортно-експедиційної діяльності в України, підрозділам митного оформлення доцільно самостійно ознайомитися з чинними нормативними актами: - Закон України від 01.07.04 № 1955-IV „Про транспортно – експедиторську діяльність”; - ПКМУ від 23.04.99 № 663 „Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон”; - Наказ Міністерства транспорту України від 05.02.01 № 65 „Про затвердження Методичних рекомендацій з формування собівартості перевезень ( робіт, послуг) на транспорті”. У зв’язку із розглядом договорів з надання транспортно-експедиційних послуг на перевезення вантажів за зовнішньоекономічними операціями, виникають питання щодо включення до бази оподаткування імпортованих товарів сум комісійної винагороди експедитора, що є часткою загальних витрат на транспортування товарів до місця розвантаження, які оплачуються одержувачем таких послуг. Відповідно до п.8 ПКМУ від 20.12.06 № 1766 для підтвердження транспортних витрат, які відповідно до МКУ включаються до ціни товару (витрати на транспортування оцінюваних товарів до аеропорту, порту або іншого місця ввезення на митну територію України), окрім іншого, декларант повинен надати в залежності від факту сплати або рахунок –фактуру або банківські платіжні документи про надання транспортно-експедиційних послуг. Суть питання полягає в наступному: витрати на транспортування можуть бути розподілені до кордону та після безпосередньо перевізником. Експедитор же надає послуги на всій протяжності маршруту, тому доцільним при визначенні бази оподаткування буде включення всієї суми винагороди експедитора до витрат на транспортування, оскільки практично неможливо документально підтвердити експедиційні послуги, надані безпосередньо за межами території України. Перевезення автомобільним транспортом Жорстких тарифів на один кілометр відстані на сьогодні не існує через те, що складові (первинні затрати: страхування цивільної відповідальності, дозвіл на перетин кордону, ветеринарний або фітокарантинний контроль, екологічний контроль, карнет ТIR, комплект накладних CMR, візові витрати, збитки із-за витрат часу на перетин кордону, завантаження (розвантаження), непередбачені витрати (ксерокопіювання документів, пошук коду вантажу, телефонні переговори), шляхові витрати: плата за проїзд шляхами іноземних держав), з яких формуються транспортні витрати перевізника постійно трансформуються. При перевезеннях в (із) суміжні країни (Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія) система формування тарифів може відрізнятися від існуючої в Україні. При перевезенні товарів по території іноземної держави на відстань до 150 км від кордону застосовується фіксована ставка близько 400 Євро. Це пов’язано з тим, що прибуток з покілометрового розрахунку малий, а обов’язкові первинні витрати великі. При перевезеннях на більші відстані застосовується договірний тариф від 0,7 до 1,25 Євро/км (чим більша відстань – тим дешевше). Тариф у 0,5 Євро може викликати звинувачення у демпінгу. При перевезеннях у Західну Європу існує загально прийнята система ставок, якою користуються міжнародні транспортні експедиційні компанії та перевізники, без детальної градації по кілометрах. При цьому ставки різні на експорт та імпорт, наприклад: Україна (центр)– Німеччина: від 1000 до 1500 Євро; Німеччина – Україна(центр): від 2000 до 2500 Євро; Україна – Італія : від 900 до 1500 Євро; Італія – Україна : від 2450 до 3170 Євро; Україна – країни Бенілюксу : від 900 до 1000 Євро; країни Бенілюксу – Україна : від 2500 до 3000 Євро; Україна – Франція – Україна: від 4090 до 4350 Євро; Україна – Іспанія – Україна : від 5600 до 6650 Євро. Ставки значною мірою залежать від сезону – у січні і на період літніх канікул (липень - серпень) знижуються, а в ІV кварталі (особливо листопад-грудень) – зростають. Крім сезонного фактору значну роль відіграє наявність чи відсутність у транспортних організацій дозволів на вантажні перевезення шляхами Західної Європи, які надаються обмеженою кількістю (ліміт, квота) та діють обмежений період часу. Через це збільшується попит на транспортні засоби, які мають відповідний дозвіл, що дає підстави для зростання тарифів.
Taня: Чт, Июнь 19, 2008 11:51
Дайте мыло, 25стр ведь
Алексей: Чт, Июнь 19, 2008 12:09
Oleksiy.Burduzha@rehau.com
Ирина: Чт, Июнь 19, 2008 16:51
А можна и мне на мыло: irax1@yandex.ru
Bagira: Чт, Июнь 19, 2008 17:41
Что-то информация про Германию явно неправдоподобная. Фрахт стоит от 2400 евро и выше, поляки могут максимум 100 скинуть. На НГ, Пасху и Рождество ставка может подняться и до 3000 евро. Плюс где-то 50 евро за открытие ТИРа, 50 могут сбить за "фимульгейшн" тары и около 200 грн за печати. А вот Франция, мне, наоборот, дороговата показалась...
Dmitrij: Пт, Июнь 20, 2008 14:04
Да, германия около 2500-2700. франция- ок. 3600
Bagira: Пт, Июнь 20, 2008 14:48
Забыла еще про Бельгию:)Она от 3200 евро, а здесь всего 3000.
Rost: Пнд, Июнь 23, 2008 17:35
Судя по всему цены брались прошлого года или начало 2008. Сейчас из-за цены на ДТ нужно фрахты рассчитывать на 30% выше
Мимоходом: Пнд, Июнь 23, 2008 23:20
По-моему, Багира тайный сотрудник ВКМВ:))
Добавить комментарий