КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 21 квiтня 2021 р. N 377


Про внесення змiн до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2007 р. N 106 i вiд 18 липня 2007 р. N 950

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     Внести до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2007 р. N 106 "Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цiльових програм" (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 8, ст. 313; 2019 р., N 20, ст. 678) i вiд 18 липня 2007 р. N 950 "Про затвердження Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України" (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199; 2014 р., N 24, ст. 735; 2018 р., N 37, ст. 1290; 2019 р., N 84, ст. 2856; 2021 р., N 1, ст. 46) змiни, що додаються.

Прем'єр-мiнiстр України Д. ШМИГАЛЬ

Iнд. 80

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 21 квiтня 2021 р. N 377

ЗМIНИ,
що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2007 р. N 106 i вiд 18 липня 2007 р. N 950

     1. У Порядку розроблення та виконання державних цiльових програм, затвердженому постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2007 р. N 106:

     1) в абзацах першому i другому пункту 34 слово "постанови" замiнити словом "розпорядження";

     2) пункт 45 доповнити абзацом такого змiсту:

     "До 10 березня року, що настає за звiтним перiодом, центральнi органи виконавчої влади, якi здiйснюють загальне керiвництво та контроль за виконанням заходiв i завдань загальнодержавних програм, подають Кабiнетовi Мiнiстрiв доповiдi про хiд i результати виконання загальнодержавних програм. ";

     3) в абзацi третьому пункту 2 додатка 1 слово "постановою" замiнити словом "розпорядженням".

     2. У Регламентi Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженому постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 р. N 950:

     1) у § 31:

     абзаци п'ятий, шостий та восьмий пункту 1 викласти в такiй редакцiї:

     "розроблення та виконання програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв, а також проведення монiторингу та оцiнки їх виконання;

     участi в пiдготовцi документiв з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв та забезпеченнi їх виконання;";

     "розроблення та виконання планiв дiяльностi на середньостроковий перiод та/або планiв роботи на рiк, орiєнтованих на реалiзацiю завдань Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, iнших програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв та документiв з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв.";

     в абзацi другому пункту 2 слова "стратегiчних" i "стратегiчними та" виключити;

     2) пункт 1 § 4 викласти в такiй редакцiї:

     "1. Кабiнет Мiнiстрiв планує свою роботу на основi та на виконання Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, законiв України, указiв Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, для чого, зокрема:

     розробляє та затверджує середньостроковий план дiй Уряду (на трирiчний перiод) i план прiоритетних дiй Уряду (на перiод до одного року);

     розробляє та подає на розгляд Верховної Ради Бюджетну декларацiю та проект Закону про Державний бюджет України на вiдповiдний рiк, проекти загальнодержавних програм. ";

     3) у § 5:

     пункт 1 доповнити абзацом такого змiсту:

     "Програма дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв повинна мiстити програмнi цiлi, критерiї та строки досягнення програмних цiлей i завдання, виконання яких є необхiдним для досягнення цiлей, строки виконання таких завдань, а також iншу необхiдну iнформацiю.";

     абзаци перший i другий пункту 3 викласти в такiй редакцiї:

     "3. Члени Кабiнету Мiнiстрiв подають Прем'єр-мiнiстровi або членовi Кабiнету Мiнiстрiв, визначеному Прем'єр-мiнiстром вiдповiдно до пункту 2 цього параграфа, за доведеною ним формою та у визначений строк пропозицiї до Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв.

     Пiд керiвництвом Прем'єр-мiнiстра або члена Кабiнету Мiнiстрiв, визначеного Прем'єр-мiнiстром вiдповiдно до пункту 2 цього параграфа, Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв на пiдставi узагальнених пропозицiй членiв Кабiнету Мiнiстрiв готує проект Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв.";

     4) параграф 51 викласти в такiй редакцiї:

     "§ 51. Планування дiяльностi

     1. Кабiнет Мiнiстрiв на своїх засiданнях розглядає та приймає рiшення щодо планiв власної дiяльностi з метою забезпечення узгоджених i послiдовних дiй мiнiстерств та iнших центральних органiв виконавчої влади, зокрема з питань реалiзацiї програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв.

     2. Документами з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв є:

     середньостроковий план дiй Уряду (на трирiчний перiод);

     план прiоритетних дiй Уряду (на перiод до одного року).

     3. Документи з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв не повиннi мiстити положень нормативно-правового характеру.

