КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 10 вересня 2008 р. N 837


Питання здiйснення державного контролю якостi лiкарських засобiв

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Погодитися з пропозицiєю Мiнiстерства охорони здоров'я щодо лiквiдацiї Державної iнспекцiї з контролю якостi лiкарських засобiв Мiнiстерства охорони здоров'я.

     2. Утворити Державну iнспекцiю з контролю якостi лiкарських засобiв (далi - Iнспекцiя) як центральний орган виконавчої влади.

     3. Затвердити Положення про Державну iнспекцiю з контролю якостi лiкарських засобiв, що додається.

     4. Установити, що в поточному роцi Iнспекцiя утримується в межах видаткiв, передбачених Мiнiстерству охорони здоров'я у державному бюджетi за програмою "Державний контроль за якiстю лiкарських засобiв".

     5. Погодитися з пропозицiєю Мiнiстерства охорони здоров'я щодо розмiщення Iнспекцiї в адмiнiстративному будинку по просп. Перемоги, 120, у м. Києвi.

     6. Внести до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України змiни, що додаються.

     7. Визнати такими, що втратили чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України згiдно з перелiком, що додається.

     8. Затвердити граничну чисельнiсть працiвникiв центрального апарату Iнспекцiї у кiлькостi 150 осiб та територiальних державних iнспекцiй у кiлькостi 1315 осiб (з них 500 державних службовцiв).

     9. Установити, що посади фахiвцiв лабораторiй державних територiальних iнспекцiй з контролю якостi лiкарських засобiв не належать до категорiї посад державних службовцiв, оплата працi зазначених осiб здiйснюється вiдповiдно до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30 серпня 2002 р. N 1298 "Про оплату працi працiвникiв на основi Єдиної тарифної сiтки розрядiв i коефiцiєнтiв з оплати працi працiвникiв установ, закладiв та органiзацiй окремих галузей бюджетної сфери" (Офiцiйний вiсник України, 2002 р., N 36, ст. 1699).

     10. Мiнiстерству охорони здоров'я:

     забезпечити у двомiсячний строк здiйснення заходiв, пов'язаних з лiквiдацiєю Державної iнспекцiї з контролю якостi лiкарських засобiв Мiнiстерства охорони здоров'я;

     подати у двомiсячний строк пропозицiї щодо приведення актiв Кабiнету Мiнiстрiв України у вiдповiднiсть з цiєю постановою;

     привести власнi нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть з цiєю постановою, зокрема визнати таким, що втратив чиннiсть, наказ про утворення Iнспекцiї, яка лiквiдується згiдно з цiєю постановою.

Прем'єр-мiнiстр України Ю. ТИМОШЕНКО

Iнд. 28

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 10 вересня 2008 р. N 837

ПОЛОЖЕННЯ
про Державну iнспекцiю з контролю якостi лiкарських засобiв

     1. Державна iнспекцiя з контролю якостi лiкарських засобiв (Держлiкiнспекцiя) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через Мiнiстра охорони здоров'я.

     Держлiкiнспекцiя є спецiальним органом державного контролю якостi лiкарських засобiв.

     Держлiкiнспекцiя забезпечує проведення державної полiтики у сферi державного контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв, у тому числi дiючих речовин (субстанцiй), допомiжних речовин, лiкарської рослинної сировини, iмунобiологiчних препаратiв, препаратiв кровi (далi - лiкарськi засоби), а також лiкувальних косметичних засобiв, бiоматерiалiв, спецiальних харчових продуктiв (добавок), медичної технiки i виробiв медичного призначення, що перебувають в обiгу та/або застосовуються в галузi охорони здоров'я, дозволенi до реалiзацiї в аптечних закладах i їх структурних пiдроздiлах (далi - медична продукцiя), а також у сферi лiцензування виробництва, оптової та роздрiбної торгiвлi лiкарськими засобами.

     2. Держлiкiнспекцiя у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, а також постановами Верховної Ради України та указами Президента України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України, наказами МОЗ та цим Положенням.

     У межах своїх повноважень Держлiкiнспекцiя органiзовує виконання актiв законодавства i здiйснює систематичний контроль за їх реалiзацiєю.

     Держлiкiнспекцiя узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо його удосконалення та в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України.

     3. Основними завданнями Держлiкiнспекцiї є:

     1) здiйснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства щодо гарантування якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї, зокрема пiд час забезпечення ними населення, закладiв охорони здоров'я та iнших установ, а також щодо їх обiгу, зберiгання, застосування, утилiзацiї та знищення;

     2) забезпечення державного регулювання ввезення в Україну, вивезення з України, реалiзацiї лiкарських засобiв та медичної продукцiї i контролю за їх виробництвом;

     3) розроблення проектiв державних цiльових програм з питань контролю якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї i участь у забезпеченнi виконання таких програм;

     4) розроблення пропозицiй щодо приведення законодавства України з питань якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї у вiдповiднiсть iз законодавством ЄС.

     4. Держлiкiнспекцiя вiдповiдно до покладених на неї завдань:

     1) готує пропозицiї щодо формування державної полiтики у сферi державного контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї, вдосконалення системи контролю якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї, бере участь у реалiзацiї вiдповiдної державної полiтики;

     2) бере участь у розробленнi програм економiчного i соцiального розвитку України, проектiв закону про Державний бюджет України, пiдготовцi та виконаннi державних цiльових програм, Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України;

     3) подає Мiнiстровi охорони здоров'я на погодження для внесення в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України проект плану основних напрямiв державного контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     4) забезпечує здiйснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства щодо:

     забезпечення якостi, безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї на всiх етапах обiгу, в тому числi пiд час їх виробництва, зберiгання, транспортування, реалiзацiї, утилiзацiї та знищення суб'єктами господарської дiяльностi;

     порядку вiдпуску лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     виконання лiцензiйних умов провадження господарської дiяльностi з виробництва лiкарських засобiв, оптової, роздрiбної торгiвлi лiкарськими засобами;

     5) визначає в межах своїх повноважень перiодичнiсть, порядок, форми i методи iнспектування суб'єктiв господарської дiяльностi незалежно вiд форми власностi;

     6) узагальнює результати перевiрок стану виконання суб'єктами господарської дiяльностi нормативно-правових актiв та нормативних документiв з питань забезпечення якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї, аналiзує причини порушення вимог стандартiв, технiчних умов, фармакопейних статей, технологiчних регламентiв, норм, правил та вживає заходiв до їх усунення;

     7) передає матерiали перевiрок, що мiстять ознаки злочину, органам дiзнання та попереднього слiдства;

     8) видає суб'єктам господарської дiяльностi лiцензiї на виробництво, оптову та роздрiбну реалiзацiю лiкарських засобiв, розробляє лiцензiйнi умови та iншi нормативно-правовi акти i нормативнi документи з питань зазначеної дiяльностi;

     9) затверджує документацiю, яка визначає критерiї оцiнки якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї для проведення державного контролю;

     10) приймає в установленому порядку рiшення про вилучення з обiгу та заборону виробництва, реалiзацiї лiкарських засобiв та медичної продукцiї, що не вiдповiдають вимогам, визначеним нормативно-правовими актами та нормативними документами, а також тих, що ввезенi на територiю України з порушенням визначеного законодавством порядку;

     11) визначає порядок, проводить атестацiю та акредитацiю лабораторiй з контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї, розробляє вiдповiднi галузевi стандарти;

     12) координує в межах своїх повноважень роботу органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй, пов'язану з виконанням державних програм з питань забезпечення якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     13) приймає в установленому порядку рiшення про анулювання дiї лiцензiй, дозволiв, сертифiкатiв;

     14) утворює, реорганiзовує та лiквiдує в установленому порядку пiдприємства, установи та органiзацiї, що належать до сфери її управлiння;

