МIНIСТЕРСТВО ЕКОНОМIЧНОГО РОЗВИТКУ I ТОРГIВЛI УКРАЇНИ

НАКАЗ
м. Київ

10.02.2016 N 224


Про затвердження Порядку формування та ведення реєстру призначених органiв з оцiнки вiдповiдностi i визнаних незалежних органiзацiй та Порядку формування та ведення бази даних, одержаних органом, що призначає, вiд призначених органiв з оцiнки вiдповiдностi i визнаних незалежних органiзацiй

(заголовок iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 01.06.2020р. N 1023)
Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
25 лютого 2016 р. за N 295/28425

Iз змiнами i доповненнями, внесеними
наказом Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України
вiд 15 сiчня 2018 року N 26,
наказами Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi
та сiльського господарства України
вiд 1 червня 2020 року N 1023,
вiд 2 березня 2021 року N 424

     Вiдповiдно до статей 6 i 42 Закону України "Про технiчнi регламенти та оцiнку вiдповiдностi" наказую:

     1. Затвердити такi, що додаються:

     Порядок формування та ведення реєстру призначених органiв з оцiнки вiдповiдностi i визнаних незалежних органiзацiй;

     Порядок формування та ведення бази даних, одержаних органом, що призначає, вiд призначених органiв з оцiнки вiдповiдностi i визнаних незалежних органiзацiй.

(абзац третiй пункту 1 iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 01.06.2020р. N 1023)

     2. Визнати такими, що втратили чиннiсть:

     наказ Державного комiтету стандартизацiї, метрологiї та сертифiкацiї України вiд 01 листопада 2001 року N 534 "Про затвердження Порядку ведення державного реєстру уповноважених органiв iз сертифiкацiї та Порядку подання уповноваженими органами iз сертифiкацiї iнформацiї про виданi сертифiкати вiдповiдностi та свiдоцтва про визнання вiдповiдностi до державного реєстру сертифiкатiв вiдповiдностi та свiдоцтв про визнання", зареєстрований у Мiнiстерствi юстицiї України 18 квiтня 2002 року за N 375/6663;

     наказ Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 03 березня 2006 року N 66 "Про внесення змiн до наказу Держстандарту України вiд 01 листопада 2001 року N 534 "Про затвердження Порядку ведення державного реєстру уповноважених органiв iз сертифiкацiї та Порядку подання уповноваженими органами iз сертифiкацiї iнформацiї про виданi сертифiкати вiдповiдностi та свiдоцтва про визнання вiдповiдностi до державного реєстру сертифiкатiв вiдповiдностi та свiдоцтв про визнання", зареєстрований у Мiнiстерствi юстицiї України 23 березня 2006 року за N 322/12196.

     3. Департаменту технiчного регулювання (Вiткiн Л. М.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.

     4. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.

     5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Мiнiстра економiчного розвитку i торгiвлi України Нефьодова М. Є.

Виконувач обов'язкiв Мiнiстра економiчного розвитку i торгiвлi України Ю. Ковалiв
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної регуляторної служби України К. М. Ляпiна

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України
10 лютого 2016 року N 224
(у редакцiї наказу Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України
вiд 01 червня 2020 року N 1023)
Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
25 лютого 2016 р. за N 295/28425

ПОРЯДОК
формування та ведення реєстру призначених органiв з оцiнки вiдповiдностi i визнаних незалежних органiзацiй

I. Загальнi положення

     1. Цей Порядок установлює процедуру формування та ведення реєстру призначених органiв з оцiнки вiдповiдностi i визнаних незалежних органiзацiй (далi - реєстр).

     2. У цьому Порядку термiни вживаються у значеннях, наведених у Законi України "Про технiчнi регламенти та оцiнку вiдповiдностi" та Законi України "Про надання будiвельної продукцiї на ринку".

(пункт 2 роздiлу I iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)

     3. Реєстр є електронною базою даних, що мiстить вiдомостi про:

     призначенi органи з оцiнки вiдповiдностi (далi - ООВ);

     призначенi визнанi незалежнi органiзацiї (далi - ВНО);

     призначенi органи з визначення технiчної прийнятностi (далi - ОВТП).

