НАЦIОНАЛЬНА КОМIСIЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
РIШЕННЯ
вiд 27 жовтня 2006 року | N 427 |
---|
Про затвердження Порядку здiйснення державного
нагляду за користуванням радiочастотним
ресурсом України в смугах радiочастот загального
користування
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 15 листопада 2006 р. за N 1204/13078 |
Вiдповiдно до статей 15 та 18 Закону України "Про радiочастотний
ресурс України" Нацiональна комiсiя з питань
регулювання зв'язку України вирiшила:
1. Затвердити Порядок здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування, що додається.
2. Начальнику Державної iнспекцiї зв'язку Звєрєву В. П. у встановленому порядку забезпечити подання цього рiшення на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
3. Розмiстити Порядок здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування на веб-сайтi НКРЗ та у наступному випуску офiцiйного бюлетеня НКРЗ у тижневий строк пiсля державної реєстрацiї.
4. Контроль за виконанням цього рiшення покласти на Голову НКРЗ.
Голова | О. Гайдук |
ПОГОДЖЕНО: | |
Голова Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва | А. Дашкевич |
Голова Антимонопольного комiтету України | О. Костусєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО рiшенням Нацiональної комiсiї з питань регулювання зв'язку України вiд 27 жовтня 2006 р. N 427 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 15 листопада 2006 р. за N 1204/13078 |
ПОРЯДОК
здiйснення державного нагляду за користуванням
радiочастотним ресурсом України в смугах
радiочастот загального користування
1. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок розроблений вiдповiдно до Закону України "Про радiочастотний ресурс України", iнших нормативно-правових актiв у сферi користування радiочастотним ресурсом України (далi - РЧР) та визначає органiзацiйно-правовi засади здiйснення державного нагляду за користуванням РЧР у смугах радiочастот загального користування.
1.2. Метою державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України є забезпечення дотримання користувачами РЧР встановленого порядку користування РЧР, iнтересiв та безпеки держави i громадян України, забезпечення електромагнiтної сумiсностi радiоелектронних засобiв (далi - РЕЗ) та випромiнювальних пристроїв (далi - ВП) будь-якого призначення та запобiгання правопорушенням при користуваннi РЧР.
1.3. Основними завданнями державного нагляду за користуванням РЧР є:
нагляд за додержанням законодавства про РЧР;
контроль за додержанням користувачами РЧР лiцензiйних умов користування РЧР, умов лiцензiй на користування РЧР та дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП;
контроль за додержанням встановлених законодавством умов ввезення з-за кордону, реалiзацiї та експлуатацiї РЕЗ та ВП на територiї України;
запобiгання, виявлення та усунення правопорушень при користуваннi РЧР.
1.4. Координацiю та контроль за здiйсненням державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України здiйснює Нацiональна комiсiя з питань регулювання зв'язку України (далi - НКРЗ).
Державний нагляд за користуванням РЧР у смугах частот загального користування здiйснює Державна iнспекцiя зв'язку (далi - ДIЗ).
1.5. Для участi в здiйсненнi заходiв державного нагляду за користуванням РЧР може залучатися Український державний центр радiочастот (далi - УДЦР) за дорученням НКРЗ на пiдставi письмового звернення ДIЗ.
У разi необхiдностi ДIЗ має право залучати до участi в перевiрках фахiвцiв центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, органiв державної податкової служби, правоохоронних органiв, науково-дослiдних установ, iнших установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) як технiчних консультантiв, експертiв.
1.6. Для здiйснення державного нагляду за користуванням РЧР ДIЗ має право безоплатно отримувати вiд користувачiв РЧР вiдповiдну iнформацiю.
1.7. Об'єктом державного нагляду (перевiрок) за користуванням РЧР є дiяльнiсть користувачiв РЧР у смугах радiочастот загального користування, їх фiлiй, iнших вiдокремлених структурних пiдроздiлiв, суб'єктiв господарювання, що здiйснюють ввезення з-за кордону, реалiзацiю РЕЗ та ВП, а також юридичних та фiзичних осiб, що користуються РЧР без лiцензiй на користування РЧР, дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП у разi, якщо необхiднiсть отримання ними таких лiцензiй та дозволiв передбачена Законом України "Про радiочастотний ресурс України".
1.8. ДIЗ здiйснює аналiз результатiв державного нагляду за користуванням РЧР та iнформує щоквартально НКРЗ про його результати. Iнформацiя щодо результатiв державного нагляду ДIЗ публiкується в офiцiйному бюлетенi НКРЗ та на веб-сайтi ДIЗ.