     15) здiйснює мiжнародне спiвробiтництво у сферi державного контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї; координує в межах своїх повноважень виконання зобов'язань, передбачених мiжнародними договорами у зазначенiй сферi;

     16) подає щомiсяця Кабiнетовi Мiнiстрiв України та МОЗ звiти про результати здiйснення державного контролю якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     17) розробляє проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, якi погоджуються та вносяться на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України Мiнiстром охорони здоров'я;

     18) розглядає листи, заяви i скарги громадян щодо фактiв порушення законодавства з питань якостi, безпеки, обiгу, в тому числi реалiзацiї лiкарських засобiв та медичної продукцiї, вживає згiдно iз законодавством вiдповiдних заходiв для їх усунення;

     19) розробляє методичнi матерiали, пов'язанi з її дiяльнiстю;

     20) опрацьовує та погоджує проекти нормативно-правових актiв з питань, що належать до її компетенцiї;

     21) забезпечує в межах своїх повноважень реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, здiйснення контролю за її збереженням;

     22) забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобiлiзацiйної пiдготовки, цивiльної оборони та здiйснює контроль за їх виконанням в територiальних органах Держлiкiнспекцiї;

     23) здiйснює вiдповiдно до законодавства управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери її управлiння, зокрема утворює, реорганiзовує та лiквiдує в установленому порядку пiдприємства, установи та органiзацiї;

     24) здiйснює заходи щодо добору, розстановки, професiйної пiдготовки та перепiдготовки кадрiв Держлiкiнспекцiї та її територiальних органiв;

     25) здiйснює методологiчне керiвництво i контроль за дiяльнiстю територiальних органiв Держлiкiнспекцiї, узагальнює досвiд роботи у зазначенiй сферi та забезпечує його поширення;

     26) здiйснює обмiн iнформацiєю з МОЗ у порядку, визначеному Мiнiстром охорони здоров'я;

     27) взаємодiє iз засобами масової iнформацiї та громадськiстю з метою дотримання принципiв вiдкритостi, прозоростi та гласностi пiд час провадження своєї дiяльностi, якщо iнше не передбачене законодавством;

     28) розробляє правила утилiзацiї та знищення недоброякiсної продукцiї, здiйснює контроль за їх виконанням;

     29) визначає в межах своїх повноважень порядок, органiзовує i проводить державну реєстрацiю (перереєстрацiю) цiн на лiкарськi засоби та медичну продукцiю; здiйснює монiторинг цiн на ринку лiкарських засобiв та медичної продукцiї i готує пропозицiї щодо удосконалення його цiнового регулювання; органiзовує ведення вiдповiдних державних реєстрiв цiн;

     30) утворює, реорганiзовує i лiквiдує в установленому порядку територiальнi органи Держлiкiнспекцiї, органiзовує, координує та контролює їх роботу;

     31) здiйснює нагляд за обґрунтованiстю приписiв i рiшень територiальних органiв Держлiкiнспекцiї, висновкiв лабораторiй з контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     32) розробляє форми облiку роботи i звiтностi територiальних органiв Держлiкiнспекцiї, а також лабораторiй з контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї, аналiзує зазначену звiтнiсть;

     33) органiзовує та забезпечує в установленому порядку вiдбiр зразкiв лiкарських засобiв та медичної продукцiї для державного контролю їх якостi;

     34) органiзовує в межах своїх повноважень розгляд справ про адмiнiстративнi правопорушення та накладає адмiнiстративнi стягнення;

     35) бере участь у проведеннi атестацiї спецiалiстiв (молодших спецiалiстiв) з фармацевтичною освiтою у порядку, встановленому МОЗ;

     36) надає адмiнiстративнi послуги в установленому законодавством порядку;

     37) здiйснює iншi функцiї вiдповiдно до покладених на неї завдань.

