ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

09.09.2004 р. N 41/16-24-4860-ЕП

 

Начальникам Пiвнiчної, Київської, Днiпровської, Захiдної, Подiльської, Чорноморської, Кримської, Донбаської, Схiдної регiональних митниць, Бориспiльської, Севастопольської митниць


Щодо експерименту з електронного декларування

     Вiдповiдно п. 2.8 доручення Прем'єр-мiнiстра України вiд 28.10.03 N 68695 до указу Президента України вiд 24.10.03 N 1209/2003 "Про заходи щодо пiдвищення ефективностi дiяльностi митної служби України" в Держмитслужбi України планується проведення експерименту з впровадження електронної форми декларування.

     Згiдно статтi 14 Закону України "Про електроннi документи та електронний документообiг" (22 травня 2003 року N 851-IV), електронний документообiг здiйснюється вiдповiдно до законодавства України або на пiдставi договорiв, що визначають взаємовiдносини суб'єктiв електронного документообiгу.

     Направляємо для опрацювання з суб'єктами зовнiшньоекономiчної дiяльностi, якi будуть задiянi в проведеннi експерименту iз застосуванням окремих форм електронного декларування проект типового договору.

     За результатами проведеного опрацювання прошу iнформувати Управлiння у термiн до 15.09.02.

     Додаток на 10 аркушах.

З повагою
Т.в.о. начальника Управлiння
О.О. Нiколайчук

 

ТИПОВИЙ ДОГОВIР N ____
про проведення експерименту з електронного декларування в митних органах України

м. ________ _______________
(дата)
Держмитслужба України (далi - ВИКОНАВЕЦЬ) в особi  
(назва установи) (посада)
  , який дiє на пiдставi Положення про
(прiзвище, iм'я, по батьковi)
Державну митну службу України, з одного боку, та  
(назва установи)
(далi - ЗАМОВНИК) в особi     ,
(посада) (прiзвище, iм'я, по батьковi)
який дiє на пiдставi   вiд   N   ,
(назва статутного документа)
з другого боку, уклали договiр про таке:

     1. Предмет договору

     1.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується надати ЗАМОВНИКУ програмнi засоби електронного декларування для формування та передання вантажних митних декларацiй в електроннiй формi (далi - ЕВМД) з метою їх подальшої обробки в автоматизованiй системi (далi - АС) ВИКОНАВЦЯ.

     2. Права та зобов'язання сторiн

     2.1. ВИКОНАВЕЦЬ має право

     2.1.1. Перевiряти ЗАМОВНИКА з питань:

     користування, зберiгання, облiку засобiв електронного декларування;

     виконання органiзацiйних та iнших вимог щодо захисту iнформацiї в системi електронного декларування;

     достовiрностi iнформацiї, необхiдної для реєстрацiї ЗАМОВНИКА i формування сертифiката ключа.

     2.1.2. Негайно зупиняти обслуговування ЗАМОВНИКА в разi порушень правил роботи iз засобами електронного декларування, або передавання (навiть тимчасово) отриманих ЗАМОВНИКОМ програмних засобiв електронного декларування третiм особам, установам чи органiзацiям.

     2.1.3. Запроваджувати новi програмнi та технологiчнi засоби електронного декларування, розробленi для полiпшення послуг, що надаються ЗАМОВНИКУ.

     2.2. ЗАМОВНИК має право

     2.2.1. Користуватися наданими засобами електронного декларування в процесi митного оформлення ЕВМД.

     2.2.2. Отримувати вiд ВИКОНАВЦЯ консультацiї з питань, пов'язаних з експлуатацiєю та зберiганням засобiв електронного декларування.

     2.2.3. Забезпечувати здiйснення електронного декларування через АС ВИКОНАВЦЯ, учасником якої є ЗАМОВНИК, у визначений законодавством та нормативно-правовими актами ВИКОНАВЦЯ строк.

     2.2.4. Вимагати скасування, блокування, замiни або поновлення своїх ключiв електронного декларування.

     2.3. ВИКОНАВЕЦЬ бере на себе зобов'язання

     2.3.1. Приймати вiд ЗАМОВНИКА до оформлення ЕВМД i забезпечувати своєчасну доставку ЕВМД до ЗАМОВНИКА пiсля проходження всiх етапiв митного оформлення згiдно з розпорядком роботи вузла АС ВИКОНАВЦЯ (за умови функцiонування каналiв зв'язку та дотримання ЗАМОВНИКОМ технологiчної дисциплiни в АС ВИКОНАВЦЯ).

     2.3.2. Правильно та своєчасно надавати ЗАМОВНИКУ програмнi засоби електронного декларування з потрiбною документацiєю до них.

     2.3.3. Вимагати вiдповiдностi iнтерфейсу технологiї оброблення ЕВМД в АС ЗАМОВНИКА.

     2.3.4. Своєчасно iнформувати ЗАМОВНИКА про змiни ключової системи електронного декларування в АС ВИКОНАВЦЯ.

     2.3.5. Забезпечувати своєчасну замiну ключової iнформацiї для системи електронного декларування згiдно з графiком ВИКОНАВЦЯ.

     2.3.6. Своєчасно iнформувати ЗАМОВНИКА про змiни, якi планується вносити в систему електронного декларування.

     2.3.7. Здiйснювати замiну програмних засобiв електронного декларування в разi виходу їх з ладу.

     2.3.8. Забезпечувати захист iнформацiї та зберiгати конфiденцiйнiсть про змiст, засоби, програмну реалiзацiю електронного декларування та засоби реалiзацiї обмiну iнформацiєю iз ЗАМОВНИКОМ.

     2.3.9. Перевiряти законнiсть звернень про скасування, блокування, замiни та поновлення ключiв електронного декларування та зберiгати документи, на пiдставi яких були скасованi, блокованi, замiненi або поновленi ключi електронного декларування.

     2.4. ЗАМОВНИК бере на себе зобов'язання

     2.4.1. Забезпечувати наявнiсть технiчних та програмних засобiв системи електронного декларування згiдно з вимогами ВИКОНАВЦЯ.

     2.4.2. Використовувати пiд час роботи з АС ВИКОНАВЦЯ лише офiцiйно одержанi та зареєстрованi за цим користувачем у розробникiв або в уповноважених ними установах та погодженi з ВИКОНАВЦЕМ програмнi продукти.

     2.4.3. Виконувати всi вимоги захисту ЕВМД щодо технiчних, програмних засобiв та органiзацiйних заходiв захисту.

     2.4.4. Зберiгати конфiденцiйнiсть та забезпечувати захист iнформацiї про змiст, засоби, програмну реалiзацiю електронного декларування та засоби реалiзацiї обмiну iнформацiєю iз ВИКОНАВЦЕМ.

     2.4.5. У разi виникнення непередбачених ситуацiй узгоджувати з ВИКОНАВЦЕМ план дiй щодо їх усунення.

     2.4.6. Забезпечувати належне збереження наданих ВИКОНАВЦЕМ програмних засобiв електронного декларування.

     2.4.7. Не передавати (навiть тимчасово) отриманi програмнi засоби, якi використовуються в АС ВИКОНАВЦЯ, третiм особам, установам чи органiзацiям.

     2.4.8. Дотримуватися технологiчної дисциплiни в роботi iз засобами електронного декларування, забезпечувати їх експлуатацiю i зберiгання згiдно з наданими ВИКОНАВЦЕМ iнструкцiями. Негайно iнформувати ВИКОНАВЦЯ про виникнення порушень режимних умов зберiгання та використання засобiв електронного декларування i вживати заходiв для їх усунення.

     2.4.9. Утримувати програмнi засоби електронного декларування у належному станi.

     2.4.10. Забезпечувати транспортування засобiв електронного декларування до мiсця їх встановлення у ЗАМОВНИКА та до мiсця їх замiни у ВИКОНАВЦЯ.

