ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

22.01.2001 р. N 09/4-264-ЕП

 

Начальникам регiональних митниць
Начальникам митниць


Про необхiднiсть вдосконалення роботи з iнформацiйного забезпечення громадян з питань митної справи

     На адресу Держмитслужби надходять чисельнi звернення громадян з проханням дати роз'яснення положень законодавства з питань митної справи, а також iз повiдомленнями про неможливiсть одержати вiд окремих митниць квалiфiкованої вiдповiдi на конкретнi питання та про вiдсутнiсть достатньої iнформацiї в засобах масової iнформацiї, iнформацiйних стендах митниць, в транспортних засобах, якi здiйснюють перевезення громадян через державний кордон України.

     Аналiз цих звернень та скарг свiдчить про:

     1. Незадовiльний рiвень роботи iнформацiйної роботи в митницях;

     2. Порушення окремими посадовими особами митниць ст. 19 та ст. 43 Митного кодексу України.

     З метою реалiзацiї законних прав громадян щодо отримання ними вiд митних органiв вiдповiдної iнформацiї, недопущення конфлiктних ситуацiй, невиправданого зволiкання при вирiшеннi проблемних питань митного оформлення, зменшення кiлькостi необгрунтованих звернень до центрального апарату Державної митної служби, пропоную реалiзувати комплекс наступних заходiв:

     1. Розмiстити iнформацiйнi стенди у зручних для ознайомлення громадян мiсцях, пiдготувати та передати вiдповiдну iнформацiю на аудiо-касетах, брошури та листiвки, плакати туристичним фiрмам, адмiнiстрацiям транспортних компанiй, яким належать (або якi арендують) транспортнi засоби для перевезення громадян через митний кордон України, розташованим у зонi дiяльностi митницi тощо);

     2. Наказом по митницi визначити:

  • перелiк осiб, уповноважених на надання консультацiй та роз'яснень з питань митного законодавства при безпосередньому зверненнi громадян до митницi, приймати участь у прямому ефiрi вiдповiдних передач мiсцевих радiо та телевiзiйних каналiв (iнформацiю про цих осiб та їх робочi телефони розмiстити на iнформацiйних стендах);

  • перелiк осiб уповноважених на пiдготовку, розмiщення вiдповiдної iнформацiї на iнформацiйних стендах, в друкованих виданнях тощо.

     3. Проаналiзувати графiк офiцiйного прийому громадян посадовими особами вiдповiдних пiдроздiлiв митницi. При необхiдностi внести вiдповiднi змiни в цей графiк та розмiстити його на iнформацiйних стендах.

     Контроль за органiзацiєю iнформацiйного забезпечення громадськостi митним органом покласти на одного з заступникiв начальника митницi.

     2. По кожному виявленому випадку надання неправомiрної iнформацiї, або вiдмови у її наданнi застосовувати до винних осiб засоби дисциплiнарного впливу.

     Регiональним митницям, митницям прямого пiдпорядкування Держмитслужбi до 08.02.2000 доповiсти Управлiнню органiзацiї митного контролю про вжити заходи з удосконалення iнформацiйного забезпечення, iз обов'язковим зазначенням осiб, на яких покладено контроль за iнформацiйним забезпеченням по кожнiй митницi регiону.

     Звертаю увагу на те, що розгляд звернень громадян, суб'єктiв ЗЕД, iнших зацiкавлених установ та органiзацiй центральним апаратом Держмитслужби здiйснюється за наявностi офiцiйної вiдповiдi регiональної митницi про неможливiсть вирiшити порушене заявником питання. Прошу забезпечити доведення цiєї вимоги до зацiкавлених осiб.

Заступник Голови Служби I.М.Соболь
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.