     5. Держлiкiнспекцiя має право:

     одержувати вiд суб'єктiв господарської дiяльностi вiдомостi про виконання вимог стандартiв, технiчних умов, фармакопейних статей, аналiтичної нормативної документацiї i технологiчних регламентiв, норм i правил, а також про забезпечення якостi лiкарських засобiв на всiх етапах обiгу, в тому числi пiд час виробництва, транспортування, зберiгання та реалiзацiї;

     анулювати виданi лiцензiї у разi порушення суб'єктами господарської дiяльностi умов, за яких видано лiцензiї, а також вимог стандартiв i технiчних умов, фармакопейних статей, аналiтичної нормативної документацiї i технологiчних регламентiв, норм i правил;

     залучати в разi потреби фахiвцiв (використовувати технiчнi засоби) пiдприємств, установ та органiзацiй за згодою їх керiвникiв до проведення перевiрки, експертизи, пов'язаної iз здiйсненням державного контролю за виконанням вимог стандартiв, технiчних умов, фармакопейних статей, аналiтичної нормативної документацiї, технологiчних регламентiв, норм i правил, та до проведення перевiрок якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     готувати пропозицiї щодо скасування або обмеження строку дiї чи перегляду стандартiв, технiчних умов, фармакопейних статей, технологiчних регламентiв, норм i правил, якщо вони не забезпечують належної якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     надсилати запити та одержувати вiд центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй iнформацiю, документи i матерiали, необхiднi для виконання покладених на неї завдань.

     6. Держлiкiнспекцiя пiд час виконання покладених на неї завдань взаємодiє з iншими центральними i мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування та об'єднаннями громадян, а також з вiдповiдними органами iноземних держав.

     7. Держлiкiнспекцiя у межах своїх повноважень на основi та на виконання актiв законодавства видає накази, органiзовує та контролює їх виконання.

     Нормативно-правовi акти Держлiкiнспекцiї пiдлягають реєстрацiї в установленому законодавством порядку.

     У випадках, передбачених законодавством, рiшення Держлiкiнспекцiї є обов'язковими для виконання центральними i мiсцевими органами виконавчої влади та органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями всiх форм власностi i громадянами.

     У разi потреби Держлiкiнспекцiя видає разом з iншими центральними органами виконавчої влади спiльнi акти.

     8. Держлiкiнспекцiя здiйснює свої повноваження безпосередньо та через утворенi в установленому порядку територiальнi органи - державнi iнспекцiї з контролю якостi лiкарських засобiв в областях, мм. Києвi та Севастополi.

     9. Посадовi особи Держлiкiнспекцiї та її територiальних органiв, якi здiйснюють державний контроль якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї, мають право:

     безперешкодного доступу для огляду будь-яких виробничих, складських, торговельних примiщень суб'єктiв господарської дiяльностi (з урахуванням встановленого режиму роботи) за наявностi рiшення про перевiрку;

     вiдбирати зразки лiкарських засобiв та медичної продукцiї для проведення перевiрки їх якостi;

     видавати обов'язковi для виконання приписи про усунення порушень вимог стандартiв i технiчних умов, фармакопейних статей, аналiтичної нормативної документацiї i технологiчних регламентiв, а також про усунення порушень пiд час виробництва, зберiгання, транспортування та реалiзацiї лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     накладати штрафи на суб'єктiв господарської дiяльностi незалежно вiд форми власностi у разi порушення ними вимог стандартiв i технiчних умов, фармакопейних статей, аналiтичної нормативної документацiї i технологiчних регламентiв пiд час виробництва, зберiгання, транспортування та реалiзацiї лiкарських засобiв та медичної продукцiї;

     складати протоколи про адмiнiстративнi правопорушення та накладати адмiнiстративнi штрафи.

     Вимоги посадових осiб Держлiкiнспекцiї, висунутi в межах своїх повноважень, є обов'язковими для виконання суб'єктами господарської дiяльностi усiх форм власностi.

     Посадовi особи Держлiкiнспекцiї та її територiальних органiв мають службовi посвiдчення встановленого зразка.

     Посадовi особи Держлiкiнспекцiї та її територiальних органiв, на яких покладено здiйснення державного контролю якостi лiкарських засобiв та медичної продукцiї, є державними iнспекторами з контролю якостi лiкарських засобiв.

     10. Держлiкiнспекцiю очолює Голова, який є Головним державним iнспектором України з контролю якостi лiкарських засобiв.

     Голову Держлiкiнспекцiї призначає на посаду та звiльняє з посади Кабiнет Мiнiстрiв України за поданням Прем'єр-мiнiстра України вiдповiдно до пропозицiй Мiнiстра охорони здоров'я.

     11. Голова Держлiкiнспекцiї має п'ятьох заступникiв, у тому числi одного першого, яких призначає на посаду та звiльняє з посади Кабiнет Мiнiстрiв України за поданням Мiнiстра охорони здоров'я.

     Пропозицiї Мiнiстру охорони здоров'я щодо призначення на посаду та звiльнення з посади заступникiв Голови Держлiкiнспекцiї вносить її Голова.

     Перший заступник та заступники Голови Держлiкiнспекцiї є вiдповiдно першим заступником та заступниками Головного державного iнспектора України з контролю якостi лiкарських засобiв.

     12. Голова Держлiкiнспекцiї:

     1) здiйснює керiвництво Iнспекцiєю, несе персональну вiдповiдальнiсть перед Кабiнетом Мiнiстрiв України за виконання покладених на неї завдань;

     2) розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками, визначає ступiнь їх вiдповiдальностi;

     3) призначає в установленому порядку на посаду та звiльняє з посади начальникiв територiальних органiв Держлiкiнспекцiї, працiвникiв її центрального апарату, керiвникiв пiдприємств, установ та органiзацiй, лабораторiй з контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї, що належать до сфери її управлiння;

     4) затверджує положення про структурнi пiдроздiли Держлiкiнспекцiї, її територiальнi органи, лабораторiї з контролю якостi та безпеки лiкарських засобiв та медичної продукцiї, а також статути (положення) пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери її управлiння;

     5) пiдписує нормативно-правовi акти та iншi документи Держлiкiнспекцiї;

     6) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до законодавства.

     13. Головний державний iнспектор України з контролю якостi лiкарських засобiв та його заступники видають в установленому порядку приписи про заборону та поновлення виробництва, зберiгання, реалiзацiї, використання та вилучення з обiгу лiкарських засобiв та медичної продукцiї.

     14. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Держлiкiнспекцiї, обговорення найважливiших напрямiв її дiяльностi утворюється колегiя у складi Голови Держлiкiнспекцiї (голова колегiї), його заступникiв, посадових осiб Держлiкiнспекцiї, її територiальних органiв та МОЗ. У разi потреби до складу колегiї можуть бути включенi в установленому порядку iншi особи.

     Членiв колегiї затверджує та увiльняє вiд виконання обов'язкiв Голова Держлiкiнспекцiї.

     Органiзацiйною формою роботи колегiї є засiдання. Перiодичнiсть проведення засiдань колегiї визначає Голова Держлiкiнспекцiї.

     Рiшення колегiї проводяться в життя наказами Держлiкiнспекцiї.

     15. Для розгляду наукових рекомендацiй та iнших пропозицiй щодо основних напрямiв дiяльностi з питань контролю якостi лiкарських засобiв i медичної продукцiї у Держлiкiнспекцiї можуть утворюватися науковi ради, iншi консультативнi та дорадчi органи.

     Склад наукових рад, iнших консультативних та дорадчих органiв i положення про них затверджує Голова Держлiкiнспекцiї.

     16. Граничну чисельнiсть працiвникiв Держлiкiнспекцiї затверджує Кабiнет Мiнiстрiв України.

     Структура Держлiкiнспекцiї затверджується в установленому порядку.

     Штатний розпис i кошторис Держлiкiнспекцiї затверджує її Голова за погодженням з Мiнфiном.

     17. Держлiкiнспекцiя є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку iз зображенням Державного Герба України i своїм найменуванням.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 10 вересня 2008 р. N 837

ЗМIНИ,
що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України

     1. Доповнити пункт 2 Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 3 травня 1994 р. N 283 (ЗП України, 1994 р., N 8, ст. 213; 1995 р., N 1, ст. 21, N 3, ст. 62, N 7, ст. 167; 1996 р., N 1, ст. 3, N 20, ст. 580, N 21, ст. 597; Офiцiйний вiсник України, 1997 р., число 33, с. 24, число 39, с. 13; 1998 р., N 9, ст. 345; 1999 р., N 16, ст. 649, N 29, ст. 1476, N 45, ст. 2232; 2000 р., N 22, ст. 900, N 28, ст. 1164; 2001 р., N 44, ст. 1982; 2002 р., N 21, ст. 1045; 2004 р., N 9, ст. 534, N 15, ст. 1044, N 21, ст. 1436; 2005 р., N 2, ст. 83, N 3, ст. 142, N 28, ст. 1626; 2006 р., N 22, ст. 1609, N 25, ст. 1814, N 31, ст. 2233, ст. 2235, N 48, ст. 3200, N 50, ст. 3324; 2007 р., N 2, ст. 70, N 6, ст. 213), абзацом такого змiсту:

     "на посадах керiвних працiвникiв i спецiалiстiв Державної iнспекцiї з контролю якостi лiкарських засобiв Мiнiстерства охорони здоров'я та державних iнспекцiй з контролю якостi лiкарських засобiв в областях, мiстах Києвi та Севастополi з дня набрання чинностi Законом України "Про лiкарськi засоби" (з 17 травня 1996 року).".

     2. Доповнити додаток 1 до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26 лютого 2000 р. N 403 "Про затвердження граничної чисельностi працiвникiв апарату мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади i пiдпорядкованих їм територiальних органiв та встановлення лiмiту легкових автомобiлiв, що їх обслуговують" (Офiцiйний вiсник України, 2000 р., N 9, ст. 339; 2001 р., N 20, ст. 851) такою позицiєю:

"Державна iнспекцiя з контролю якостi лiкарських засобiв 150 5 1315".

     3. Доповнити додаток 1 до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 2 квiтня 2001 р. N 314 "Про встановлення лiмiту легкових автомобiлiв, що обслуговують державнi органи" (Офiцiйний вiсник України, 2001 р., N 14, ст. 602) такою позицiєю:

"Державна iнспекцiя з контролю якостi лiкарських засобiв 6 27".

     4. Доповнити перелiк центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через вiдповiдних мiнiстрiв, затверджений постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23 лютого 2006 р. N 207 (Офiцiйний вiсник України, 2006 р., N 8, ст. 458), пунктом 10 такого змiсту:

     "10. Через Мiнiстра охорони здоров'я:

     Державна iнспекцiя з контролю якостi лiкарських засобiв.".

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 10 вересня 2008 р. N 837

ПЕРЕЛIК
постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, що втратили чиннiсть

     1. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 травня 1997 р. N 448 "Про державний контроль якостi лiкарських засобiв" (Офiцiйний вiсник України, 1997 р., число 20, с. 71).

     2. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16 лютого 1998 р. N 179 "Про затвердження Положення про Державну iнспекцiю з контролю якостi лiкарських засобiв Мiнiстерства охорони здоров'я" (Офiцiйний вiсник України, 1998 р., N 7, ст. 264).

     3. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 жовтня 2007 р. N 1288 "Про удосконалення державного контролю за якiстю лiкарських засобiв та iнших товарiв, що дозволенi до реалiзацiї в аптечних закладах i їх структурних пiдроздiлах" (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 84, ст. 3108).

     4. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 20 серпня 2008 р. N 730 "Про доповнення постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 травня 1997 р. N 448" (Офiцiйний вiсник України, 2008 р., N 63, ст. 2140).

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.