МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI
ПОВIДОМЛЕННЯ
Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну листового флоат-скла (скла термiчно полiрованого) походженням з Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Турецької Республiки, Республiки Бiлорусь
01.04.2011 вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" вiд 22.12.98 N 330-XIV (далi - Закон) Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) за результатами розгляду скарги Закритого акцiонерного товариства "Лисичанський склозавод "Пролетарiй" (далi - Заявник) "Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну листового флоат-скла (скла термiчно полiрованого) за кодами УКТЗЕД версiї 2002 року 7005 29 25 00, 7005 29 35 00, 7005 29 80 00 походженням з Росiйської Федерацiї, Болгарiї, Польщi, Туреччини, Бiлорусi" (далi - Скарга) прийняла рiшення N АД-255/2011/4402-28 "Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну листового флоат-скла (скла термiчно полiрованого) походженням з Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Турецької Республiки, Республiки Бiлорусь" (далi - Рiшення Комiсiї).
Об'єктом розслiдування є товар, що має такий опис:
листове флоат-скло (скло термiчно полiроване) (далi - Товар), яке може класифiкуватися згiдно з УКТЗЕД за кодами 7005 29 25 90, 7005 29 35 90, 7005 29 80 90, походженням з Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Турецької Республiки, Республiки Бiлорусь.
Рiшення Комiсiї прийнято на пiдставi iнформацiї, що мiстилася у Скарзi.
1. У Скарзi наведено таку iнформацiю щодо наявностi факту демпiнгового iмпорту в Україну Товару походженням з Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Турецької Республiки, Республiки Бiлорусь:
а) у перiод друге пiврiччя 2009 р. - перше пiврiччя 2010 р. цiни експорту Товару походженням з Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Турецької Республiки, Республiки Бiлорусь були нижчими вiд цiн продажу Товару на внутрiшнiх ринках Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Турецької Республiки, Республiки Бiлорусь;
б) темпи зростання обсягiв iмпорту в Україну в перiод друге пiврiччя 2009 р. - перше пiврiччя 2010 р. порiвняно з перiодом друге пiврiччя 2007 р. - перше пiврiччя 2008 р. Товару походженням з Росiйської Федерацiї становили 62,40 %, Товару походженням з Республiки Болгарiя - 1366,94 %, Товару походженням з Республiки Польща - 52,07 %, Товару походженням з Республiки Бiлорусь - 128,52 %. Товару походженням з Турецької Республiки - 188968,75 %.
2. У Скарзi мiститься така iнформацiя щодо наявностi факту заподiяння шкоди Заявниковi.
У перiод друге пiврiччя 2009 р. - перше пiврiччя 2010 р. порiвняно з перiодом друге пiврiччя 2007 р. - перше пiврiччя 2008 р. спостерiгається погiршення показникiв господарської дiяльностi Заявника, зокрема:
а) темпи скорочення виробництва становили 40,96 %;
б) темпи скорочення обсягiв продажу Товару на внутрiшньому ринку - 21,71 %;
в) темпи зростання обсягiв залишкiв Товару на складах Заявника -161,63 %;
г) зростання частки iмпорту Товару походженням з Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Турецької Республiки, Республiки Бiлорусь у споживаннi Товару на внутрiшньому ринку України та у виробництвi Товару Заявника.
3. У Скарзi мiститься iнформацiя про те, що погiршення показникiв господарської дiяльностi Заявника вiдбулося внаслiдок демпiнгового iмпорту в Україну Товару походженням з Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Турецької Республiки, Республiки Бiлорусь. Зокрема, цiни iмпорту в Україну Товару походженням з Росiйської Федерацiї, Республiки Болгарiя, Республiки Польща, Республiки Бiлорусь, Турецької Республiки мали тенденцiю до зниження протягом всього дослiджуваного перiоду. При цьому цiни такого iмпорту були нижчими за собiвартiсть Товару Заявника у перiод друге пiврiччя 2008 р. - перше пiврiччя 2009 р. та у перiод друге пiврiччя 2009 р. - перше пiврiччя 2010 р., що призвело до збиткової дiяльностi Заявника.
Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнекономiки.
У разi, коли розслiдування певним чином стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до департаменту з питань торговельного захисту Мiнекономiки iнформацiю, що може бути корисною для цiлей проведення розслiдування (01008, м. Київ-8, вул. М. Грушевського, 12/2; тел.: 272-55-29; факс: 272-55-57, 226-31-81, e-mail: a-dump@me.gov.ua; довiдки з вхiдної кореспонденцiї за тел.: 253-93-94). Така iнформацiя враховується пiд час проведення розслiдування, якщо вона є обгрунтованою i може бути перевiрена департаментом з питань торговельного захисту Мiнекономiки, а також у разi подання її державною мовою України та у строки, встановленi Законом, Комiсiєю чи Мiнекономiки.
Протягом 30 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн розслiдування, розглядає вимоги щодо проведення слухань та про надання запитальникiв сторонам, iнтереси яких певним чином зачiпає порушення i проведення зазначеного розслiдування.
Протягом 60 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення зазначеного розслiдування.
Рiшення Комiсiї набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.