КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 6 вересня 2017 р. N 1095


Про утворення Державної служби морського та рiчкового транспорту України

Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 22 серпня 2018 року N 719

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Утворити Державну службу морського та рiчкового транспорту України як центральний орган виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується та координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через Мiнiстра iнфраструктури.

     2. Затвердити Положення про Державну службу морського та рiчкового транспорту України, що додається.

     3. Установити, що Державна служба морського та рiчкового транспорту України здiйснює повноваження та виконує функцiї з реалiзацiї державної полiтики у визначенiй сферi з дня набрання чинностi актом Кабiнету Мiнiстрiв України про можливiсть забезпечення здiйснення нею повноважень та виконання функцiй.

     4. Взяти до вiдома, що Державна служба морського та рiчкового транспорту України розмiщується на правах оренди за адресою: м. Київ, вул. Преображенська, 25.

(пункт 4 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 22.08.2018р. N 719)

     5. Внести до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України змiни, що додаються.

     6. Мiнiстерству iнфраструктури разом з Мiнiстерством фiнансiв передбачити у порядку, встановленому законодавством, видатки у державному бюджетi на вiдповiдний рiк, необхiднi для забезпечення виконання завдань i функцiй, покладених на Державну службу морського та рiчкового транспорту України.

     7. Ця постанова набирає чинностi з дня її опублiкування, крiм пунктiв 1, 2, 5 - 7 змiн, затверджених цiєю постановою, якi набирають чинностi одночасно з актом Кабiнету Мiнiстрiв України про можливiсть забезпечення здiйснення Державною службою морського та рiчкового транспорту України повноважень та виконання функцiй.

Прем'єр-мiнiстр України В. ГРОЙСМАН

Iнд. 21

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 6 вересня 2017 р. N 1095

ПОЛОЖЕННЯ
про Державну службу морського та рiчкового транспорту України

     1. Державна служба морського та рiчкового транспорту України (Морська адмiнiстрацiя) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через Мiнiстра iнфраструктури i який реалiзує державну полiтику у сферах морського та рiчкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчного забезпечення мореплавства, а також у сферi безпеки на морському та рiчковому транспортi (крiм сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловостi).

     2. Морська адмiнiстрацiя у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України, iншими актами законодавства.

     3. Основними завданнями Морської адмiнiстрацiї є:

     1) виконання окремих функцiй з реалiзацiї державної полiтики у сферах:

     морського та рiчкового транспорту;

     торговельного мореплавства;

     судноплавства на внутрiшнiх водних шляхах;

     навiгацiйно-гiдрографiчного забезпечення мореплавства;

     безпеки на морському та рiчковому транспортi (крiм сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловостi);

     2) внесення на розгляд Мiнiстра iнфраструктури пропозицiй щодо забезпечення формування державної полiтики у сферах морського та рiчкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчного забезпечення мореплавства, а також у сферi безпеки на морському та рiчковому транспортi (крiм сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловостi);

     3) забезпечення виконання зобов'язань, що випливають iз членства України в мiжнародних органiзацiях, дiяльнiсть яких пов'язана з морським та рiчковим транспортом, торговельним мореплавством, судноплавством на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчним забезпеченням мореплавства (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     4) забезпечення дотримання i виконання зобов'язань, взятих за мiжнародними договорами України у сферах морського та рiчкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчного забезпечення мореплавства;

     5) здiйснення державного нагляду (контролю) за безпекою на морському та рiчковому транспортi, за торговельним мореплавством, судноплавством на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчним забезпеченням мореплавства (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     6) надання в передбачених законом випадках адмiнiстративних послуг у сферi морського та рiчкового транспорту.

     4. Морська адмiнiстрацiя вiдповiдно до покладених на неї завдань:

     1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавчих актiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, нормативно-правових актiв мiнiстерств та в установленому порядку подає їх Мiнiстровi iнфраструктури;

     2) забезпечує пiдготовку пропозицiй Мiнiнфраструктури щодо укладення, припинення чи зупинення дiї, денонсацiї та приєднання до мiжнародних договорiв України з питань морського та рiчкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчного забезпечення мореплавства, розробляє проекти вiдповiдних документiв;

     3) укладає мiжнароднi договори України мiжвiдомчого характеру;

     4) забезпечує здiйснення попереднiх перекладiв текстiв мiжнародних договорiв з питань морського та рiчкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчного забезпечення мореплавства (крiм сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловостi);

     5) розробляє стратегiю забезпечення виконання зобов'язань держави прапора, держави порту i прибережної держави за мiжнародними договорами у сферi торговельного мореплавства i виконує функцiї, якi випливають iз цих зобов'язань;

     6) готує пропозицiї щодо забезпечення iнтеграцiї нацiональної системи морського та рiчкового транспорту до європейської та свiтової транспортних систем i в установленому порядку забезпечує таку iнтеграцiю;

     7) забезпечує здiйснення державного нагляду (контролю) за торговельним мореплавством, судноплавством на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчним забезпеченням мореплавства, за безпекою на морському та рiчковому транспортi (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     8) здiйснює контроль за виконанням мiжнародних договорiв України з безпеки судноплавства та запобiгання забрудненню навколишнього природного середовища iз суден, що плавають пiд Державним Прапором України (контроль держави прапора), незалежно вiд форми власностi (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     9) здiйснює контроль держави порту за вiдповiднiстю суден, що заходять у порти України, територiальне море та внутрiшнi води, незалежно вiд їх прапора, стандартам щодо безпеки мореплавства та запобiгання забрудненню навколишнього природного середовища iз суден;

     10) здiйснює державний нагляд (контроль) за органiзацiєю безпечного перевезення небезпечних вантажiв морським i рiчковим транспортом;

     11) здiйснює контроль за забезпеченням безпеки перевезення вантажiв, пасажирiв та багажу на морських i рiчкових суднах;

     12) здiйснює контроль i нагляд за дотриманням правил користування засобами морського та рiчкового транспорту, охорони порядку i безпеки руху на морському та рiчковому транспортi, утримання та експлуатацiї баз (споруд) для стоянки маломiрних (малих) суден, а також за дотриманням правил щодо забезпечення безпеки експлуатацiї рiчкових суден на внутрiшнiх водних шляхах i щодо забезпечення збереження вантажiв на морському та рiчковому транспортi;

     13) здiйснює контроль за навiгацiйно-гiдрографiчним забезпеченням судноплавства в територiальному морi, внутрiшнiх морських водах i на внутрiшнiх водних шляхах;

     14) здiйснює нагляд за станом морських шляхiв, функцiонуванням служб регулювання руху суден i лоцманського проведення;

     15) здiйснює контроль за проведенням аварiйно-рятувальних робiт на морському та рiчковому транспортi, в акваторiї морських портiв, а також пошуку i рятування на морi в зонi вiдповiдальностi України в акваторiї Чорного та Азовського морiв вiдповiдно до мiжнародних договорiв України;

     16) здiйснює контроль за функцiонуванням систем радiонавiгацiї та спостереження морської рухомої служби, у тому числi Глобальної морської системи зв'язку у разi лиха та для забезпечення безпеки;

     17) здiйснює контроль та нагляд за забезпеченням функцiонування системи дальньої iдентифiкацiї та контролю за мiсцезнаходженням суден пiд Державним Прапором України;

     18) здiйснює контроль за впровадженням та функцiонуванням систем управлiння безпекою судноплавства на морському та рiчковому транспортi (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     181) здiйснює державний ринковий нагляд у межах сфери своєї вiдповiдальностi;

(пункт 4 доповнено пiдпунктом 181 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 22.08.2018р. N 719)

     19) проводить перевiрки вiдповiдностi системи охорони портових засобiв вимогам Мiжнародної конвенцiї з охорони людського життя на морi 1974 року та Мiжнародного кодексу з охорони суден i портових засобiв та подає Мiнiнфраструктури пропозицiї щодо вiдкликання схвалених планiв охорони портових засобiв та актiв про вiдповiднiсть портових засобiв у разi порушення такими засобами вимог Мiжнародної конвенцiї з охорони людського життя на морi 1974 року та Мiжнародного кодексу з охорони суден i портових засобiв;

     20) здiйснює огляд пiдприємств, установ та органiзацiй, що проводять пiдготовку членiв екiпажiв морських, рiчкових i маломiрних (малих) суден (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     21) забезпечує здiйснення в установленому порядку огляду суден (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     22) визначає межi зон нагляду, на якi поширюються повноваження капiтанiв морських портiв щодо здiйснення ними державного нагляду за безпекою мореплавства;

     23) координує в межах своїх повноважень дiяльнiсть капiтанiв морських портiв та скасовує їх розпорядження з питань забезпечення безпеки мореплавства i порядку в морському порту в разi їх невiдповiдностi вимогам законодавства;

     24) здiйснює державний нагляд за дотриманням правил реєстрацiї операцiй iз шкiдливими речовинами на суднах, морських установках;

     25) здiйснює нагляд за додержанням вимог щодо запобiгання забрудненню навколишнього природного середовища морським та рiчковим транспортом;