     2.4.11. Передати (повернути) ВИКОНАВЦЮ засоби електронного декларування та документацiю до них протягом трьох робочих днiв пiсля припинення дiї цього договору.

     2.4.12. Своєчасно надавати ВИКОНАВЦЮ iнформацiю про змiни даних, яка мiститься у сертифiкатi ключа.

     3. Форс-мажор

     3.1. Сторони звiльняються вiд вiдповiдальностi за часткове або повне невиконання будь-якого з положень цього договору, якщо це невиконання стало наслiдком причин, що знаходяться поза сферою контролю будь-якої сторони. Такi причини включають стихiйне лихо, екстремальнi погоднi умови, пожежi, вiйни, страйки, вiйськовi дiї, громадськi безпорядки тощо (далi - форс-мажор), але не обмежуються ними. Настання форс-мажору пiдтверджується уповноваженим на те органом. Перiод звiльнення вiд вiдповiдальностi починається з часу оголошення стороною форс-мажору i закiнчується (чи закiнчився б), якщо сторона вжила б заходiв, яких вона i справдi могла б вжити, для виходу iз форс-мажору. Форс-мажор автоматично продовжує строк виконання зобов'язань на весь перiод його дiї та лiквiдацiї наслiдкiв. Термiн виконання зобов'язань вiдсувається на весь перiод дiї форс-мажорних обставин та лiквiдацiї наслiдкiв. Про настання форс-мажорних обставин сторони мають iнформувати одна одну невiдкладно. Якщо цi обставини триватимуть бiльше нiж 6 мiсяцiв, то кожна iз сторiн матиме право вiдмовитись вiд подальшого виконання зобов'язань за цим договором i в такому разi жодна iз сторiн не матиме права на вiдшкодування iншою стороною можливих збиткiв.

     4. Порядок внесення змiн та розiрвання договору

     4.1. Сторона, яка вважає за потрiбне змiнити чи розiрвати договiр, надсилає пропозицiї щодо цього другiй сторонi за договором.

     4.2. Сторона, що одержала пропозицiю про змiну чи розiрвання договору, має вiдповiсти на неї не пiзнiше 20 днiв пiсля одержання пропозицiї. Якщо сторони не досягли згоди щодо змiни чи розiрвання договору, а також в разi неодержання вiдповiдi в установлений строк (з урахуванням часу поштового обiгу) зацiкавлена сторона має право передавати спiр на вирiшення господарського суду.

     5. Порядок розгляду спорiв

     5.1. Спори, якi виникають протягом дiї договору, вирiшуються шляхом переговорiв.

     6. Строк дiї договору

     6.1. Договiр укладається на строк до 01.01.2005 i набуває чинностi з дня його пiдписання. Дiя договору припиняється у випадках, передбачених законодавством України.

     7. Iншi умови договору

     7.1. Цей договiр складено у двох примiрниках, якi мають однакову юридичну силу, по одному для кожної iз сторiн.

     7.2. Надання ЗАМОВНИКУ iнших послуг, не передбачених умовами цього договору, оформляється додатковими угодами.

     7.3. Взаємовiдносини сторiн, не врегульованi цим договором, регулюються законодавством України.

     8. Мiсцезнаходження, банкiвськi реквiзити, iдентифiкацiйнi коди сторiн

     8.1. Мiсцезнаходження, банкiвськi реквiзити, iдентифiкацiйний код ВИКОНАВЦЯ:

 
 

     8.2. Мiсцезнаходження, банкiвськi реквiзити, iдентифiкацiйний код ЗАМОВНИКА:

 
 

     8.3. Для вирiшення всiх питань, пов'язаних з виконанням цього договору, вiдповiдальними представниками сторiн є:

    вiд ВИКОНАВЦЯ:  
    вiд ЗАМОВНИКА:  

 

ВИКОНАВЕЦЬ

 

М. П.

ЗАМОВНИК

 

М. П.

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.