Документ скасований: Постанова КМУ № 1409 від 23.11.2011

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 30 серпня 2007 р. N 1075


Питання Державного департаменту ветеринарної медицини

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Реорганiзувати Державний департамент ветеринарної медицини шляхом перетворення його у центральний орган виконавчої влади - Державний комiтет ветеринарної медицини України (далi - Комiтет).

     2. Затвердити Положення про Державний комiтет ветеринарної медицини України, що додається.

     3. Внести до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України змiни, що додаються.

     4. Визнати такими, що втратили чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України згiдно з перелiком, що додається.

     5. Установити, що в поточному роцi Комiтет утримується в межах видаткiв, передбачених у державному бюджетi Мiнiстерству аграрної полiтики.

     6. Взяти до вiдома, що Комiтет розташується по вул. Б. Грiнченка, 1, у м. Києвi.

     7. Мiнiстерству аграрної полiтики:

     здiйснити заходи, пов'язанi з реорганiзацiєю Державного департаменту ветеринарної медицини;

     подати у двомiсячний строк пропозицiї щодо приведення актiв Кабiнету Мiнiстрiв України у вiдповiднiсть з цiєю постановою.

Прем'єр-мiнiстр України В.ЯНУКОВИЧ

Iнд. 22

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 30 серпня 2007 р. N 1075

ПОЛОЖЕННЯ
про Державний комiтет ветеринарної медицини України

     1. Державний комiтет ветеринарної медицини України (Держкомветмедицини) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через Мiнiстра аграрної полiтики.

     Комiтет є правонаступником Держветмедицини в галузi ветеринарної медицини i здiйснення державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду за здоров'ям тварин, безпечнiстю та якiстю харчових продуктiв, пiдконтрольних державнiй службi ветеринарної медицини (далi - харчовi продукти), неїстiвних продуктiв тваринного походження, кормiв та iнших товарiв, охорони територiї України вiд занесення збудникiв особливо небезпечних хвороб, включених до списку, що затверджений Мiжнародним епiзоотичним бюро (далi - список МЕБ), з територiй iнших держав або карантинних зон.

     2. Держкомветмедицини у своїй дiяльностi керується Конституцiєю i законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї i законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України, iншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

     Держкомветмедицини органiзовує у межах своїх повноважень виконання актiв законодавства, здiйснює систематичний контроль за їх реалiзацiєю.

     Держкомветмедицини узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства та вносить їх в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України.

     У цьому Положеннi термiни вживаються в значеннi, наведеному у Законах України "Про безпечнiсть та якiсть харчових продуктiв" i "Про ветеринарну медицину".

     3. Основними завданнями Держкомветмедицини є:

     забезпечення реалiзацiї державної полiтики в галузi ветеринарної медицини, проведення державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду за здоров'ям тварин, безпечнiстю та якiстю харчових продуктiв, неїстiвних продуктiв тваринного походження, кормiв та iнших товарiв, охорони територiї України вiд занесення збудникiв особливо небезпечних хвороб, включених до списку МЕБ, з територiй iнших держав або карантинних зон;

     аналiз причин i умов виникнення та поширення хвороб тварин, участь у локалiзацiї та лiквiдацiї спалаху заразних хвороб, спiльних для тварин i людей, пiдготовка пропозицiй щодо профiлактики та боротьби з такими хворобами;

     проведення монiторингу поширення та визначення бiологiчної характеристики збудникiв особливо небезпечних хвороб тварин, включених до списку МЕБ, з метою вжиття заходiв, пов'язаних з епiзоотичною та епiдемiологiчною дiагностикою спалаху заразних хвороб;

     спрямування та координацiя дiяльностi державних органiв ветеринарної медицини iз забезпечення ветеринарно-санiтарного та епiзоотичного благополуччя, захисту життя i здоров'я людей та тварин вiд ризику, пов'язаного з хворобами тварин, включаючи зоонози, додержання порядку здiйснення державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду;

     розроблення, затвердження та здiйснення в межах своїх повноважень санiтарних i ветеринарно-санiтарних заходiв;

     здiйснення державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду за тваринами, харчовими продуктами, неїстiвними продуктами тваринного походження, репродуктивним матерiалом, бiологiчними продуктами, патологiчним матерiалом, ветеринарними препаратами, субстанцiями, кормовими добавками, премiксами та кормами, засобами ветеринарної медицини, засобами догляду за тваринами та супутнiми об'єктами, а також потужностями (об'єктами), що використовуються для їх виробництва, переробки, зберiгання та обiгу;

     здiйснення державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду на державному кордонi та транспортi за тваринами, харчовими продуктами, неїстiвними продуктами тваринного походження, репродуктивним матерiалом, бiологiчними продуктами, патологiчним матерiалом, ветеринарними препаратами, субстанцiями, кормовими добавками, премiксами та кормами, засобами ветеринарної медицини, призначеними для вирощування тварин та догляду за ними, що не мають лiкувальної i профiлактичної дiї; супутнiми об'єктами;

     сприяння:

     - впровадженню системи iдентифiкацiї тварин;

     - постiйному навчанню та пiдвищенню квалiфiкацiї спецiалiстiв ветеринарної медицини, широкому впровадженню досягнень науки i передового досвiду;

     виконання загальнодержавної програми проведення монiторингу залишкової кiлькостi ветеринарних препаратiв та забруднюючих речовин у живих тваринах, харчових продуктах i кормах.

     4. Держкомветмедицини вiдповiдно до покладених на нього завдань:

     1) розробляє та вносить пропозицiї щодо формування державної полiтики у галузi ветеринарної медицини та забезпечує її реалiзацiю;

     2) розробляє, затверджує та здiйснює в межах своїх повноважень санiтарнi i ветеринарно-санiтарнi заходи з метою охорони територiї України вiд занесення особливо небезпечних збудникiв хвороб, включених до списку МЕБ, з територiй iнших держав або карантинних зон;

     3) аналiзує причини виникнення iнфекцiйних та iнших хвороб тварин i розробляє рекомендацiї щодо їх профiлактики;

     4) забезпечує своєчасне встановлення карантину у разi виникнення заразних хвороб тварин, виконання карантинних та iнших ветеринарно-санiтарних заходiв в iнфiкованiй та буфернiй зонi, а в разi необхiдностi - у зонi спостереження;

     5) органiзовує разом iз закладами охорони здоров'я, Держсанепiдемслужбою, структурними пiдроздiлами МНС роботу iз захисту населення вiд зоонозiв та своєчасний обмiн iнформацiєю про хвороби тварин;

     6) повiдомляє Мiжнародному епiзоотичному бюро про встановлення, очiкуваний перiод дiї та дату скасування карантину тварин за особливо небезпечними хворобами, включеними до списку МЕБ;

     7) бере у межах своїх повноважень участь у:

     роботi Нацiональної комiсiї України з Кодексу Алiментарiус з питань, що належать до її компетенцiї;

     виконаннi вимог мiжнародних договорiв, пiдготовцi мiжнародних договорiв з питань ветеринарної медицини з укладенням таких договорiв з ветеринарними адмiнiстрацiями iнших держав та у роботi вiдповiдних мiжнародних органiзацiй;

     8) визначає ветеринарно-санiтарний статус України та вiдповiдних зон у межах її територiї, ветеринарно-санiтарний стан потужностей (об'єктiв), що використовуються для виробництва харчових продуктiв;

     9) органiзовує роботу з проведення аналiзу ризику та здiйснює управлiння ризиком хвороб тварин; установлює на пiдставi результатiв аналiзу ризику перiодичнiсть проведення державного нагляду за потужностями (об'єктами), що використовуються для виробництва харчових продуктiв;

     10) визначає порядок проведення монiторингу здоров'я племiнної худоби;

     11) затверджує та забезпечує виконання програми вибiркового ветеринарно-санiтарного контролю товарiв у процесi їх обiгу;

     вживає дiєвих заходiв для виконання загальнодержавної програми проведення монiторингу залишкової кiлькостi ветеринарних препаратiв та забруднюючих речовин у живих тваринах, харчових продуктах i кормах;

     12) уповноважує акредитованi лабораторiї на проведення дослiдження (випробування) параметрiв безпечностi та якостi харчових продуктiв, неїстiвних продуктiв тваринного походження, репродуктивного матерiалу, бiологiчних продуктiв, ветеринарних препаратiв, субстанцiй, кормових добавок, премiксiв та кормiв i на проведення лабораторних дослiджень з метою дiагностики хвороб тварин;

     13) затверджує перелiк референс-лабораторiй, уповноважених на проведення арбiтражного дослiдження харчових продуктiв, репродуктивного матерiалу, неїстiвних продуктiв тваринного походження, бiологiчних продуктiв, ветеринарних препаратiв, субстанцiй, кормових добавок, премiксiв та кормiв i на проведення лабораторних дослiджень з метою дiагностики хвороб тварин;

     14) органiзовує роботу з проведення лабораторно-дiагностичних (бактерiологiчних, вiрусологiчних, хiмiко-токсикологiчних, патологоанатомiчних, гiстологiчних, паразитологiчних, радiологiчних) та iнших дослiджень з метою дiагностики хвороб тварин та оцiнки безпечностi харчових продуктiв, неїстiвних продуктiв тваринного походження, репродуктивного матерiалу, кормових добавок, премiксiв та кормiв, бiологiчних продуктiв i води для тварин;

     15) затверджує методики вимiрювання i методи випробування товарiв;

     16) бере участь у затвердженнi обов'язкових параметрiв безпечностi та якостi харчових продуктiв;

     17) установлює максимально допустимi рiвнi залишкової кiлькостi ветеринарних препаратiв, кормових добавок та забруднюючих речовин у кормах i бiологiчному матерiалi;

     18) органiзовує роботу iз здiйснення стандартного прикордонного ветеринарно-санiтарного контролю та/або розширеного ветеринарно-санiтарного контролю за тваринами, харчовими продуктами, неїстiвними продуктами тваринного походження, репродуктивним матерiалом, бiологiчними продуктами, патологiчним матерiалом, ветеринарними препаратами, субстанцiями, кормовими добавками, премiксами та кормами, засобами ветеринарної медицини, призначеними для вирощування тварин та догляду за ними, що не мають лiкувальної i профiлактичної дiї; супутнiх об'єктiв;

     19) здiйснює державний ветеринарно-санiтарний контроль за перемiщенням тварин, харчових продуктiв, репродуктивного матерiалу, бiологiчних продуктiв, патологiчного матерiалу, ветеринарних препаратiв, субстанцiй, кормових добавок, премiксiв та кормiв, призначених для вирощування тварин та догляду за ними, що не мають лiкувальної i профiлактичної дiї; супутнiх об'єктiв; потужностями (об'єктами), що використовуються для їх виробництва, переробки, зберiгання та обiгу;

     20) координує роботу з видачi на запит заiнтересованих сторiн сертифiкатiв придатностi товарiв для споживання людиною на пiдставi результатiв державного або розширеного контролю харчових продуктiв;

     21) забезпечує надання консультацiй виробникам харчових продуктiв з питань впровадження системи аналiзу ризику та контролю у критичних точках або аналогiчної системи забезпечення безпечностi та належної якостi харчових продуктiв, здiйснює державний нагляд за запровадженням зазначених систем;

     22) органiзовує роботу iз здiйснення державного ветеринарно-санiтарного нагляду за збором, утилiзацiєю та знищенням загиблих тварин i вiдходiв тваринного походження;

     23) вживає заходiв для проведення дезiнфекцiї, дезiнсекцiї та дератизацiї на потужностях (об'єктах), що використовуються для виробництва, переробки, зберiгання та обiгу тварин, харчових продуктiв, репродуктивного матерiалу, ветеринарних препаратiв, субстанцiй, кормових добавок, премiксiв та кормiв, а також засобiв, що використовуються для їх транспортування;

     24) установлює за погодженням з Держкомпiдприємництвом порядок видачi ветеринарних документiв;

     25) контролює видачу, зупинення дiї, скасування та поновлення експлуатацiйного дозволу або обмеження дiяльностi потужностей (об'єктiв), що використовуються для виробництва, переробки, обiгу тварин, харчових продуктiв, неїстiвних продуктiв тваринного походження, репродуктивного матерiалу, ветеринарних препаратiв, субстанцiй, кормових добавок, премiксiв та кормiв, засобiв, що використовуються для транспортування, та забезпечує ведення реєстру таких потужностей (об'єктiв);

     26) здiйснює державний ветеринарно-санiтарний контроль та нагляд за тваринами, харчовими продуктами, неїстiвними продуктами тваринного походження, репродуктивним матерiалом, ветеринарними препаратами, субстанцiями, кормовими добавками, премiксами та кормами, штамами мiкроорганiзмiв, патологiчним матерiалом, засобами ветеринарної медицини, засобами догляду за тваринами, а також потужностями (об'єктами), що використовуються для їх виробництва, переробки, зберiгання та обiгу;

     27) здiйснює державний контроль за виробництвом i готовою продукцiєю на м'ясопереробних, рибодобувних, рибопереробних i молокопереробних пiдприємствах, що використовують необробленi харчовi продукти тваринного походження як сировину, та пiдприємствах оптового зберiгання неїстiвних продуктiв тваринного походження;

     28) органiзовує здiйснення розширеного контролю на основi результатiв оцiнки, що проводиться державним iнспектором ветеринарної медицини згiдно з програмою вибiркового контролю харчових продуктiв, дотримання заявлених виробником показникiв поживностi харчового продукту, мiнiмальних специфiкацiй якостi харчових продуктiв, параметрiв безпечностi харчових продуктiв, а також умов використання харчових продуктiв;

     29) оцiнює ефективнiсть роботи ветеринарних адмiнiстрацiй iнших держав у зв'язку з можливим iмпортом товарiв;

     30) перевiряє дотримання вимог, установлених ним щодо потужностей (об'єктiв), виробничих процесiв i умов зберiгання та iнших вимог у державах, з яких iмпортуються тварини, харчовi продукти, неїстiвнi продукти тваринного походження, репродуктивний матерiал, бiологiчнi продукти, патологiчний матерiал, ветеринарнi препарати, субстанцiї, кормовi добавки, премiкси та корми;

     31) веде реєстр потужностей (об'єктiв), що iмпортують в Україну тварин, харчовi продукти, неїстiвнi продукти тваринного походження, репродуктивний матерiал, бiологiчнi продукти, ветеринарнi препарати, субстанцiї, кормовi добавки, премiкси та корми;

     32) установлює обмеження або заборону на iмпорт, транзит та експорт товарiв, iнших об'єктiв державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду, що можуть переносити особливо небезпечнi хвороби, включенi до списку МЕБ, або iншi хвороби, що пiдлягають повiдомленню, з окремих держав або карантинних зон у разi пiдтвердження факту спалаху таких хвороб;

     33) видає дозволи для ввезення на територiю України та транзит товарiв, а також дозволи в разi необхiдностi для ввезення незареєстрованих ветеринарних препаратiв, кормових добавок, премiксiв та кормiв;

     34) пiдтверджує можливiсть вiдкриття мисливського сезону на певнiй територiї пiсля проведення обов'язкового епiзоотичного обстеження мисливських угiдь державними органами ветеринарної медицини;

     35) координує дiяльнiсть пiдроздiлiв ветеринарної мiлiцiї з проведення карантинних ветеринарних заходiв МВС пiд час надання практичної допомоги в органiзацiї i здiйсненнi контролю та нагляду за виконанням ветеринарно-санiтарних заходiв щодо профiлактики, локалiзацiї та лiквiдацiї карантинних хвороб тварин;

     36) координує дiяльнiсть спецiалiстiв ветеринарної медицини незалежно вiд їх пiдпорядкування;

     37) проводить лiцензування господарської дiяльностi вiдповiдно до актiв законодавства;

     38) погоджує технiчнi умови виробництва, технiчнi регламенти, стандарти, проекти потужностей (об'єктiв), що використовуються для виробництва, переробки, зберiгання та обiгу харчових продуктiв;

     39) проводить сертифiкацiю об'єктiв державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду на вiдповiднiсть вимогам щодо належної виробничої практики, практики дистрибуцiї та лабораторної практики; перевiрку ефективностi, безпечностi та якостi ветеринарних препаратiв i субстанцiй у процесi їх реєстрацiї, виробництва, обiгу та/або використання (застосування);

     40) здiйснює державну реєстрацiю ветеринарних препаратiв, кормових добавок, премiксiв та готових кормiв, веде їх державний реєстр;

     41) органiзовує розроблення та затвердження технiчних регламентiв на ветеринарнi препарати, кормовi добавки, премiкси та готовi корми, засоби ветеринарної медицини, засоби догляду за тваринами, iншi об'єкти державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду, включаючи належну практику виробництва ветеринарних препаратiв, кормових добавок, премiксiв та готових кормiв;

     42) бере участь у розробленнi стандартiв та технiчних регламентiв, що встановлюють мiнiмальнi специфiкацiї якостi харчових продуктiв;

     43) координує дiяльнiсть установ ветеринарної медицини з органiзацiї та проведення державної ветеринарно-санiтарної експертизи харчових продуктiв, неїстiвних продуктiв тваринного походження, репродуктивного матерiалу, бiологiчних продуктiв, кормових добавок, премiксiв та кормiв;

     44) органiзовує роботу з проведення оцiнки використання ветеринарних препаратiв, кормових добавок, премiксiв та готових кормiв, їх вплив на здоров'я тварин;

     45) проводить експертизу i узгодження проектiв планування та будiвництва тваринницьких ферм, потужностей (об'єктiв), на яких здiйснюється забiй тварин, переробних пiдприємств, пiдприємств, на яких виробляються ветеринарнi препарати, ринкiв; бере участь у дiяльностi комiсiй з питань здачi в експлуатацiю таких потужностей (об'єктiв) i пiдприємств, вiдведення земельних дiлянок для всiх видiв зазначеного будiвництва i забору води для тварин;

     46) видає органам страхування висновки щодо причин захворювання вимушено забитих, загиблих або знищених тварин;

     47) вносить пропозицiї щодо удосконалення статистики, облiку i звiтностi у галузi ветеринарної медицини та визначення розмiру плати за послуги, що надаються спецiалiстами ветеринарної медицини;

     48) органiзовує науково-технiчне та нормативно-методичне iнформування державної служби ветеринарної медицини, структурних пiдроздiлiв ветеринарної медицини мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади, навчальних закладiв та науково-дослiдних установ ветеринарної медицини;

     49) здiйснює разом з вiддiленням ветеринарної медицини Української академiї аграрних наук координацiю роботи, пов'язаної з науковим забезпеченням розвитку ветеринарної медицини, i виступає державним замовником науково-дослiдних робiт у цiй галузi;

     50) затверджує Положення про пiслядипломну освiту та перiодичнi курси пiдвищення квалiфiкацiї спецiалiстiв, порядок проведення атестацiї спецiалiстiв ветеринарної медицини;

     51) здiйснює координацiю ветеринарно-санiтарних заходiв та контроль за їх проведенням;

     52) органiзовує роботу з пiдвищення квалiфiкацiї спецiалiстiв ветеринарної медицини та впроваджує в практику досягнення ветеринарної науки i передового досвiду, уповноважує професiйнi громадськi органiзацiї на вирiшення питань щодо пiдвищення квалiфiкацiї, атестацiї та етики спецiалiстiв ветеринарної медицини, що провадять ветеринарну практику;

     53) розробляє та затверджує положення про територiальнi органи та державнi установи ветеринарної медицини, визначає структуру державної служби ветеринарної медицини i штатну чисельнiсть її працiвникiв;

     54) виконує вiдповiдно до актiв законодавства функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери його управлiння;

     55) розподiляє кошти, що видiляються з державного бюджету для фiнансування програм у галузi ветеринарної медицини, мiж державними органами та державними установами ветеринарної медицини;

     56) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань з мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави;

     57) здiйснює iншi функцiї, необхiднi для виконання покладених на нього завдань.

     5. Держкомветмедицини має право:

     залучати спецiалiстiв органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) для розгляду питань, що належать до його компетенцiї;

     одержувати в установленому законодавством порядку вiд органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй документи i матерiали, необхiднi для виконання покладених на нього завдань;

     обмежувати, забороняти або припиняти вiдповiдно до актiв законодавства господарську дiяльнiсть юридичних та фiзичних осiб у разi порушення ними ветеринарно-санiтарних вимог, якщо це може спричинити безпосередню загрозу життю та/або здоров'ю людей i тварин;

     утворювати у разi потреби комiсiї з числа експертiв ветеринарної медицини iз залученням спецiалiстiв науково-дослiдних установ i навчальних закладiв для iдентифiкацiї хвороб тварин та причин їх загибелi;

     органiзовувати вiдбiр зразкiв харчових продуктiв, неїстiвних продуктiв тваринного походження, патологiчного матерiалу, репродуктивного матерiалу, бiологiчних продуктiв, ветеринарних препаратiв, субстанцiй, кормових добавок, премiксiв та кормiв, iнших об'єктiв державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду для проведення ветеринарно-санiтарної експертизи;

     забезпечувати здiйснення протиепiзоотичних заходiв юридичними та фiзичними особами, що провадять професiйну дiяльнiсть у галузi ветеринарної медицини;

     засновувати в установленому порядку друкованi засоби масової iнформацiї.

     Держкомветмедицини має також iншi права, передбаченi законом.

     6. Державнi iнспектори ветеринарної медицини з метою здiйснення ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду мають право:

     1) на безперешкодний доступ до потужностей (об'єктiв), що використовуються для виробництва, переробки та обiгу тварин, харчових продуктiв, неїстiвних продуктiв тваринного походження, репродуктивного матерiалу, бiологiчних продуктiв, ветеринарних препаратiв, кормових добавок, премiксiв та кормiв, iнших товарiв;

     2) накладати адмiнiстративнi стягнення вiдповiдно до закону;

     3) забороняти або обмежувати експорт, iмпорт, транзит товарiв, iнших об'єктiв державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду, що можуть переносити особливо небезпечнi хвороби або не вiдповiдають санiтарним i ветеринарно-санiтарним вимогам або технiчним регламентам;

     4) видавати накази, розпорядження та приписи стосовно вилучення з обiгу тварин, харчових продуктiв, неїстiвних продуктiв тваринного походження, репродуктивного матерiалу, бiологiчних продуктiв, ветеринарних препаратiв, субстанцiй, кормових добавок, премiксiв та кормiв, що не вiдповiдають санiтарним i ветеринарно-санiтарним вимогам або технiчним регламентам, засобiв догляду за тваринами;

     5) видавати розпорядження та приписи стосовно зупинення, закiнчення строку дiї, поновлення i анулювання (скасування) експлуатацiйного дозволу та ветеринарних документiв.

     7. Держкомветмедицини у процесi виконання покладених на нього завдань взаємодiє з iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями, об'єднаннями громадян, а також вiдповiдними органами iноземних держав, мiжнародними квалiфiкацiйними товариствами.

     8. Держкомветмедицини у межах своїх повноважень на основi та на виконання законодавства видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.

     Нормативно-правовi акти Комiтету, прийнятi в межах його повноважень, обов'язковi для виконання центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями незалежно вiд форми власностi i громадянами.

     Комiтет у разi потреби видає разом з iншими органами виконавчої влади спiльнi акти.

     Проекти нормативно-правових актiв Комiтету пiдлягають узгодженню з Мiнiстром аграрної полiтики.

     Нормативно-правовi акти Комiтету пiдлягають реєстрацiї в порядку, встановленому законодавством.

     9. Держкомветмедицини очолює Голова, якого призначає на посаду та звiльняє з посади Кабiнет Мiнiстрiв України за поданням Прем'єр-мiнiстра України.

     Пропозицiю Прем'єр-мiнiстровi України щодо призначення на посаду та звiльнення з посади Голови Комiтету вносить Мiнiстр аграрної полiтики.

     Голова Комiтету має заступникiв, якi призначаються на посаду та звiльняються з посади в установленому порядку Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Голова Держкомветмедицини, його заступники та начальники структурних пiдроздiлiв Комiтету, на яких покладено виконання функцiй державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду, одночасно є за посадою вiдповiдно Головним державним iнспектором ветеринарної медицини України та його заступниками.

     10. Голова Держкомветмедицини:

     1) здiйснює керiвництво Комiтетом, несе персональну вiдповiдальнiсть перед Кабiнетом Мiнiстрiв України за виконання покладених на Комiтет завдань;

     2) розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками, визначає ступiнь їх вiдповiдальностi;

     3) призначає на посаду та звiльняє з посади керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв за погодженням з Мiнiстром аграрної полiтики, iнших працiвникiв структурних пiдроздiлiв Комiтету, керiвникiв територiальних органiв Комiтету, начальникiв та заступникiв начальникiв регiональних служб державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду на державному кордонi та транспортi;

     4) погоджує призначення на посаду керiвникiв пiдроздiлiв ветеринарної медицини мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади та затверджує положення про такi пiдроздiли;

     5) органiзовує роботу iз запобiгання проявам корупцiї, виявлення та припинення її проявiв, усунення наслiдкiв корупцiйних дiй;

     6) здiйснює iншi повноваження, передбаченi законодавством.

     11. Для погодження вирiшення питань, що належать до компетенцiї Держкомветмедицини, обговорення найважливiших напрямiв його дiяльностi у Комiтетi утворюється колегiя у складi Голови (голова колегiї), його заступникiв та керiвникiв структурних пiдроздiлiв, пiдприємств, установ, органiзацiй, що належать до сфери управлiння Комiтету.

     У разi потреби до складу колегiї можуть бути включенi в установленому порядку iншi особи.

     Членiв колегiї затверджує та увiльняє Голова Комiтету.

     Рiшення колегiї провадяться в життя наказами Комiтету.

     12. Для розгляду наукових рекомендацiй, iнших пропозицiй щодо визначення основних напрямiв розвитку науки, технiки та технологiй у галузi ветеринарної медицини в Комiтетi можуть бути утворенi науково-методична рада, iншi дорадчi та консультативнi органи.

     Склад таких органiв i положення про них затверджує Голова Комiтету.

     13. Держкомветмедицини здiйснює свої повноваження безпосередньо та через головнi управлiння ветеринарної медицини в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi, управлiння ветеринарної медицини в мiстах обласного значення, районах, регiональнi служби державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду на державному кордонi та транспортi, iншi державнi установи ветеринарної медицини.

     14. Граничну чисельнiсть працiвникiв Держкомветмедицини затверджує Кабiнет Мiнiстрiв України.

     Структура Комiтету затверджується в установленому порядку.

     15. Штатний розпис та кошторис Держкомветмедицини затверджує його Голова за погодженням з Мiнфiном.

     16. Держкомветмедицини є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 30 серпня 2007 р. N 1075

ЗМIНИ,
що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України

     1. У додатку 1 до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26 лютого 2000 р. N 403 "Про затвердження граничної чисельностi працiвникiв апарату мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади i пiдпорядкованих їм територiальних органiв та встановлення лiмiту легкових автомобiлiв, що їх обслуговують" (Офiцiйний вiсник України, 2000 р,, N 9, ст. 339; 2001 р., N 20, ст. 851; 2005 р., N 34, ст. 2042; 2007 р., N 24, ст. 981):

     у позицiї "Мiнiстерство аграрної полiтики" цифри "483" замiнити цифрами "430", а цифри "4011" виключити;

     доповнити додаток позицiєю такого змiсту:

"Державний комiтет ветеринарної медицини 105 5 3959".

     2. Пункт 9 перелiку центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через вiдповiдних мiнiстрiв, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23 лютого 2006 р. N 207 (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 8, ст. 458, N 48, ст. 3193), викласти у такiй редакцiї:

     "9. Через Мiнiстра аграрної полiтики:

     Держкомрибгосп;

     Держкомеетмедицини.".

     3. Пiдпункт 56 пункту 4 Положення про Мiнiстерство аграрної полiтики України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 1 листопада 2006 р. N 1541 (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 45, ст. 2999), виключити.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 30 серпня 2007 р. N 1075

ПЕРЕЛIК
постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, що втратили чиннiсть

     1. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 3 листопада 2000 р. N 1648 "Про реорганiзацiю Державного департаменту ветеринарної медицини в урядовий орган державного управлiння" (Офiцiйний вiсник України, 2000 р., N 45, ст. 1930).

     2. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 червня 2001 р. N 641 "Деякi питання Державного департаменту ветеринарної медицини" (Офiцiйний вiсник України, 2001 р., N 24, ст. 1074).

     3. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 сiчня 2003 р. N 123 "Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 червня 2001 р. N 641 та визнання такою, що втратила чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 квiтня 1993 р. N 285" (Офiцiйний вiсник України, 2003 р., N 6, ст. 232).

     4. Пункт 36 змiн, що вносяться до актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв вiд 17 липня 2003 р. N 1106 (Офiцiйний вiсник України, 2003 р., N 30, ст. 1546).

     5. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 грудня 2004 р. N 1779 "Про внесення змiн до перелiку пiдприємств, установ i органiзацiй, що належать до сфери управлiння Державного департаменту ветеринарної медицини" (Офiцiйний вiсник України, 2005 р., N 1, ст. 16).

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.