КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 6 серпня 2024 р. | N 883 |
---|
Про реалiзацiю експериментального проекту щодо
розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у
виглядi скрапленого газу для задоволення потреб
побутових споживачiв в умовах воєнного стану
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
1. Погодитися з пропозицiєю Мiнiстерства енергетики стосовно реалiзацiї протягом 2024 - 2025 рокiв експериментального проекту щодо розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану (далi - експериментальний проект).
2. Затвердити Порядок реалiзацiї експериментального проекту щодо розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану, що додається.
3. Отримувачами гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану (далi - гуманiтарна допомога), визначити Донецьку, Сумську, Харкiвську i Херсонську обласнi вiйськовi адмiнiстрацiї.
4. На перiод воєнного стану, але не пiзнiше 31 грудня 2025 р., скраплений газ, що передається в рамках реалiзацiї експериментального проекту та вiдповiдає кодам товарiв згiдно з УКТЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, визнається гуманiтарною допомогою.
5. У разi надходження гуманiтарної допомоги в рамках реалiзацiї експериментального проекту на митну територiю України пропуск через митний кордон України, митне оформлення, отримання, надання, розподiл i контроль за цiльовим використанням гуманiтарної допомоги здiйснюються за декларативним принципом без прийняття вiдповiдного рiшення спецiально уповноваженими державними органами з питань гуманiтарної допомоги з дотриманням порядку, встановленого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 вересня 2023 р. N 953 "Деякi питання пропуску та облiку гуманiтарної допомоги в умовах воєнного стану" (Офiцiйний вiсник України, 2023 р., N 87, ст. 5038).
6. За результатами реалiзацiї експериментального проекту Мiнiстерству енергетики подати до 1 травня 2025 р. Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо подальшої реалiзацiї експериментального проекту та у разi потреби щодо вдосконалення законодавчих актiв у вiдповiдних сферах.
Прем'єр-мiнiстр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Iнд. 37
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 6 серпня 2024 р. N 883 |
ПОРЯДОК
реалiзацiї експериментального проекту щодо
розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у
виглядi скрапленого газу для задоволення потреб
побутових споживачiв в умовах воєнного стану
1. Цей Порядок визначає процедуру реалiзацiї експериментального проекту щодо розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану (далi - експериментальний проект).
2. Метою реалiзацiї експериментального проекту є задоволення потреб побутових споживачiв Донецької, Сумської, Харкiвської i Херсонської областей, якi вiдчувають дефiцит енергетичних ресурсiв (електричної енергiї, теплової енергiї, природного газу, побутового скрапленого газу) (далi - набувачi гуманiтарної допомоги).
3. У цьому Порядку пiд обiгом гуманiтарної допомоги слiд розумiти процедуру поставки, приймання, транспортування, зберiгання, розподiлу, доставки скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв.
Термiн "надзвичайна ситуацiя" вживається у значеннi, визначеному Кодексом цивiльного захисту України.
4. Учасниками експериментального проекту є:
набувачi гуманiтарної допомоги;
МЗС;
Мiнреiнтеграцiї;
Мiненерго;
Донецька, Сумська, Харкiвська i Херсонська обласнi вiйськовi адмiнiстрацiї (далi - адмiнiстрацiї) та залученi органи мiсцевого самоврядування;
ПАТ "Укрнафта";
АТ "Укргазвидобування";
ТОВ "Газорозподiльнi мережi України", АТ "Донецькоблгаз" (далi - оператор газорозподiльних систем), що мають потужностi для приймання, зберiгання, здiйснення операцiй iз скрапленим газом та мають на балансi газонаповнювальну станцiю або газонаповнювальний пункт, або iнше технологiчне обладнання для здiйснення операцiй iз скрапленим газом;
суб'єкти господарювання, що мають потужностi для приймання, зберiгання, транспортування (у побутових балонах), здiйснення операцiй iз скрапленим газом та мають на балансi газонаповнювальну станцiю або газонаповнювальний пункт, або iнше технологiчне обладнання для здiйснення операцiй iз скрапленим газом (далi - суб'єкти господарювання).