     26) органiзовує в межах повноважень, передбачених законом, реалiзацiю державної полiтики щодо зменшення шкiдливого впливу морського та рiчкового транспорту на навколишнє природне середовище;

     27) здiйснює контроль за укладенням договорiв обов'язкового страхування вiдповiдальностi суб'єктiв перевезення небезпечних вантажiв морським та рiчковим транспортом;

     28) проводить розслiдування та аналiз причин аварiйних морських подiй i транспортних подiй на внутрiшнiх водних шляхах України, веде облiк таких подiй, розробляє та затверджує план профiлактичних заходiв щодо запобiгання їх виникненню i контролює проведення зазначених заходiв (крiм аварiй з суднами флоту рибної промисловостi);

     29) бере участь у межах повноважень, передбачених законом, у здiйсненнi заходiв, пов'язаних iз запобiганням, виявленням i припиненням терористичної дiяльностi на морському та рiчковому транспортi, встановлює вiдповiдно до Мiжнародної конвенцiї з охорони людського життя на морi 1974 року та Мiжнародного кодексу з охорони суден i портових засобiв рiвень охорони для українських суден, морських портiв i термiналiв, доводить про це суднам, морським портам i термiналам в установленому порядку;

     30) складає в установленому порядку акти та видає обов'язковi для виконання приписи щодо усунення порушень i недолiкiв, пов'язаних з порушенням правил безпеки на морському та рiчковому транспортi (крiм суден флоту рибної промисловостi), та здiйснює контроль за виконанням таких приписiв;

     31) органiзовує навчання та перевiрку знань посадових осiб, до функцiональних обов'язкiв яких належить здiйснення державного нагляду (контролю) у сферi безпеки на морському та рiчковому транспортi (крiм сфери безпеки суден флоту рибної промисловостi);

     32) укладає договори з визнаними органiзацiями, уповноваженими видавати українським суднам (крiм суден флоту рибної промисловостi) судновi свiдоцтва та iншi судновi документи, надавати таким суднам послуги вiд iменi держави прапора вiдповiдно до мiжнародних договорiв України;

     33) здiйснює контроль за виконанням визнаними органiзацiями обов'язкових вимог, встановлених мiжнародними договорами України, пiд час видачi ними українським суднам свiдоцтв, iнших суднових документiв i надання таким суднам послуг вiд iменi держави прапора (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     34) здiйснює лiцензування господарської дiяльностi з надання послуг з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажiв, небезпечних вiдходiв морським i рiчковим транспортом;

     35) здiйснює контроль за додержанням лiцензiйних умов пiд час провадження господарської дiяльностi з надання послуг з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажiв, небезпечних вiдходiв морським i рiчковим транспортом;

     36) видає розпорядження про усунення суб'єктами господарювання порушень лiцензiйних умов провадження господарської дiяльностi з надання послуг з перевезення пасажирiв, небезпечних вантажiв, небезпечних вiдходiв морським i рiчковим транспортом;

     37) здiйснює реєстрацiю суден у Державному судновому реєстрi України та Судновiй книзi України, веде журнал їх облiку (крiм суден флоту рибної промисловостi), розмiщує вiдповiднi данi на своєму офiцiйному веб-сайтi, видає вiдповiдно до законодавства свiдоцтво про право плавання пiд Державним Прапором України (судновий патент), судновий бiлет, свiдоцтва про виключення вiдповiдних суден iз зазначених Реєстру та Суднової книги (крiм суден флоту рибної промисловостi), свiдоцтво про мiнiмальний склад екiпажу судна, iншi судновi документи вiдповiдно до законодавства;

     38) здiйснює реєстрацiю баз для стоянки маломiрних (малих) суден з розмiщенням iнформацiї на своєму офiцiйному веб-сайтi;

     39) здiйснює контроль та нагляд за дотриманням правил користування засобами морського та рiчкового транспорту, охорони порядку i безпеки руху на морському та рiчковому транспортi, утримання та експлуатацiї баз (споруд) для стоянки маломiрних (малих) суден, а також за дотриманням правил щодо забезпечення безпеки експлуатацiї рiчкових суден на внутрiшнiх водних шляхах i щодо забезпечення збереження вантажiв на морському та рiчковому транспортi;

     40) здiйснює загальне керiвництво та контроль за дипломуванням спецiалiстiв морського флоту, а також контроль за проведенням пiдготовки, перепiдготовки, пiдвищенням квалiфiкацiї та дипломуванням членiв екiпажiв морських, рiчкових i маломiрних (малих) суден (крiм суден флоту рибної промисловостi), працiвникiв берегових пiдприємств морського та рiчкового транспорту, робота яких пов'язана iз забезпеченням безпеки судноплавства та запобiганням забрудненню навколишнього природного середовища iз суден;