     4. Середньостроковий план дiй Уряду розробляється з метою комплексного визначення шляхiв досягнення програмних цiлей Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв iз урахуванням визначених Верховною Радою засад внутрiшньої та зовнiшньої полiтики.

     Положення середньострокового плану дiй Уряду мiстять iнформацiю щодо:

     основних проблем, якi потребують розв'язання, у вiдповiднiй сферi;

     перелiку програмних цiлей, якi планується досягти в середньостроковiй перспективi;

     результатiв роботи в попередньому перiодi;

     сутi пiдходу, який пропонується реалiзувати в середньостроковiй перспективi;

     завдань i заходiв, якi планується здiйснити в середньостроковiй перспективi;

     можливих ризикiв щодо реалiзацiї обраного пiдходу;

     необхiдного ресурсного забезпечення;

     очiкуваних результатiв, цiльових показникiв, яких планується досягти.

     Середньостроковий план дiй Уряду розробляється на трирiчний перiод, який включає плановий (з 1 сiчня наступного року) та наступнi за плановим два роки.

     Положення середньострокового плану дiй Уряду повиннi узгоджуватися з положеннями Бюджетної декларацiї в частинi фiнансового забезпечення його реалiзацiї у вiдповiдних бюджетних перiодах.

     5. Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв щороку протягом сiчня - лютого проводить аналiз стану виконання середньострокового плану дiй Уряду та розробляє рекомендацiї щодо оновлення його положень з урахуванням результатiв виконання зазначеного плану, а також з урахуванням нових завдань, встановлених законами України, указами Президента України та мiжнародно-правовими зобов'язаннями України.

     Пiдготовленi рекомендацiї за результатами їх розгляду Прем'єр-мiнiстром надсилаються мiнiстерствам та iншим центральним органам виконавчої влади для опрацювання та пiдготовки пропозицiй щодо оновлення положень середньострокового плану дiй Уряду.

     Мiнiстерства та iншi центральнi органи виконавчої влади до 30 квiтня поточного року надсилають Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв пропозицiї щодо оновлення положень середньострокового плану дiй Уряду для їх узагальнення та пiдготовки протягом травня - червня вiдповiдних змiн до нього.

     Змiни до середньострокового плану дiй Уряду (у тому числi викладення його в новiй редакцiї) готуються вiдповiдно до вимог, встановлених пунктом 8 цього параграфа, та затверджуються Кабiнетом Мiнiстрiв до 31 липня поточного року.

     За рiшенням Прем'єр-мiнiстра можуть бути встановленi iншi строки затвердження середньострокового плану дiй Уряду або змiн до нього.

     6. Для планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв на перiод до одного року розробляється план прiоритетних дiй Уряду.

     План прiоритетних дiй Уряду готується на основi Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, iнших програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв, середньострокового плану дiй Уряду з урахуванням завдань, встановлених законами України, указами Президента України та мiжнародно-правовими зобов'язаннями України.

     У планi прiоритетних дiй Уряду вiдображаються завдання i заходи (кроки), зокрема з нормотворчої дiяльностi щодо пiдготовки проектiв регуляторних та iнших нормативно-правових актiв, визначаються строки виконання та виконавцi таких завдань i заходiв, а також наводяться очiкуванi результати щодо їх виконання.

     7. План прiоритетних дiй Уряду затверджується в мiсячний строк з дати офiцiйного опублiкування Закону про Державний бюджет України на вiдповiдний рiк.

     За рiшенням Прем'єр-мiнiстра можуть бути встановленi iншi строки затвердження плану прiоритетних дiй Уряду.

     8. Координацiю роботи з пiдготовки середньострокового плану дiй Уряду та плану прiоритетних дiй Уряду здiйснює Мiнiстр Кабiнету Мiнiстрiв або за його дорученням Державний секретар Кабiнету Мiнiстрiв чи його заступники.

     Середньостроковий план дiй Уряду та план прiоритетних дiй Уряду готуються Секретарiатом Кабiнету Мiнiстрiв на основi пропозицiй мiнiстерств та iнших центральних органiв виконавчої влади.

     З метою узгодження позицiй мiнiстерств та iнших центральних органiв виконавчої влади щодо проектiв середньострокового плану дiй Уряду та плану прiоритетних дiй Уряду Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв органiзовує проведення нарад, робочих зустрiчей та консультацiй за участю представникiв зазначених органiв.