5. Координаторами експериментального проекту є адмiнiстрацiї.
6. Джерелами фiнансування експериментального проекту є:
залучена донорська матерiально-технiчна допомога;
гуманiтарна допомога, що надається iноземними та вiтчизняними донорами (далi - донори);
фiнансовi ресурси, що вiдповiдно до Меморандуму про взаєморозумiння щодо саудiвського гранту на нафтопродукти мiж Мiнiстерством енергетики та Саудiвським фондом розвитку, пiдписаного 26 лютого 2023 р., надаються на безоплатнiй та безповоротнiй основi з метою пiдтримки України;
iншi джерела фiнансування, не забороненi законодавством.
7. Функцiями та обов'язками адмiнiстрацiй є:
1) iнформування набувачiв гуманiтарної допомоги про можливiсть отримання гуманiтарної допомоги в рамках реалiзацiї експериментального проекту вiдповiдно до цього Порядку;
2) визначення механiзму подання та розгляду заявок про надання гуманiтарної допомоги вiдповiдно до цього Порядку;
3) ведення облiку та формування звiтiв вiдповiдно до цього Порядку;
4) забезпечення ведення облiку та здiйснення контролю за використанням товарно-матерiальних цiнностей, що надаються донорами вiдповiдно до пунктiв 15 i 16 цього Порядку;
5) залучення органiв мiсцевого самоврядування для приймання заявок про надання гуманiтарної допомоги i погодження її надання вiдповiдно до пунктiв 21 - 23 цього Порядку в межах реалiзацiї експериментального проекту;
6) залучення суб'єктiв господарювання та органiв мiсцевого самоврядування для забезпечення здiйснення операцiй з обiгу побутових балонiв iз скрапленим газом.
8. До учасникiв експериментального проекту, що несуть матерiальнi витрати, пов'язанi виключно з обiгом гуманiтарної допомоги, може застосовуватися механiзм компенсацiї таких витрат у частинi:
1) витрат на логiстику гуманiтарної допомоги з мiсць отримання та/або виробництва до мiсць її надання;
2) витрат на утримання та обслуговування газонаповнювальної станцiї або газонаповнювального пункту;
3) фактичних витрат на сплату податкiв (податок на додану вартiсть, податок на прибуток пiдприємств, акцизний податок), пов'язаних з обiгом гуманiтарної допомоги.
9. Джерелами компенсацiї зазначених у пунктi 8 цього Порядку витрат є:
1) кошти донорiв, що дали згоду брати участь в реалiзацiї експериментального проекту;
2) за рiшенням Кабiнету Мiнiстрiв України частина чистого прибутку ПАТ "Укрнафта", НАК "Нафтогаз України";
3) мiсцевi бюджети.
Кошти державного бюджету не можуть застосовуватися для надання компенсацiї.
10. Координацiю дiй з отримання та зберiгання гуманiтарної допомоги здiйснюють адмiнiстрацiї.
11. Необхiдний обсяг гуманiтарної допомоги формується на основi визначених адмiнiстрацiями потреб у скрапленому газi за формою згiдно з додатком 1 за рахунок донора, в тому числi ПАТ "Укрнафта" (за наявностi) та АТ "Укргазвидобування" (за наявностi).
12. У разi ввезення гуманiтарної допомоги на митну територiю України гуманiтарна допомога передається ПАТ "Укрнафта" в мiсцях поставки, узгоджених ПАТ "Укрнафта" з донором, який передає гуманiтарну допомогу на митну територiю України. З метою забезпечення ввезення гуманiтарної допомоги ПАТ "Укрнафта" укладає договiр з вiдповiдним донором.
13. ПАТ "Укрнафта" та АТ "Укргазвидобування" вiдповiдно до визначених адмiнiстрацiями потреб у скрапленому газi та мiсць отримання гуманiтарної допомоги передають скраплений газ на вiдповiднi газонаповнювальнi станцiї або газонаповнювальнi пункти оператора газорозподiльних систем або суб'єкта господарювання. Транспортування гуманiтарної допомоги вiд мiсця постачання/виробництва до газонаповнювальної станцiї або газонаповнювального пункту здiйснюється ПАТ "Укрнафта" або АТ "Укргазвидобування", або субпiдрядною органiзацiєю за рахунок ПАТ "Укрнафта" та АТ "Укргазвидобування" залежно вiд власника скрапленого газу.
14. Оператор газорозподiльних систем або суб'єкт господарювання отримує щомiсяця вiд адмiнiстрацiй плановi та уточненi обсяги надання гуманiтарної допомоги за окремими газонаповнювальними станцiями або газонаповнювальними пунктами. Крiм того, адмiнiстрацiї надають щотижня оператору газорозподiльних систем або суб'єкту господарювання узагальненi перелiки набувачiв гуманiтарної допомоги у розрiзi газонаповнювальних станцiй або газонаповнювальних пунктiв вiдповiдно до пункту 25 цього Порядку. На пiдставi зазначеної у цьому пунктi iнформацiї оператор газорозподiльних систем або суб'єкт господарювання здiйснює надання гуманiтарної допомоги у виглядi скрапленого газу, закачаного у побутовi балони з додержанням вимог нормативно-правових актiв щодо безпеки та якостi скрапленого газу для комунально-побутових потреб, зокрема положень Iнструкцiї про порядок приймання, зберiгання, вiдпуску та облiку газiв вуглеводневих скраплених для комунально-побутового споживання та автомобiльного транспорту, затвердженої наказом Мiнпаливенерго вiд 3 червня 2002 р. N 332.
15. Необхiдна кiлькiсть побутових балонiв для закачування скрапленого газу формується адмiнiстрацiями у розрiзi пiврiчного перiоду споживання скрiпленого газу набувачами гуманiтарної допомоги з урахуванням наявних потужностей технологiчного обладнання оператора газорозподiльних систем та суб'єктiв господарювання. Зазначена кiлькiсть балонiв може перiодично уточнюватися адмiнiстрацiями.
У разi нестачi кiлькостi балонiв, отриманих вiд донорiв, адмiнiстрацiї вживають заходiв до закупiвлi необхiдної кiлькостi балонiв за рахунок мiсцевих бюджетiв.
16. Мiненерго, МЗС, Мiнреiнтеграцiї вживають заходiв до органiзацiї переговорiв з донорами щодо закупiвлi технологiчного обладнання для здiйснення технологiчних операцiй iз скрапленим газом, необхiдної кiлькостi побутових балонiв, газових приладiв для використання скрапленого газу або безоплатної передачi зазначеного обладнання до адмiнiстрацiй.
17. Набувачами гуманiтарної допомоги є фiзичнi особи, якi мають паспорт громадянина України, зареєстрованi (проживають) на територiях, що включенi до перелiку територiй, на яких ведуться (велися) бойовi дiї або тимчасово окупованих Росiйською Федерацiєю, затвердженого наказом Мiнреiнтеграцiї вiд 22 грудня 2022 р. N 309, досягли 18-рiчного вiку та яким в установленому законодавством порядку присвоєно реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв (для фiзичних осiб, якi через свої релiгiйнi переконання вiдмовляються вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв та офiцiйно повiдомили про це вiдповiдному контролюючому органу i мають вiдмiтку у паспортi), якi фактично проживають в домогосподарствах, розташованих на зазначених територiях, та вiдповiдають однiй з таких умов:
1) проживають в мiсцевостi, де вiдсутнє чи тимчасово вiдсутнє централiзоване постачання природного газу та/або електричної енергiї внаслiдок бойових дiй та/або надзвичайної ситуацiї та здiйснюється використання чи є можливiсть використання скрапленого газу, зокрема для приготування їжi та обiгрiвання примiщення;
2) використовують газовi побутовi прилади, що налаштованi виключно на споживання скрапленого газу;
3) належать до вразливих груп населення, а саме:
багатодiтних сiмей;
сiмей з дитиною з iнвалiднiстю або дитиною, якiй не встановлено iнвалiднiсть, але яка має тяжкi перинатальнi ураження нервової системи, тяжкi вродженi вади розвитку, рiдкiснi орфаннi захворювання, онкологiчнi, онкогематологiчнi захворювання, дитячий церебральний паралiч, тяжкi психiчнi розлади, цукровий дiабет I типу (iнсулiнозалежнi), гострi або хронiчнi захворювання нирок IV ступеня, є дитиною, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантацiї органа, палiативної допомоги;
малозабезпечених сiмей з дитиною;
батькiв-вихователiв, прийомних батькiв, усиновлювачiв, опiкунiв або пiклувальникiв дiтей, якi внаслiдок смертi батькiв, позбавлення їх батькiвських прав, хвороби батькiв чи з iнших причин залишилися без батькiвського пiклування та вiдповiдно до законодавства набули статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батькiвського пiклування;
одиноких матерi або батька з дитиною;
сiмей одиноких матерi або батька;
вагiтних жiнок;
осiб похилого вiку;
осiб з iнвалiднiстю;
ветеранiв вiйни та членiв їх сiмей.
18. Експериментальний проект реалiзується шляхом збору попереднiх заявок про надання гуманiтарної допомоги для прийняття рiшення про її надання з додержанням вимог, визначених цим Порядком.
19. Надання набувачам гуманiтарної допомоги, отриманої вiд донора, забезпечується оператором газорозподiльних систем або суб'єктом господарювання згiдно з рiшенням вiдповiдної ради оборони областi, прийнятим вiдповiдно до пункту 26 цього Порядку, iз застосуванням механiзму обмiну придатних для використання порожнiх побутових балонiв для скрапленого газу на заповненi побутовi балони. Перше отримання набувачем гуманiтарної допомоги побутового балона iз скрапленим газом здiйснюється на безповоротнiй основi в разi вiдсутностi в нього придатного для використання порожнього побутового балона.
20. Доставка та надання гуманiтарної допомоги здiйснюється безпосередньо адмiнiстрацiями, визначеними органами мiсцевого самоврядування чи уповноваженими ними суб'єктами господарювання в разi неможливостi отримання гуманiтарної допомоги згiдно з пунктом 19 цього Порядку. У такому випадку адмiнiстрацiї та органи мiсцевого самоврядування з урахуванням абзацу десятого пункту 21 цього Порядку приймають рiшення щодо надання гуманiтарної допомоги iз зазначенням уповноваженого ними суб'єкта господарювання на її отримання.
21. Адмiнiстрацiї забезпечують збiр заявок про надання гуманiтарної допомоги у визначенiй ними формi, зокрема з використанням технiчних засобiв електронних комунiкацiй.
Заявка про надання гуманiтарної допомоги повинна мiстити такi вiдомостi про набувача гуманiтарної допомоги:
прiзвище, власне iм'я, по батьковi (за наявностi);
дата народження;
реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв або серiя (за наявностi) та номер паспорта громадянина України (для фiзичних осiб, якi через свої релiгiйнi переконання вiдмовляються вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв та офiцiйно повiдомили про це вiдповiдному контролюючому органу i мають вiдмiтку у паспортi);
встановленi законодавством документи, що пiдтверджують вiдповiднiсть умовам, зазначеним у пунктi 17 цього Порядку;
кiлькiсть осiб, що зареєстрованi (проживають) у домогосподарствi;
адреса мiсця проживання (перебування);
контактний номер телефону;
наявнiсть чи вiдсутнiсть можливостi отримання гуманiтарної допомоги безпосередньо на газонаповнювальнiй станцiї або газонаповнювальному пунктi.
22. Обробка персональних даних набувачiв гуманiтарної допомоги здiйснюється вiдповiдно до законодавства про захист персональних даних.
23. Не пiдлягає задоволенню заявка про надання гуманiтарної допомоги в обсязi, що перевищує обсяг, зазначений в абзацi третьому пункту 26 цього Порядку.
24. За рiшеннями вiдповiдної ради оборони областi та адмiнiстрацiй визначається оператор газорозподiльних систем та/або суб'єкт господарювання для надання послуг з приймання, зберiгання гуманiтарної допомоги на газонаповнювальнiй станцiї або газонаповнювальному пунктi, обмiну та обслуговування побутових балонiв iз скрапленим газом, iнших необхiдних технологiчних послуг, пов'язаних з реалiзацiю експериментального проекту.
З визначеним оператором газорозподiльних систем та/або суб'єктом господарювання адмiнiстрацiї укладають договiр про надання зазначених в абзацi першому цього пункту послуг. Умови договору передбачають можливiсть компенсацiї прямих видаткiв оператора газорозподiльних систем та/або суб'єкта господарювання, зазначених у пiдпунктах 1 i 2 пункту 8 цього Порядку.
25. Адмiнiстрацiї формують щотижня узагальнений перелiк заявок про надання гуманiтарної допомоги за формою згiдно з додатком 1 та надсилають їх до оператора газорозподiльних систем та/або суб'єкта господарювання.
26. Надання гуманiтарної допомоги здiйснюється згiдно з рiшенням вiдповiдної ради оборони областi з урахуванням наявного ресурсу гуманiтарної допомоги, оперативної обстановки на територiях ведення бойових дiй, наявностi надзвичайної ситуацiї.
У такому рiшеннi повинно бути зазначено найменування територiальної громади, в межах якої здiйснюється надання гуманiтарної допомоги у визначеному обсязi, перелiк набувачiв гуманiтарної допомоги iз зазначенням прiзвища, власного iм'я, по батьковi (за наявностi), номера заявки та обсягу гуманiтарної допомоги вiдповiдно до кiлькостi осiб, що зареєстрованi та фактично проживають у домогосподарствi.
Надання гуманiтарної допомоги здiйснюється щокварталу за умови наявностi наданого донором, ПАТ "Укрнафта" та АТ "Укргазвидобування" скрапленого газу безоплатно шляхом надання скрапленого газу вагою до 63 кiлограмiв (включно) на одну особу, що зареєстрована та фактично проживає у домогосподарствi. При цьому набувачем гуманiтарної допомоги може бути лише одна особа вiд кожного домогосподарства за визначеною адресою.
27. Для забезпечення взаємодiї з ПАТ "Укрнафта", АТ "Укргазвидобування", оператором газорозподiльних систем та суб'єктом господарювання адмiнiстрацiї укладають договори про спiвпрацю, якими регулюються питання належних комунiкацiй, каналiв iнформацiйного обмiну, формування звiтної, облiкової документацiї, механiзмiв контролю, логiстики, зберiгання, передачi та надання гуманiтарної допомоги.
28. ПАТ "Укрнафта" та АТ "Укргазвидобування" вiдповiдно до визначених адмiнiстрацiями потреб забезпечують доставку скрапленого газу у визначене мiсце (газонаповнювальну станцiю або газонаповнювальний пункт), де оператор газорозподiльних систем або суб'єкт господарювання забезпечує фасування скрапленого газу у побутовi балони вiдповiдного об'єму та їх надання набувачам гуманiтарної допомоги вiдповiдно до пунктiв 19 i 20 цього Порядку.
29. Адмiнiстрацiї та залученi органи мiсцевого самоврядування забезпечують iнформування набувачiв гуманiтарної допомоги про:
1) можливiсть отримання гуманiтарної допомоги в рамках реалiзацiї експериментального проекту;
2) ухвалення рiшення щодо надання гуманiтарної допомоги, зокрема про мiсце i час її отримання.
Iнформування здiйснюється з використанням всiх можливих комунiкацiйних заходiв, у тому числi технiчних засобiв електронних комунiкацiй, що є ефективними пiд час вiдсутностi зв'язку та виникнення надзвичайної ситуацiї.
30. Отримання гуманiтарної допомоги безпосередньо у мiсцi її надання здiйснюється вiдповiдно до поданої заявки про надання гуманiтарної допомоги за умови пред'явлення документа, що посвiдчує особу її набувача.
Гуманiтарна допомога зберiгається в обраному мiсцi її надання до моменту її отримання, але не бiльше 10 робочих днiв з дня надходження набувачу гуманiтарної допомоги повiдомлення про можливiсть її отримання. Якщо протягом 10 робочих днiв пiсля надходження повiдомлення набувач гуманiтарної допомоги не з'явився для її отримання, попередня заявка скасовується автоматично, а гуманiтарна допомога може бути видана iншому набувачу вiдповiдно до цього Порядку.
У такому разi набувач гуманiтарної допомоги може подати заявку повторно на загальних пiдставах.
Учасники експериментального проекту, що зберiгають гуманiтарну допомогу, за власнi кошти забезпечують пасивний захист гуманiтарної допомоги вiд можливих ракетно-дронових атак.
31. Облiк отриманої та наданої гуманiтарної допомоги ведеться адмiнiстрацiями згiдно з пунктом 27 цього Порядку з урахуванням договiрного механiзму обмiну iнформацiєю з учасниками експериментального проекту та наданих звiтiв вiдповiдно до пункту 31 цього Порядку. З використанням даних облiку адмiнiстрацiями формується звiт за формою згiдно з додатком 2, який подається щомiсяця до Мiненерго та Мiнреiнтеграцiї.
32. ПАТ "Укрнафта", АТ "Укргазвидобування", оператор газорозподiльних систем та суб'єкт господарювання формують звiти за формою згiдно з додатками 3 i 4 та здiйснюють:
1) у разi потреби з урахуванням обiгу гуманiтарної допомоги перiодичний документообiг з адмiнiстрацiями вiдповiдно до укладених договорiв, зазначених у пунктах 24 i 27 цього Порядку, але не рiдше одного разу на мiсяць;
2) подання щомiсяця з урахуванням обiгу гуманiтарної допомоги зазначених звiтiв на розгляд Мiненерго та Мiнреiнтеграцiї.
33. На основi даних облiку та зазначених у пунктах 31 i 32 цього Порядку звiтiв адмiнiстрацiї та залученi органи мiсцевого самоврядування формують прогнознi показники щодо кiлькостi набувачiв гуманiтарної допомоги, обсягу скрапленого газу та кiлькостi побутових балонiв у розрiзi районiв вiдповiдних областей, де iмовiрне виникнення надзвичайної ситуацiї.
Сформованi прогнознi показники використовуються адмiнiстрацiями для виконання пунктiв 13 - 15, 25 i 28 цього Порядку.
Додаток 1 до Порядку |
ПЕРЕЛIК
заявок про надання гуманiтарної допомоги, що
поданi до
(найменування обласної вiйськової адмiнiстрацiї) |
за перiод з ____________ до ____________
Порядковий номер (номер заявки) | Прiзвище побутового споживача | Власне iм'я побутового споживача | По батьковi (за наявностi) побутового споживача | Дата народження побутового споживача | Контактний номер телефону побутового споживача | Реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв або серiя (за наявностi) та номер паспорта (для фiзичних осiб, якi через свої релiгiйнi переконання вiдмовляються вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв та офiцiйно повiдомили про це вiдповiдному контролюючому органу i мають вiдмiтку у паспортi) | Умови, визначенi пунктом 17 Порядку реалiзацiї експериментального проекту щодо розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану | Кiлькiсть осiб, що зареєстрованi та фактично проживають в домогосподарствi | Мiсце надання гуманiтарної допомоги | Дата надання гуманiтарної допомоги |
(найменування посади посадової особи обласної вiйськової адмiнiстрацiї) | (пiдпис) | (власне iм'я, прiзвище) |
___ ____________ 20__ р.
Додаток 2 до Порядку |
ЗВIТ
про надання гуманiтарної допомоги
(найменування обласної вiйськової адмiнiстрацiї) |
за перiод з ____________ до ____________
Плановi обсяги гуманiтарної допомоги, узгодженi з ПАТ "Укрнафта" / АТ "Укргазвидобування", тис. тонн | Обсяги поставленої до оператора газорозподiльних систем / суб'єкта господарювання (газонаповнювальної станцiї або газонаповнювального пункту) гуманiтарної допомоги, тис. тонн | Обсяги надання оператором газорозподiльних систем / суб'єктом господарювання з газонаповнювальної станцiї або газонаповнювального пункту гуманiтарної допомоги, тис. тонн | У тому числi для доставки набувачам гуманiтарної допомоги обласною вiйськовою адмiнiстрацiєю (уповноваженими суб'єктами господарювання), тис. тонн | Кiлькiсть заявок про надання гуманiтарної допомоги, одиниць | Кiлькiсть побутових балонiв, одиниць | |||||
поданих для розгляду | узгоджених з обласною вiйськовою адмiнiстрацiєю | виконаних (набувачi отримали гуманiтарну допомогу) | отриманих вiд спонсорiв | придбаних за кошти мiсцевого бюджету | переданих до оператора газорозподiльних систем / суб'єкта господарювання | залишок в обласнiй вiйськовiй адмiнiстрацiї |
(найменування посади посадової особи обласної вiйськової адмiнiстрацiї) | (пiдпис) | (власне iм'я, прiзвище) |
___ ____________ 20__ р.
Додаток 3 до Порядку |
ЗВIТ
про обiг гуманiтарної допомоги ПАТ
"Укрнафта", АТ "Укргазвидобування"
за перiод з ____________ до ____________
(найменування суб'єкта господарювання, що надає гуманiтарну допомогу) |
Обсяг гуманiтарної допомоги, що отримана вiд донора та розмитнена, тис. тонн | Постачання гуманiтарної допомоги | Залишки гуманiтарної допомоги | Витрати на надання гуманiтарної допомоги, тис. гривень | Примiтка | ||||
обсяг, тис. тонн | походження (донор/ власник) | газонаповнювальна станцiя або газонаповнювальний пункт | в дорозi (на митному складi) | в сховищах (резервуарах) | логiстика | податки/збори |
(найменування посади посадової особи суб'єкта господарювання) | (пiдпис) | (власне iм'я, прiзвище) |
___ ____________ 20__ р.
Додаток 4 до Порядку |
ЗВIТ
про обiг гуманiтарної допомоги, отриманої
оператором газорозподiльних систем та суб'єктом
господарювання
(найменування суб'єкта господарювання) |
Обiг гуманiтарної допомоги, тис. тонн | Кiлькiсть побутових балонiв, одиниць | Витрати щодо обiгу гуманiтарної допомоги за звiтнiй перiод, тис. гривень | Примiтка | |||||||
мiсцезнаходження газонаповнювальної станцiї або газонаповнювального пункту | обсяг гуманiтарної допомоги, узгоджений згiдно з пунктом 13 Порядку реалiзацiї експериментального проекту щодо розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану | обсяг гуманiтарної допомоги,
фактично отриманий вiд ПАТ "Укрнафта" / АТ
"Укргазвидо- бування" |
обсяг гуманiтарної допомоги, наданий згiдно з пунктом 19 Порядку реалiзацiї експериментального проекту щодо розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану | обсяг гуманiтарної допомоги, наданий згiдно з пунктом 20 Порядку реалiзацiї експериментального проекту щодо розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану | залишок обсягу гуманiтарної допомоги | власних | отриманих вiд адмiнiстрацiї | переданих, згiдно з пунктом 20 Порядку реалiзацiї експериментального проекту щодо розподiлу гуманiтарної допомоги, що надходить у виглядi скрапленого газу для задоволення потреб побутових споживачiв в умовах воєнного стану |
(найменування посади посадової особи суб'єкта господарювання) | (пiдпис) | (власне iм'я, прiзвище) |
___ ____________ 20__ р.
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |