Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

Середа, Травень 21, 2025 - 12:06
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI

ПОВIДОМЛЕННЯ

Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну соди каустичної походженням з Росiйської Федерацiї

     Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) 3 листопада 2014 року вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) та з урахуванням положень Угоди про застосування Статтi VI Генеральної угоди з тарифiв та торгiвлi 1994 року розглянула скаргу, подану ПАТ "Днiпроазот" "Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну соди каустичної марки РД походженням з Росiйської Федерацiї" (далi - скарга) та звiт Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України (далi - Мiнекономрозвитку) про результати проведення антидемпiнговогої процедури щодо iмпорту в Україну соди каустичної марки РД походженням з Росiйської Федерацiї.

     За результатами такого розгляду Комiсiя встановила:

     У скарзi зазначено достатньо вiдомостей, на пiдставi яких можна вважати, що її подано належним нацiональним товаровиробником.

     У скарзi зазначено достатньо обґрунтованої iнформацiї стосовно того, що iмпорт в Україну соди каустичної марки РД походженням з Росiйської Федерацiї здiйснювався за демпiнговими цiнами, причому рiвень демпiнгової маржi не може вважатися мiнiмальним, а обсяги iмпорту незначними в розумiннi положень Закону.

     У скарзi мiститься достатньо вiдомостей стосовно того, що iмпорт в Україну соди каустичної марки РД походженням з Росiйської Федерацiї здiйснювався в таких обсягах та на таких умовах, що мiг призвести до заподiяння значної шкоди нацiональним товаровиробникам. Зокрема, вiдбулося зростання обсягiв iмпорту в абсолютних показниках, а також вiдносно виробництва соди каустичної нацiональним товаровиробником та споживання соди каустичної на внутрiшньому ринку. Рiвень цiн, за якими здiйснювався iмпорт соди каустичної походженням з Росiйської Федерацiї був нижчим за рiвень цiн продажiв нацiонального товаровиробника. Негативнi наслiдки пiдтверджувалися динамiкою погiршення ряду економiчних чинникiв i показникiв (виробництва, завантаженостi виробничих потужностей, обсягiв продажу, частки нацiонального товаровиробника на внутрiшньому ринку України, залишкiв товару на складах, фiнансових результатiв, продуктивностi працi тощо).

     Ураховуючи вищезазначене та керуючись положеннями частини одинадцятої статтi 12 Закону, Комiсiя прийняла рiшення N АД-324/2014/4421-06 "Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну соди каустичної походженням з Росiйської Федерацiї".

     Опис товару, який є об'єктом розслiдування: гiдроксид натрiю (сода каустична) у водному розчинi (рiдкий луг каустичної соди), одержаний дiафрагмовим методом iз масовою часткою хлориду (хлористого) натрiю не менш як 2,0 % (марки РД), що згiдно з УКТЗЕД класифiкується за кодом 2815 12 00 10.

     Країною походження вищезазначеного товару є Росiйська Федерацiя.

     Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнекономрозвитку.

     Якщо можливе застосування антидемпiнгових заходiв будь-яким чином стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до Мiнекономрозвитку iнформацiю, що може бути корисною для цiлей проведення антидемпiнгового розслiдування.

     Iнформацiя, що подається Мiнекономрозвитку, повинна базуватися на фактах, а не на голослiвних твердженнях чи припущеннях. Вiдповiдно до частини другої статтi 4 Закону вiдомостi, письмовi докази та iнша iнформацiя, поданi Мiнекономрозвитку або Комiсiї, ураховуються ними в процесi антидемпiнгового розслiдування за умови їх викладення державною мовою України та у строки, передбаченi статтею 6 Закону.

     Протягом 30 днiв iз дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономрозвитку здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн антидемпiнгового розслiдування та розглядає вимоги щодо проведення слухань. Для здiйснення реєстрацiї заiнтересованою стороною необхiдно зазначити назву, вид господарської дiяльностi, адресу, телефон/факс та адресу робочої електронної поштової скриньки.

     Протягом 60 днiв iз дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономрозвитку розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування.

     Адреса Мiнекономрозвитку:

     вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008;
     контактний телефон: 286-03-23; факс: 226-31-81;
     адреса електронної пошти: meconomy@me.gov.ua.

     Iнформацiя та докази, що надаються Мiнекономрозвитку однiєю iз заiнтересованих сторiн пiд час антидемпiнгового розслiдування, надсилаються цiєю заiнтересованою стороною усiм iншим заiнтересованим сторонам. Якщо iнформацiя та докази не надсилаються Мiнекономрозвитку або заiнтересованим сторонам або якщо цю iнформацiю та докази неможливо перевiрити, така iнформацiя та докази не враховуються Мiнекономрозвитку у процесi антидемпiнгового розслiдування.

     У разi надання матерiалiв, що мiстять конфiденцiйну iнформацiю, заiнтересованi сторони повиннi позначити таку iнформацiю написом "КОНФIДЕНЦIЙНО" та супроводити її неконфiденцiйним резюме. Резюме повинно бути деталiзованим, щоб було зрозумiло суть конфiденцiйно переданої iнформацiї.

     Вiдповiдно до статтi 31 Закону в разi, якщо заiнтересована сторона вiдмовляє в доступi до необхiдної iнформацiї або не подає її у строки, установленi Законом, або перешкоджає антидемпiнговому розслiдуванню, Мiнекономрозвитку може на пiдставi iнформацiї, якою воно володiє, робити вiдповiднi позитивнi або негативнi попереднi чи остаточнi висновки щодо необхiдностi термiнового застосування антидемпiнгових заходiв. Якщо заiнтересована сторона повнiстю або частково ухиляється вiд спiвпрацi з Мiнекономрозвитку та у зв'язку з цим не подається iнформацiя, що стосується антидемпiнгового розслiдування, результат антидемпiнгового розслiдування для цiєї сторони може бути менш сприятливим, нiж у випадку, коли сторона не ухиляється вiд спiвпрацi.

     Рiшення Комiсiї вiд 3 листопада 2014 року N АД-324/2014/4421-06 набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті

Дошка оголошень

Пропонуємо послуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua