МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI
ПОВIДОМЛЕННЯ
Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну свiжих огiркiв та свiжих помiдорiв походженням з Турецької Республiки
Вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) розглянула:
скаргу товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "Агроконцерн", приватного акцiонерного товариства "Змiївська овочева фабрика", приватного акцiонерного товариства "Комбiнат "Тепличний", товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "Красноградська овочева фабрика", товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "Кременчуцька овочева фабрика", товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "Овочевий комбiнат Станишiвка", товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "Перспектива", товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "Тепличний комбiнат "Днiпровський", приватно-орендного сiльськогосподарського пiдприємства "Уманський тепличний комбiнат" (далi - Заявник) про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну свiжих огiркiв та свiжих помiдорiв походженням з Турецької Республiки (далi - Скарга);
звiт i висновки Мiнiстерства економiки України (далi - Мiнекономiки) про результати проведення антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну свiжих огiркiв та свiжих помiдорiв походженням з Турецької Республiки.
За результатами розгляду Комiсiя встановила:
у Скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв, на пiдставi яких можна вважати, що її подано належним нацiональним товаровиробником;
у Скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв, на пiдставi яких можна вважати, що iмпорт в Україну свiжих огiркiв та свiжих помiдорiв походженням з Турецької Республiки мiг здiйснюватися за демпiнговими цiнами i рiвень демпiнгової маржi не може вважатися мiнiмальним, а обсяги iмпорту - незначними вiдповiдно до положень Закону;
у Скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв стосовно того, що iмпорт в Україну свiжих огiркiв та свiжих помiдорiв походженням з Турецької Республiки здiйснювався в таких обсягах i на таких умовах, що може заподiювати шкоду нацiональному товаровиробнику.
Зокрема, вiдповiдно до матерiалiв Скарги за перiод дослiдження (2019 р. - 2022 р.):
обсяги демпiнгового iмпорту з Турецької Республiки зросли в абсолютних показниках;
цiни демпiнгового iмпорту були нижчими нiж рiвень цiн Заявника;
аналiз динамiки основних показникiв фiнансово-господарської дiяльностi Заявника засвiдчив, що вiдбулося погiршення цiлої низки показникiв, а саме: зменшення обсягiв виробництва, обсягiв продажу на внутрiшньому ринку та частки у споживаннi, погiршення фiнансового результату вiд реалiзацiї товару, зменшення рентабельностi, скорочення чисельностi персоналу та продуктивностi працi, зниження лiквiдностi.
У зв'язку iз зазначеним та вiдповiдно до статтi 12 Закону Комiсiя прийняла рiшення вiд 12.04.2024 N АД-560/2024/441-01, згiдно з яким порушила антидемпiнгове розслiдування щодо iмпорту в Україну товару, що має такий опис:
огiрки, корнiшони, свiжi або охолодженi, що класифiкуються в товарнiй пiдпозицiї 0707 00 згiдно з УКТ ЗЕД; та
помiдори, свiжi або охолодженi, що класифiкуються в товарнiй пiдкатегорiї 0702 00 00 00 згiдно з УКТ ЗЕД.
Країною походження товару, опис якого зазначено вище, є Турецька Республiка.
Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнекономiки.
У разi якщо розслiдування стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до Мiнекономiки iнформацiю, яка може бути корисною для проведення розслiдування.
Iнформацiя, що подається Мiнекономiки, повинна базуватися на фактах, а не на голослiвних твердженнях чи припущеннях. Водночас iнформацiя враховується Мiнекономiки у разi подання її державною мовою України та в строки, установленi Законом, Комiсiєю або Мiнекономiки.
Протягом 30 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн розслiдування та розглядає вимоги щодо проведення слухань. У запитi про реєстрацiю заiнтересована сторона розслiдування повинна зазначити найменування, юридичну адресу, номер телефону, адресу електронної пошти органiзацiї, вид дiяльностi (виробник, iмпортер, експортер тощо), прiзвище, iм'я та по батьковi контактної особи. Рекомендована форма запиту про реєстрацiю заiнтересованою стороною розслiдування додається до цього повiдомлення.
Протягом 60 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення розслiдування. Iнформацiя повинна надаватися українською мовою або мовою оригiналу та супроводжуватися перекладом українською мовою.
У разi якщо iнформацiя має конфiденцiйний характер, необхiдно пiдготувати та надiслати до Мiнекономiки її конфiденцiйну та неконфiденцiйну версiї.
У ходi антидемпiнгового розслiдування Мiнекономiки вiдповiдно до Закону може обмежитися помiрною кiлькiстю сторiн, видiв товарiв або операцiй, застосовуючи вибiрковi методи антидемпiнгового розслiдування.
Рiшення Комiсiї вiд 12.04.2024 N АД-560/2024/441-01 набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.
Контактна iнформацiя: тел. (068) 494-16-05; e-mail: tradedefence@me.gov.ua.
Для офiцiйної реєстрацiї документiв: адреса Мiнекономiки: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008. E-mail: meconomy@me.gov.ua.
Iнформацiя щодо вхiдної кореспонденцiї: тел. (044) 200-47-53.
Додаток Форма запиту щодо реєстрацiї заiнтересованою стороною розслiдування |
{на офiцiйному фiрмовому бланку компанiї/органiзацiї}
Вiдповiдно до частини дванадцятої статтi 12 Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" просимо зареєструвати заiнтересованою стороною антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну свiжих огiркiв та свiжих помiдорiв походженням з Турецької Республiки (компанiю/органiзацiю) на пiдставi наступного:
I. Iнформацiя про заiнтересовану сторону:
Повна та скорочена назви компанiї:
Статус компанiї у рамках розслiдування {iмпортер, експортер, виробник, споживач, їх об'єднання, iнше (вкажiть)}:
Основний вид дiяльностi:
Вiдомостi про контактну особу:
Вiдомостi про юридичного представника (у разi наявностi):
Адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:
Електронна адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:
II. Iнформацiя про дiяльнiсть компанiї
{необхiдно надати данi щодо товару, що є об'єктом розслiдування, що стосуються компанiї вiдповiдно до виду дiяльностi, за календарний рiк, що безпосередньо передує порушенню розслiдування}
Загальний обсяг виробництва товару, що є об'єктом розслiдування в кiлькiсних (тонн) та вартiсних показниках (дол. США):
Обсяг виробництва (тонн) (у розрiзi кодiв УКТ ЗЕД чи основних видiв товару):
Загальний обсяг закупiвлi товару, що є об'єктом розслiдування у кiлькiсних (тонн) та вартiсних показниках (дол. США):
Основнi постачальники товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi постачання та частки постачальника в загальному постачаннi товару, що є об'єктом розслiдування:
Загальний обсяг продажу товару, що є об'єктом розслiдування в кiлькiсних (тонн) та вартiсних показниках (дол. США):
Обсяг продажу (тонн) (у розрiзi кодiв УКТ ЗЕД чи основних видiв товару):
Основнi покупцi товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi реалiзацiї та частки покупця в загальнiй реалiзацiї товару, що є об'єктом розслiдування:
{за пiдписом керiвника пiдприємства або уповноваженої особи}
{якщо iснують обґрунтованi пiдстави для застосування конфiденцiйного режиму до iнформацiї, необхiдно чiтко зазначити про це та в такому випадку необхiдно пiдготувати двi версiї запиту: конфiденцiйну та неконфiденцiйну}