     Пiдготовленi проекти середньострокового плану дiй Уряду та плану прiоритетних дiй Уряду подаються Мiнiстровi Кабiнету Мiнiстрiв для внесення на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв. Проекти зазначених планiв подаються разом iз проектом розпорядження Кабiнету Мiнiстрiв про їх затвердження. Щодо такого проекту розпорядження не застосовуються вимоги § 37 - 42, 44 - 46 i 50 цього Регламенту.

     9. Монiторинг стану виконання середньострокового плану дiй Уряду та плану прiоритетних дiй Уряду проводить Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв разом iз мiнiстерствами та iншими центральними органами виконавчої влади, якi є виконавцями вiдповiдних завдань i заходiв.

     10. У разi припинення повноважень Кабiнету Мiнiстрiв документи з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв продовжують виконуватися до прийняття рiшення новосформованим Кабiнетом Мiнiстрiв про внесення змiн до них або визнання такими, що втратили чиннiсть.";

     5) пiдпункт 1 пункту 1 § 7 викласти в такiй редакцiї:

     "1) програмнi документи Кабiнету Мiнiстрiв та документи з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв;";

     6) у § 121:

     у пунктi 1 слова "концепцiй реалiзацiї державної полiтики у вiдповiднiй сферi, концепцiй державних цiльових програм та концепцiй законiв" замiнити словами "програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв, документiв з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв";

     у пунктi 2:

     абзац другий пiдпункту 1 викласти в такiй редакцiї:

     "про початок роботи над проектами програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв, документiв з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, проектами законiв та iнших нормативно-правових актiв;";

     у пiдпунктi 2 слова "Програмi дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, iншим стратегiчним та програмним документам" замiнити словами "програмним документам Кабiнету Мiнiстрiв";

     7) абзац другий пункту 2 § 16 викласти в такiй редакцiї:

     "програмнi документи Кабiнету Мiнiстрiв та документи з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв;";

     8) у § 281:

     у пунктi 1 слова "концепцiй реалiзацiї державної полiтики" замiнити словами "програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв, документiв з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв";

     у пiдпунктi 1 пункту 2:

     в абзацi першому слова "концепцiй реалiзацiї державної полiтики у вiдповiднiй сферi, концепцiй державних цiльових програм та концепцiй законiв" замiнити словами "програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв, документiв з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв";

     в абзацi четвертому слова "Програмi дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, iншим стратегiчним та програмним документам" замiнити словами "програмним документам Кабiнету Мiнiстрiв";

     9) абзац другий пункту 2 § 284 викласти в такiй редакцiї:

     "проекти програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв, документiв з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв;";

     10) в абзацi другому пункту 2 § 30 слова "концепцiї реалiзацiї державної полiтики у вiдповiднiй сферi, концепцiї державної цiльової програми та концепцiї закону" замiнити словами "програмного документа Кабiнету Мiнiстрiв, документа з питань планування дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв";

     11) у пунктi 1 § 35 слова "концепцiї реалiзацiї державної полiтики у вiдповiднiй сферi, концепцiї державної цiльової програми та концепцiї закону, який стосується зобов'язань України за Угодою про асоцiацiю мiж Україною, з однiєї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Спiвтовариством з атомної енергiї i їхнiми державами-членами, з iншої сторони, iншими мiжнародними договорами України у сферi європейської iнтеграцiї" замiнити словами "програмного документа Кабiнету Мiнiстрiв";

     12) у § 36 слова "концепцiї реалiзацiї державної полiтики у вiдповiднiй сферi, концепцiї державної цiльової програми та концепцiї закону" замiнити словами "програмного документа Кабiнету Мiнiстрiв";

     13) пункт 2 § 50 виключити;

     14) абзац третiй пiдпункту 1 пункту 3 § 52 викласти в такiй редакцiї:

     "програмним документам Кабiнету Мiнiстрiв, зокрема оцiнює на вiдповiднiсть програмним цiлям i завданням Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, вiдсутнiсть взаємовиключних завдань i заходiв, якi визначенi чинними програмними документами;";

     15) у пунктi 1 § 541 слова "Програмi дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, iншим стратегiчним та програмним документам" замiнити словами "програмним документам Кабiнету Мiнiстрiв";

     16) главу 8 викласти в такiй редакцiї:

     "Глава 8. Програмнi документи Кабiнету Мiнiстрiв та полiтичнi пропозицiї

     § 56. Програмнi документи Кабiнету Мiнiстрiв

     1. Кабiнет Мiнiстрiв на своїх засiданнях розглядає та приймає рiшення щодо програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв з метою проведення державної полiтики у прiоритетних напрямах розвитку держави, координацiї дiяльностi центральних органiв виконавчої влади, визначення послiдовностi дiй, шляхiв i способiв вирiшення питань щодо державного управлiння у сферах, вiднесених до компетенцiї Кабiнету Мiнiстрiв, зокрема визначених статтею 19 Закону України "Про Кабiнет Мiнiстрiв України".

     2. Програмний документ Кабiнету Мiнiстрiв описує шляхи, методи i ресурси, необхiднi для вирiшення виявлених проблем щодо проведення державної полiтики, досягнення поставлених цiлей розвитку у вiдповiднiй сферi (сферах) за результатами виконання запланованих взаємопов'язаних завдань i заходiв.

     Програмними документами Кабiнету Мiнiстрiв є:

     Програма дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв;

     стратегiї розвитку вiдповiдних сфер (далi - стратегiя);

     державнi цiльовi програми;

     iншi документи програмного характеру, вимоги щодо розроблення та виконання яких визначено законами України або указами Президента України.

     3. Програмнi документи Кабiнету Мiнiстрiв розробляються на короткостроковий (до трьох рокiв), середньостроковий (вiд трьох до семи рокiв) та довгостроковий (понад сiм рокiв) перiод залежно вiд складностi та тривалостi визначених у них завдань i заходiв, якщо iнше не передбачено законами України.

     4. Програмнi документи Кабiнету Мiнiстрiв не повиннi мiстити положень нормативно-правового характеру.

     5. Програмнi документи Кабiнету Мiнiстрiв вносять на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв члени Кабiнету Мiнiстрiв.

     § 57. Стратегiя

     1. Стратегiя визначає курс формування та реалiзацiї полiтики у вiдповiдних сферах на середньостроковий або довгостроковий перiод.

     2. Стратегiя повинна мiстити:

     опис проблем, якi обумовили її прийняття, i нормативно-правових актiв, що дiють у вiдповiдних сферах;

     аналiз поточного стану справ, тенденцiї та обґрунтування щодо необхiдностi розв'язання виявлених проблем;

     стратегiчнi цiлi та показники їх досягнення;

     завдання, спрямованi на досягнення поставлених цiлей, етапи їх виконання, очiкуванi результати на кожному етапi, з вiдображенням запланованого темпу досягнення цiльових показникiв та орiєнтовного обсягу необхiдних фiнансових, матерiально-технiчних, людських та iнших ресурсiв;

     порядок проведення монiторингу, оцiнки результатiв реалiзацiї стратегiї та звiтування;

     операцiйний план реалiзацiї стратегiї на трирiчний перiод.

     3. За результатами розгляду проекту стратегiї Кабiнет Мiнiстрiв приймає розпорядження про її схвалення. Проект такого розпорядження готується та подається на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв у порядку, встановленому главами 2 - 5 цього роздiлу.

     4. Стратегiя, подана з порушенням вимог пункту 2 цього параграфа, пiдлягає поверненню в порядку, встановленому пунктом 4 § 52 цього Регламенту.

     § 58. Державнi цiльовi програми та iншi документи програмного характеру

     1. Розроблення, затвердження та виконання державних цiльових програм здiйснюється вiдповiдно до вимог Закону України "Про державнi цiльовi програми" i Порядку розроблення та виконання державних цiльових програм, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2007 р. N 106 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 8, ст. 313).

     2. Документи програмного характеру, вимоги щодо розроблення та реалiзацiї яких визначено законами України або указами Президента України, зокрема стратегiї розвитку вiдповiдних сфер, розробляються з урахуванням положень § 56 i 57 цього Регламенту, якщо iнше не передбачено законами України або указами Президента України.

     3. Пiд час розроблення документiв програмного характеру, якi затверджуються (схвалюються) Президентом України або Верховною Радою, головний розробник проводить консультацiї щодо структури та загального змiсту таких документiв iз:

     Офiсом Президента України або Апаратом Ради нацiональної безпеки i оборони України - у разi пiдготовки програмного документа, який затверджується (схвалюється) указом Президента України;

     вiдповiдними комiтетами Верховної Ради - у разi пiдготовки програмного документа, який затверджується Верховною Радою.

     § 59. Звiтування

     1. Члени Кабiнету Мiнiстрiв подають Кабiнетовi Мiнiстрiв звiти про хiд i результати реалiзацiї програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв.

     Звiти готуються органами, якi є розробниками програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв.

     2. Звiти про хiд i результати реалiзацiї стратегiй та iнших програмних документiв подаються Кабiнетовi Мiнiстрiв не рiдше нiж кожнi 12 мiсяцiв починаючи з дати їх схвалення, якщо iнше не передбачено таким документом, а також оприлюднюються на офiцiйних веб-сайтах органiв, якi готують такi звiти.

     Пiдготовка вiдповiдних матерiалiв, якi подаються Кабiнетовi Мiнiстрiв, здiйснюється в порядку, встановленому § 63 цього Регламенту.

     3. Звiти про хiд i результати виконання державних цiльових програм подаються Кабiнетовi Мiнiстрiв вiдповiдно до вимог Порядку розроблення та виконання державних цiльових програм, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2007 р. N 106.

     Доповiдi про хiд i результати виконання загальнодержавних програм готуються з урахуванням вимог § 132 цього Регламенту.

     4. Звiти про хiд i результати виконання Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв готуються вiдповiдно до вимог § 131 цього Регламенту.

     § 60. Методичне супроводження

     Методичне супроводження процесiв пiдготовки програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв, проведення монiторингу та оцiнки їх виконання здiйснює Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв, якщо iнше не визначено законом.

     § 61. Полiтичнi пропозицiї

     1. Для вирiшення питань, якi носять комплексний мiжвiдомчий (кроссекторальний) характер i розв'язання яких потребує змiни прiоритетiв дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв, узгодження основних положень розроблюваного законопроекту або програмного документа Кабiнету Мiнiстрiв, розробляються полiтичнi пропозицiї.

     2. Полiтичнi пропозицiї готуються, якщо питання не може бути вирiшено мiнiстерствами самостiйно в межах їх повноважень та потребує прийняття рiшення Кабiнетом Мiнiстрiв.

     3. Полiтичнi пропозицiї вносяться на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв членами Кабiнету Мiнiстрiв та повиннi мiстити:

     опис питань, якi пропонується вирiшити, та варiанти їх вирiшення;

     обраний варiант вирiшення питань та обґрунтування такого вибору;

     перелiк мiнiстерств та iнших центральних органiв виконавчої влади, якi необхiдно залучити для реалiзацiї обраного варiанта вирiшення питань, а також позицiя заiнтересованих органiв (у разi потреби);

     шляхи i способи вирiшення питань (за обраним варiантом);

     обсяг необхiдних фiнансових, матерiально-технiчних, людських та iнших ресурсiв;

     строки оцiнки результатiв i звiтування.

     Орiєнтовний обсяг полiтичної пропозицiї становить 2 - 10 сторiнок.

     4. За результатами розгляду полiтичної пропозицiї Кабiнет Мiнiстрiв приймає рiшення щодо запропонованих шляхiв i способiв вирiшення питань, яке фiксується у протоколi засiдання Кабiнету Мiнiстрiв.

     У разi пiдтримки Кабiнетом Мiнiстрiв запропонованих у полiтичнiй пропозицiї шляхiв i способiв вирiшення питань пропозицiя надсилається Секретарiатом Кабiнету Мiнiстрiв мiнiстерствам та iншим центральним органам виконавчої влади вiдповiдно до компетенцiї для реалiзацiї.

     5. Полiтичну пропозицiю, подану з порушенням вимог пункту 3 цього параграфа, Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв повертає протягом двох робочих днiв для приведення у вiдповiднiсть iз зазначеними вимогами.";

     17) у пунктi 2 § 63 слова "полiтичної пропозицiї" замiнити словами "програмних документiв Кабiнету Мiнiстрiв";

     18) у § 70:

     абзац перший пункту 1 пiсля слiв "цього Регламенту" доповнити словами "для проектiв постанов Кабiнету Мiнiстрiв";

     пункт 2 виключити;

     пiдпункт 3 пункту 3 доповнити абзацом такого змiсту:

     "Перелiк актiв Кабiнету Мiнiстрiв та центральних органiв виконавчої влади, прийняття або перегляд яких необхiдно здiйснити для реалiзацiї положень проекту закону, готується за формою згiдно з додатком 131.";

     19) параграф 76 викласти в такiй редакцiї:

     "1. Прем'єр-мiнiстр або за його дорученням Перший вiце-прем'єр-мiнiстр визначає органи виконавчої влади, якi є вiдповiдальними за забезпечення виконання законiв України, постанов Верховної Ради та актiв Президента України.

     2. Для органiзацiї виконання рiшень Ради нацiональної безпеки i оборони України, введених в дiю указами Президента України, якi мiстять завдання Кабiнетовi Мiнiстрiв, Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв готує плани органiзацiї виконання таких рiшень (додаток 132), якi подаються Державним секретарем Кабiнету Мiнiстрiв для включення до проекту порядку денного засiдання Кабiнету Мiнiстрiв.

     Зазначенi плани схвалюються на засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв, що фiксується у протоколi засiдання.

     У планi зазначаються завдання, вiдповiдальнiсть за виконання яких покладена рiшенням Ради нацiональної безпеки i оборони України на Кабiнет Мiнiстрiв, заходи з виконання зазначених завдань (у тому числi щодо надання iнформацiї Секретаревi Ради нацiональної безпеки i оборони України про стан виконання), органи, вiдповiдальнi за виконання, вiдповiднi структурнi пiдроздiли Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв та строк виконання (у разi потреби).";

     20) пункт 1 § 131 викласти в такiй редакцiї:

     "1. Кабiнет Мiнiстрiв подає Верховнiй Радi звiт про хiд i результати виконання Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв вiдповiдно до частини шостої статтi 11 Закону України "Про Кабiнет Мiнiстрiв України".";

     21) у § 132:

     назву параграфа викласти в такiй редакцiї:

     "§ 132. Звiт про виконання державного бюджету та доповiдi про хiд i результати виконання загальнодержавних програм";

     друге речення пункту 1 виключити;

     доповнити параграф пунктом 31 такого змiсту:

     "31. Доповiдi про хiд i результати виконання загальнодержавних програм економiчного, науково-технiчного, соцiального, нацiонально-культурного розвитку, охорони довкiлля готуються центральними органами виконавчої влади, якi здiйснюють загальне керiвництво та контроль за виконанням заходiв i завдань загальнодержавних програм, та вносяться Кабiнетовi Мiнiстрiв до 10 березня року, що настає за звiтним.

     Кабiнет Мiнiстрiв розглядає на своєму засiданнi доповiдi про хiд i результати виконання загальнодержавних програм, приймає рiшення щодо них, яке фiксується у протоколi засiдання Кабiнету Мiнiстрiв, та подає доповiдi Верховнiй Радi одночасно iз звiтом про виконання Закону про Державний бюджет України на вiдповiдний рiк.";

     22) додатки 9 - 11 виключити;

     23) у додатку 12 слова "полiтичної пропозицiї" замiнити словами "програмного документа Кабiнету Мiнiстрiв";

     24) доповнити Регламент додатками 131 i 132 такого змiсту:

"Додаток 131
(до пункту 3 § 70)

ПЕРЕЛIК
актiв Кабiнету Мiнiстрiв та центральних органiв виконавчої влади, прийняття або перегляд яких необхiдно здiйснити для реалiзацiї положень проекту Закону України

_____________________________________________________
(назва законопроекту)

Положення проекту Закону України Акти, прийняття або перегляд яких необхiдно здiйснити Органи, вiдповiдальнi за пiдготовку проектiв актiв Строк прийняття або перегляду нормативних актiв
Положення, реалiзацiя яких здiйснюватиметься безпосередньо Кабiнетом Мiнiстрiв
       
Положення, реалiзацiя яких здiйснюватиметься безпосередньо центральними органами виконавчої влади
       
_________________________
(найменування посади керiвника
структурного пiдроздiлу органу,
що є головним розробником)
__________
(пiдпис)
___________________
(власне iм'я та прiзвище)

___ ____________ 20__ р.

 

Додаток 132
(до пункту 2 § 76)
Схвалено на засiданнi
Кабiнету Мiнiстрiв ___ ____________ 20__ р.
(протокол N ___)

ПЛАН
органiзацiї виконання рiшення Ради нацiональної безпеки i оборони України, введеного в дiю Указом Президента України вiд ___ ________ 20__ р. N ____,

___________________________________________________
(назва рiшення)

Положення рiшення Ради нацiональної безпеки i оборони України Змiст заходу з виконання вiдповiдних завдань Органи, вiдповiдальнi за виконання, та вiдповiднi структурнi пiдроздiли Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв Строк виконання (зазначається у разi потреби)

".

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.