Україна відкрила 340 ринків для експорту власної агропродукції
Станом на сьогодні Україна має право доступу на експорт продукції за 340 торговельними напрямками аграрної продукції, у найближчі п‘ять років заплановано посилити роботу з відкриття нових ринків та збільшити експортний потенціал країни. Про це зазначив очільник Держпродспоживслужби, пише agronews.ua.
“Ми одні з ключових відповідальних у державі за процеси відкриття нових ринків: працюємо з понад 60-тьма країнами по продукції рослинного та тваринного походження. У планах відкриття 240 нових ринків протягом 5 років. А паралельно триває процес інтеграції нашої країни до ЄС. І якщо брати главу 12 про продовольчу безпеку, ветеринарну та фітосанітарну політику, то лише вона складає 19% від об’єму вимог, які загалом стоять перед Україною. Відтак, роботи чимало, але ми впораємось, адже є відповідальними перед нашими захисниками та майбутніми поколіннями”, – зазначив Голова Держпродспоживслужби Сергій Ткачук.
Він також нагадав, що служба є одним із ключових гравців у питанні відкриття нових міжнародних ринків для українського бізнесу, адже відповідає за контроль 100% експорту української аграрної продукції.
“Імплементація вимог ЄС для України зараз є одним із пріоритетів. Але при цьому для нас важливо відстоювати й свої інтереси — інтереси українського бізнесу, перш за все. Зокрема, серед завдань на зараз — підтримка стабільної торгівлі з країнами партнерами, усунення барʼєрів, які перешкоджають експорту, зняття обмежень на експорт деяких видів продукції і спрощення процедур сертифікації та транзиту”, — додав очільник Держпродспоживслужби.
Під час свого виступу Сергій Ткачук також розповів про реформування Держпродспоживслужби, зокрема, цифровізацію всіх процесів та послуг відомства для спрощення роботи бізнесу і громадян. “Перехід у цифру”, наприклад, дозволить скоротити строки отримання дозвільних документів з 5-20 днів до 1-5 днів. При цьому, окремі послуги, такі як реєстрація потужностей, будуть відбуватися у режимі реального часу, тобто протягом декількох хвилин.
“Звертатися за послугами можна буде онлайн, без зайвих поїздок, черг та стосів документів, а також бачити статус надання послуги у власному кабінеті користувача онлайн; бачити усі перевірки та їх результати; і оплачувати послуги легко через єдину систему з автоматичним генеруванням платіжних документів”, – додав Сергій Ткачук.