МIНIСТЕРСТВО ЮСТИЦIЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.08.2006 | N 70/5 |
---|
Про внесення змiн до нормативно-правових актiв
Мiнiстерства юстицiї України з питань державної
реєстрацiї нормативно-правових актiв
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 серпня 2006 р. за N 1000/12874 |
Вiдповiдно до Положення про
державну реєстрацiю нормативно-правових актiв
мiнiстерств, iнших органiв виконавчої влади,
органiв господарського управлiння та контролю, що
зачiпають права, свободи й законнi iнтереси
громадян або мають мiжвiдомчий характер,
затвердженого постановою Кабiнету
Мiнiстрiв України вiд 28.12.92 N 731 (iз змiнами),
наказую:
1. Затвердити Змiни до Порядку подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України та проведення їх державної реєстрацiї, затвердженого наказом Мiнiстерства юстицiї України вiд 12.04.2005 N 34/5, зареєстрованого в Мiн'юстi України 12.04.2005 за N 381/10661, що додаються.
2. Унести до Порядку скасування рiшення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв, занесених до державного реєстру, затвердженого наказом Мiнiстерства юстицiї України вiд 31.07.2000 N 32/5, зареєстрованого в Мiн'юстi України 31.07.2000 за N 458/4679 (iз змiнами), такi змiни:
2.1. Пiдпункт 4.3 пункту 4 та абзац третiй пункту 6 доповнити словами "або про припинення дiї регуляторного нормативно-правового акта або окремих його положень вiдповiдно до статтi 28 цього Закону".
2.2. У пунктi 20 слова "такого скасування (виключення), а також iнформувати про це мiсцевi держадмiнiстрацiї" замiнити словами "виключення (з наданням копiї Висновку)".
3. Департаменту державної реєстрацiї нормативних актiв (Бутрименко В.В.) забезпечити державну реєстрацiю цього наказу.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Мiнiстра Горбунову Л.М.
Мiнiстр | Р.М.Зварич |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства юстицiї України 23.08.2006 N 70/5 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 серпня 2006 р. за N 1000/12874 |
Змiни до Порядку подання нормативно-правових актiв на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України та проведення їх державної реєстрацiї
У роздiлi 2:
1. В абзацi другому пункту 2.1 слова "та положення про порядок лiцензування телерадiомовлення, яке розробляється Нацiональною радою України з питань телебачення i радiомовлення (стаття 22 Закону України "Про Нацiональну раду України з питань телебачення i радiомовлення")" виключити.
2. Абзац другий пункту 2.3 доповнити новим реченням такого змiсту: "При цьому змiни до розпорядчого документа формулюються виключно у розпорядчому документi".
3. Перше речення абзацу третього пункту 2.7 доповнити словами "яка мiстить посилання на компетенцiйний нормативно-правовий акт".
4. Абзац четвертий пункту 2.8 викласти в такiй редакцiї:
"Дата пiдписання i затвердження нормативно-правового акта оформляється цифровим способом. У текстi нормативно-правового акта дати оформляються цифровим або словесно-цифровим способом вiдповiдно до вимог Примiрної iнструкцiї".
5. Доповнити роздiл новим пунктом 2.16 такого змiсту:
"2.16. У разi, якщо предмет правового регулювання нормативно-правового акта стосується прав i свобод людини, гарантованих Конвенцiєю про захист прав людини i основоположних свобод (далi - Конвенцiя), проект такого акта подається до Нацiонального бюро у справах дотримання Конвенцiї про захист прав i основних свобод людини Мiнiстерства юстицiї України для надання висновку щодо вiдповiдностi його положенням Конвенцiї та практицi Європейського суду з прав людини.
Щодо того, чи стосується предмет правового регулювання нормативно-правового акта прав i свобод людини, гарантованих Конвенцiєю, визначається суб'єкт нормотворення. При прийняттi такого рiшення доцiльно керуватися Тематичним покажчиком за Конвенцiєю про захист прав людини i основоположних свобод 1950 року та протоколiв до неї (додаток до Методичних рекомендацiй щодо здiйснення експертизи нормативно-правових актiв (їх проектiв) на вiдповiднiсть Конвенцiї про захист прав людини i основоположних свобод, затверджених Урядовим уповноваженим у справах Європейського суду з прав людини 15.08.2006).
Якщо, за рiшенням суб'єкта нормотворення, предмет правового регулювання нормативно-правового акта не стосується прав i свобод людини, гарантованих Конвенцiєю, вiн зазначає про це в супровiдному листi, з яким нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацiю.
При цьому в разi виникнення пiд час проведення державної реєстрацiї сумнiву щодо правильностi прийнятого суб'єктом нормотворення рiшення нормативно-правовий акт повертається без державної реєстрацiї в порядку, визначеному пiдпунктом 3.5.3 пункту 3.5 роздiлу 3 цього Порядку, для отримання висновку, зазначеного в абзацi першому цього пункту, або офiцiйного пiдтвердження Нацiональним бюро правильностi такого рiшення".
У зв'язку з цим пункти 2.16 - 2.18 уважати вiдповiдно пунктами 2.17 - 2.19.
6. Пункт 2.17 доповнити новим пiдпунктом "е" такого змiсту:
"е) висновок Нацiонального бюро щодо вiдповiдностi нормативно-правового акта положенням Конвенцiї та практицi Європейського суду з прав людини".
У зв'язку з цим пiдпункт "е" вважати пiдпунктом "є".
Директор Департаменту державної реєстрацiї нормативних актiв | В.В.Бутрименко |