Документ скасований: Постанова КМУ № 242 від 17.03.2023

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 3 серпня 2000 р. N 1205


Про затвердження Порядку розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi

     Вiдповiдно до Закону України "Про спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi" Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     Затвердити Порядок розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi (додається).

Прем'єр-мiнiстр України В. ЮЩЕНКО

Iнд. 27

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 3 серпня 2000 р. N 1205

ПОРЯДОК
розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi

     1. Цей Порядок встановлює процедуру розгляду i затвердження Радою з питань територiй прiоритетного розвитку (далi - Рада) iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються суб'єктами пiдприємницької дiяльностi у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi (далi - iнвестицiйний проект).

     2. Суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який має намiр реалiзувати iнвестицiйний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далi - заявник) подає до Ради такi документи:

     заяву про розгляд iнвестицiйного проекту за формою згiдно з додатком;

     iнвестицiйний проект, виконаний вiдповiдно до затверджених Радою вимог, пiдписаний заявником, прошитий i пронумерований (у трьох примiрниках);

     нотарiально засвiдченi копiї свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi та засновницьких документiв юридичної особи;

     у разi коли заявником є iноземна юридична особа, - документи, що свiдчать про реєстрацiю iноземної юридичної особи у країнi її мiсцезнаходження (витяг з торговельного, банкiвського або судового реєстру тощо). Цi документи повиннi бути засвiдченi вiдповiдно до законодавства країни, що їх видала, перекладенi на українську мову та легалiзованi у консульськiй установi України, якщо мiжнародними договорами України не передбачено iнше. Зазначенi документи можуть бути засвiдченi також у посольствi вiдповiдної держави в Українi та легалiзованi в МЗС;

     проект договору щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту, складений вiдповiдно до Типового договору (контракту) на реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї прiоритетного розвитку, в спецiальнiй (вiльнiй) економiчнiй зонi, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 липня 1999 р. N 1199;

     висновки щодо iнвестицiйного проекту органу мiсцевого самоврядування, органiв, що здiйснюють контроль за додержанням безпеки виробництва та працi, протипожежної i екологiчної безпеки, iнших органiв та органiзацiй вiдповiдно до їх компетенцiї за перелiком, установленим Радою;

     довiдку органу державної податкової служби за мiсцезнаходженням заявника про стан розрахункiв iз сплати податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв) - для юридичних осiб, зареєстрованих в Українi.

     У разi потреби Рада може вимагати вiд заявника подання iнших документiв, що пiдтверджують його спроможнiсть реалiзувати iнвестицiйний проект.

     Заявник несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть iнформацiї, що мiститься у пiдготовлених ним документах.

     3. Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України сировини i матерiалiв, разом з документами, визначеними у пунктi 2 цього Порядку, заявник подає до Ради:

     перелiк сировини i матерiалiв, що ввозитимуться в Україну виключно для реалiзацiї iнвестицiйного проекту, який є його невiд'ємною частиною;

     обґрунтування обсягiв ввезення сировини та матерiалiв.

     4. Пiсля перевiрки комплектностi пакета документiв, зазначених у пунктах 2 i 3 цього Порядку, Рада реєструє їх надходження у спецiальному журналi, присвоює реєстрацiйний номер i видає заявниковi письмове пiдтвердження їх одержання. Форма ведення спецiального журналу встановлюється Радою.

     5. Копiї зареєстрованих документiв надсилаються Радою Житомирськiй облдержадмiнiстрацiї для пiдготовки висновкiв про доцiльнiсть реалiзацiї iнвестицiйного проекту, виходячи з програм соцiально-економiчного розвитку мiст та районiв областi.

     Копiя заяви про розгляд iнвестицiйного проекту Радою надсилається Мiнекономiки, яке має право вимагати вiд неї копiї документiв заявника, передбачених пунктами 2 i 3 цього Порядку, органiзувати проведення експертизи окремих iнвестицiйних проектiв з урахуванням загальнодержавних iнтересiв i, з метою запобiгання негативним наслiдкам їх реалiзацiї, зокрема, щодо виконання державних програм економiчного, науково-технiчного та соцiального розвитку, зменшення обсягiв надходжень до бюджетiв, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат.

     Вiдповiднi висновки мають бути надiсланi Радi у мiсячний термiн.

     6. Рада розглядає зареєстрованi документи разом з експертними висновками стосовно визначення доцiльностi реалiзацiї iнвестицiйного проекту i приймає рiшення про затвердження або вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту в термiн, який не може перевищувати 60 днiв з дня подання заявником документiв.

     7. У разi затвердження Радою iнвестицiйного проекту, заявниковi видається рiшення Ради разом з одним примiрником iнвестицiйного проекту, на титульному листi якого повиннi бути дата i номер рiшення Ради про затвердження iнвестицiйного проекту, пiдпис голови Ради та печатка. Один примiрник iнвестицiйного проекту зберiгається у Радi.

     Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України сировини i матерiалiв, один його примiрник, оформлений згiдно iз зазначеними в абзацi першому цього пункту нормами, надсилається вiдповiдному митному органу.

     8. Рада вiдмовляє заявниковi у затвердженнi iнвестицiйного проекту, якщо:

     iнвестицiйний проект не вiдповiдає прiоритетним видам економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Житомирськiй областi, затвердженим Кабiнетом Мiнiстрiв України;

     одержано негативнi висновки експертизи стосовно iнвестицiйного проекту;

     у поданих заявником документах виявлено недостовiрнi вiдомостi;

     суб'єкт пiдприємницької дiяльностi має заборгованiсть iз сплати податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв).

     Рiшення про вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту з обґрунтуванням причин вiдмови надсилається заявниковi протягом двох днiв пiсля його прийняття.

     9. Заявник, якому вiдмовлено у затвердженнi iнвестицiйного проекту, має право пiсля усунення причин i недолiкiв, що спричинили вiдмову, доопрацювати iнвестицiйний проект i повторно подати його на розгляд Ради.

     10. Внесення змiн до затвердженого iнвестицiйного проекту провадиться у такому ж порядку, як i його затвердження.

     11. Пiсля прийняття рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту заявник зобов'язаний у мiсячний термiн укласти з вiдповiдним органом мiсцевого самоврядування договiр (контракт) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту i подати у дводенний термiн до Ради його копiю.

     Про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту суб'єкт пiдприємницької дiяльностi звiтує перед Радою за формою та у термiни, встановленi нею.

     12. Рада має право скасувати рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту у разi:

     порушення суб'єктом пiдприємницької дiяльностi термiну укладення договору (контракту) з вiдповiдним органом мiсцевого самоврядування щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту;

     розiрвання договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту.

     13. Орган мiсцевого самоврядування протягом двох днiв пiсля укладення або розiрвання з суб'єктом пiдприємницької дiяльностi договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту iнформує про це вiдповiдний орган державної податкової служби, митний орган, Раду та Житомирську облдержадмiнiстрацiю.

     14. У разi одночасного надходження кiлькох аналогiчних iнвестицiйних проектiв Рада може прийняти рiшення про проведення тендера (конкурсу) для вiдбору iнвестицiйного проекту i його учасникiв. У таких випадках Рада iнформує заявникiв про умови i термiни проведення тендера (конкурсу).

     15. Рада подає:

     у дводенний термiн з дня прийняття рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту або його скасування вiдповiдну iнформацiю органу мiсцевого самоврядування, органу державної податкової служби та митному органу;

     до п'ятого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, Мiнекономiки та Мiнфiну iнформацiю про стан реалiзацiї суб'єктами пiдприємницької дiяльностi затверджених iнвестицiйних проектiв.

 

Додаток
до Порядку

ЗАЯВА
про розгляд iнвестицiйного проекту

__________________________________________________________________
                                                   (назва проекту)

Заявник
__________________________________________________________________
          (найменування юридичної або прiзвище фiзичної особи, її адреса,
__________________________________________________________________
iдентифiкацiйний код ЄДРПОУ, номери телефонiв, телефаксу, найменування установи
__________________________________________________________________
    обслуговуючого банку, номер рахунка, номери телефонiв установи банку,
__________________________________________________________________
                                     паспортнi данi - для фiзичних осiб)

Мiсце впровадження _______________________________________________
                                                              (мiсто, район, пiдприємство)

Вид економiчної дiяльностi __________________________________________

__________________________________________________________________
(назва та код згiдно з Класифiкацiєю видiв економiчної дiяльностi ДК 009-96)

Розмiр iнвестицiй __________________________________________________

Вид iнвестицiй _____________________________________________________

Створення нових робочих мiсць ________

Збереження робочих мiсць _____________

Термiн реалiзацiї проекту ____________, у тому числi монтаж та наладка обладнання _____________, функцiонування виробництва __________________, iнше _____________________
         (розшифрування) 

Найменування продукцiї (робiт, послуг) _______________________________

Рiчний обсяг виробництва ___________________________________________

Ринок збуту _______________________________________________________

Обсяг експорту ____________________________________________________

Потреба у виробничих площах _______________________________________

Потреба в енергоносiях ______________________________________________
                                                                            (за видами)

Виконавцi будiвельно-монтажних робiт ________________________________

Постачальники:

устаткування, обладнання ___________________________________________

сировини, матерiалiв _______________________________________________

Середньомiсячна заробiтна плата одного працiвника _____________________

Заявник 

______________________
(пiдпис)

______________________
(розшифрування)

М. П. 

  

"___" _______________ р. 

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.