     41) погоджує правила плавання маломiрними (малими) суднами на водних об'єктах;

     42) видає дозволи суднам на захiд до рiчкових портiв України пiд прапорами держав, з якими не укладенi мiжнароднi договори України про судноплавство на внутрiшнiх водних шляхах України;

     43) здiйснює огляд рiчкових суден перед початком навiгацiї або входом на рiчковi внутрiшнi воднi шляхи, а також перед виходом у рейс пiсля завантаження з метою проведення оцiнки їх придатностi до плавання на рiчкових внутрiшнiх водних шляхах;

     44) проводить перевiрку суднових документiв на маломiрних (малих) суднах i документiв на право управлiння ними;

     45) видає посвiдчення судноводiя торговельного судна, яке допущено до плавання судноплавними рiчковими внутрiшнiми водними шляхами, посвiдчення морського лоцмана, посвiдчення рiчкового лоцмана, посвiдчення лоцмана-оператора служби регулювання руху суден, а також судноводiя маломiрного (малого) судна;

     46) здiйснює видачу синопсиса судна (крiм суден флоту рибної промисловостi);

     47) реєструє лiнiї закордонного плавання та розмiщує вiдповiдну iнформацiю на своєму офiцiйному веб-сайтi;

     48) здiйснює в межах своїх повноважень регулювання торговельного мореплавства;

     49) виконує в межах своїх повноважень прогнознi та програмнi документи з питань розвитку морського та рiчкового транспорту;

     50) подає Мiнiнфраструктури пропозицiї щодо перелiку стратегiчних об'єктiв транспортної iнфраструктури морського та рiчкового транспорту;

     51) надає погодження щодо звiльнення українських суден вiд виконання вимог мiжнародних договорiв України в установлених цими договорами випадках (крiм суден флоту рибної промисловостi) та iнформує про це в установленому порядку Мiжнародну морську органiзацiю;

     52) подає Мiнiнфраструктури пропозицiї щодо перегляду стандартiв стосовно берегових систем забезпечення та контролю безпеки судноплавства в територiальному морi та на внутрiшнiх водних шляхах;

     53) готує подання Мiнiнфраструктури щодо призначення та звiльнення капiтанiв морських портiв;

     54) бере участь у розробленнi та виконаннi державних цiльових програм, спрямованих на забезпечення функцiонування та розвитку морського та рiчкового транспорту, iнших програм з питань торговельного мореплавства, судноплавства на внутрiшнiх водних шляхах та навiгацiйно-гiдрографiчного забезпечення судноплавства, сприяє впровадженню досягнень науки i технiки, нових технологiй та передового досвiду в зазначенiй галузi;

     55) здiйснює управлiння об'єктами державної власностi, якi належать до сфери управлiння Морської адмiнiстрацiї;

     56) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, виконання завдань мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави;

     57) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, реалiзацiю державної полiтики у сферi цивiльного захисту на морському та рiчковому транспортi, бере участь у функцiонуваннi єдиної державної системи цивiльного захисту;

     58) здiйснює розгляд звернень громадян з питань, пов'язаних з дiяльнiстю Морської адмiнiстрацiї;

     59) забезпечує ефективне, результативне i цiльове використання бюджетних коштiв;

     60) здiйснює iншi повноваження, передбаченi законом.

     5. Морська адмiнiстрацiя з метою органiзацiї своєї дiяльностi:

     1) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, здiйснення заходiв щодо запобiгання корупцiї та контроль за їх впровадженням в апаратi Морської адмiнiстрацiї, її територiальних органах;

     2) здiйснює добiр кадрiв в апарат Морської адмiнiстрацiї та на посади керiвникiв та заступникiв керiвникiв її територiальних органiв, органiзовує роботу з пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї державних службовцiв i працiвникiв апарату Морської адмiнiстрацiї та її територiальних органiв;

     3) органiзовує планово-фiнансову роботу в апаратi Морської адмiнiстрацiї, її територiальних органах, здiйснює контроль за використанням фiнансових i матерiальних ресурсiв, забезпечує органiзацiю та вдосконалення бухгалтерського облiку в установленому законодавством порядку;

     4) здiйснює спiвпрацю з iнститутами громадянського суспiльства, забезпечує участь громадськостi в реалiзацiї державної полiтики з питань, що належать до компетенцiї Морської адмiнiстрацiї;

     5) органiзовує ведення дiловодства та архiву вiдповiдно до законодавства.

     6. Морська адмiнiстрацiя для виконання покладених на неї завдань має право:

     1) залучати в установленому порядку до виконання окремих робiт, участi у вивченнi окремих питань вчених, фахiвцiв (за згодою), працiвникiв центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками);

     2) одержувати в установленому законодавством порядку вiд державних органiв та органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ, органiзацiй незалежно вiд форми власностi та їх посадових осiб, а також громадян та їх об'єднань iнформацiю, документи i матерiали, необхiднi для виконання покладених на неї завдань;

     3) користуватися вiдповiдними iнформацiйними базами даних державних органiв, державною системою урядового зв'язку та iншими технiчними засобами;

     4) скликати наради, утворювати комiсiї та робочi групи, проводити науковi конференцiї, семiнари з питань, що належать до її компетенцiї;

     5) використовувати у своїй дiяльностi транспортнi засоби, зокрема спецiалiзованi;

     6) забезпечувати державних службовцiв та працiвникiв апарату Морської адмiнiстрацiї та її територiальних органiв службовими посвiдченнями, форменим одягом, нагрудними знаками та знаками розрiзнення.

     7. Морська адмiнiстрацiя здiйснює свої повноваження безпосередньо та через утворенi в установленому порядку територiальнi органи.

     Державнi службовцi та працiвники Морської адмiнiстрацiї мають службовi посвiдчення встановленого зразка.

     8. Морська адмiнiстрацiя пiд час виконання покладених на неї завдань взаємодiє з iншими державними органами, допомiжними органами та службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та iншими допомiжними органами, утвореними Кабiнетом Мiнiстрiв України, органами мiсцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, громадськими спiлками, профспiлками та органiзацiями роботодавцiв, вiдповiдними органами iноземних держав i мiжнародних органiзацiй, а також пiдприємствами, установами та органiзацiями.

     9. Морська адмiнiстрацiя у межах повноважень, передбачених законом, на основi та на виконання Конституцiї та законiв України, актiв Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв Мiнiнфраструктури видає накази органiзацiйно-розпорядчого характеру, розпорядження, органiзовує та контролює їх виконання.

     10. Морську адмiнiстрацiю очолює Голова, який призначається на посаду та звiльняється з посади Кабiнетом Мiнiстрiв України за пропозицiєю Комiсiї з питань вищого корпусу державної служби вiдповiдно до законодавства про державну службу.

     11. Голова Морської адмiнiстрацiї:

     1) очолює Морську адмiнiстрацiю, здiйснює керiвництво її дiяльнiстю, представляє в установленому порядку Морську адмiнiстрацiю у вiдносинах з iншими органами, пiдприємствами, установами та органiзацiями в Українi та за її межами;

     2) вносить на розгляд Мiнiстра iнфраструктури пропозицiї щодо формування державної полiтики у сферах морського та рiчкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрiшнiх водних шляхах, навiгацiйно-гiдрографiчного забезпечення мореплавства, а також у сферi безпеки на морському та рiчковому транспортi, зокрема розробленi Морською адмiнiстрацiєю проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв Мiнiнфраструктури, а також визначає позицiю щодо проектiв, розробниками яких є iншi мiнiстерства;

     3) вносить на розгляд Мiнiстра iнфраструктури проекти нормативно-правових актiв Мiнiнфраструктури з питань, що належать до компетенцiї Морської адмiнiстрацiї;

     4) органiзовує в межах повноважень, передбачених законом, та здiйснює контроль за виконанням в апаратi Морської адмiнiстрацiї, її територiальних органах Конституцiї та законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв Мiнiнфраструктури;

     5) подає Мiнiстровi iнфраструктури для затвердження плани роботи Морської адмiнiстрацiї;

     6) звiтує перед Мiнiстром iнфраструктури про виконання Морською адмiнiстрацiєю планiв роботи Морської адмiнiстрацiї, покладених на неї завдань, усунення порушень i недолiкiв, виявлених пiд час проведення перевiрок дiяльностi Морської адмiнiстрацiї, її територiальних органiв, а також про притягнення до вiдповiдальностi посадових осiб, винних у допущених порушеннях;

     7) затверджує за погодженням з Мiнiстром iнфраструктури структуру апарату Морської адмiнiстрацiї;

     8) затверджує положення про самостiйнi структурнi пiдроздiли апарату Морської адмiнiстрацiї;

     9) призначає на посади за погодженням з Мiнiстром iнфраструктури та головами вiдповiдних мiсцевих держадмiнiстрацiй керiвникiв територiальних органiв Морської адмiнiстрацiї, звiльняє з посад керiвникiв її територiальних органiв;

     10) розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками;

     11) забезпечує взаємодiю Морської адмiнiстрацiї iз структурним пiдроздiлом апарату Мiнiнфраструктури, визначеним Мiнiстром iнфраструктури вiдповiдальним за взаємодiю з Морською адмiнiстрацiєю;

     12) забезпечує додержання встановленого Мiнiстром iнфраструктури порядку обмiну iнформацiєю мiж Мiнiнфраструктури i Морською адмiнiстрацiєю та своєчасне її подання;

     13) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенцiї Морської адмiнiстрацiї;

     14) забезпечує виконання Морською адмiнiстрацiєю наказiв i доручень Мiнiстра iнфраструктури з питань, що належать до компетенцiї Морської адмiнiстрацiї;

     15) призначає на посаду та звiльняє з посади за погодженням з Мiнiстром iнфраструктури керiвникiв i заступникiв керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв апарату Морської адмiнiстрацiї;

     16) призначає на посади та звiльняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовцiв апарату Морської адмiнiстрацiї (якщо iнше не передбачено законом);

     17) приймає на роботу та звiльняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством про працю, працiвникiв апарату Морської адмiнiстрацiї;

     18) призначає на посади за погодженням з Мiнiстром iнфраструктури та головами вiдповiдних мiсцевих держадмiнiстрацiй, звiльняє з посад керiвникiв територiальних органiв Морської адмiнiстрацiї;

     19) призначає на посади за погодженням з Мiнiстром iнфраструктури, звiльняє з посад заступникiв керiвникiв територiальних органiв Морської адмiнiстрацiї;

     20) вирiшує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi державних службовцiв та працiвникiв апарату Морської адмiнiстрацiї, керiвникiв територiальних органiв Морської адмiнiстрацiї, присвоює їм ранги державних службовцiв (якщо iнше не передбачено законом);

     21) вносить в установленому порядку подання щодо представлення державних службовцiв i працiвникiв апарату Морської адмiнiстрацiї, її територiальних органiв до вiдзначення державними нагородами;

     22) має у пiдпорядкуваннi капiтанiв морських портiв;

     23) вносить Мiнiстру iнфраструктури пропозицiї щодо утворення в межах граничної чисельностi державних службовцiв i працiвникiв Морської адмiнiстрацiї та коштiв, передбачених на її утримання, а також щодо лiквiдацiї, реорганiзацiї Кабiнетом Мiнiстрiв України територiальних органiв Морської адмiнiстрацiї, якi є юридичними особами публiчного права;

     24) утворює в межах граничної чисельностi державних службовцiв i працiвникiв Морської адмiнiстрацiї та коштiв, передбачених на утримання Морської адмiнiстрацiї, лiквiдовує, реорганiзовує за погодженням з Кабiнетом Мiнiстрiв України та Мiнiстром iнфраструктури територiальнi органи Морської адмiнiстрацiї як структурнi пiдроздiли апарату цього органу;

     25) утворює, лiквiдовує, реорганiзовує пiдприємства, установи, органiзацiї, затверджує їх положення (статути), в установленому порядку призначає на посади та звiльняє з посад їх керiвникiв, здiйснює в межах своїх повноважень iншi функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери управлiння Морської адмiнiстрацiї;

     26) скасовує повнiстю чи в окремiй частинi акти територiальних органiв Морської адмiнiстрацiї;

     27) забезпечує органiзацiю пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї державних службовцiв i працiвникiв Морської адмiнiстрацiї;

     28) залучає державних службовцiв та працiвникiв територiальних органiв Морської адмiнiстрацiї, а за домовленiстю з керiвниками - державних службовцiв i працiвникiв мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади, мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв влади Автономної Республiки Крим, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй до розгляду питань, що належать до компетенцiї Морської адмiнiстрацiї;

     29) за погодженням з Мiнiстерством фiнансiв затверджує штатний розпис i кошторис апарату Морської адмiнiстрацiї;

     30) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, реалiзацiю державної полiтики щодо державної таємницi, здiйснення контролю за її збереженням в апаратi Морської адмiнiстрацiї;

     31) утворює комiсiї, робочi та експертнi групи;

     32) пiдписує накази Морської адмiнiстрацiї;

     33) дає в межах повноважень, передбачених законом, обов'язковi для виконання державними службовцями та працiвниками апарату Морської адмiнiстрацiї, її територiальних органiв доручення;

     34) приймає в установленому порядку рiшення про розподiл бюджетних коштiв, розпорядником яких є Морська адмiнiстрацiя;

     35) здiйснює iншi повноваження, передбаченi законом.

     12. Голова Морської адмiнiстрацiї має двох заступникiв, у тому числi одного першого, якi призначаються на посаду та звiльняються з посади Кабiнетом Мiнiстрiв України за пропозицiєю Комiсiї з питань вищого корпусу державної служби вiдповiдно до законодавства про державну службу.

     13. Голова, iншi посадови особи Морської адмiнiстрацiї складають у випадках, передбачених законом, протоколи про адмiнiстративнi правопорушення, розглядають справи про адмiнiстративнi правопорушення та накладають адмiнiстративнi стягнення.

     14. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Морської адмiнiстрацiї, обговорення найважливiших напрямiв дiяльностi в Морськiй адмiнiстрацiї може утворюватися колегiя.

     Рiшення колегiї можуть бути реалiзованi шляхом видання вiдповiдного наказу Морської адмiнiстрацiї.

     Для розгляду наукових рекомендацiй та проведення фахових консультацiй з основних питань дiяльностi в Морськiй адмiнiстрацiї можуть утворюватися iншi постiйнi або тимчасовi консультативнi, дорадчi та iншi допомiжнi органи.

     Рiшення про утворення чи лiквiдацiю колегiї, iнших постiйних або тимчасових консультативних, дорадчих та iнших допомiжних органiв приймає Голова Морської адмiнiстрацiї. Кiлькiсний та персональний склад, положення про колегiю, iншi постiйнi або тимчасовi консультативнi, дорадчi та iншi допомiжнi органи затверджує Голова Морської адмiнiстрацiї.

     15. Граничну чисельнiсть державних службовцiв та працiвникiв Морської адмiнiстрацiї затверджує Кабiнет Мiнiстрiв України.

     Структуру апарату Морської адмiнiстрацiї затверджує Голова Морської адмiнiстрацiї за погодженням з Мiнiстром iнфраструктури.

     Штатний розпис i кошторис апарату Морської адмiнiстрацiї затверджує Голова Морської адмiнiстрацiї за погодженням з Мiнфiном.

     16. Морська адмiнiстрацiя є юридичною особою публiчного права, має печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власнi бланки, рахунки в органах Казначейства.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 6 вересня 2017 р. N 1095

ЗМIНИ,
що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України

     1. У пунктi 1 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2001 р. N 83 "Про вдосконалення державного нагляду за станом пiдготовки та дипломуванням морякiв" (Офiцiйний вiсник України, 2001 р., N 5, ст. 186) слова "Мiнiстерство транспорту" замiнити словами "Державну службу морського та рiчкового транспорту".

     2. У перелiку центральних органiв виконавчої влади, iнших державних органiв, вiдповiдальних за виконання зобов'язань, що випливають iз членства України в мiжнародних органiзацiях, затвердженому постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 вересня 2002 р. N 1371 "Про порядок участi центральних органiв виконавчої влади у дiяльностi мiжнародних органiзацiй, членом яких є Україна" (Офiцiйний вiсник України, 2002 р., N 38, ст. 1776; 2011 р., N 97, ст. 3536; 2016 р., N 16, ст. 636), у текстi графи "Центральнi органи виконавчої влади, iншi державнi органи" слово "Укртрансбезпека" замiнити словами "Морська адмiнiстрацiя".

     3. У додатку 1 до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 квiтня 2014 р. N 85 "Деякi питання затвердження граничної чисельностi працiвникiв апарату та територiальних органiв центральних органiв виконавчої влади, iнших державних органiв" (Офiцiйний вiсник України, 2014 р., N 29, ст. 814; 2015 р., N 86, ст. 2882):

     1) позицiю

"Укртрансбезпека 839 549"

     замiнити такою позицiєю:

"Укртрансбезпека 613 384";

     2) доповнити додаток такою позицiєю:

"Морська адмiнiстрацiя 226 165".

     4. У схемi спрямування i координацiї дiяльностi центральних органiв виконавчої влади Кабiнетом Мiнiстрiв України через вiдповiдних членiв Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженiй постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 вересня 2014 р. N 442 "Про оптимiзацiю системи центральних органiв виконавчої влади" (Офiцiйний вiсник України, 2014 р., N 74, ст. 2105; 2015 р., N 24, ст. 664, N 30, ст. 873, N 63, ст. 2092, N 72, ст. 2363, N 87, ст. 2907, N 88, ст. 2927, N 93, ст. 3170; 2016 р., N 18, ст. 722, ст. 743, N 60, ст. 2062, N 61, ст. 2078, N 83, ст. 2729):

     1) роздiл II доповнити абзацом такого змiсту:

     "Державна служба морського та рiчкового транспорту України";

     2) пункт 8 роздiлу III доповнити абзацом такого змiсту:

     "Державна служба морського та рiчкового транспорту України".

     5. У Положеннi про Державну службу України з безпеки на транспортi, затвердженому постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11 лютого 2015 р. N 103 (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 22, ст. 604; 2016 р., N 16, ст. 635; 2017 р., N 50, ст. 1550):

     1) у пунктi 1 слова "та у сферi безпеки на морському та рiчковому транспортi (крiм сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства)" виключити;

     2) у пунктi 4:

     у пiдпунктах 1 i 2 слова "та у сферi безпеки на морському та рiчковому транспортi" виключити;

     у пiдпунктi 3 слова ", морському та рiчковому" виключити;

     у пiдпунктi 4 слова ", морського та рiчкового" виключити;

     3) у пунктi 5:

     пiдпункт 2 викласти в такiй редакцiї:

     "2) здiйснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законодавства на автомобiльному, мiському електричному, залiзничному транспортi;";

     у пiдпунктах 3 - 5 слова ", морським та рiчковим" виключити;

     пiдпункт 6 викласти в такiй редакцiї:

     "6) здiйснює контроль i нагляд за органiзацiєю безпечного перевезення небезпечних вантажiв (крiм дорожнього перевезення небезпечних вантажiв, яке контролюється Нацiональною полiцiєю, та перевезення морським та рiчковим транспортом, яке здiйснюється Морською адмiнiстрацiєю);";

     пiдпункти 8 - 10 i 12 - 14 виключити;

     у пiдпунктi 16 слова "розслiдування та аналiз причин катастроф, аварiй, пригод на морському та рiчковому транспортi," виключити;

     у пiдпунктi 17 слова "та у сферi безпеки на морському та рiчковому транспортi" виключити;

     пiдпункти 20 - 22, 24 i 25 виключити;

     у пiдпунктi 26 слова ", морському та рiчковому" виключити;

     пiдпункт 28 пiсля слiв "актiв з питань безпеки на транспортi" доповнити словами ", крiм морського та рiчкового транспорту,";

     пiдпункти 30 - 39 виключити;

     у пiдпунктi 52 слова ", морським та рiчковим" виключити;

     у пiдпунктi 53 слова "та судноплавства на морському та рiчковому транспортi" виключити;

     пiдпункт 55 виключити;

     пiдпункт 60 пiсля слiв "об'єктiв транспортної iнфраструктури" доповнити словами "(крiм об'єктiв морського та рiчкового транспорту)";

     4) у пiдпунктi 2 пункту 12 слова "та у сферi безпеки на морському та рiчковому транспортi" виключити.

     6. У Положеннi про Мiнiстерство iнфраструктури України, затвердженому постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30 червня 2015 р. N 460 (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 54, ст. 1755; 2016 р., N 55, ст. 1911, N 83, ст. 2729):

     1) пунктi 4:

     у пiдпунктi 16 слова "Морської адмiнiстрацiї України," виключити;

     пiдпункт 24 пiсля слiв "шкiдливого впливу транспорту" доповнити словами "(крiм морського та рiчкового транспорту)";

     пiдпункт 26 пiсля слiв "втручання в дiяльнiсть транспорту" доповнити словами "(крiм морського та рiчкового транспорту)";

     у пiдпунктi 32 слова "та судноплавства на морському i рiчковому транспортi" виключити;

     пiдпункт 38 доповнити абзацом такого змiсту:

     "стратегiчних об'єктiв транспортної iнфраструктури для морського та рiчкового транспорту за поданням Морської адмiнiстрацiї для подальшого його подання вiдповiдним правоохоронним органам та вiйськовим формуванням з метою забезпечення у разi потреби додаткової охорони таких об'єктiв;";

     пiдпункт 54 виключити;

     2) у текстi Положення слова "рибного господарства" замiнити словами "рибної промисловостi".

     7. У перелiку органiв лiцензування, затвердженому постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 серпня 2015 р. N 609 (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 68, ст. 2232; 2016 р., N 9, ст. 413):

     1) у пунктi 21 у графi "Вид господарської дiяльностi" слова "рiчковим, морським," виключити;

     2) доповнити перелiк пунктом 212 такого змiсту:

"212. Морська адмiнiстрацiя перевезення пасажирiв, небезпечних вантажiв та небезпечних вiдходiв рiчковим, морським транспортом".

     8. Пункт 2 додатка до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштiв" (Офiцiйний вiсник України, 2016 р., N 83, ст. 2739) пiсля слова "Укртрансбезпеки" доповнити словами ", Морської адмiнiстрацiї".

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.