(пункт 3 роздiлу I доповнено абзацом четвертим згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)

     4. Реєстр формує та веде Мiнекономiки.

     5. Адмiнiстратором реєстру є самостiйний структурний пiдроздiл Мiнекономiки, до функцiй якого належить упровадження сучасних iнформацiйно-комунiкацiйних технологiй, технiчних засобiв та програмного забезпечення, а також комплексної системи захисту iнформацiї, який забезпечує технiчну пiдтримку, захист i збереження вiдомостей, що мiстяться в реєстрi, та обслуговування програмного забезпечення реєстру.

     6. Розпорядником реєстру є Мiнекономiки, що накопичує та узагальнює iнформацiю про ООВ, ВНО та ОВТП, визначає органiзацiйнi засади ведення реєстру, забезпечує його функцiонування та iнформацiйне наповнення.

(пункт 6 роздiлу I iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)

     7. Вiдомостi з реєстру розмiщуються в систематизованому виглядi на офiцiйному вебсайтi Мiнекономiки з урахуванням вимог законодавства про доступ до публiчної iнформацiї.

     8. Iнформацiйна взаємодiя з iншими електронними iнформацiйними ресурсами здiйснюється через систему електронної взаємодiї державних електронних iнформацiйних ресурсiв.

II. Унесення до реєстру вiдомостей про ООВ, ВНО та ОВТП

(назва роздiлу II iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)

     1. Вiдомостi про ООВ, ВНО та ОВТП вносяться до реєстру на пiдставi:

(абзац перший пункту 1 роздiлу II iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)

     1) наказiв Мiнекономiки про:

     призначення ООВ, розширення чи скорочення сфери призначення ООВ, призупинення чи поновлення дiї свiдоцтва про призначення ООВ для виконання як третьою стороною певних завдань з оцiнки вiдповiдностi, визначених у вiдповiдному технiчному регламентi, та свiдоцтва про призначення органу з оцiнки вiдповiдностi для виконання як третьою стороною завдань у процесi оцiнки та перевiрки стабiльностi показникiв будiвельної продукцiї (далi - свiдоцтво про призначення ООВ), або анулювання свiдоцтва про призначення ООВ;

(абзац другий пiдпункту 1 пункту 1 роздiлу II iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)

     призначення ВНО, розширення чи скорочення сфери призначення ВНО, призупинення чи поновлення дiї свiдоцтва про призначення ВНО для затвердження технологiчних процесiв виконання нерознiмних з'єднань, та/або персоналу, який виконує нерознiмнi з'єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнiвний контроль, згiдно з технiчним регламентом щодо обладнання, що працює пiд тиском (далi - свiдоцтва про призначення ВНО), або анулювання свiдоцтва про призначення ВНО;

     призначення ОВТП, розширення сфери призначення ОВТП або анулювання свiдоцтва про призначення ОВТП;

(пiдпункт 1 пункту 1 роздiлу II доповнено абзацом четвертим згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)

     2) iнформацiї, наданої ООВ i ВНО, про субпiдрядникiв та/або своїх дочiрнiх пiдприємств, яких вони залучають до виконання конкретних робiт, пов'язаних з оцiнкою вiдповiдностi.

     2. Iнформацiя, зазначена в пунктi 1 цього роздiлу, уноситься до реєстру не пiзнiше п'яти робочих днiв з дня видання наказу Мiнекономiки або надходження до Мiнекономiки iнформацiї, отриманої вiд ООВ i ВНО.

     3. Iнформацiя згiдно з пiдпунктом 2 пункту 1 цього роздiлу надається ООВ i ВНО до Мiнекономiки в паперовiй та/або електроннiй формi.

III. Вiдомостi, якi мiстяться в реєстрi

     1. У реєстрi мiстяться такi вiдомостi про ООВ i ВНО:

     1) найменування, мiсцезнаходження, код за ЄДРПОУ, контактнi данi (номер телефону, факсу, адреса електронної пошти, вебсайту - за наявностi);

     2) iдентифiкацiйний номер (лише для ООВ) у форматi UA.TR.YYY та у скороченому форматi YYY, де:

     UA - умовне позначення України латинськими лiтерами;

     TR - умовне позначення, яке означає, що ООВ призначено на виконання робiт з оцiнки вiдповiдностi вимогам технiчних регламентiв;

     YYY - iдентифiкацiйний номер ООВ;

     3) сфера призначення ООВ (крiм ООВ, призначених згiдно iз Законом України "Про надання будiвельної продукцiї на ринку") i ВНО згiдно з вiдповiдним технiчним регламентом, яка мiстить такi вiдомостi:

(абзац перший пiдпункту 3 пункту 1 роздiлу III iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)

     назву технiчного регламенту та види продукцiї згiдно з вiдповiдним технiчним регламентом iз зазначенням категорiй та/або груп продукцiї (якщо вони визначенi в технiчному регламентi) чи iнших деталiзованих визначень продукцiї;

     процедури оцiнки вiдповiдностi з посиланням на положення технiчного регламенту чи додатки до нього, у яких визначенi цi процедури;

     додатковi вiдомостi щодо сфери призначення, якщо це передбачено технiчним регламентом;

     4) сфера призначення ООВ, призначеного згiдно iз Законом України "Про надання будiвельної продукцiї на ринку", яка мiстить такi вiдомостi:

     групу будiвельної продукцiї та/або конкретну будiвельну продукцiю, її використання за призначенням, визначене в застосовнiй регламентнiй технiчнiй специфiкацiї;

     застосовнi системи оцiнки та перевiрки стабiльностi показникiв будiвельної продукцiї;

     функцiї, що виконуються призначеним ООВ, у тому числi щодо здiйснення випробувань поза межами власної акредитованої випробувальної лабораторiї;

     вiдповiднi регламентнi технiчнi специфiкацiї та, для цiлей системи оцiнки та перевiрки стабiльностi показникiв будiвельної продукцiї, суттєвi експлуатацiйнi характеристики (у разi наявностi у сферi призначення);

(пункт 1 роздiлу III доповнено новим пiдпунктом 4 згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424, у зв'язку з цим пiдпункти 4 - 8 вважати вiдповiдно пiдпунктами 5 - 9)

     5) дата i номер наказу Мiнекономiки про призначення, розширення чи скорочення сфери призначення, призупинення чи поновлення дiї або анулювання свiдоцтва про призначення ООВ та свiдоцтва про призначення ВНО;

     6) номер i термiн дiї атестата про акредитацiю ООВ i ВНО;

     7) найменування акредитованої випробувальної лабораторiї, яка є структурним пiдроздiлом ООВ або окремою юридичною особою, бiльше нiж 50 вiдсоткiв статутного капiталу якої належить ООВ, iз зазначенням їх мiсцезнаходження, номера i термiну дiї атестата про акредитацiю (крiм ВНО);

     8) найменування субпiдрядникiв чи дочiрнiх пiдприємств або їх акредитованих випробувальних лабораторiй, залучених до виконання конкретних робiт, пов'язаних з оцiнкою вiдповiдностi, iз зазначенням їх мiсцезнаходження, номера та термiну дiї атестата про акредитацiю (у разi наявностi);

     9) найменування секторальної (мiжсекторальної) групи (груп), у роботi якої (яких) ООВ i ВНО беруть участь.

     2. У реєстрi мiстяться такi вiдомостi про ОВТП:

     1) найменування, мiсцезнаходження, код за ЄДРПОУ, контактнi данi (номер телефону, факсу, адреса електронної пошти, вебсайту - за наявностi);

     2) сфера призначення ОВТП, що складається з перелiку категорiй будiвельної продукцiї, щодо яких призначено ОВТП;

     3) дата i номер наказу Мiнекономiки про призначення, розширення сфери призначення або анулювання свiдоцтва про призначення ОВТП.

(роздiл III доповнено пунктом 2 згiдно з наказом Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 02.03.2021р. N 424)
 
Директор департаменту технiчного регулювання та метрологiї
М. Крижановський
 
(Порядок iз змiнами, внесеними згiдно з наказом Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України вiд 15.01.2018р. N 26, у редакцiї наказу Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 01.06.2020р. N 1023)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України
10 лютого 2016 року N 224
(у редакцiї наказу Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України
вiд 01 червня 2020 року N 1023)
Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
25 лютого 2016 р. за N 296/28426

ПОРЯДОК
формування та ведення бази даних, одержаних органом, що призначає, вiд призначених органiв з оцiнки вiдповiдностi i визнаних незалежних органiзацiй

I. Загальнi положення

     1. Цей Порядок установлює процедуру формування та ведення бази даних, одержаних Мiнекономiки вiд призначених органiв з оцiнки вiдповiдностi i визнаних незалежних органiзацiй (далi - база даних).

     2. У цьому Порядку термiни вживаються у значеннях, наведених у Законi України "Про технiчнi регламенти та оцiнку вiдповiдностi".

     3. База даних мiстить iнформацiю про:

     1) будь-якi вiдмови у видачi призначеними органами з оцiнки вiдповiдностi (далi - ООВ) та визнаними незалежними органiзацiями (далi - ВНО) документiв про вiдповiднiсть у межах сфери їх призначення;

     2) установлення будь-яких обмежень стосовно документiв про вiдповiднiсть, їх призупинення або скасування, виданих ООВ i ВНО у межах сфери їх призначення;

     3) будь-якi обставини, що впливають на сферу та умови призначення ООВ i ВНО;

     4) будь-якi запити щодо надання iнформацiї стосовно дiяльностi з оцiнки вiдповiдностi, одержанi ООВ i ВНО вiд органiв державного ринкового нагляду;

     5) дiяльнiсть ООВ i ВНО, здiйснену в межах сфери їх призначення, та будь-яку iншу здiйснену дiяльнiсть, у тому числi транскордонну дiяльнiсть, та роботи за договорами субпiдряду (iнформацiйне наповнення бази даних забезпечує ООВ i ВНО на запит Мiнекономiки).

     6) iнформацiю, яка надається ООВ i ВНО вiдповiдно до вимог технiчних регламентiв та визначених у них процедурах оцiнки вiдповiдностi, в яких установленi додатковi обов'язки ООВ i ВНО щодо її надання.

     4. Розпорядником бази даних є Мiнекономiки, що формує та веде її шляхом накопичення, систематизацiї та зберiгання iнформацiї, одержаної вiд ООВ i ВНО.

     5. Адмiнiстратором бази даних є самостiйний структурний пiдроздiл Мiнекономiки, до функцiй якого належить упровадження сучасних iнформацiйно-комунiкацiйних технологiй, технiчних засобiв та програмного забезпечення, а також комплексної системи захисту iнформацiї, який забезпечує технiчну пiдтримку, захист i збереження вiдомостей, що мiстяться в базi даних, та обслуговування програмного забезпечення бази даних.

     6. Iнформацiйна взаємодiя з iншими електронними iнформацiйними ресурсами здiйснюється через систему електронної взаємодiї державних електронних iнформацiйних ресурсiв.

II. Вимоги до змiсту iнформацiї, яка мiститься в базi даних

     1. Iнформацiя про будь-якi вiдмови у видачi документiв про вiдповiднiсть, виданих ООВ i ВНО у межах сфери їх призначення, мiстить такi вiдомостi:

     1) номер i дату рiшення ООВ (ВНО) про вiдмову у видачi документа про вiдповiднiсть;

     2) вiдомостi щодо виробника продукцiї та уповноваженого представника (у разi його наявностi):

     найменування;

     мiсцезнаходження;

     код за ЄДРПОУ (для юридичних осiб - резидентiв України);

     прiзвище, iм'я, по батьковi (за наявностi) фiзичної особи - пiдприємця, мiсце проживання, реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв або серiя та номер паспорта / номер ID картки (для фiзичних осiб, якi через свої релiгiйнi переконання вiдмовляються вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв та офiцiйно повiдомили про це вiдповiдний контролюючий орган i мають вiдповiдну вiдмiтку у паспортi);

     3) вид продукцiї iз зазначенням категорiй та/або груп продукцiї (якщо вони визначенi в технiчному регламентi) чи iнших деталiзованих визначень продукцiї, її коди згiдно з нацiональним класифiкатором продукцiї та послуг (для продукцiї вiтчизняного виробництва) та/або коди згiдно з Українською класифiкацiєю товарiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (для iмпортованої продукцiї);

     4) найменування акредитованої випробувальної лабораторiї, яка проводила випробування продукцiї, її мiсцезнаходження, номери та дати протоколiв випробувань, номер атестата про акредитацiю та його термiн дiї (у разi проведення випробувань);

     5) дату виробництва продукцiї та її кiлькiсть (для партiї продукцiї);

     6) дату та перiод виробництва продукцiї (для серiйного виробництва);

     7) причину вiдмови у видачi документа про вiдповiднiсть та в разi проведення випробувань, якщо продукцiя не вiдповiдає вимогам технiчних регламентiв, - короткий змiст невiдповiдностей.

     2. Iнформацiя про встановлення будь-яких обмежень стосовно документiв про вiдповiднiсть, їх призупинення або скасування, виданих ООВ i ВНО у межах сфери їх призначення, мiстить такi вiдомостi:

     1) номер i дату документа про вiдповiднiсть;

     2) вiдомостi щодо виробника продукцiї та уповноваженого представника (у разi його наявностi):

     найменування;

     мiсцезнаходження;

     код за ЄДРПОУ (для юридичних осiб - резидентiв України);

     прiзвище, iм'я, по батьковi (за наявностi) фiзичної особи - пiдприємця, мiсце проживання, реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв або серiя та номер паспорта / номер ID картки (для фiзичних осiб, якi через свої релiгiйнi переконання вiдмовляються вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв та офiцiйно повiдомили про це вiдповiдний контролюючий орган i мають вiдповiдну вiдмiтку у паспортi);

     3) вид продукцiї iз зазначенням категорiй та/або груп продукцiї (якщо вони визначенi в технiчному регламентi) чи iнших деталiзованих визначень продукцiї, її коди згiдно з нацiональним класифiкатором продукцiї та послуг (для продукцiї вiтчизняного виробництва) та/або коди згiдно з Українською класифiкацiєю товарiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (для iмпортованої продукцiї);

     4) найменування акредитованої випробувальної лабораторiї, яка проводила випробування продукцiї, її мiсцезнаходження, номери та дати протоколiв випробувань, номер атестата про акредитацiю та його термiн дiї (у разi проведення випробувань);

     5) причину встановлення обмежень стосовно документiв про вiдповiднiсть, їх призупинення або скасування та в разi проведення випробувань, якщо продукцiя не вiдповiдає вимогам технiчних регламентiв, - короткий змiст невiдповiдностей;

     6) дату, з якої встановлено обмеження стосовно документiв про вiдповiднiсть, його призупинено або скасовано.

     3. Iнформацiя про будь-якi обставини, що впливають на сферу та умови призначення ООВ i ВНО, мiстить такi вiдомостi:

     1) номер, дату видачi та термiн дiї атестата про акредитацiю ООВ i ВНО;

     2) дату, з якої розширено або обмежено сферу акредитацiї, тимчасово зупинено i поновлено дiю або скасовано атестат про акредитацiю ООВ i ВНО;

     3) номер, дату видачi та термiн дiї атестата про акредитацiю власної акредитованої випробувальної лабораторiї, яка є структурним пiдроздiлом ООВ або окремою юридичною особою, бiльше нiж 50 вiдсоткiв статутного капiталу якої належить ООВ (далi - власна акредитована випробувальна лабораторiя) та акредитованих випробувальних лабораторiй субпiдрядникiв або своїх дочiрнiх пiдприємств, з якими ООВ укладено угоди для проведення видiв випробувань продукцiї в межах сфери призначення, якi не проводяться власними акредитованими випробувальними лабораторiями;