2. Органiзацiя державного нагляду за користуванням РЧР
2.1. Державний нагляд за користуванням РЧР здiйснюється шляхом проведення планових, позапланових перевiрок та комплексу вiдповiдних заходiв, у тому числi спрямованих на усунення виявлених порушень та недолiкiв щодо користування РЧР.
Видом позапланових перевiрок є цiльовi позаплановi перевiрки, що здiйснюються для перевiрки дотримання конкретних вимог законодавства про РЧР, в тому числi лiцензiйних умов користування РЧР, умов дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП.
2.2. При здiйсненнi планових, позапланових (у тому числi цiльових) перевiрок враховуються результати радiочастотного монiторингу.
У випадку виявлення пiд час здiйснення радiочастотного монiторингу порушень законодавства про РЧР УДЦР направляє матерiали радiочастотного монiторингу до ДIЗ з висновками щодо порушених норм законодавства.
УДЦР на запит ДIЗ надає результати радiочастотного монiторингу, необхiднi для проведення планових, позапланових (у тому числi цiльових) перевiрок конкретних користувачiв РЧР, iншу iнформацiю за результатами радiочастотного монiторингу.
2.3. Плановi перевiрки здiйснюються не частiше одного разу на рiк згiдно з рiчними планами перевiрок користувачiв РЧР, якi розробляються ДIЗ з урахуванням пропозицiй, наданих УДЦР, та затверджуються НКРЗ до 15 грудня року, що передує року, в якому проводяться перевiрки (додаток 1).
2.4. Позаплановi (у тому числi цiльовi) перевiрки здiйснюються за рiшенням НКРЗ або начальника ДIЗ (його заступника), прийнятим у результатi надходження до НКРЗ або ДIЗ у письмовiй формi обґрунтованого повiдомлення про порушення законодавства про РЧР, в тому числi лiцензiйних умов користування РЧР та/або умов дозволiв на експлуатацiю, реалiзацiю РЕЗ та ВП, з метою перевiрки виконання рiшень НКРЗ та розпоряджень (приписiв) ДIЗ, у випадку ненадання пояснень на письмовий запит НКРЗ або ДIЗ.
Позаплановi перевiрки (крiм цiльових) здiйснюються в обсягах, визначених для планових перевiрок.
2.5. Для здiйснення планової, позапланової (у тому числi цiльової) перевiрки ДIЗ призначає голову та членiв комiсiї та надає головi комiсiї посвiдчення на проведення перевiрки (далi - посвiдчення), яке пiдписується керiвником ДIЗ, його заступником або iншою уповноваженою начальником ДIЗ посадовою особою i засвiдчується печаткою (додаток 2).
2.6. Посвiдчення реєструються в журналi облiку посвiдчень на проведення перевiрок (додаток 3), сторiнки якого мають бути пронумерованi, прошнурованi та скрiпленi печаткою ДIЗ.
2.7. Термiн проведення перевiрки становить до 10 робочих днiв та у разi потреби може бути одноразово продовжений начальником ДIЗ або iншою уповноваженою начальником ДIЗ посадовою особою на строк до 5 робочих днiв, про що голова комiсiї повiдомляє юридичну, фiзичну особу, дiяльнiсть якої перевiряється, не пiзнiше останнього дня перевiрки, визначеного в посвiдченнi.
3. Порядок проведення перевiрок
3.1. ДIЗ повiдомляє юридичну особу чи фiзичну особу про проведення планової або позапланової (крiм цiльової) перевiрки не пiзнiше нiж за п'ять робочих днiв до її початку. Повiдомлення здiйснюється письмово (листом чи засобами факсимiльного зв'язку) або телефонограмою, оформленою в установленому порядку, засобами електронної пошти мережi Iнтернет з подальшим пересиланням поштою оригiналу повiдомлення користувачу РЧР.
Про проведення цiльової позапланової перевiрки повiдомляється безпосередньо перед її початком шляхом пред'явлення посвiдчення на проведення перевiрки та вручення його керiвнику (уповноваженому представнику) юридичної особи чи фiзичнiй особi, що перевiряється.
3.2. На початку перевiрки голова комiсiї повинен пред'явити керiвнику (уповноваженому представнику) юридичної особи чи фiзичнiй особi посвiдчення та документи, якi засвiдчують особу голови та членiв комiсiї. Ненадання цих документiв є пiдставою для недопущення членiв комiсiї ДIЗ до проведення планової, позапланової (в тому числi цiльової) перевiрки.
У разi вiдмови у допуску членiв комiсiї для проведення перевiрки, а також при вчиненнi перешкод, якi не дають здiйснювати перевiрку в повному обсязi, комiсiя складає вiдповiдний акт, який пiдписують голова та члени комiсiї.
3.3. Керiвник (уповноважений представник) юридичної особи чи фiзична особа на зворотному боцi посвiдчення робить запис про ознайомлення з посвiдченням, про призначення особи, вiдповiдальної за забезпечення перевiрки та пiдписання акта перевiрки, засвiдчує цей запис пiдписом та печаткою.
3.4. Голова комiсiї перед початком перевiрки повинен зробити запис у журналi реєстрацiї перевiрок (за його наявностi), заповнюючи всi передбаченi графи, та засвiдчити його своїм пiдписом. У разi вiдсутностi журналу реєстрацiї перевiрок комiсiя повинна вiдобразити цей факт в актi перевiрки.
3.5. При проведеннi планової та позапланової перевiрки комiсiя перевiряє:
3.5.1. У разi перевiрки користувачiв РЧР, якi користуються РЧР на пiдставi лiцензiї на користування РЧР та дозволiв на експлуатацiю РЕЗ:
наявнiсть оригiналiв лiцензiй на користування РЧР у лiцензiата, їх копiй у кожнiй фiлiї або iншому вiдокремленому пiдроздiлi, та дозволiв на експлуатацiю на всi РЕЗ, що експлуатуються користувачем РЧР;
вiдповiднiсть даних лiцензiї на користування РЧР свiдоцтву про державну реєстрацiю;
додержання користувачем РЧР вимог законодавства про РЧР, в тому числi лiцензiйних умов користування РЧР, умов лiцензiй на користування РЧР та умов дозволiв на експлуатацiю РЕЗ, що експлуатуються;
вiдповiднiсть створених телекомунiкацiйних мереж наданим дозволам на експлуатацiю РЕЗ;
достовiрнiсть вiдомостей у документах, наданих суб'єктом господарювання для отримання лiцензiї та/або дозволу на експлуатацiю РЕЗ;
вiдповiднiсть типiв та параметрiв РЕЗ, що використовуються в телекомунiкацiйнiй мережi, зазначеним у дозволах на експлуатацiю РЕЗ;
додержання користувачем РЧР параметрiв випромiнювання i допустимих норм радiозавад, визначених дозволами на експлуатацiю РЕЗ;
своєчаснiсть подання повiдомлення про змiну даних у документах, що додавались до заяв про видачу лiцензiї на користування РЧР та вiдповiдних дозволiв на експлуатацiю РЕЗ;
додержання умов застосування РЕЗ на територiї України;
забезпечення органiзацiйних заходiв стосовно захисту телекомунiкацiйних мереж користувача РЧР вiд несанкцiонованого доступу;
своєчаснiсть виконання користувачем РЧР рiшень НКРЗ та розпоряджень (приписiв) ДIЗ про усунення порушень законодавства щодо користування РЧР, в тому числi лiцензiйних умов, умов лiцензiй на користування РЧР та умов дозволiв на експлуатацiю РЕЗ;
своєчаснiсть та повноту здiйснення платежiв та зборiв за користування РЧР, за роботи, пов'язанi з користуванням РЧР.
3.5.2. У разi перевiрки користувачiв РЧР, якi користуються РЧР для розповсюдження телерадiопрограм на пiдставi лiцензiй на мовлення, виданих Нацiональною радою України з питань телебачення i радiомовлення, та дозволiв на експлуатацiю РЕЗ:
наявнiсть у користувача РЧР копiй лiцензiй на мовлення, виданих Нацiональною радою України з питань телебачення i радiомовлення, дозволiв на експлуатацiю РЕЗ;
достовiрнiсть вiдомостей у документах, поданих для отримання дозволу на експлуатацiю РЕЗ;
наявнiсть у користувача РЧР договору на розповсюдження телерадiопрограм з власником лiцензiї на мовлення;
вiдповiднiсть даних дозволу на експлуатацiю РЕЗ свiдоцтву про державну реєстрацiю користувача РЧР;
додержання користувачем РЧР умов дозволiв на експлуатацiю РЕЗ;
вiдповiднiсть типiв та параметрiв РЕЗ, що використовуються для розповсюдження телерадiопрограм, зазначеним у дозволах на експлуатацiю;
додержання користувачем РЧР параметрiв випромiнювання i норм на допустимi вiдхилення радiопередавачiв;
своєчаснiсть подання повiдомлення про змiну даних у документах, що додавались до заяви про видачу дозволiв на експлуатацiю РЕЗ;
забезпечення органiзацiйних заходiв стосовно захисту телекомунiкацiйних мереж користувача РЧР вiд несанкцiонованого доступу;
своєчаснiсть виконання користувачем РЧР рiшень НКРЗ та розпоряджень (приписiв) ДIЗ про усунення порушень законодавства щодо користування РЧР та умов дозволiв на експлуатацiю РЕЗ;
своєчаснiсть та повноту сплати збору за користування РЧР та платежiв за роботи, пов'язанi з користуванням РЧР.
