КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 15 листопада 2019 р. N 927


Про внесення змiн до деяких постанов Кабiнету Мiнiстрiв України

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Внести до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України змiни, що додаються.

     2. Установити, що розпочатi до набрання чинностi цiєю постановою конкурснi вiдбори керiвникiв особливо важливих для економiки суб'єктiв господарювання державного сектору економiки та членiв їх наглядових рад пiдлягають припиненню.

Прем'єр-мiнiстр України О. ГОНЧАРУК

Iнд. 25

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 15 листопада 2019 р. N 927

ЗМIНИ,
що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України

     1. У Регламентi Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженому постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 р. N 950 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199; 2012 р., N 56, ст. 2238, N 89, ст. 3606; 2016 р., N 65, ст. 2192; 2018 р., N 37, ст. 1290):

     1) абзац другий пункту 4 § 32 викласти в такiй редакцiї:

     "Проекти актiв з питань утворення та органiзацiї роботи комiтету з призначення керiвникiв особливо важливих для економiки пiдприємств, оголошення вiдбору вносяться на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв Мiнiстром розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства. Проекти актiв Кабiнету Мiнiстрiв про призначення чи погодження кандидатур претендентiв на посади керiвникiв i членiв наглядових рад таких пiдприємств вносяться на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв Мiнiстром розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства на пiдставi рiшення комiтету з призначення.";

     2) в абзацi першому пункту 5 § 33, пунктi 1 § 44 та пiдпунктi 4 пункту 1 § 50 слова "i комiсiї з вiдбору керiвникiв особливо важливих для економiки пiдприємств" виключити.

     2. У постановi Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 3 вересня 2008 р. N 777 "Про проведення конкурсного вiдбору керiвникiв суб'єктiв господарювання державного сектору економiки" (Офiцiйний вiсник України, 2008 р., N 68, ст. 2266; 2015 р., N 15, ст. 383, N 59, ст. 1945, N 62, ст. 2034, N 69, ст. 2277; 2016 р., N 5, ст. 274, N 94, ст. 3080; 2017 р., N 57, ст. 1697, N 60, ст. 1828; 2019 р., N 4, ст. 110, N 74, ст. 2586):

     1) у постановi:

     абзац перший пункту 12 пiсля слiв "державної власностi" доповнити словами ", державним господарським об'єднанням, державною холдинговою компанiєю, iншою державною господарською органiзацiєю";

     доповнити постанову пунктом 14 такого змiсту:

     "14. Установити, що конкурсний вiдбiр керiвника суб'єкта господарювання державного сектору економiки, що має стратегiчне значення для економiки та безпеки держави, у якого хоча б за один рiк з трьох останнiх рокiв вартiсть активiв за даними останньої фiнансової звiтностi перевищувала 2 млрд. гривень або рiчний розмiр чистого доходу перевищував 1,5 млрд. гривень, за пропозицiєю мiнiстерства, Фонду державного майна, iншого органу, що здiйснює управлiння об'єктами державної власностi, здiйснюється вiдповiдно до пунктiв 21 - 40 Порядку проведення конкурсного вiдбору керiвникiв суб'єктiв господарювання державного сектору економiки, затвердженого цiєю постановою, - в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 листопада 2019 р. N 927";

     у пунктi 4 слова "Мiнiстерству економiчного розвитку i торгiвлi" замiнити словами "Мiнiстерству розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства";

     у пунктi 41 слова "консультантiв з вiдбору персоналу" замiнити словами "професiйних консультантiв з добору персоналу";

     у пунктi 42 слова "Кабiнету Мiнiстрiв України" замiнити словами "Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства";

     2) Порядок проведення конкурсного вiдбору керiвникiв суб'єктiв господарювання державного сектору економiки, затверджений зазначеною постановою, викласти в такiй редакцiї:

"ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 3 вересня 2008 р. N 777
(в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 15 листопада 2019 р. N 927)

ПОРЯДОК
проведення конкурсного вiдбору керiвникiв суб'єктiв господарювання державного сектору економiки

     1. Цей Порядок визначає процедуру конкурсного вiдбору керiвникiв суб'єктiв господарювання державного сектору економiки (далi - пiдприємства) у разi прийняття мiнiстерством, Фондом державного майна, iншим органом, що здiйснює управлiння об'єктами державної власностi, державним господарським об'єднанням, державною холдинговою компанiєю, iншою державною господарською органiзацiєю рiшення про необхiднiсть проведення такого вiдбору, а також процедуру конкурсного вiдбору керiвника пiдприємства, що має стратегiчне значення для економiки та безпеки держави i вартiсть активiв якого за даними останньої фiнансової звiтностi або рiчний розмiр чистого доходу якого перевищує 200 млн. гривень, та керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства (пiдприємства, вартiсть активiв якого за даними останньої фiнансової звiтностi перевищує 2 млрд. гривень або рiчний розмiр чистого доходу якого перевищує 1,5 млрд. гривень).

     Вимоги цього Порядку поширюються на вiдбiр кандидатур на посаду голови виконавчого органу господарських товариств та членiв наглядових рад особливо важливих для економiки пiдприємств, крiм державних банкiв, вiдбiр незалежних членiв до яких врегульовано статтею 7 Закону України "Про банки i банкiвську дiяльнiсть".

     2. Пiдставою для оголошення конкурсного вiдбору керiвника пiдприємства (далi - конкурсний вiдбiр) є рiшення (наказ) мiнiстерства, Фонду державного майна або iншого органу, який виконує функцiю з управлiння пiдприємством, державним господарським об'єднанням, державною холдинговою компанiєю, iншою державною господарською органiзацiєю, для пiдприємств, функцiї з управлiння якими виконує Кабiнет Мiнiстрiв України, - рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України (далi - суб'єкт управлiння), iз зазначенням строку приймання заяв i проведення конкурсного вiдбору (крiм керiвникiв особливо важливих для економiки пiдприємств), яке для пiдприємства, що має стратегiчне значення для економiки та безпеки держави i вартiсть активiв якого за даними останньої фiнансової звiтностi або рiчний розмiр чистого доходу якого перевищує 200 млн. гривень, приймається не пiзнiше нiж через 20 днiв пiсля вiдкриття вакансiї керiвника пiдприємства.

