ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

15.04.2003 р. N 11/6-21-5818-ЕП

 

Начальникам регiональних митниць
Начальникам митниць


Про виконання наказу Держмитслужби вiд 27.01.03 N 49

     Вiдповiдно до наказу Держмитслужби України вiд 27.01.03 N 49 "Про посилення контролю за доставкою в митницi призначення окремих видiв товарiв" вдосконалено механiзм контролю за транзитним перемiщенням через митну територiю України окремих видiв товарiв.

     Зазначеним наказом передбачається, що транзитнi перемiщення через митну територiю України товарiв 02 - 04, 07 - 09, 12, 15 - 21, 2201, 2202 груп i позицiй згiдно з УКТЗЕД здiйснюються, насамперед, за умови надання фiнансових гарантiй, про що йдеться у постановах Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29.06.96 N 700 та вiд 04.10.96 N 1256, або за умови охорони й супроводження цих товарiв силами митних органiв.

     Разом з тим, окремими керiвниками регiональних митниць i митниць у бiльшостi випадках приймаються рiшення про застосування саме охорони та супроводження зазначених категорiй товарiв, у той час, як у цьому не має нагальної потреби.

     Так, тiльки за перiод з 22.03.03 по 14.04.03 митною вартою Ягодинської митницi здiйснено 19 супроводжень вантажiв у складi 57 автомобiлiв з овочами, рослинами та коренеплодами. При цьому на виконання вказаних заходiв було залучено весь особовий склад сектору митної варти даного митного органу. Також до зазначених супроводiв залучались працiвники оперативних пiдроздiлiв служби по боротьбi з контрабандою та ПМП митницi.

     Крiм того, тiльки для подальшого супроводження цих вантажiв за маршрутом руху по митнiй територiї України було задiяно весь особовий склад митної варти Пiвнiчної, Подiльської, Захiдної регiональних, Тернопiльської, Вадул-Сiретської, Могилiв-Подiльської та Кельменецької митниць.

     Аналогiчна ситуацiя спостерiгається в Чорноморськiй регiональнi митницi, Галицькiй, Рава-Руськiй, Чернiгiвськiй, Бiлгород-Днiстровськiй, Роздiльнянськiй та iнших прикордонних митницях.

     При цьому витрати митних органiв на охорону та супроводження цих товарiв не вiдповiдають тим коштам, що сплачуються власниками вантажiв за послуги, внаслiдок використання пiдроздiлiв митної варти.

     Законодавством визначено, що одним iз прiоритетних завдань митних органiв у сферi зовнiшньоекономiчної дiяльностi є боротьба з порушеннями митного законодавства, а постiйне вiдволiкання працiвникiв митної варти i служби по боротьбi з контрабандою та ПМП на виконання другорядних функцiй негативно впливає на стан боротьби з виявлення й припинення митних правопорушень.

     Враховуючи викладене, пропоную керiвникам митних органiв основними видами забезпечення обов'язкової доставки вищевказаних категорiй товарiв до митниць призначення вважати застосування фiнансових гарантiй, а рiшення про охорону й супроводження товарiв приймати лише за умови доцiльностi таких заходiв, щодо пiдакцизної групи товарiв та товарiв сума умовних митних платежiв яких складає бiльш нiж 50 000 доларiв США.

Заступник Голови Служби Ю.М.Дьомiн
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.