3.5.3. У разi перевiрки технологiчних користувачiв РЧР:
наявнiсть дозволiв на експлуатацiю на всi РЕЗ та ВП, що використовуються користувачем РЧР;
вiдповiднiсть дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП свiдоцтву про державну реєстрацiю користувача РЧР;
додержання користувачем РЧР умов законодавства та дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП;
вiдповiднiсть складу телекомунiкацiйних мереж отриманим дозволам на експлуатацiю РЕЗ;
вiдповiднiсть типiв та параметрiв РЕЗ та ВП, що використовуються користувачем РЧР, зазначеним у дозволах на експлуатацiю РЕЗ та ВП;
додержання користувачем РЧР параметрiв випромiнювання i допустимих норм радiозавад;
додержання користувачем РЧР законодавства щодо приєднання радiомережi та РЕЗ до телекомунiкацiйних мереж загального користування;
своєчаснiсть виконання користувачем РЧР рiшень НКРЗ та розпоряджень (приписiв) ДIЗ про усунення порушень законодавства щодо користування РЧР, умов дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП;
своєчаснiсть та повноту сплати збору за користування РЧР та платежiв за роботи, пов'язанi з користуванням РЧР;
своєчаснiсть подання користувачем РЧР повiдомлення про змiну даних у документах, що додавались до заяви про видачу дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП;
забезпечення органiзацiйних заходiв стосовно захисту телекомунiкацiйних мереж користувача РЧР вiд несанкцiонованого доступу.
3.5.4. У разi перевiрки суб'єктiв господарювання, якi здiйснюють ввезення з-за кордону та реалiзацiю РЕЗ та ВП:
наявнiсть передбачених Законом України "Про радiочастотний ресурс України" дозволiв на ввезення з-за кордону i реалiзацiю РЕЗ та ВП;
додержання iнших вимог законодавства щодо ввезення з-за кордону та реалiзацiї РЕЗ та ВП.
4. Порядок оформлення результатiв перевiрок
4.1. За результатами перевiрки комiсiєю складається акт перевiрки додержання законодавства про радiочастотний ресурс (далi - акт перевiрки) згiдно з додатком 4 у двох примiрниках, якi пiдписуються головою i членами комiсiї не пiзнiше останнього дня перевiрки, зазначеного у посвiдченнi, та передаються для ознайомлення керiвнику юридичної особи (уповноваженому представнику) чи фiзичнiй особi.
4.1.1. Керiвник (уповноважений представник) юридичної особи чи фiзична особа на одному примiрнику акта перевiрки засвiдчує, що ознайомлений з актом перевiрки i отримав один примiрник, ставить свiй пiдпис, дату, печатку (за наявностi) i того ж дня повертає цей примiрник головi комiсiї, а також може додати зауваження та/або пояснення до акта перевiрки, про що зазначає в ньому пiд час ознайомлення з актом перевiрки.
Якщо для подання письмових зауважень та/або пояснень через їх значний обсяг або складнiсть недостатньо останнього дня перевiрки, керiвник (уповноважений представник) юридичної особи чи фiзична особа зазначає в актi перевiрки перед своїм пiдписом конкретну дату їх надання та надсилає їх у формi листа на адресу ДIЗ протягом трьох робочих днiв вiд дня пiдписання акта перевiрки.
4.1.2. У разi вiдмови керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи чи фiзичної особи вiд ознайомлення з актом перевiрки або його пiдписання (у тому числi з зауваженнями) голова комiсiї робить вiдповiдний запис в обох примiрниках акта перевiрки про те, що ця особа вiдмовилася вiд ознайомлення з актом перевiрки або з актом ознайомлена, але пiдписувати вiдмовилася. Цей запис засвiдчується пiдписами голови та членiв комiсiї.
Один примiрник акта перевiрки з вiдповiдним записом протягом трьох робочих днiв пiсля пiдписання акта перевiрки ДIЗ направляє рекомендованим листом з повiдомленням про вручення юридичнiй чи фiзичнiй особi, що перевiрялась.
У цьому випадку зауваження (пояснення) до акта перевiрки не приймаються.
4.2. Порушення, викладенi в актi перевiрки, повиннi мати посилання на конкретнi пункти, частини, статтi законiв, нормативно-правових актiв, умов лiцензiй на користування РЧР та дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП.
Забороняється включати до акта перевiрки вiдомостi та порушення, якi не було виявлено пiд час перевiрки, та ранiше виявленi порушення, якi було усунуто.
4.3. У разi виявлення порушень законодавства щодо користування РЧР, в тому числi лiцензiйних умов, з боку користувача, який користується РЧР на пiдставi лiцензiї на користування РЧР, за результатами перевiрки здiйснюються такi дiї:
голова комiсiї складає протокол про вчинення адмiнiстративного правопорушення вiдповiдно до Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення (додаток 5);
уповноважена посадова особа ДIЗ оформлює розпорядження про усунення порушень лiцензiйних умов користування радiочастотним ресурсом України (додаток 6) або припис про усунення порушень законодавства про радiочастотний ресурс України (додаток 7);
уповноважена посадова особа ДIЗ розглядає справу та виносить постанову за справою про адмiнiстративне правопорушення, пов'язане з порушенням законодавства про радiочастотний ресурс України (додаток 8).
Розпорядження (припис) щодо усунення виявлених порушень протягом двадцяти робочих днiв з дати пiдписання акта перевiрки ДIЗ надсилає рекомендованим листом з повiдомленням про вручення користувачевi РЧР.
Розпорядження (припис) може бути вручено представнику юридичної особи чи фiзичнiй особi, дiяльнiсть якої перевiрялась, з обов'язковим зазначенням на зворотному боцi другого примiрника дати отримання, прiзвища, iнiцiалiв представника юридичної особи чи фiзичної особи, засвiдчених його пiдписом.
За наявностi пiдстав комiсiя складає акти, визначенi пунктами 2 - 6 частини першої статтi 38 Закону України "Про радiочастотний ресурс України".
У разi виявлення за наслiдками перевiрки пiдстав для анулювання лiцензiї, визначених Законом України "Про радiочастотний ресурс України", ДIЗ передає до НКРЗ пропозицiї щодо анулювання лiцензiї та копiї вiдповiдних актiв.
4.4. У разi виявлення порушень з боку користувача РЧР законодавства про РЧР, умов дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП за результатами перевiрки здiйснюються такi дiї:
голова комiсiї складає протокол про вчинення адмiнiстративного правопорушення вiдповiдно до Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення;
уповноважена посадова особа ДIЗ оформлює припис про усунення порушень законодавства про радiочастотний ресурс України (додаток 7);
уповноважена посадова особа ДIЗ розглядає справу та виносить постанову за справою про адмiнiстративне правопорушення, пов'язане з порушенням законодавства про радiочастотний ресурс України (додаток 8).
Приписи протягом двадцяти робочих днiв з дати складання акта перевiрки ДIЗ надсилає рекомендованим листом з повiдомленням про вручення користувачевi РЧР.
За наявностi пiдстав комiсiя складає акти, визначенi пунктами 3 - 5 частини другої статтi 45 Закону України "Про радiочастотний ресурс України".
У разi виявлення з боку користувача РЧР порушень законодавства про РЧР, умов дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП, якi є пiдставою для анулювання дозволу на експлуатацiю РЕЗ та ВП, ДIЗ вiдповiдно до законодавства приймає рiшення про анулювання дозволу або звертається до НКРЗ щодо прийняття рiшення про анулювання дозволу на експлуатацiю РЕЗ та ВП.
4.5. Юридична, фiзична особа, яка одержала розпорядження (припис) ДIЗ, зобов'язана в установлений в розпорядженнi (приписi) ДIЗ строк усунути виявленi порушення та в письмовiй формi повiдомити про це ДIЗ.
4.6. У разi невиконання розпорядження (припису) ДIЗ складається протокол про адмiнiстративне правопорушення вiдповiдно до статтi 1887 Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення.
5. Права та обов'язки осiб, дiяльнiсть яких перевiряється
5.1. Юридичнi, фiзичнi особи, дiяльнiсть яких перевiряється, згiдно з цим Положенням пiд час здiйснення державного нагляду мають право:
знайомитися з посвiдченням та документами, що пiдтверджують особу Голови та членiв комiсiї;
вимагати здiйснення головою комiсiї запису в журнал реєстрацiї перевiрок;
отримувати другий примiрник акта перевiрки;
подавати письмовi зауваження та пояснення до акта перевiрки;
оскаржувати дiї голови та членiв комiсiї, розпорядження (приписи) ДIЗ до НКРЗ чи до суду у встановленому законодавством порядку.
5.2. Юридичнi, фiзичнi особи, дiяльнiсть яких перевiряється, згiдно з цим Положенням пiд час здiйснення державного нагляду зобов'язанi:
допускати голову та членiв комiсiї на територiю та в примiщення для проведення перевiрки;
визначати особу, вiдповiдальну за проведення перевiрки;
надавати комiсiї усi необхiднi для проведення перевiрки документи або засвiдченi в установленому порядку копiї документiв, що перевiряються, письмовi пояснення, засвiдченi пiдписом та печаткою керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи чи фiзичної особи, та забезпечувати умови для її проведення;
надавати на вимогу комiсiї засвiдченi в установленому порядку, у тому числi печаткою (за наявностi) та пiдписом керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи чи фiзичної особи, копiї документiв, що пiдтверджують факти, викладенi в актi перевiрки;
виконувати розпорядження (приписи) ДIЗ про усунення порушень, виявлених пiд час перевiрки.
6. Права та обов'язки комiсiї
6.1. При здiйсненнi в установленому порядку державного нагляду за користуванням РЧР голова та члени комiсiї мають право:
доступу в установленому порядку вiдповiдно до законодавства України на територiю i в примiщення користувачiв РЧР для з'ясування питань, що є предметом перевiрки;
доступу в установленому порядку на територiю i в примiщення користувачiв РЧР з метою перевiрки використання розташованих у них РЕЗ та ВП, в тому числi, коли вказанi РЕЗ та ВП створюють радiозавади, з метою припинення використання РЕЗ та ВП, що використовуються без дозволiв на експлуатацiю, а також суб'єктiв господарювання, що здiйснюють ввезення з-за кордону та реалiзацiю РЕЗ та ВП;
знайомитись з необхiдними для проведення перевiрки документами, отримувати їх засвiдченi копiї;
безоплатно отримувати вiд юридичних та фiзичних осiб, дiяльнiсть яких перевiряється, необхiдну iнформацiю, пояснення, у тому числi письмовi, пiдписанi керiвником юридичної особи (уповноваженим представником) чи фiзичною особою, засвiдченi печаткою (за наявностi);
застосовувати при проведеннi перевiрки користувача РЧР засоби фото-, вiдео- та аудiо запису.
6.2. Голова та члени комiсiї зобов'язанi:
керуватись у своїй роботi законодавством України;
об'єктивно вiдображати в актi перевiрки стан справ щодо додержання законодавства про РЧР, в тому числi лiцензiйних умов, умов лiцензiй та дозволiв на експлуатацiю РЕЗ та ВП;
забезпечувати збереження державної, комерцiйної таємницi, конфiденцiйної та iншої iнформацiї з обмеженим доступом.
6.3. У разi виявлення пiд час здiйснення державного нагляду правопорушень, що можуть мiстити ознаки злочину, ДIЗ передає матерiали до правоохоронних органiв вiдповiдно до законодавства.
6.4. Уразi виявлення пiд час здiйснення державного нагляду порушень законодавства щодо користування РЧР чи експлуатацiї РЕЗ ДIЗ передає матерiали до Нацiональної Ради України з питань телебачення та радiомовлення.
Начальник Державної iнспекцiї зв'язку | В. П. Звєрєв |
Додаток 1 до Порядку здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Голова Нацiональної комiсiї з питань регулювання зв'язку України __.__ 20__ р. |
План
перевiрок користувачiв радiочастотного ресурсу
України в смугах радiочастот загального
користування на 20__ рiк
N з/п | Найменування користувача | Мiсцезнаходження | Телефон | Факс | Група користувача РЧР | Регiон користування РЧР | Номер лiцензiї, дозволiв на експлуатацiю РЕЗ, дата видачi | Граничний термiн перевiрки |
Начальник ДIЗ | ___________ |
Додаток 2 до Порядку здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування |
Державний Герб України
Державна iнспекцiя зв'язку
ПОСВIДЧЕННЯ
на проведення перевiрки
вiд ___ ____________ 20__ р. | N __________ |
Видане головi комiсiї |
(посада, прiзвище, iнiцiали) |
та членам комiсiї: |
(посади, прiзвища, iнiцiали) |
на проведення | перевiрки | |
(вид перевiрки) | ||
(найменування юридичної, фiзичної особи, її мiсцезнаходження чи мiсце проживання) | ||
щодо додержання законодавства про радiочастотний ресурс України. |
Завдання перевiрки: | |
у термiн з ___ ____________ 20__ р. по ___ ____________ 20__ р. |
Начальник (уповноважена особа) ДIЗ | (пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | |
М. П. |
(зворотний бiк)
Термiн проведення перевiрки продовжено по ___ ____________ 20__ р. | |||
Начальник (уповноважена особа) ДIЗ | (пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | |
М. П. |
Додаток 3 до Порядку здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування |
Журнал
облiку посвiдчень на проведення перевiрок
N з/п | Номер та дата видачi посвiдчення | Найменування юридичної, фiзичної особи, дiяльнiсть якої перевiряється | Склад комiсiї | Вид перевiрки | Термiн проведення перевiрки | Термiн проведення перевiрки продовжено до | |
початок | завершення | ||||||
Додаток 4 до Порядку здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування |
Державний Герб України
Державна iнспекцiя зв'язку
АКТ
перевiрки додержання законодавства про
радiочастотний ресурс України
вiд ___ ____________ 20__ р. | N __________ |
, | |
(найменування юридичної, фiзичної особи, дiяльнiсть якої перевiряється, її мiсцезнаходження) |
номер та дата посвiдчення на проведення перевiрки |
Голова комiсiї | |
(посада, прiзвище, iнiцiали) |
члени комiсiї: | |
(посади, прiзвища, iнiцiали) |
за участю представника (iв) | |
(найменування органу, посада, прiзвище, iнiцiали) |
у присутностi | |
(посада, прiзвище, iнiцiали уповноваженого представника юридичної особи чи фiзичної особи, дiяльнiсть якої перевiряється) |
У перiод з ___ ____________ 20__ р. | по ___ ____________ 20__ р. |
було проведено | перевiрку | |
(вид перевiрки) | ||
(у разi недопуску до перевiрки вказати причини недопуску) |
(зворотний бiк)
Данi юридичної, фiзичної особи, дiяльнiсть якої
перевiряється: iдентифiкацiйний код за ЄДРПОУ (iдентифiкацiйний номер з ДРФО (за наявностi)) |
мiсцезнаходження (мiсце проживання) |
мiсце здiйснення дiяльностi |
свiдоцтво про державну реєстрацiю: вiд | N | ||
(назва органу, що його видав) |
група користувача РЧР |
лiцензiя на користування РЧР: вiд | N |
вид радiозв'язку (радiотехнологiя), що застосовує користувач РЧР, | |
Перевiркою ВСТАНОВЛЕНО: | |
Акт складено у двох примiрниках. | |
Додатки: |
Голова комiсiї | |
(пiдпис, дата, iнiцiали, прiзвище) | |
Члени комiсiї: | |
(пiдписи, дата, iнiцiали, прiзвища) | |
З актом ознайомлений та один примiрник
отримав: Керiвник (уповноважений представник) юридичної особи, фiзична особа, дiяльнiсть якої перевiрялась |
|
(пiдпис, дата, iнiцiали, прiзвище) |
Додаток 5 до Порядку здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування |
Державний Герб України
Державна iнспекцiя зв'язку
ПРОТОКОЛ N ___
___ ____________ 20__ року про вчинення адмiнiстративного правопорушення, що тягне вiдповiдальнiсть згiдно iз статтею _____________ Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення |
, | |
(змiст статтi) |
, | |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, яка склала протокол) |
якого уповноважено на це | |
(документ, яким уповноважено посадову особу складати протокол) |
, | |
(мiсце складання протоколу) |
склав цей протокол про таке: |
(дата, мiсце вчинення, суть адмiнiстративного правопорушення) |
ВIДОМОСТI ПРО ОСОБУ ПОРУШНИКА |
---|
1. Прiзвище, iм'я та по батьковi |
2. Дата народження |
3. Мiсце роботи, служби або навчання | |
(найменування пiдприємства або установи, | |
навчального закладу, їх мiсцезнаходження) |
4. Посада |
5. Мiсце постiйного проживання | |
(населений пункт, |
(зворотний бiк)
вулиця (провулок) будинок, корпус, квартира) |
6. Iдентифiкацiйний номер з ДРФО |
СВIДКИ У СПРАВI ПРО АДМIНIСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ |
---|
(якщо вони є): |
1. | , що мешкає за | |
(прiзвище, iм'я та по батьковi) |
адресою | |||
(населений пункт, вулиця (провулок) будинок, корпус, квартира) | (пiдпис свiдка) |
2. | , що мешкає за | |
(прiзвище, iм'я та по батьковi) |
адресою | |||
(населений пункт, вулиця (провулок) будинок, корпус, квартира) | (пiдпис свiдка) |
ПОЯСНЕННЯ ПОРУШНИКА |
---|
Громадянину ____________________________________________________ роз'яснено його права та обов'язки, що передбаченi статтею 268 Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення (має право знайомитися з матерiалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, при розглядi справи користуватися юридичною допомогою адвоката, iншого фахiвця у галузi права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рiдною мовою i користуватися послугами перекладача, якщо не володiє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справi). |
З протоколом ознайомлений(на) | |
(пiдпис порушника, дата) |
Пiдпис особи, яка склала протокол | |||
(пiдпис) | (iнiцiали, прiзвище) |
РIШЕННЯ |
---|
Начальник (уповноважена особа) ДIЗ | (пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | |
(дата) |
Додаток 6 до Порядку здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування |
Державний Герб України
Державна iнспекцiя зв'язку
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
про усунення порушень лiцензiйних умов
користування радiочастотним ресурсом України
вiд ___ ____________ 20__ р. | N __________ |
Вiдповiдно до Закону України "Про радiочастотний ресурс України" та на пiдставi акта перевiрки вiд __________________ N _________ |
: | |
(найменування користувача РЧР) |
(змiст порушень) |
(змiст заходiв) |
Iнформацiю про усунення порушень надати ДIЗ у термiн до |
Начальник (заступник начальника) ДIЗ | ||
(пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | |
М. П. |
Додаток 7 до Порядку здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування |
Державний Герб України
Державна iнспекцiя зв'язку
ПРИПИС
про усунення порушень законодавства про
радiочастотний ресурс України
вiд ___ ____________ 20__ р. | N __________ |
Вiдповiдно до Закону України "Про радiочастотний ресурс України" та на пiдставi | |
(назва документа, який фiксує порушення) | |
(найменування фiзичної особи або прiзвище та iнiцiали фiзичної особи, дiяльнiсть якої перевiрялась) |
я, | |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, яка склала припис, |
, | |
та найменування органу нагляду) |
ЗОБОВ'ЯЗУЮ: |
---|
(прiзвище, iм'я та по батьковi керiвника юридичної особи чи фiзичної особи) |
(змiст заходiв) |
Згiдно з частиною четвертою статтi 18 Закону України "Про радiочастотний ресурс України" приписи посадових осiб, якi здiйснюють нагляд за користуванням РЧР, є обов'язковими до виконання. |
Iнформацiю про усунення порушень надати Державнiй iнспекцiї зв'язку у термiн до |
Начальник (уповноважена особа) ДIЗ | . | ||
(пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) |
Додаток 8 до Порядку здiйснення державного нагляду за користуванням радiочастотним ресурсом України в смугах радiочастот загального користування |
Державний Герб України
Державна iнспекцiя зв'язку
ПОСТАНОВА
до протоколу вiд ___________________ N ______
за справою про адмiнiстративне правопорушення,
пов'язане з порушенням законодавства про
радiочастотний ресурс України
Я, | , | |
(прiзвище, iм'я, по батьковi, посада вповноваженої особи ДIЗ) |
розглянувши ___ ____________ 200_ р. матерiали справи про адмiнiстративне правопорушення, яке зафiксоване протоколом про адмiнiстративне правопорушення вiд ___ ____________ 20__ р. N ____, |
УСТАНОВИВ: |
---|
посадовою особою (громадянином) | , | |
(посада, прiзвище, iм'я та по батьковi) |
який працює | , | |
(найменування i мiсцезнаходження суб'єкта господарювання) |
скоєно правопорушення | |
(стисло суть правопорушення) |
, |
за що передбачена вiдповiдальнiсть згiдно зi статтею ______________________ Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення. Правопорушення скоєно за таких обставин: |
На пiдставi статтi 243 Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення вiд iменi Державної iнспекцiї зв'язку |
ПОСТАНОВЛЯЮ: |
---|
накласти адмiнiстративне стягнення на | |
(посада, |
, | |
прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що скоїла правопорушення) |
(зворотний бiк)
передбачене статтею ____________ Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення, у виглядi штрафу в розмiрi ___________________ неоподаткованих мiнiмумiв доходiв громадян, що становить |
гривень. |
Матерiали, якi додаються: | |
Протокол про адмiнiстративне правопорушення вiд ___ ____________ 20__ р. N ______ |
(посада вповноваженої особи ДIЗ) | (пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | |
М. П. | |||
Ця постанова може бути оскаржена в порядку, визначеному в главi 24 Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення. |
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |