ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ
НАКАЗ
вiд 26 сiчня 2010 року | N 8 |
---|
Про затвердження Правил розгляду справ про
порушення юридичними особами вимог
законодавства в галузi державного експортного
контролю
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 18 лютого 2010 р. за N 173/17468 |
Вiдповiдно до Закону
України "Про державний контроль за
мiжнародними передачами товарiв вiйськового
призначення та подвiйного використання", а
також Положення про Державну службу експортного
контролю України, затвердженого постановою
Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13.06.2007 N 830, наказую:
1. Затвердити Правила розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю, що додаються.
2. Заступнику начальника управлiння - начальнику вiддiлу розробки нормативних актiв та забезпечення дiяльностi в мiжнародних режимах експортного контролю мiжнародно-правового управлiння Лазаренку Ю. Г. забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України в установленому порядку.
3. Начальнику загального вiддiлу адмiнiстративно-господарського управлiння Терещенку А. Б. наказ довести до спiвробiтникiв Держекспортконтролю.
4. Визнати таким, що втратив чиннiсть, наказ Державної служби експортного контролю України вiд 10.02.2004 N 38 "Про затвердження Правил розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю", зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 19.02.2004 за N 211/8810.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держекспортконтролю Решетiлова I. В. вiдповiдно до функцiональних обов'язкiв.
6. Наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
Голова Держекспортконтролю | Ю. А. Петроченко |
ПОГОДЖЕНО: | |
В. о. Голови Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва | В. П. Загороднiй |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державної служби експортного контролю України 26.01.2010 N 8 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 18 лютого 2010 р. за N 173/17468 |
ПРАВИЛА
розгляду справ про порушення юридичними особами
вимог законодавства в галузi державного
експортного контролю
1. Загальнi положення
1.1. Правила розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю (далi - Правила) розроблено вiдповiдно до Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання" (далi - Закон), Положення про Державну службу експортного контролю України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13.06.2007 N 830.
1.2. Цi Правила визначають порядок розгляду Державною службою експортного контролю України справ про порушення суб'єктами здiйснення мiжнародних передач товарiв - юридичними особами (далi - юридична особа) вимог законодавства в галузi державного експортного контролю.
1.3. Завданням провадження у справах про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю (далi - справа) є своєчасне, повне та об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирiшення її вiдповiдно до чинного законодавства, забезпечення виконання винесеного рiшення, виявлення причин та умов, що сприяють учиненню порушень юридичними особами вимог законодавства у галузi державного експортного контролю (далi - порушення), а також запобiгання порушенням.
1.4. Посадовi особи Держекспортконтролю у межах своїх повноважень зобов'язанi в кожному випадку виявлення ознак порушення вжити усiх необхiдних заходiв для встановлення факту порушення та його документального закрiплення, а також своєчасно застосувати передбаченi законодавством санкцiї.
1.5. Вiдповiдальним пiдроздiлом Держекспортконтролю, який здiйснює функцiї правозастосування, у цих Правилах визначається вiддiл правозастосування.
1.6. Профiльними пiдроздiлами у цих Правилах визначаються департамент, управлiння, вiддiл Держекспортконтролю, якi здiйснюють функцiї за вiдповiдним напрямом дiяльностi в галузi державного експортного контролю.
1.7. Пiдготовка справ до розгляду здiйснюється уповноваженими посадовими особами вiдповiдального пiдроздiлу Держекспортконтролю (далi - уповноважена особа) iз залученням посадових осiб профiльного пiдроздiлу.
Рiшення про накладення штрафiв приймається Головою Держекспортконтролю, першим заступником чи заступником Голови Держекспортконтролю (далi - керiвник) вiдповiдно до розподiлу обов'язкiв чи доручення Голови Держекспортконтролю протягом десяти днiв з дня отримання матерiалiв, необхiдних для вирiшення справи.
1.8. Керiвник зобов'язаний при розглядi справ вжити усiх передбачених законодавством заходiв для всебiчного, повного i об'єктивного дослiдження обставин справи.
1.9. У разi виявлення ознак порушень чинного законодавства, розгляд яких не належить до компетенцiї Держекспортконтролю, уповноважена особа в установленому порядку iнформує про це державнi органи, до компетенцiї яких належить даний вид порушення.
