КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 31 травня 2017 р. N 447


Питання проведення планування, монiторингу та оцiнки результативностi виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони

Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановами Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 20 березня 2019 року N 249,
вiд 5 лютого 2020 року N 123

     З метою забезпечення виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони, Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Затвердити Порядок проведення планування, монiторингу та оцiнки результативностi виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони (далi - Порядок), що додається.

     2. Внести до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України змiни, що додаються.

     3. Мiнiстрам, керiвникам iнших центральних органiв виконавчої влади, Головi Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, головам обласних, Київської та Севастопольської мiських державних адмiнiстрацiй визначити з числа своїх заступникiв, керiвникiв або заступникiв керiвникiв структурних пiдроздiлiв у апаратi осiб, вiдповiдальних за виконання плану заходiв з виконання Угоди, передбаченого Порядком, про що поiнформувати у мiсячний строк Урядовий офiс координацiї європейської та євроатлантичної iнтеграцiї Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв України.

(пункт 3 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 20.03.2019р. N 249)

     4. Мiнiстерствам, iншим центральним органам виконавчої влади, Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям, вiдповiдальним за виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони (далi - Угода):

     забезпечити дотримання та виконання Порядку у межах вiдповiдних бюджетних призначень, а також за рахунок коштiв мiжнародної технiчної допомоги та iнших джерел, не заборонених законодавством;

     подавати Кабiнетовi Мiнiстрiв України щокварталу до 10 числа наступного мiсяця комплексний звiт про стан виконання плану заходiв з виконання Угоди у рамках повноважень для проведення Урядовим офiсом координацiї європейської та євроатлантичної iнтеграцiї Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв України монiторингу та оцiнки результативностi виконання Угоди;

(абзац третiй пункту 4 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 20.03.2019р. N 249)

     оприлюднювати комплексний звiт про стан виконання плану заходiв з виконання Угоди за вiдповiдний перiод на своїх офiцiйних веб-сайтах.

     5. Секретарiатовi Кабiнету Мiнiстрiв України:

     здiйснювати органiзацiйне забезпечення виконання Порядку;

     забезпечити до 30 червня 2017 р. розроблення плану заходiв з виконання Угоди;

     протягом двох тижнiв пiсля затвердження плану заходiв з виконання Угоди разом з Мiнiстерством цифрової трансформацiї забезпечити технiчне розроблення та належне функцiонування iнформацiйної системи з виконання Угоди на Єдиному веб-порталi органiв виконавчої влади вiдповiдно до Порядку.

(абзац четвертий пункту 5 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 05.02.2020р. N 123)
 
Прем'єр-мiнiстр України
В. ГРОЙСМАН

Iнд. 52

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 31 травня 2017 р. N 447

ПОРЯДОК
проведення планування, монiторингу та оцiнки результативностi виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони

Загальнi питання

     1. Цей Порядок визначає процедуру та вимоги щодо проведення планування, монiторингу та оцiнки результативностi виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони (далi - Угода).

     2. Термiни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

     вiдповiдальна особа органу виконавчої влади - керiвник або заступник керiвника структурного пiдроздiлу апарату мiнiстерства, органу виконавчої влади, вiдповiдальний за пiдготовку пропозицiй щодо оновлення плану заходiв та комплексних звiтiв з виконання Угоди;

     вiдповiдальний орган виконавчої влади - мiнiстерства, iншi центральнi органи виконавчої влади, Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласнi, Київська та Севастопольська мiськi держадмiнiстрацiї (далi - органи виконавчої влади), якi є основними координаторами реалiзацiї положень Угоди у конкретному напрямi її виконання;

     iндикатори - це складова частина завдання, яке є сукупнiстю дiй, що призначенi для реалiзацiї самого завдання плану заходiв з виконання Угоди;

     iнформацiйна система з виконання Угоди - це комплексна iнформацiйно-аналiтична система, яка у вiдкритому доступi мiстить iнформацiю про завдання з виконання Угоди, стан їх виконання, переклади актiв законодавства Європейського Союзу українською мовою, висновки щодо вiдповiдностi проектiв нормативно-правових актiв України законодавству ЄС та оцiнку результативностi виконання Угоди (далi - iнформацiйна система);

     комплексний звiт - узагальнена iнформацiя, що систематично вiдображає результати виконання Угоди та прогрес реалiзацiї завдань з виконання плану заходiв за визначений перiод;

     напрями виконання Угоди - це сфери правовiдносин, якi охоплюються зобов'язаннями України вiдповiдно до Угоди;

     план заходiв з виконання Угоди - це перелiк завдань з виконання Угоди, сформований на основi зобов'язань, передбачених Угодою, та/або визначений у рамках рiшень двостороннiх органiв, утворених вiдповiдно до Угоди (далi - план заходiв);

     результати - кiнцева мета реалiзацiї завдання.

Планування завдань з виконання Угоди

     3. План заходiв повинен складатися з таких основних компонентiв:

     завдань з виконання Угоди з вiдповiдним посиланням на зобов'язання у рамках Угоди та рiшення двостороннiх органiв, утворених вiдповiдно до Угоди;

     iндикаторiв;

     строкiв виконання iндикаторiв та завдань;

     iнформацiї про вiдповiдальну особу органу виконавчої влади;

     статусу виконання завдань та iндикаторiв.

     4. План заходiв є документом, на основi якого проводиться монiторинг та оцiнка результативностi виконання Угоди, забезпечується державне планування та визначення прiоритетних завдань державної полiтики, реалiзацiя яких повинна бути забезпечена у вiдповiдному роцi.

     5. План заходiв у разi потреби пiдлягає оновленню вiдповiдно до вичерпного перелiку пiдстав, визначеного у пунктi 6 цього Порядку.

     6. Пiдставами для пiдготовки пропозицiй щодо оновлення плану заходiв є:

     внесення в установленому порядку змiн до Угоди;

     рiшення двостороннiх органiв, утворених вiдповiдно до Угоди;

     змiни обсягу завдань, необхiдних для iмплементацiї акта права ЄС вiдповiдно до зобов'язань у рамках Угоди.

     7. За результатами щорiчного монiторингу виконання плану заходiв Урядовий офiс координацiї європейської та євроатлантичної iнтеграцiї Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв України (далi - Урядовий офiс) готує рекомендацiї щодо його оновлення вiдповiдно до пiдстав, визначених у пунктi 6 цього Порядку, якi надсилає органам виконавчої влади для врахування та пiдготовки вiдповiдних пропозицiй.

(пункт 7 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 20.03.2019р. N 249)

     8. Пропозицiї органу виконавчої влади щодо оновлення плану заходiв надаються Урядовому офiсу на пiдставах, передбачених пунктом 7, та вiдповiдно до основних компонентiв, визначених у пунктi 3 цього Порядку, у рамках звiтування про виконання плану заходiв.

     9. Урядовий офiс проводить аналiз пропозицiй щодо оновлення плану заходiв, якi надходять вiд органiв виконавчої влади, на предмет вiдповiдностi зобов'язанням у рамках Угоди та наявностi пiдстав, зазначених у пунктi 6 цього Порядку, та готує висновок щодо доцiльностi їх врахування.

     10. Пропозицiї органiв виконавчої влади щодо оновлення плану заходiв розглядаються на засiданнi урядового комiтету, до компетенцiї якого належать питання європейської iнтеграцiї, з урахуванням висновку Урядового офiсу, пiдготовленого вiдповiдно до пункту 9 цього Порядку, в порядку, встановленому Регламентом Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженим постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 р. N 950 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199).

Звiтування про виконання Угоди

     11. Орган виконавчої влади, вiдповiдальний за реалiзацiю конкретного напряму виконання Угоди, подає щокварталу до 10 числа наступного мiсяця Урядовому офiсу комплексний звiт.

     12. Комплексний звiт готується за формою, що складається з таких компонентiв:

     перелiку заходiв у рамках кожного завдання, здiйснених за звiтний перiод, у тому числi щодо виконання рiшень двостороннiх органiв, утворених вiдповiдно до Угоди;

     iнформацiї стосовно прогресу у виконаннi iндикаторiв за звiтний перiод;

     iнформацiї про результати спiвпрацi з партнерами з ЄС та iншими мiжнародними партнерами в разi отримання фiнансової та/або технiчної допомоги для iмплементацiї плану заходiв;

     пропозицiй щодо оновлення плану заходiв у разi потреби.

     Пiсля пiдготовки вiдповiдальною особою органу виконавчої влади комплексного звiту про виконання Угоди у вiдповiдному напрямi такий звiт надсилається Урядовому офiсу за пiдписом заступника керiвника органу виконавчої влади, до компетенцiї якого належать питання європейської iнтеграцiї.

Монiторинг виконання Угоди

     13. На пiдставi аналiзу отриманих комплексних звiтiв органiв виконавчої влади Урядовий офiс:

     визначає статус виконання завдань та iндикаторiв плану заходiв;

     вносить у разi потреби на розгляд урядового комiтету, до компетенцiї якого належать питання європейської iнтеграцiї, пропозицiї про вжиття невiдкладних заходiв, необхiдних для забезпечення належного виконання Угоди та плану заходiв;

     готує у разi потреби рекомендацiї щодо удосконалення процесу виконання Угоди, якi подає для розгляду в установленому порядку Вiце-прем'єр-мiнiстровi України, до компетенцiї якого належать питання європейської iнтеграцiї, та Прем'єр-мiнiстровi України.

Iнформацiйна система

     14. Iнформацiйна система запроваджується з метою удосконалення процесу планування, монiторингу та оцiнки результативностi виконання Угоди шляхом здiйснення заходiв щодо збирання, проведення аналiзу, зберiгання та використання iнформацiї про стан виконання Угоди.

     15. Iнформацiйна система є єдиним iнструментом планування, монiторингу та оцiнки результативностi виконання Угоди.

     16. Суб'єктом наповнення iнформацiйної системи є Урядовий офiс.

     17. Iнформацiйна система мiстить узагальнену iнформацiю про стан виконання Угоди та включає в себе ряд показникiв, визначених у пунктi 3 цього Порядку, з монiторингу та оцiнки результативностi реалiзацiї зобов'язань, зазначених в Угодi.

     18. З метою визначення ходу реалiзацiї зобов'язань i ключових змiн, що є результатом виконання завдань плану заходiв, показники розподiляються на двi групи: iндикатори та результати. Для кожного показника вимiрюється поточний та загальний прогрес.

     19. Функцiонування iнформацiйної системи забезпечується вiдповiдно до вимог законодавства щодо захисту iнформацiї.

     20. Урядовий офiс забезпечує координацiю процедури монiторингу iз Стороною ЄС щодо прогресу виконання Угоди, а також процедури залучення, використання додаткової фiнансової та технiчної допомоги для реалiзацiї взятих Україною зобов'язань у сферi європейської iнтеграцiї.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 31 травня 2017 р. N 447

ЗМIНИ,
що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України

     1. Доповнити § 281 Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 р. N 950 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199; 2014 р., N 24, ст. 735; 2016 р., N 38, ст. 1459, N 65, ст. 2192), пунктом 21 такого змiсту:

     "21. Урядовий комiтет, до компетенцiї якого належать питання європейської та євроатлантичної iнтеграцiї, розглядає iншi питання, передбаченi законодавчими та нормативно-правовими актами, якi регулюють питання реалiзацiї зобов'язань України у сферi європейської та євроатлантичної iнтеграцiї, заслуховує комплекснi звiти про стан виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони, пропозицiї щодо оновлення плану заходiв з виконання зазначеної Угоди та пропозицiї Урядового офiсу з питань європейської та євроатлантичної iнтеграцiї Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв України.

     За результатами розгляду комплексних звiтiв про стан виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони, пропозицiй щодо оновлення плану заходiв з виконання зазначеної Угоди на засiданнi урядового комiтету, до компетенцiї якого належать питання європейської iнтеграцiї, та прийняття рiшення щодо їх пiдтримки вiдповiдний документ виноситься на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України.

     За результатами розгляду на урядовому комiтетi, до компетенцiї якого належать питання європейської iнтеграцiї, пропозицiї органу виконавчої влади щодо оновлення плану заходiв з виконання Угоди про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським спiвтовариством з атомної енергiї та їхнiми державами-членами, з iншої сторони, можуть бути вiдхиленi повнiстю або частково.".

     2. У пунктi 4 Положення про Урядовий офiс з питань європейської та євроатлантичної iнтеграцiї Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 серпня 2014 р. N 346 (Офiцiйний вiсник України, 2014 р., N 66, ст. 1847; 2016 р., N 98, ст. 3187):

     1) пiдпункт 1 викласти у такiй редакцiї:

     "1) на пiдставi аналiзу комплексних звiтiв органiв виконавчої влади у рамках звiтування про виконання Угоди проводить щоквартальний та щорiчний монiторинг, а також оцiнку результативностi виконання завдань у сферi європейської та євроатлантичної iнтеграцiї, за результатами чого готує Прем'єр-мiнiстровi України, Вiце-прем'єр-мiнiстровi України, до компетенцiї якого вiднесено питання європейської та євроатлантичної iнтеграцiї, висновки, подає вiдповiднi рекомендацiї та пропозицiї;";

     2) пiдпункт 6 пiсля слiв "рiшень та рекомендацiй" доповнити словами ", готує висновок про доцiльнiсть врахування пропозицiй щодо оновлення плану заходiв, якi надходять вiд органiв виконавчої влади";

     3) доповнити пункт пiдпунктом 30 такого змiсту:

     "30) є суб'єктом наповнення iнформацiйної системи, яка є єдиним iнструментом планування, монiторингу та оцiнки результативностi виконання Угоди.".

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.