     До оголошення конкурсного вiдбору або на перiод проведення конкурсного вiдбору суб'єкт управлiння на строк, який не може перевищувати трьох мiсяцiв, тимчасово покладає виконання обов'язкiв або призначає виконуючого обов'язки керiвника пiдприємства, що має стратегiчне значення для економiки та безпеки держави i вартiсть активiв якого за даними останньої фiнансової звiтностi або рiчний розмiр чистого доходу якого перевищує 200 млн. гривень, та/або керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства (пiдприємства, вартiсть активiв якого за даними останньої фiнансової звiтностi перевищує 2 млрд. гривень або рiчний розмiр чистого доходу якого перевищує 1,5 млрд. гривень, банку, у статутному капiталi якого держава володiє часткою понад 75 вiдсоткiв). Тимчасове покладення виконання обов'язкiв керiвникiв зазначених пiдприємств або призначення виконуючими обов'язки таких керiвникiв здiйснюється суб'єктом управлiння пiсля погодження кандидатур вiдповiдних осiб Кабiнетом Мiнiстрiв України. До проекту рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України про погодження кандидатури додаються бiографiчна довiдка з кольоровою фотокарткою, що засвiдчуються пiдписом керiвника служби управлiння персоналом суб'єкта управлiння, скрiпленим печаткою; згода кандидата на посаду щодо покладення на нього виконання обов'язкiв або призначення його виконуючим обов'язки керiвника пiдприємства; копiї документа про повну вищу освiту; копiї документа, що посвiдчує особу та пiдтверджує громадянство, трудової книжки, що засвiдчуються пiдписом керiвника служби управлiння персоналом суб'єкта управлiння i скрiплюються печаткою; згода на обробку персональних даних. У разi непогодження Кабiнетом Мiнiстрiв України зазначених кандидатур суб'єкти управлiння у тижневий строк з дня прийняття вiдповiдного рiшення подають Кабiнетовi Мiнiстрiв України пропозицiї щодо iнших кандидатур.

     Пiдставою для оголошення вiдбору керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства є рiшення суб'єкта управлiння або, якщо суб'єкт управлiння протягом 30 днiв з моменту вiдкриття вiдповiдної вакансiї не оголосив вiдбiр, - вiдповiдне рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України. Мiнiстр розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства повинен протягом 30 днiв з моменту, коли у Кабiнету Мiнiстрiв України виникло право оголосити вiдбiр, подати до Кабiнету Мiнiстрiв України проект вiдповiдного рiшення про оголошення вiдбору керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства.

     Суб'єкт управлiння разом з рiшенням про проведення вiдбору керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства подає Мiнекономiки протягом семи днiв вiд дати його прийняття пропозицiї щодо вимог до претендентiв на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства, iнформацiю про фiнансово-економiчний стан пiдприємства - вiдомостi про баланс (форма N 1), звiт про фiнансовi результати (форма N 2), звiт про рух коштiв (форма N 3), звiт про власний капiтал (форма N 4), примiтки до рiчної фiнансової звiтностi (форма N 5).

     3. Для проведення конкурсного вiдбору керiвникiв пiдприємств, крiм керiвникiв особливо важливих для економiки пiдприємств, суб'єкт управлiння утворює постiйно дiючу комiсiю або комiсiї для конкурсного вiдбору керiвникiв окремих пiдприємств (далi - комiсiя).

     Склад комiсiї затверджується вiдповiдним актом суб'єкта управлiння.

     Суб'єкт управлiння у разi прийняття рiшення про залучення професiйних консультантiв з добору персоналу для проведення конкурсного вiдбору керiвникiв пiдприємств на платнiй основi визначає джерела їх фiнансування. У разi коли суб'єкт управлiння визначить, що оплата послуг професiйних консультантiв здiйснюється за рахунок коштiв пiдприємства, вiн рекомендує пiдприємству здiйснити оплату таких послуг.

     4. Комiсiя:

     розробляє та затверджує вимоги до осiб, що виявили бажання взяти участь у конкурсному вiдборi (далi - претенденти), критерiї їх оцiнювання;

     оприлюднює на офiцiйному веб-сайтi суб'єкта управлiння не пiзнiше нiж протягом п'яти днiв пiсля затвердження вимог до претендентiв, оголошення про проведення конкурсного вiдбору на посаду керiвника пiдприємства, яка стала вакантною (далi - оголошення), та результати конкурсного вiдбору не пiзнiше нiж протягом трьох робочих днiв з дати його завершення;

     приймає, реєструє та перевiряє на вiдповiднiсть вимогам цього Порядку документи i пропозицiї, поданi претендентами;

     надсилає разом iз згодою на обробку персональних даних претендентiв запит до Нацiональної полiцiї стосовно надання iнформацiї щодо вiдсутностi (наявностi) у них судимостi, заборони займати вiдповiднi посади або займатися певними видами дiяльностi;

     ухвалює рiшення про допуск претендентiв до конкурсного вiдбору або вiдхилення їх кандидатур;

     розглядає документи i пропозицiї з управлiнням пiдприємством, поданi учасниками конкурсного вiдбору;

     забезпечує вiдкритiсть конкурсного вiдбору та на пiдставi результатiв оцiнювання учасникiв за затвердженими критерiями шляхом голосування визначає його переможця.

     5. Засiдання комiсiї є правоможним у разi участi в ньому не менш як двох третин її складу.

     Рiшення комiсiї приймається бiльшiстю голосiв присутнiх на засiданнi її членiв i оформляється протоколом.

     У разi рiвного розподiлу голосiв вирiшальним є голос головуючого на засiданнi комiсiї.

     6. Тривалiсть конкурсного вiдбору не може перевищувати 30 календарних днiв. Початком вiдбору вважається дата, на яку призначено засiдання комiсiї з розгляду поданих претендентами документiв та пропозицiй.

     7. Конкурсний вiдбiр вважається таким, що закiнчився, з дня ухвалення комiсiєю рiшення про затвердження його результатiв.

Пiдготовка до проведення конкурсного вiдбору

     8. В оголошеннi зазначаються такi вiдомостi:

     найменування та мiсцезнаходження пiдприємства, основнi напрями його дiяльностi з додержанням вимог законодавства про iнформацiю з обмеженим доступом;

     строк i мiсце приймання документiв для участi у конкурсному вiдборi та номер телефону для довiдок;

     перелiк документiв, що подаються претендентом, та вимоги щодо їх оформлення;

     дата i мiсце проведення конкурсного вiдбору та оприлюднення його результатiв;

     вимоги до претендента та конкурсної пропозицiї;

     iнформацiя про фiнансово-економiчний стан пiдприємства - вiдомостi про баланс (форма N 1), звiт про фiнансовi результати (форма N 2), звiт про рух коштiв (форма N 3), звiт про власний капiтал (форма N 4), примiтки до рiчної фiнансової звiтностi (форма N 5);

     адреса електронної пошти, на яку претендент надсилає документи, зазначенi у пунктi 9 цього Порядку.

     9. Для участi в конкурсному вiдборi претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою на адресу, зазначену в оголошеннi про проведення вiдбору, такi документи:

     заяву про участь у конкурсному вiдборi;

     копiю документа, що посвiдчує особу та пiдтверджує громадянство;

     копiю трудової книжки або документiв, що засвiдчують досвiд роботи. Така iнформацiя має мiстити точний перiод роботи; назви посад; обов'язки, якi виконувалися на зазначених посадах; кiлькiсть працiвникiв, що перебували у пiдпорядкуваннi;

     копiю документа про вищу освiту;

     бiографiчну довiдку (резюме);

     конкурсну пропозицiю;

     згоду на обробку персональних даних;

     iншi документи на його розсуд (у разi наявностi).

     Вiдповiдальнiсть за недостовiрнiсть документiв несе претендент.

     10. Документи приймаються у строк не менше 14 календарних днiв, але не бiльше 30 календарних днiв пiсля дати оприлюднення оголошення i реєструються в журналi, до якого вносяться такi вiдомостi:

     номер заяви;

     прiзвище, iм'я та по батьковi претендента;

     дата запису;

     прiзвище, iм'я та по батьковi особи, що зробила запис.

     11. Змiст документiв, поданих претендентами, не розголошується до початку засiдання комiсiї, на якому проводиться їх розгляд.

Проведення конкурсного вiдбору

     12. Обов'язковою умовою проведення конкурсного вiдбору є його вiдкритiсть.

     Представники засобiв масової iнформацiї мають право бути присутнiми на засiданнях комiсiї пiд час розкриття пакетiв документiв, поданих претендентами, їх розгляду та оголошення переможця.

     13. Претендент не допускається до участi в конкурсному вiдборi, якщо до закiнчення встановленого строку приймання документiв не усунуто:

     неподання ним одного iз зазначених у пунктi 9 цього Порядку документiв;

     невiдповiднiсть встановленим вимогам до документiв та конкурсних пропозицiй.

     14. Претенденти, допущенi до участi в конкурсному вiдборi, є його учасниками.

     15. Учасники конкурсного вiдбору подають пропозицiї з управлiння пiдприємством - конкурснi пропозицiї.

     16. Конкурсна пропозицiя, що розробляється на пiдставi фактичних показникiв фiнансово-господарської дiяльностi, може мiстити проект стратегiчного плану розвитку пiдприємства на середньострокову перспективу, в якому передбачаються:

     детальний першочерговий план реформування пiдприємства протягом одного року;

     заходи з виконання завдань та результати аналiзу можливих ризикiв, а також заходи з полiпшення технiко-економiчних та фiнансових показникiв пiдприємства, пiдвищення його конкурентоспроможностi;

     обсяг вiдрахування коштiв до бюджетiв;

     пропозицiї щодо залучення iнвестицiй для розвитку пiдприємства;

     пропозицiї щодо очiкуваної динамiки полiпшення основних показникiв фiнансово-господарської дiяльностi;

     iншi пропозицiї з удосконалення дiяльностi пiдприємства.

     17. Комiсiя розглядає на закритому засiданнi документи та конкурснi пропозицiї, поданi учасниками конкурсного вiдбору та враховує вiдповiднiсть учасникiв встановленим вимогам. За рiшенням комiсiї на її засiданнi пiд час заслуховування учасникiв конкурсного вiдбору, можуть бути присутнiми представники засобiв масової iнформацiї та громадськостi за умови згоди всiх учасникiв конкурсного вiдбору.

     Переможцем конкурсного вiдбору визнається учасник, який за результатами розгляду документiв, конкурсної пропозицiї та спiвбесiди у формi усного опитування визнаний комiсiєю найкращим на пiдставi результатiв оцiнювання учасникiв за затвердженими критерiями шляхом голосування членiв комiсiї.

     18. Переможець конкурсного вiдбору оголошується на засiданнi комiсiї з дотриманням вимог пункту 12 цього Порядку.

     Кандидатура, вiдiбрана за результатами конкурсного вiдбору на посаду керiвника пiдприємства, що має стратегiчне значення для економiки та безпеки держави i вартiсть активiв якого за даними останньої фiнансової звiтностi або рiчний розмiр чистого доходу якого перевищує 200 млн. гривень, погоджується Кабiнетом Мiнiстрiв України за поданням керiвника суб'єкта управлiння (крiм випадкiв, коли вiдповiдне пiдприємство є особливо важливим для економiки).

     До подання щодо погодження кандидатури на посаду керiвника пiдприємства, що має стратегiчне значення для економiки та безпеки держави i вартiсть активiв якого за даними останньої фiнансової звiтностi або рiчний розмiр чистого доходу якого перевищує 200 млн. гривень, додаються:

     проект рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України про погодження кандидатури, завiзований керiвником суб'єкта управлiння;

     протокол засiдання комiсiї;

     бiографiчна довiдка з кольоровою фотокарткою;

     згода кандидата на обробку персональних даних;

     копiї:

     - заяви кандидата про прийняття на посаду;

     - документа про погодження кандидатури з головою вiдповiдної мiсцевої держадмiнiстрацiї (вiдповiдно до статтi 36 Закону України "Про мiсцевi державнi адмiнiстрацiї");

     - статуту пiдприємства.

     Результати конкурсного вiдбору оприлюднюються на офiцiйному веб-сайтi суб'єкта управлiння.

     Рiшення комiсiї (у випадках, визначених абзацом другим цього пункту, - рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України) є пiдставою для укладення протягом двох тижнiв контракту мiж суб'єктом управлiння та переможцем конкурсного вiдбору.

     19. Погодження призначення керiвника пiдприємства головою мiсцевої держадмiнiстрацiї здiйснюється в установленому порядку. У разi вмотивованої вiдмови голови облдержадмiнiстрацiї (пiдтримки головою облдержадмiнiстрацiї вмотивованої вiдмови голови райдержадмiнiстрацiї) у погодженнi призначення керiвника пiдприємства суб'єкт управлiння вносить на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо надання згоди на призначення такого керiвника.

     20. Комiсiя має право прийняти вмотивоване рiшення про вiдхилення документiв всiх учасникiв та про повторне проведення конкурсного вiдбору. У разi коли документи подав лише один учасник, конкурс не проводиться. При цьому оголошується повторне проведення конкурсного вiдбору.

     У разi вiдсутностi претендентiв на участь у конкурсному вiдборi, непогодження Кабiнетом Мiнiстрiв України призначення керiвника приймається рiшення про повторне проведення конкурсного вiдбору.

Проведення вiдбору та укладення контракту з керiвниками особливо важливих для економiки пiдприємств

     21. Для визначення претендентiв на посади керiвникiв особливо важливих для економiки пiдприємств Кабiнет Мiнiстрiв України утворює комiтет з призначення керiвникiв особливо важливих для економiки пiдприємств (далi - комiтет з призначення).

     Органiзацiйне, iнформацiйне, матерiально-технiчне забезпечення дiяльностi комiтету з призначення здiйснює Мiнекономiки.

     22. До складу комiтету з призначення включаються Мiнiстр розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства, Мiнiстр фiнансiв, керiвник вiдповiдного суб'єкта управлiння особливо важливим для економiки пiдприємством або його заступник (далi - представник суб'єкта управлiння) та за згодою чотири незалежних недержавних експерти з правом дорадчого голосу (далi - незалежнi експерти).

     У разi вiдсутностi членiв комiтету з призначення їх повноваження здiйснюють заступники Мiнiстра розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства, Мiнiстра фiнансiв.

     У разi коли Кабiнет Мiнiстрiв України є суб'єктом управлiння пiдприємством, до складу комiтету з призначення включається керiвник мiнiстерства, iншого центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалiзує державну полiтику у вiдповiднiй сферi, або його заступник. У разi коли Мiнекономiки або Мiнфiн є суб'єктом управлiння, в засiданнях комiтету з призначення беруть участь Мiнiстр розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства або його перший заступник, Мiнiстр фiнансiв або його заступник та незалежнi експерти.

     Суб'єкт управлiння протягом трьох робочих днiв з моменту оголошення вiдбору визначає свого представника до складу комiтету з призначення.

     Кабiнет Мiнiстрiв України затверджує персональний склад незалежних експертiв, якi входять до складу комiтету з призначення.

     Голова комiтету з призначення та його заступник обираються на засiданнi комiтету з призначення з числа його членiв шляхом таємного голосування простою бiльшiстю голосiв.

     Голова комiтету з призначення органiзовує його роботу, скликає засiдання комiтету з призначення та головує на них.

     У разi неможливостi виконання головою комiтету з призначення своїх повноважень або в разi його вiдсутностi повноваження голови комiтету здiйснює його заступник.

     Комiтет з призначення на своєму засiданнi обирає секретаря комiтету з призначення таємним голосуванням простою бiльшiстю голосiв.

     Секретар не є членом комiтету з призначення, здiйснює пiдрахунок голосiв та оголошує результати голосування на засiданнi комiтету з призначення.

     23. Основними завданнями комiтету з призначення є:

     затвердження вимог до претендентiв на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства та критерiїв їх оцiнювання для професiйних консультантiв з добору персоналу;

     затвердження оголошення про проведення вiдбору керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства та прийняття рiшення про оприлюднення на офiцiйному веб-сайтi Мiнекономiки та суб'єкта управлiння оголошення про проведення вiдбору керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства;

     визначення кандидатури претендента на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства та подання Мiнекономiки висновкiв щодо погодження вiдповiдної кандидатури на зазначену посаду;

     пiдготовка рекомендацiй щодо iстотних умов контракту з претендентом на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства;

     заслуховування та затвердження звiту про вiдбiр професiйних консультантiв з добору персоналу;

     визначення кандидатур протягом одного року iз списку потенцiйних кандидатiв на замiщення в разi вiдмови кандидата, непризначення або дострокового припинення повноважень керiвника/члена наглядової ради пiдприємства.

     24. Формою роботи комiтету з призначення є засiдання. Черговiсть засiдань обумовлюється потребою в прийняттi рiшень комiтетом з призначення та визначається комiтетом.

     Комiтет з призначення повинен провести засiдання протягом мiсяця з дати подання на затвердження комiтету з призначення пропозицiй щодо вимог до претендентiв на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства або подання професiйним консультантом з добору персоналу вiдповiдних кандидатур, якi визнанi найкращими.

     Засiдання комiтету з призначення має кворум за умови участi в ньому двох членiв з правом голосу.

     Рiшення комiтету з призначення приймаються шляхом таємного або заочного голосування, ухвалюються простою бiльшiстю голосiв присутнiх на засiданнi членiв, оформляються протоколом, який пiдписується головою комiтету, а в разi його вiдсутностi - заступником голови комiтету. Думка незалежних експертiв, викладена в письмовiй формi, додається до протоколу засiдання. У разi прийняття рiшення шляхом заочного голосування за допомогою електронної пошти голосування здiйснюється протягом семи робочих днiв з дати отримання матерiалiв членом комiтету з призначення через електронну пошту.

     У разi рiвного розподiлу голосiв вирiшальним є голос представника суб'єкта управлiння.

     25. Органiзацiйне забезпечення дiяльностi комiтету з призначення здiйснює секретарiат комiтету з призначення (далi - секретарiат), який утворює Мiнекономiки.

     Секретарiат:

     забезпечує взаємодiю комiтету з призначення та професiйних консультантiв з добору персоналу;

     подає Мiнекономiки пропозицiї щодо доцiльностi проведення вiдбору керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства;

     подає на затвердження комiтету з призначення пропозицiї щодо вимог до претендентiв на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства та критерiї їх оцiнювання для професiйних консультантiв з добору персоналу, проект вiдповiдного оголошення;

     оприлюднює затверджене комiтетом з призначень оголошення про дату та умови вiдбору керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства на офiцiйному веб-сайтi Мiнекономiки та суб'єкта управлiння;

     приймає, реєструє та перевiряє документи, поданi претендентами;

     передає професiйним консультантам з добору персоналу документи, надiсланi претендентами;

     надсилає разом iз згодою на обробку персональних даних претендентiв запит до Нацiональної полiцiї стосовно подання iнформацiї про вiдсутнiсть (наявнiсть) у них судимостi, заборону займати вiдповiднi посади або займатися певними видами дiяльностi;

     протягом одного року пiдтримує комунiкацiї з кандидатами, якi ввiйшли до списку потенцiйних кандидатiв, для визначення претендентiв на замiщення в разi вiдмови кандидата, непризначення або дострокового припинення повноважень керiвника/члена наглядової ради пiдприємства.

     26. Професiйнi консультанти з добору персоналу, залученi до проведення вiдбору керiвникiв/членiв наглядових рад особливо важливих для економiки пiдприємств, повиннi вiдповiдати таким критерiям:

     1) наявнiсть розгалуженої системи фiлiй, представництв чи iнших пов'язаних осiб у сферi добору керiвного персоналу в iнших країнах;

     2) наявнiсть не менше 10 рокiв мiжнародного досвiду у сферi добору керiвного персоналу, членiв правлiнь та членiв наглядових рад;

     3) наявнiсть працiвникiв вiдповiдної квалiфiкацiї, що мають необхiднi знання та досвiд, пiдтвердженi документально, якi будуть залученi до пошуку кандидатiв.

     27. Основними завданнями професiйних консультантiв з добору персоналу є:

     розроблення пропозицiй щодо вимог до претендентiв, критерiїв оцiнювання учасникiв вiдбору та проекту вiдповiдного оголошення;

     здiйснення попереднього вiдбору учасникiв вiдбору та забезпечення пiдтримання комунiкацiй з ними;

     оцiнка всiх учасникiв вiдбору на вiдповiднiсть вимогам до претендентiв на посаду керiвника пiдприємства, затверджених комiтетом з призначення;

     формування та подання комiтету з призначення списку потенцiйних кандидатiв, обраних з числа претендентiв професiйним консультантом з добору персоналу, для визначення протягом одного року iз списку претендентiв на замiщення у разi вiдмови кандидата, непризначення або дострокового припинення повноважень керiвника/члена наглядової ради пiдприємства;

     визначення та подання комiтету з призначення вiд трьох до п'яти кандидатiв на кожну оголошену вакансiю з наданням детальних звiтiв про оцiнку компетенцiй, про придатнiсть для виконання конкретних обов'язкiв щодо найкращих кандидатiв;

     подання комiтету з призначення для затвердження звiту про вiдбiр та його результати.

     28. Джерелами фiнансування послуг професiйних консультантiв з добору персоналу можуть бути кошти особливо важливого для економiки пiдприємства, кошти державного бюджету та/або iншi джерела, не забороненi законодавством.

     У разi коли комiтет з призначення визначить доцiльнiсть здiйснення оплати послуг професiйних консультантiв з добору персоналу за рахунок коштiв особливо важливого для економiки пiдприємства, вiн звертається до суб'єкта управлiння з пропозицiєю рекомендувати зазначеному пiдприємству здiйснити оплату таких послуг.

     29. Професiйнi консультанти з добору персоналу протягом п'ятнадцяти робочих днiв пiсля залучення їх до вiдбору та не пiзнiше нiж за сiм календарних днiв до дня засiдання комiтету з призначення подають секретарiату пропозицiї щодо вимог до претендентiв на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства та критерiї їх оцiнювання для професiйних консультантiв з добору персоналу.

     30. Комiтет з призначення розглядає на своєму засiданнi поданi професiйним консультантом з добору персоналу пропозицiї, затверджує на їх пiдставi вимоги до претендента на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства та критерiї їх оцiнювання, у разi можливостi доопрацьовує поданi пропозицiї або повертає для доопрацювання суб'єкту управлiння.

     31. Для участi у вiдборi претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою, яка зазначена в оголошеннi, документи, перелiк яких визначено пунктом 9 цього Порядку.

     Документи включають поданi претендентом у довiльнiй формi вiдомостi про кар'єру з детальним перелiком професiйних досягнень та вiдповiднiсть досвiду цiлям посади, а також пропозицiї щодо удосконалення дiяльностi пiдприємства, затвердженi у складi вимог до претендента.

     Вiдповiднi документи подаються українською та англiйською мовами на електронну адресу, зазначену в оголошеннi.

     32. Попереднiй вiдбiр кандидатiв здiйснюється професiйними консультантами з добору персоналу.

     Основними функцiями пiд час проведення попереднього вiдбору професiйного консультанта з добору персоналу є:

     проведення аналiзу документiв учасникiв вiдбору;

     проведення спiвбесiд та iнтерв'ю з учасниками вiдбору;

     оцiнка всiх учасникiв вiдбору на вiдповiднiсть вимогам до претендентiв на посаду керiвника пiдприємства, затверджених комiтетом з призначення.

     Професiйний консультант з добору персоналу протягом двадцяти одного календарного дня з дати завершення прийому документiв подає на розгляд комiтету з призначення висновки та пропозицiї щодо всiх учасникiв вiдбору, список потенцiйних кандидатiв, обраних з числа претендентiв, для визначення протягом одного року iз списку претендентiв на замiщення у разi вiдмови кандидата, непризначення або дострокового припинення повноважень керiвника/члена наглядової ради пiдприємства, а також рекомендацiї вiд трьох до п'яти кандидатiв на кожну оголошену вакансiю, визнаних професiйним консультантом з добору персоналом найкращими.

     33. У разi вiдсутностi претендентiв на участь у вiдборi або у разi подання для участi у вiдборi документiв менше нiж вiд трьох учасникiв на одну посаду, або визнання комiтетом з призначення пропозицiй щодо удосконалення дiяльностi пiдприємства такими, що не вiдповiдають затвердженим вимогам, приймається рiшення про повторне проведення вiдбору.

     Пропозицiї щодо повторного проведення вiдбору секретарiат вносить на розгляд комiтету з призначення.

     34. Комiтет з призначення розглядає на своєму засiданнi поданi професiйним консультантом з добору персоналу пропозицiї, сформованi за результатами попереднього вiдбору, та може заслухати будь-яких претендентiв, допущених до вiдбору.

     35. Комiтет з призначення заслуховує претендентiв на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства та за результатами розгляду готує Мiнекономiки висновки щодо погодження вiдiбраної кандидатури претендента на посаду керiвника пiдприємства.

     За вiдсутностi можливостi безпосередньої участi претендента в засiданнi комiтету з призначення розгляд його кандидатури може здiйснюватися в режимi вiдеоконференцiї.

     Висновки комiтету з призначення оформляються протоколом, який пiдписується головою комiтету з призначення або в разi його вiдсутностi заступником голови комiтету з призначення.

     36. Мiнiстр розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства на пiдставi рiшення комiтету з призначення вносить Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо погодження кандидатури претендента на посаду керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства.

     37. До проекту рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України додаються:

     1) протокол засiдання комiтету з призначення;

     2) бiографiчна довiдка з кольоровою фотокарткою;

     3) згода на обробку персональних даних;

     4) копiї:

     заяви кандидата про прийняття на посаду;

     статуту пiдприємства;

     документа про погодження кандидатури з головою вiдповiдної мiсцевої держадмiнiстрацiї (вiдповiдно до статтi 36 Закону України "Про мiсцевi державнi адмiнiстрацiї").

     У разi вмотивованої вiдмови голови облдержадмiнiстрацiї (пiдтримки головою облдержадмiнiстрацiї вмотивованої вiдмови голови райдержадмiнiстрацiї) у погодженнi призначення керiвника особливо важливого для економiки пiдприємства комiтет з призначення вносить на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо надання згоди на призначення такого керiвника.

     38. Рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України є пiдставою для укладення протягом двох тижнiв контракту мiж суб'єктом управлiння та переможцем вiдбору.

     39. У разi корпоратизацiї, перетворення особливо важливого для економiки пiдприємства голова виконавчого органу/члени наглядової ради такого господарського товариства, яких було обрано вiдповiдно до цього Порядку, призначаються на вiдповiднi посади без проведення нового вiдбору.

     40. У разi коли Кабiнет Мiнiстрiв України протягом одного мiсяця не погодив кандидатуру претендента на посаду керiвника/члена наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства або претендент вiдмовився вiд посади, комiтет з призначення протягом одного мiсяця готує Кабiнетовi Мiнiстрiв України пропозицiї щодо погодження iншої кандидатури претендента на посаду керiвника/члена наглядової ради пiдприємства iз списку потенцiйних кандидатiв.

     У разi коли протягом десяти мiсяцiв пiсля укладення контракту з суб'єктом управлiння керiвник/член наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства припинив повноваження, комiтет з призначення протягом двох мiсяцiв готує Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо погодження iншої кандидатури претендента на посаду керiвника/члена наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства iз списку потенцiйних кандидатiв.".

     3. У постановi Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 березня 2017 р. N 142 "Деякi питання управлiння державними унiтарними пiдприємствами та господарськими товариствами, у статутному капiталi яких бiльше 50 вiдсоткiв акцiй (часток) належать державi" (Офiцiйний вiсник України, 2017 р., N 24, ст. 686, N 97, ст. 2972; 2019 р., N 47, ст. 1600):

     1) у постановi:

     в абзацах першому i другому пункту 21 слово "публiчного" виключити;

     доповнити постанову пунктом 22 такого змiсту:

     "22. Установити, що вiдбiр незалежних членiв наглядової ради державного унiтарного пiдприємства та господарського товариства, у статутному капiталi якого бiльше 50 вiдсоткiв акцiй (часток) належать державi, що мають стратегiчне значення для економiки та безпеки держави, у якого хоча б за один рiк з трьох останнiх рокiв вартiсть активiв за даними останньої фiнансової звiтностi перевищувала 2 млрд. гривень або рiчний розмiр чистого доходу перевищував 1,5 млрд. гривень, за пропозицiєю мiнiстерства, Фонду державного майна, iншого органу, що здiйснює управлiння об'єктами державної власностi, здiйснюється вiдповiдно до пунктiв 18 i 19 Порядку проведення конкурсного вiдбору кандидатiв на посаду незалежного члена наглядової ради державного унiтарного пiдприємства та їх призначення, а також проведення конкурсного вiдбору кандидатiв на посаду незалежного члена наглядової ради господарського товариства, у статутному капiталi якого бiльше 50 вiдсоткiв акцiй (часток) належать державi, що пропонуються суб'єктом управлiння об'єктами державної власностi до обрання на посаду незалежних членiв наглядової ради, затвердженого зазначеною постановою.";

     доповнити постанову пунктом 31 такого змiсту:

     "31. Суб'єктам управлiння об'єктами державної власностi подавати до Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства iнформацiю про:

     припинення повноважень членiв наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства - не пiзнiше нiж через п'ять днiв пiсля прийняття рiшення про припинення повноважень;

     закiнчення строкiв контрактiв з членами наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства - не пiзнiше нiж за один мiсяць до їх закiнчення;

     оголошення конкурсного вiдбору на посаду незалежного члена наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства разом з вiдповiдними документами - не пiзнiше нiж через три днi пiсля прийняття вiдповiдного рiшення.";

     2) у Порядку проведення конкурсного вiдбору кандидатiв на посаду незалежного члена наглядової ради державного унiтарного пiдприємства та їх призначення, а також проведення конкурсного вiдбору кандидатiв на посаду незалежного члена наглядової ради господарського товариства, у статутному капiталi якого бiльше 50 вiдсоткiв акцiй (часток) належать державi, що пропонуються суб'єктом управлiння об'єктами державної власностi до обрання на посаду незалежних членiв наглядової ради, затвердженому зазначеною постановою:

     у пунктi 3:

     абзац перший викласти в такiй редакцiї:

     "3. Пiдставою для оголошення конкурсного вiдбору кандидатiв на посаду незалежних членiв наглядової ради пiдприємства, товариства, крiм банку, вартiсть активiв якого за даними останньої рiчної фiнансової звiтностi перевищує 2 млрд. гривень або рiчний розмiр чистого доходу якого перевищує 1,5 млрд. гривень (далi - вiдбiр незалежних членiв наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства), є наказ вiдповiдного суб'єкта управлiння або у випадку, якщо суб'єкт управлiння протягом 30 днiв з моменту вiдкриття вiдповiдної вакансiї не оголосив вiдбiр, - вiдповiдне рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України. Мiнiстр розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства повинен протягом 30 днiв з моменту, коли у Кабiнету Мiнiстрiв України виникло право оголосити вiдбiр, подати до Кабiнету Мiнiстрiв України проект вiдповiдного рiшення про оголошення вiдбору членiв наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства.";

     в абзацi третьому слово "третьому" замiнити словом "першому";

     доповнити пункт абзацом такого змiсту:

     "Суб'єкт управлiння разом з рiшенням про проведення конкурсного вiдбору незалежного члена наглядової ради пiдприємства, товариства протягом семи днiв вiд дати його прийняття подає Мiнекономiки пропозицiї щодо вимог до претендентiв на посаду незалежного члена наглядової ради пiдприємства, товариства, iнформацiю про фiнансово-економiчний стан пiдприємства, товариства - вiдомостi про баланс (форма N 1), звiт про фiнансовi результати (форма N 2), звiт про рух коштiв (форма N 3), звiт про власний капiтал (форма N 4), примiтки до рiчної фiнансової звiтностi (форма N 5).";

     пункт 18 викласти в такiй редакцiї:

     "18. Вiдбiр кандидатiв на посаду незалежних членiв наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства здiйснюється вiдповiдно до пунктiв 21 - 40 Порядку проведення конкурсного вiдбору керiвникiв суб'єктiв господарювання державного сектору економiки, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 3 вересня 2008 р. N 777 (Офiцiйний вiсник України, 2008 р., N 68, ст. 2266), - в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 листопада 2019 р. N 927, з урахуванням таких особливостей:

     1) комiтет з призначення:

     затверджує вимоги до претендентiв на посаду незалежного члена наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства та критерiї їх оцiнювання для професiйних консультантiв з добору персоналу, у разi можливостi доопрацьовує поданi пропозицiї або повертає для доопрацювання суб'єкту управлiння;

     розглядає пропозицiї професiйних консультантiв з добору персоналу щодо претендентiв на посаду незалежного члена наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства разом з поданими документами;

     визначає кандидатуру претендента на посаду незалежного члена наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства на кожну оголошену вакансiю та подає Мiнекономiки висновки щодо погодження вiдповiдної кандидатури;

     готує рекомендацiї щодо iстотних умов контракту з претендентом на посаду незалежного члена наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства;

     заслуховує та затверджує звiт про конкурсний вiдбiр професiйних консультантiв з добору персоналу;

     2) професiйний консультант з добору персоналу:

     розробляє пропозицiї щодо вимог до претендентiв на посаду незалежного члена наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства та критерiї їх оцiнки;

     здiйснює попереднiй вiдбiр кандидатiв, готує детальнi звiти про оцiнку їх компетенцiй, про придатнiсть для виконання ними конкретного кола обов'язкiв;

     формує та подає комiтету з призначення список потенцiйних кандидатiв, обраних з числа претендентiв професiйним консультантом з добору персоналу, для визначення протягом одного року iз списку претендентiв на замiщення у разi вiдмови кандидата, непризначення або дострокового припинення повноважень члена наглядової ради пiдприємства, товариства;

     визначає та подає комiтету з призначення вiд трьох до п'яти кандидатiв незалежних членiв наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства на кожну оголошену вакансiю;

     3) комiтет з призначення приймає рiшення про оприлюднення на офiцiйному веб-сайтi Мiнекономiки оголошення про проведення вiдбору кандидатiв на посаду незалежних членiв наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства, в якому зазначаються:

     найменування та мiсцезнаходження особливо важливого для економiки пiдприємства, основнi напрями його дiяльностi з додержанням вимог законодавства про iнформацiю з обмеженим доступом;

     строк, мiсце та адреса приймання документiв, номер телефону та адреса електронної пошти для довiдок;

     перелiк документiв, якi необхiдно подати претендентам, та вимоги щодо їх оформлення;

     вимоги до претендента, сфера компетенцiї, якою повинен володiти член наглядової ради, вiдповiдно до положення про принципи формування наглядової ради;

     iнформацiя про фiнансово-економiчний стан особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства - вiдомостi про баланс (форма N 1), звiт про фiнансовi результати (форма N 2), звiт про рух коштiв (форма N 3), звiт про власний капiтал (форма N 4), примiтки до рiчної фiнансової звiтностi (форма N 5);

     адреса електронної пошти, на яку претендент надсилає документи;

     4) для участi у вiдборi претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою на адресу, зазначену в оголошеннi про проведення вiдбору, такi документи:

     заяву про участь у вiдборi;

     копiї документа, що посвiдчує особу та пiдтверджує громадянство, трудової книжки (за наявностi) або документiв, що пiдтверджують наявнiсть досвiду роботи. Така iнформацiя має мiстити точний перiод зайнятого мiсця (позицiй); назву посад; загальний набiр обов'язкiв, якi виконувалися на зазначених посадах; кiлькiсть працiвникiв у пiдпорядкуваннi;

     копiю документа про вищу освiту;

     бiографiчну довiдку (резюме);

     згоду на обробку персональних даних;

     рекомендацiї (за наявностi);

     заяву щодо вiдповiдностi критерiям незалежностi члена наглядової ради пiдприємства, товариства;

     мотивацiйний лист щодо виконання функцiй члена наглядової ради.

     Вiдповiдальнiсть за недостовiрнiсть поданих документiв несе претендент.";

     в абзацi першому пункту 19 слова "Мiнiстр Кабiнету Мiнiстрiв України" замiнити словами "Мiнiстр розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства".

     4. У постановi Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 березня 2017 р. N 143 "Деякi питання управлiння об'єктами державної власностi" (Офiцiйний вiсник України, 2017 р., N 24, ст. 687, N 97, ст. 2972; 2019 р., N 47, ст. 1600):

     1) у постановi:

     у пунктi 2:

     в абзацах другому, п'ятому та шостому слово "публiчного" виключити;

     в абзацi шостому слова "Мiнiстерство економiчного розвитку i торгiвлi" замiнити словами "Мiнiстерство розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства";

     доповнити пункт абзацом такого змiсту:

     "Установити, що визначення та затвердження кандидатур представникiв держави в наглядовiй радi державного унiтарного пiдприємства та господарського товариства, у статутному капiталi яких бiльше 50 вiдсоткiв акцiй (часток) належать державi, що мають стратегiчне значення для економiки та безпеки держави, у якого хоча б за один рiк з трьох останнiх рокiв вартiсть активiв за даними останньої фiнансової звiтностi перевищувала 2 млрд. гривень або рiчний розмiр чистого доходу перевищував 1,5 млрд. гривень, за пропозицiєю мiнiстерства, Фонду державного майна, iншого органу, що здiйснює управлiння об'єктами державної власностi, здiйснюється вiдповiдно до пунктiв 8 i 9 Порядку, затвердженому цiєю постановою.";

     2) пункти 8 i 9 Порядку визначення та затвердження кандидатур представникiв держави, якi призначаються до наглядових рад державних унiтарних пiдприємств, i тих, якi беруть участь у загальних зборах та обираються до наглядових рад господарських товариств, у статутному капiталi яких бiльше 50 вiдсоткiв акцiй (часток) належать державi, затвердженого зазначеною постановою, викласти в такiй редакцiї:

     "8. У разi визначення кандидатури представника держави до складу наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства суб'єкт управлiння:

     приймає рiшення про визначення кандидатури представника держави;

     надає Мiнекономiки iнформацiю про пiдприємство (товариство) - iнформацiю про фiнансово-економiчний стан пiдприємства, товариства - вiдомостi про баланс (форма N 1), звiт про фiнансовi результати (форма N 2), звiт про рух коштiв (форма N 3), звiт про власний капiтал (форма N 4), примiтки до рiчної фiнансової звiтностi (форма N 5) та пропозицiї щодо вимог до претендентiв на посаду представника держави з урахуванням положення про принципи формування наглядової ради вiдповiдного пiдприємства, товариства.

     Вiдповiднi документи подаються українською та англiйською мовами на адресу електронної пошти секретарiату комiтету з призначення керiвникiв особливо важливих для економiки пiдприємств (далi - секретарiат комiтету з призначення), утвореному вiдповiдно до Порядку проведення конкурсного вiдбору керiвникiв суб'єктiв господарювання державного сектору економiки, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 3 вересня 2008 р. N 777 (Офiцiйний вiсник України, 2008 р., N 68, ст. 2266), - в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 листопада 2019 р. N 927 (далi - Порядок).

     Визначення комiтетом з призначення особливо важливих для економiки пiдприємств (далi - комiтет з призначення) кандидатур представникiв держави здiйснюється вiдповiдно до пунктiв 21 - 40 Порядку з урахуванням таких особливостей:

     1) комiтет з призначення:

     розглядає поданий до секретарiату комiтету з призначення суб'єктом управлiння список претендентiв на посаду представника держави наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства з вiдповiдними документами та проводить з ними спiвбесiду;

     визначає кандидатуру претендента на посаду представника держави на кожну оголошену вакансiю та подає Мiнекономiки висновки щодо погодження вiдповiдної кандидатури;

     2) секретарiат комiтету з призначення:

     оприлюднює на офiцiйному веб-сайтi Мiнекономiки оголошення про проведення вiдбору кандидатiв на посаду представника держави, в якому зазначаються:

     - найменування та мiсцезнаходження особливо важливого для економiки пiдприємства, основнi напрями його дiяльностi з додержанням вимог законодавства про iнформацiю з обмеженим доступом;

     - строк, мiсце та адреса приймання документiв на участь у вiдборi, номер телефону та адреса електронної пошти для довiдок;

     - перелiк документiв, якi необхiдно подати претендентам, та вимоги щодо їх оформлення;

     - дата i мiсце проведення вiдбору та оприлюднення його результатiв;

     - вимоги до претендента, очiкуванi функцiї представника держави, а також сфера компетенцiї, якою повинен володiти представник держави, вiдповiдно до положення про принципи формування наглядової ради;

     - iнформацiя про фiнансово-економiчний стан особливо важливого для економiки пiдприємства, товариства - вiдомостi про баланс (форма N 1), звiт про фiнансовi результати (форма N 2), звiт про рух коштiв (форма N 3), звiт про власний капiтал (форма N 4), примiтки до рiчної фiнансової звiтностi (форма N 5);

     - адреса електронної пошти, на яку претендент надсилає документи;

     приймає, реєструє та перевiряє документи, поданi претендентами;

     забезпечує передачу суб'єкту управлiння копiй заяв та документiв, надiсланих претендентами;

     подає до комiтету з призначення вiд двох до п'яти кандидатур на кожну оголошену вакансiю представника держави наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства, визначених суб'єктом управлiння, з вiдповiдними документами.

     Оголошення про проведення вiдбору представника держави наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства оприлюднюється на офiцiйному веб-сайтi Мiнекономiки та суб'єкта управлiння.

     Для участi у вiдборi претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою такi документи:

     заяву про участь у вiдборi;

     копiї документа, що посвiдчує особу та пiдтверджує громадянство, трудової книжки (за наявностi) або документiв, що пiдтверджують наявнiсть досвiду роботи. Така iнформацiя має мiстити точний перiод зайнятого мiсця (позицiй); назву посад; загальний набiр обов'язкiв, якi виконувалися на вказаних посадах; кiлькiсть працiвникiв у пiдпорядкуваннi;

     копiї документа про вищу освiту;

     бiографiчну довiдку (резюме);

     згоду на обробку персональних даних;

     рекомендацiї (за наявностi).

     Вiдповiдальнiсть за недостовiрнiсть поданих документiв несе претендент.

     Документи включають поданi претендентом у довiльнiй формi вiдомостi про кар'єру з детальним перелiком професiйних досягнень та вiдповiднiсть досвiду цiлям посади, а також пропозицiї щодо удосконалення дiяльностi пiдприємства, затвердженi у складi вимог до претендента.

     Вiдповiднi документи подаються українською та англiйською мовами на електронну адресу, зазначену в оголошеннi.

     Документи приймаються протягом п'яти робочих днiв пiсля дати оприлюднення оголошення.

     Протягом одного робочого дня з дати завершення прийому документiв секретарiат комiтету з призначення формує та надсилає до суб'єкта управлiння список усiх претендентiв, якi подали заяву про участь у вiдборi на посаду представника держави разом з поданими документами.

     Суб'єкт управлiння протягом одного робочого дня визначає та за пiдписом керiвника суб'єкта управлiння надсилає до секретарiату комiтету з призначення список претендентiв вiд двох до п'яти кандидатiв на кожну оголошену вакансiю представника держави наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємств з вiдповiдними документами.

     Протягом одного робочого дня з дати отримання списку вiд суб'єкта управлiння секретарiат комiтету з призначення подає комiтету з призначення список претендентiв на посаду представника держави разом з поданими документами.

     Комiтет з призначення визначає кандидатури претендентiв на посаду представника держави на кожну оголошену вакансiю протягом одного робочого дня пiсля подання секретарiатом комiтету з призначення списку претендентiв на посаду представника держави разом з поданими документами.

     У разi коли Кабiнет Мiнiстрiв України протягом одного мiсяця не погодив кандидатуру претендента на посаду представника держави наглядової ради особливо важливого для економiки пiдприємства або претендент вiдмовився вiд посади, комiтет з призначення має право пiдготувати Кабiнетовi Мiнiстрiв України пропозицiї щодо погодження iншої кандидатури претендента на посаду представника держави наглядової ради пiдприємства.

     9. Мiнiстр розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства на пiдставi рiшення комiтету з призначення протягом одного робочого дня вносить Кабiнету Мiнiстрiв України проект розпорядження щодо погодження кандидатури претендента на посаду представника держави особливо важливого для економiки пiдприємства.

     До проекту розпорядження додаються бiографiчна довiдка з кольоровою фотокарткою; заява кандидата про згоду на обрання членом наглядової ради; копiя документа про вищу освiту; копiї документа, що посвiдчує особу та пiдтверджує громадянство, а також трудової книжки (у разi наявностi); згода на обробку персональних даних.".

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.