1.10. Юридична особа може бути притягнена до вiдповiдальностi протягом шести мiсяцiв з дня виявлення порушення, але не пiзнiше нiж через рiк з дня порушення цим суб'єктом установлених Законом вимог.
1.11. Якщо порушення вчинено внаслiдок спiльних дiй кiлькох юридичних осiб, то справи щодо цих осiб передаються за дорученням керiвника однiй уповноваженiй особi для їх одночасної пiдготовки до спiльного розгляду.
1.12. Об'єднання справ вiдносно юридичних осiб в одне провадження i видiлення справи вiдносно юридичної особи в окреме провадження допускається лише у випадку, якщо це сприятиме всебiчному, повному та об'єктивному дослiдженню обставин справи та прийняттю рiшення за справою.
2. Загальнi положення провадження у справi
2.1. У разi виявлення ознак можливих порушень чинного законодавства посадова особа профiльного пiдроздiлу Держекспортконтролю готує повiдомлення, в якому викладається iнформацiя щодо пiдстав для його складання з посиланням на iдентифiкацiю товарiв, про якi йдеться у повiдомленнi, та умов здiйснення їх мiжнародних передач (якщо така iдентифiкацiя проводилась Держекспортконтролем) та зазначенням вiдповiдного абзацу частини першої статтi 24 Закону. Повiдомлення передається до вiдповiдального пiдроздiлу Держекспортконтролю для здiйснення заходiв щодо встановлення факту правопорушення та складання протоколу.
2.2. Пiсля встановлення факту порушень, передбачених абзацами третiм, п'ятим - сьомим та одинадцятим частини першої статтi 24 Закону, уповноважена особа зобов'язана подати на адресу Державної митної служби України та юридичної особи повiдомлення про зупинення на пiдставi статтi 16 Закону дiї дозвiльного документа, за яким встановлено факт правопорушення.
2.3. Уповноважена особа Держекспортконтролю складає протокол про порушення юридичною особою вимог законодавства в галузi державного експортного контролю (далi - протокол) (додаток 1) та готує проект вiдповiдної постанови за справою вiдповiдно до чинного законодавства.
2.4. Справа не пiдлягає розгляду в Держекспортконтролi за таких умов:
вiдсутнiсть подiї порушення;
вiдсутнiсть у дiях особи складу порушення;
справа не пiдлягає розгляду у Держекспортконтролi;
є постанова, винесена посадовими особами Держекспортконтролю в установленому порядку, яка не скасована, або рiшення суду за тим самим фактом;
припинення юридичної особи, щодо якої порушено справу;
унаслiдок змiн законодавства вчиненi дiї втратили ознаки порушення.
2.5. Розгляд справи може бути вiдкладено у зв'язку з необхiднiстю отримання додаткових доказiв, залучення до участi у справi експертiв та (чи) iнших осiб, а також в iнших випадках, коли розглянути справу та винести рiшення за нею на пiдставi наявних документiв неможливо.
2.6. Про вiдкладення розгляду справи керiвником виноситься постанова, у якiй зазначаються причини вiдкладення та дата наступного розгляду (додаток 2).
2.7. Копiї постанови про вiдкладення розгляду справи протягом трьох днiв у встановленому порядку надсилаються усiм учасникам розгляду справи.
3. Порушення справи
3.1. У разi виявлення ознак порушень чинного законодавства уповноваженою особою складається протокол щодо юридичної особи та вiдповiдна кiлькiсть протоколiв про вчинення адмiнiстративного правопорушення, якщо за таке порушення передбачено адмiнiстративну вiдповiдальнiсть.
Протокол про вчинення адмiнiстративного правопорушення складається згiдно з вимогами Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення та Iнструкцiї з оформлення матерiалiв про адмiнiстративнi правопорушення в галузi державного експортного контролю, затвердженої наказом Держекспортконтролю вiд 09.01.2004 N 4, зареєстрованої в Мiнiстерствi юстицiї України 21.01.2004 за N 89/8688.
3.2. Якщо юридичною особою вчинено декiлька порушень, то уповноважена особа складає окремий протокол щодо кожного порушення.
3.3. Протокол складається за участю керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, щодо якої вiн складається. Повноваження уповноваженого представника юридичної особи, що притягується до вiдповiдальностi, засвiдчується довiренiстю. Запрошення на складення протоколу направляється за мiсцезнаходженням юридичної особи реєстрованим поштовим вiдправленням.
3.4. У протоколi зазначаються:
номер, дата, мiсце його складання;
посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, яка склала протокол;
повне найменування юридичної особи - порушника, мiсцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити i номери засобiв зв'язку;
виклад сутi та обставин порушення;
нормативно-правовий акт, вимоги якого порушено;
пояснення керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, щодо якої складено протокол;
вiдомостi про повторне вчинення порушень юридичною особою, щодо якої складено протокол;
iншi вiдомостi, необхiднi для вирiшення справи.
Пояснення керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, щодо якої складено протокол, викладаються у довiльнiй формi та додаються до протоколу у виглядi додатка.
3.5. У разi неявки до Держекспортконтролю керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi, протокол може бути складено за умови своєчасного повiдомлення юридичної особи про час та мiсце пiдписання протоколу. У цьому випадку протокол складається у той самий день, на який було викликано керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi, та робиться вiдповiдний запис у протоколi про те, що керiвник (уповноважений представник) юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi, на пiдписання протоколу не з'явився.
3.6. Один примiрник протоколу пiсля його пiдписання надається керiвнику (уповноваженому представнику) юридичної особи, щодо якої його складено. Якщо керiвник (уповноважений представник) юридичної особи, щодо якої порушено справу, не з'явився для пiдписання протоколу, то один його примiрник надсилається на адресу юридичної особи реєстрованим поштовим вiдправленням одночасно з викликом на розгляд справи.
3.7. Протокол разом з поясненням керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох днiв пiсля його складення разом з проектом вiдповiдної постанови передається посадовими особами вiдповiдального пiдроздiлу керiвнику для розгляду справи.
3.8. У разi виявлення передумов вчинення порушень уповноваженою особою Держекспортконтролю складається припис щодо усунення таких передумов.
У приписi зазначаються:
дата його складання;
найменування та мiсцезнаходження юридичної особи, якiй адресовано припис;
пiдстави для складання припису;
заходи, якi належить виконати, та термiн їх виконання;
посада, прiзвище, iм'я та по батьковi уповноваженої особи, яка склала припис, її пiдпис.
Припис складається у трьох примiрниках та додається до протоколу у разi його складання.
4. Пiдготовка справи до розгляду
4.1. Керiвник при пiдготовцi справи до розгляду вирiшує такi питання:
чи дотримано вимоги законодавства при складаннi протоколу;
чи витребувано необхiднi додатковi матерiали;
чи пiдлягають задоволенню клопотання осiб, якi беруть участь у розглядi справ.
4.2. Пiсля вирiшення питань, зазначених у пунктi 4.1 цих Правил, керiвник визначає дату розгляду справи. За дорученням керiвника начальник вiдповiдального пiдроздiлу чи його заступник повiдомляє юридичну особу та зацiкавлених осiб про дату розгляду справи.
4.3. Якщо юридична особа, щодо якої застосовувався штраф за порушення у галузi державного експортного контролю, протягом року з дня сплати штрафу не вчинила нового порушення при здiйсненнi цього виду дiяльностi, то ця особа вважається такою, щодо якої не застосовувався штраф за вчинення порушення.
4.4. За потреби керiвник може витребувати додатковi матерiали, висновки та iншi докази, наявнiсть яких є необхiдною для прийняття обґрунтованого рiшення за справою.
4.5. Держекспортконтроль до розгляду справ має право залучати експертiв, фахiвцiв з необхiдних напрямiв дiяльностi, третiх осiб, а також використовувати їх письмовi висновки та пояснення, що стосуються справи.
5. Розгляд справи
5.1. Справа розглядається у присутностi керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi. Запрошення на розгляд справи направляється за мiсцезнаходженням юридичної особи реєстрованим поштовим вiдправленням.
Повноваження уповноваженого представника юридичної особи, що притягується до вiдповiдальностi, засвiдчуються довiренiстю.
5.2. За вiдсутностi керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи справу може бути розглянуто, якщо є данi про своєчасне повiдомлення цiєї юридичної особи про мiсце i дату розгляду справи i якщо вiд юридичної особи не надiйшло клопотання про вiдкладення розгляду справи.
У разi надходження повiдомлення про вiдсутнiсть юридичної особи за визначеним мiсцезнаходженням розгляд справи вiдкладається на один мiсяць, про що складається вiдповiдна постанова (додаток 2). При цьому перебiг строку притягнення юридичної особи до вiдповiдальностi, встановлений пунктом 1.10 цих Правил, зупиняється. Уповноваженою особою протягом трьох днiв з моменту отримання такого повiдомлення направляється запит державному реєстратору за мiсцем реєстрацiї юридичної особи щодо надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв.
Якщо вiдповiдно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв змiни щодо мiсцезнаходження юридичної особи не вносились та протягом мiсяця до Держекспортконтролю не надiйшло повiдомлення вiд юридичної особи про змiну мiсцезнаходження, справа може бути розглянута за вiдсутностi керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи.
У разi отримання iнформацiї про змiну мiсцезнаходження запрошення на розгляд справи направляється за цiєю адресою.
5.3. Якщо керiвник дiйде висновку, що присутнiсть керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи при розглядi справи необхiдна, чи якщо надiйшло клопотання про вiдкладення розгляду справи, вiн виносить постанову про вiдкладення розгляду справи (додаток 2).
Рiшення про вiдкладення розгляду справи може бути прийнято, якщо не буде порушений встановлений чинним законодавством строк притягнення до вiдповiдальностi.
5.4. Керiвник (уповноважений представник) юридичної особи має право: бути заслуханим, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, оскаржувати рiшення уповноваженої особи за справою. Керiвник (уповноважений представник) юридичної особи також має право висловлюватися рiдною мовою i користуватися послугами перекладача, якщо вiн не володiє мовою, якою ведеться провадження.
5.5. Розгляд справи починається з представлення керiвника, який розглядає дану справу. Пiсля цього зазначений керiвник:
оголошує справу, яка пiдлягає розгляду;
оголошує найменування та мiсцезнаходження юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi;
здiйснює перевiрку повноважень осiб, що беруть участь у розглядi справи, шляхом витребування необхiдних документiв;
ознайомлює всiх присутнiх iз протоколом, складеним щодо юридичної особи;
заслуховує осiб, якi беруть участь у розглядi справи;
вивчає докази;
розглядає клопотання;
приймає рiшення за справою шляхом винесення вiдповiдної постанови.
5.6. У розглядi справи беруть участь начальник або заступник начальника вiдповiдального пiдроздiлу, завiдуючий сектором проведення розслiдувань та у разi потреби вiдповiднi працiвники профiльних пiдроздiлiв Держекспортконтролю.
5.7. Керiвник при розглядi справи зобов'язаний з'ясувати вiдомостi щодо наявностi або вiдсутностi:
факту вчинення порушення;
вини юридичної особи у вчиненнi порушення;
вiдповiдальностi за вчинене юридичною особою порушення;
iнших обставин, що мають значення для прийняття законного, об'єктивного та обґрунтованого рiшення за справою.
6. Постанова за справою
6.1. Розглянувши справу, керiвник приймає рiшення за справою, яке оформлюється у виглядi постанови (додатки 3, 4).
6.2. Постанова складається iз вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частин.
У вступнiй частинi постанови зазначаються: номер постанови; дата та мiсце розгляду справи; прiзвище, iм'я та по батьковi керiвника, що винiс постанову; документ, на пiдставi якого вiн дiє; вiдомостi про юридичну особу, щодо якої розглядається справа (повне найменування, мiсцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити i номери засобiв зв'язку).
Описова частина має мiстити викладення обставин справи, установлених при розглядi справи, та посилання на нормативно-правовий акт, вимоги якого порушено.
У мотивувальнiй частинi наводяться посилання на докази, що пiдтверджують або спростовують наявнiсть факту порушення.
У резолютивнiй частинi має бути зазначене прийняте за справою рiшення iз посиланням на вiдповiднi статтi (пункти) нормативно-правового акта, який передбачає наявнiсть або вiдсутнiсть вiдповiдальностi за вчиненi юридичною особою дiї. За наявностi вiдповiдальностi указується розмiр штрафу, що застосовується до юридичної особи.
Постанова за справою має мiстити посилання на встановлений законодавством порядок її оскарження, дату набрання нею чинностi та термiн її пред'явлення до примусового виконання. Постанова пiдписується керiвником, що розглядав справу.
6.3. Рiшення за справою оголошується негайно пiсля закiнчення розгляду справи та набирає чинностi з дати винесення постанови.
Постанова складається у трьох примiрниках. Перший примiрник постанови вручається пiд розписку керiвнику (уповноваженому представнику) юридичної особи, щодо якої її винесено (про що здiйснюється вiдповiдний запис на примiрнику постанови, що залишається у справi у Держекспортконтролi), або надсилається за мiсцезнаходженням юридичної особи реєстрованим поштовим вiдправленням протягом трьох днiв.
6.4. За результатами розгляду справи керiвник приймає одне з таких рiшень:
1) про накладення санкцiй, передбачених статтею 25 Закону;
2) про закриття справи.
6.5. У разi винесення постанови про накладення на юридичну особу штрафу (додаток 3) за порушення, передбаченi абзацами третiм, п'ятим - сьомим та одинадцятим частини першої статтi 24 Закону, керiвник також приймає рiшення про скасування чи вiдновлення дiї ранiше зупинених дозвiльних документiв. Про прийняте рiшення додатково iнформується Державна митна служба України.
У разi встановлення факту неподання до Держекспортконтролю у мiсячний строк iнформацiї про змiну вiдомостей, внесених до посвiдчення про реєстрацiю суб'єкта здiйснення мiжнародних передач товарiв, таке посвiдчення втрачає чиннiсть одразу пiсля винесення постанови за справою, про що у постановi робиться вiдповiдний запис.
6.6. При накладеннi штрафу на юридичну особу - державне пiдприємство Держекспортконтроль у триденний строк письмово iнформує центральний орган виконавчої влади, до сфери управлiння якого належить юридична особа.
6.7. Усi додатковi матерiали, якi були наданi пiд час розгляду, долучаються до справи.
6.8. Другий та третiй примiрники постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю разом з усiма матерiалами у справi протягом п'яти днiв подаються вiдповiдальному пiдроздiлу для контролю за виконанням рiшення про накладення стягнення, облiку та пiдготовки до зберiгання.
Завершена справа у встановленому порядку передається зазначеним пiдроздiлом до архiву Держекспортконтролю.
6.9. Накладення штрафу на юридичну особу за порушення законодавства в галузi державного експортного контролю не звiльняє цю юридичну особу вiд обов'язку усунути порушення законодавства.
У разi винесення постанови про закриття провадження у справi (додаток 4) у зв'язку iз закiнченням встановленого законодавством термiну притягнення юридичної особи до вiдповiдальностi, а також у випадках, визначених пунктом 2.4 роздiлу 2 цих Правил, керiвник разом з постановою може видати розпорядження про усунення причин та умов, що призвели до вчинення порушення.
7. Оскарження постанови за справою
7.1. Якщо постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю було винесено першим заступником чи заступником Голови Держекспортконтролю, її може бути оскаржено до Голови Держекспортконтролю юридичною особою, щодо якої її винесено, протягом десяти днiв з дня винесення постанови.
Пропуск термiну оскарження без поважних причин є пiдставою для вiдмови у розглядi скарги.
7.2. Подання в установлений строк скарги зупиняє виконання постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю на перiод її розгляду до прийняття вiдповiдного рiшення за скаргою.
7.3. Скарга на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю має мiстити:
найменування юридичної особи, вiд якої надiйшла скарга;
вихiдний номер та дату вiдправлення скарги юридичною особою, щодо якої винесено постанову;
дату та номер оскаржуваної постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю;
пiдстави, за яких оскаржується постанова про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю, з посиланням на законодавство;
перелiк документiв, що додаються до скарги;
прiзвище, iм'я та по батьковi особи, що була уповноважена пiдписати скаргу.
Скарга має бути пiдписана уповноваженою особою та засвiдчена печаткою юридичної особи.
Скарга, складена з порушенням вищезазначених вимог, до розгляду не приймається, про що письмово повiдомляється особа, що її подала.
7.4. Розгляд скарги на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю здiйснюється Держекспортконтролем у тримiсячний строк вiд дня її надходження.
7.5. За результатами розгляду скарги приймається одне з таких рiшень, що оформлюється постановою про перегляд рiшення (постанови) про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю (додаток 5):
залишити постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю без змiн, а скаргу - без задоволення;
скасувати постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю i надiслати справу на новий розгляд;
скасувати постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю i закрити справу;
змiнити постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю повнiстю або частково, але таким чином, щоб розмiр штрафу не був збiльшений.
7.6. Постанова про перегляд рiшення (постанови) про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю складається в двох примiрниках. Один примiрник постанови протягом трьох днiв надсилається на адресу юридичної особи, щодо якої прийняте рiшення, другий примiрник долучається до справи.
7.7. Постанова про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю, а також постанова про перегляд рiшення (постанови) про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю можуть бути оскарженi в судi в порядку i строки, установленi чинним законодавством.
8. Перегляд постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю за нововиявленими обставинами
8.1. Постанова про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю може бути переглянута керiвником, який її винiс, або iншим керiвником у зв'язку з нововиявленими обставинами.
Нововиявленими обставинами вважаються iстотнi для справи обставини, що не були i не могли бути вiдомi на час розгляду справи.
8.2. Постанова про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю може бути переглянута за нововиявленими обставинами за заявою юридичної особи, щодо якої її було винесено, за рiшенням керiвника.
8.3. Заява про перегляд справи за нововиявленими обставинами подається не пiзнiше нiж протягом двох мiсяцiв вiд дати встановлення обставин, що стали пiдставою для перегляду постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю.
8.4. Заява про перегляд справи за нововиявленими обставинами має мiстити:
найменування юридичної особи, вiд якої надiйшла заява;
вихiдний номер та дату вiдправлення заяви юридичною особою, щодо якої винесено постанову;
дату та номер постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю;
обставини, що могли вплинути на рiшення, але не були вiдомi та не могли бути вiдомi пiд час розгляду справи;
обґрунтування з посиланням на докази, що пiдтверджують наявнiсть нововиявлених обставин;
перелiк документiв та iнших матерiалiв, що додаються до заяви;
прiзвище, iм'я та по батьковi особи, що була уповноважена пiдписати скаргу.
Заява має бути пiдписана уповноваженою особою.
Заява, складена з порушенням вищезазначених вимог, до розгляду не приймається, про що письмово повiдомляється юридична особа, що її подала.
9. Штрафи
До юридичних осiб за вчинення порушень у галузi державного експортного контролю, якi визначенi статтею 24 Закону, передбачено застосування штрафiв, розмiр яких визначений у статтi 25 Закону.
10. Виконання постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю
10.1. Штраф, розмiр якого визначений у постановi про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю, має бути сплачений юридичною особою в п'ятнадцятиденний строк з дня винесення постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю.
У разi оскарження постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю штраф має бути сплачений у п'ятнадцятиденний строк з дня винесення рiшення, яким пiдтверджується дiя постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства в галузi державного експортного контролю, що оскаржується.
10.2. Юридичнi особи сплачують штрафи шляхом перерахування необхiдних грошових сум до Державного бюджету України на вiдповiднi рахунки, вiдкритi в органах Державного казначейства України.
10.3. Посвiдчена в установленому порядку копiя платiжного доручення, яка пiдтверджує сплату штрафу, надсилається юридичною особою до Держекспортконтролю у п'ятиденний строк з дня сплати штрафу.
10.4. У разi несплати штрафу юридичною особою у термiн, установлений пунктом 10.1 цих Правил, штраф стягується державним виконавцем у порядку, визначеному законодавством.
Начальник вiддiлу правозастосування | М. П. Яковенко |
Додаток 1 до Правил розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю |
ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ
УКРАЇНИ
===============================================================
ПРОТОКОЛ N ____
про порушення юридичною особою вимог
законодавства в галузi державного експортного
контролю
"___" ____________ 20__ року | м. _________________ |
Я, | |
(посада, прiзвище, iнiцiали) |
, |
розглянувши матерiали про порушення юридичною особою законодавства України в галузi державного експортного контролю, встановив, що |
(зазначити повне найменування юридичної особи, |
мiсцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити i номери засобiв зв'язку) |
(обставини i суть порушення) |
(нормативно-правовий акт, вимоги якого порушено) |
(вiдомостi про повторне вчинення порушення вищезазначеною юридичною особою) |
У зв'язку з цим на | |
(повне найменування та мiсцезнаходження юридичної особи) |
вiдповiдно до абзацу ___ частини ___ статтi 25 Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання" повинен бути накладений штраф у розмiрi |
(розмiр штрафу зазначається словами) |
До протоколу додаються: |
(зазначити документи, що додаються, та їх реквiзити) |
Протокол склав | |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi) |
Держекспортконтролю |
(пiдпис) |
Перший примiрник протоколу надiслано (отримав(ла)) | |
(дата надiслання, посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що отримала протокол) |
(пiдпис) |
Додаток 2 до Правил розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю |
ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ
УКРАЇНИ
===============================================================
ПОСТАНОВА N ___
про вiдкладення розгляду справи
"___" ____________ 20__ року | м. _________________ |
Керiвник |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi) |
у зв'язку з | |
(зазначити пiдставу) |
вiдповiдно до протоколу про порушення |
(повне найменування, мiсцезнаходження та код за ЄДРПОУ юридичної особи) |
вимог законодавства в галузi державного експортного контролю вiд "___" ____________ 20__ року |
ПОСТАНОВИВ: |
---|
Вiдкласти розгляд справи, призначеної на "___" годину "___" хвилин "___" ____________ 20__ року |
на | днiв | |
Розгляд справи вiдбудеться о "___"
годинi "___" хвилин "___" ____________ 20__ року До участi у розглядi справи запрошується керiвник юридичної особи або її уповноважений представник. Повноваження представника юридичної особи мають бути пiдтвердженi вiдповiдними документами. |
(пiдпис керiвника) | ||
М. П. |
Перший примiрник постанови про вiдкладення розгляду справи надiслано (отримав(ла)) | |
(дата надiслання, посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що отримала постанову) |
(пiдпис) |
Додаток 3 до Правил розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю |
ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ
УКРАЇНИ
===============================================================
ПОСТАНОВА N ___
про накладення на юридичну особу штрафу за
порушення вимог законодавства в галузi
державного експортного контролю
"___" ____________ 20__ року | м. _________________ |
Керiвник |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi) |
на пiдставi | , | |
(зазначити необхiдний документ) |
розглянувши справу про порушення, вчинене: |
(повне найменування юридичної особи, код за ЄДРПОУ, мiсцезнаходження; банкiвськi реквiзити i номери засобiв зв'язку) |
, |
встановив: | |
(викласти обставини справи) | |
, |
чим порушено | , | |
(зазначити нормативно-правовий акт) |
про що свiдчать: | |
(викласти докази, що вказують на наявнiсть порушення) | |
Вiдповiдно до статтi 26 та абзацу __ частини __ статтi 25 Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання" | |
ПОСТАНОВИВ: | |
---|---|
Накласти на | |
(повне найменування суб'єкта юридичної особи, код за ЄДРПОУ, мiсцезнаходження; банкiвськi реквiзити i номери засобiв зв'язку) | |
штраф у розмiрi | |
(розмiр штрафу зазначається словами) |
Зазначена сума штрафу пiдлягає сплатi протягом п'ятнадцяти днiв з дати винесення цiєї постанови. Посвiдчена у встановленому порядку копiя платiжного доручення, яка пiдтверджує сплату штрафу, надсилається юридичною особою до Держекспортконтролю у п'ятиденний строк з дати сплати штрафу. |
Сплата здiйснюється на: | |
(зазначити назву та номер рахунку) |
У разi невиконання порушником зазначеної
постанови протягом п'ятнадцяти днiв з дати її
винесення штраф стягується у примусовому
порядку, встановленому Законом України "Про
виконавче провадження". Дата набрання постановою законної сили: "___" ____________ 20__ року Строк пред'явлення постанови до примусового виконання: до "___" ____________ 20__ року |
(пiдпис керiвника) | ||
М. П. |
Рiшення про накладення штрафу
протягом десяти днiв може бути оскаржене
юридичною особою у Держекспортконтролi або у
встановленому законом порядку оскаржене в судi. У разi оскарження постанови до суду юридична особа зобов'язана протягом п'яти днiв повiдомити про це Держекспортконтроль. При цьому виконання постанови зупиняється до винесення вiдповiдного рiшення. Перший примiрник постанови про накладення штрафу надiслано (отримав(ла)) |
|
(дата надiслання, посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що отримала постанову) |
(пiдпис) |
Додаток 4 до Правил розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю |
ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ
УКРАЇНИ
===============================================================
ПОСТАНОВА N ___
про закриття провадження у справi про порушення
юридичною особою вимог законодавства в галузi
державного експортного контролю
"___" ____________ 20__ року | м. _________________ |
Керiвник |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi) |
на пiдставi | , | |
(зазначити необхiдний документ) |
розглянувши справу про порушення, вчинене: |
(повне найменування юридичної особи, код за ЄДРПОУ, мiсцезнаходження; банкiвськi реквiзити i номери засобiв зв'язку) |
, |
встановив: | |
(викласти обставини справи та докази, що вказують на вiдсутнiсть складу (подiї) порушення) | |
Вiдповiдно до пункту ___ Правил розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю, затверджених наказом Держекспортконтролю вiд ___.___.20__ N ____, зареєстрованих у Мiнiстерствi юстицiї України ___.___.20__ за N ______________, |
ПОСТАНОВИВ: |
---|
Справу про порушення |
(повне найменування суб'єкта юридичної особи, код за ЄДРПОУ, мiсцезнаходження; банкiвськi реквiзити i номери засобiв зв'язку) |
вимог законодавства в галузi державного експортного контролю ЗАКРИТИ. |
Рiшення у справi протягом десяти
днiв може бути оскаржене юридичною особою у
Держекспортконтролi або у встановленому законом
порядку оскаржене в судi. У разi оскарження постанови до суду юридична особа зобов'язана протягом п'яти днiв повiдомити про це Держекспортконтроль. При цьому виконання постанови зупиняється до винесення вiдповiдного рiшення. Перший примiрник постанови надiслано (отримав(ла)) |
|
(дата надiслання, посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що отримала постанову) |
(пiдпис) |
Додаток 5 до Правил розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю |
ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ
УКРАЇНИ
===============================================================
ПОСТАНОВА N ___
про перегляд рiшення (постанови) про накладення
на юридичну особу штрафу за порушення вимог
законодавства в галузi державного експортного
контролю
"___" ____________ 20__ року | м. _________________ |
Керiвник |
(прiзвище, iм'я, по батьковi) |
розглянув |
(зазначити найменування документа, його номер i дату) |
(повне найменування юридичної особи, код за ЄДРПОУ, мiсцезнаходження; банкiвськi реквiзити i номери засобiв зв'язку) |
на рiшення Держекспортконтролю про накладення
на юридичну особу штрафу за порушення вимог
законодавства у галузi державного експортного
контролю, оформлене постановою вiд "___" __________
20__ року N ____________ Вiдповiдно до статтi 26 Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання" та пункту __ Правил розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю, затверджених наказом Держекспортконтролю вiд ___.___.20__ N ____, зареєстрованих у Мiнiстерствi юстицiї України ___.___.20__ за N ________________, |
ПОСТАНОВИВ: |
---|
(пiдпис керiвника) | ||
М. П. |
Ця постанова може бути оскаржена
юридичною особою у встановленому законом
порядку в судi. У разi оскарження цiєї постанови в судi юридична особа зобов'язана протягом п'яти днiв повiдомити про це Держекспортконтроль. При цьому виконання постанови зупиняється до винесення вiдповiдного рiшення. Перший примiрник постанови надiслано (отримав(ла)) |
|
(дата надiслання, посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що отримала постанову) |
(пiдпис) |