     4) дату, з якої розширено або обмежено сферу акредитацiї, тимчасово зупинено i поновлено дiю або скасовано атестат про акредитацiю власних акредитованих випробувальних лабораторiй та акредитованих випробувальних лабораторiй субпiдрядникiв або своїх дочiрнiх пiдприємств, з якими ООВ i ВНО укладено угоди для проведення видiв випробувань продукцiї у межах сфери призначення, якi не проводяться власними акредитованими випробувальними лабораторiями;

     5) дати та номери угод, укладених ООВ з субпiдрядниками або своїми дочiрнiми пiдприємствами щодо проведення акредитованими випробувальними лабораторiями таких субпiдрядникiв чи дочiрнiх пiдприємств видiв випробувань продукцiї в межах сфери призначення, якi не проводяться їхнiми власними акредитованими випробувальними лабораторiями, i термiн їх дiї;

     6) дату припинення дiяльностi ООВ i ВНО iз зазначенням пiдстав (злиття, приєднання, подiл, перетворення або лiквiдацiя);

     7) iнформацiю про змiни, якi стосуються персоналу ООВ i ВНО;

     8) дату та номер договору страхування вiдповiдальностi перед третiми особами на час здiйснення дiяльностi ООВ i ВНО, термiн його дiї (дату розiрвання);

     9) iншу iнформацiю, що впливає на сферу та умови призначення ООВ i ВНО вiдповiдно до вимог Закону України "Про технiчнi регламенти та оцiнку вiдповiдностi" або технiчних регламентiв.

     4. Iнформацiя про будь-якi запити щодо надання iнформацiї стосовно дiяльностi з оцiнки вiдповiдностi, одержанi ООВ i ВНО вiд органiв державного ринкового нагляду, мiстить такi вiдомостi:

     1) найменування органу державного ринкового нагляду, який надiслав запит;

     2) дату, номер та короткий змiст запиту;

     3) електронну копiю запиту;

     4) електронну копiю вiдповiдi ООВ i ВНО.

     5. Iнформацiя про дiяльнiсть ООВ i ВНО, здiйснену в межах сфери їх призначення, та будь-яку iншу здiйснену дiяльнiсть, у тому числi транскордонну дiяльнiсть, та роботи за договорами субпiдряду, мiстить такi вiдомостi:

     1) дату, номер та короткий змiст запиту Мiнекономiки;

     2) електронну копiю вiдповiдi ООВ i ВНО.

     6. Iнформацiя, яка надається ООВ i ВНО вiдповiдно до вимог технiчних регламентiв та визначених у них процедур оцiнки вiдповiдностi, в яких установленi додатковi обов'язки ООВ i ВНО щодо її надання.

III. Користувачi бази даних, їх реєстрацiя та порядок унесення ними iнформацiї до бази даних

     1. Користувачами бази даних є ООВ i ВНО.

     2. Користувачi вносять iнформацiю до бази даних за допомогою електронного кабiнета користувача.

     3. Реєстрацiя користувачiв бази даних здiйснюється вiдповiдно до вимог законодавства.

     4. Користувачi бази даних уносять до бази даних iнформацiю, зазначену в роздiлi II цього Порядку, не пiзнiше п'яти робочих днiв з дня прийняття ООВ i ВНО вiдповiдного рiшення, виникнення обставин або одержання запитiв, якщо у вiдповiдних технiчних регламентах чи процедурах оцiнки вiдповiдностi не визначено iнший строк надання iнформацiї або не зазначено, що певна iнформацiя надається перiодично.

     5. Користувачi бази даних забезпечують повноту та достовiрнiсть iнформацiї, унесеної ними до бази даних.

     6. Користувачi бази даних невiдкладно iнформують розпорядника та адмiнiстратора про технiчнi обставини, якi впливають на виконання вимог, установлених у пунктi 4 цього роздiлу.

Директор департаменту технiчного регулювання та метрологiї М. Крижановський
 
(Порядок у редакцiї наказу Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України вiд 01.06.2020р. N 1023)
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.