Документ скасований: Постанова КМУ № 242 від 17.03.2023

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 21 серпня 2000 р. N 1294


Про Порядок розгляду та затвердження iнвестицiйних проектiв у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова

Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановами Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 26 липня 2001 року N 896,
вiд 10 сiчня 2002 року N 9,
вiд 27 серпня 2003 року N 1368,
вiд 8 вересня 2004 року N 1168

     У зв'язку з прийняттям Закону України "Про спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi на територiї мiста Харкова" Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Затвердити Порядок розгляду та затвердження iнвестицiйних проектiв у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова.

     2. Визнати таким, що втратив чиннiсть, Порядок розгляду i схвалення iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються суб'єктами пiдприємницької дiяльностi на територiї мiста Харкова, затверджений постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11 листопада 1999 р. N 2076 (Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 46, ст. 2267).

Прем'єр-мiнiстр України В. ЮЩЕНКО

Iнд. 27

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 21 серпня 2000 р. N 1294


ПОРЯДОК
розгляду та затвердження iнвестицiйних проектiв у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова

     1. Цим Порядком визначається процедура розгляду та затвердження Радою з питань спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi (далi - Рада) iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються суб'єктами пiдприємницької дiяльностi у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова (далi - iнвестицiйний проект).

     2. Суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який має намiр реалiзувати iнвестицiйний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далi - заявник) подає до Ради такi документи:

     заяву про розгляд iнвестицiйного проекту за формою згiдно з додатком;

     iнвестицiйний проект, виконаний вiдповiдно до затверджених Радою вимог, пiдписаний заявником, прошитий i пронумерований (у трьох примiрниках);

     нотарiально засвiдченi копiї свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi та засновницьких документiв юридичної особи;

     у разi коли заявником є iноземна юридична особа - документи (витяг з торговельного, банкiвського або судового реєстру тощо), що свiдчать про реєстрацiю iноземної юридичної особи у країнi її мiсцезнаходження. Цi документи повиннi бути засвiдченi вiдповiдно до законодавства країни, що їх видала, перекладенi українською мовою та легалiзованi у консульськiй установi України, якщо мiжнародними договорами України не передбачено iнше. Зазначенi документи можуть бути засвiдченi також у посольствi вiдповiдної держави в Українi та легалiзованi в МЗС;

     проект договору щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту, складений вiдповiдно до Типового договору (контракту) на реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї прiоритетного розвитку, в спецiальнiй (вiльнiй) економiчнiй зонi, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 липня 1999 р. N 1199;

     висновки щодо iнвестицiйного проекту органiв, що здiйснюють контроль за додержанням безпеки виробництва та працi, протипожежної i екологiчної безпеки, iнших органiв та органiзацiй вiдповiдно до законодавства;

     довiдку органу державної податкової служби за мiсцезнаходженням заявника про стан розрахункiв iз сплати податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв) - для юридичних осiб, зареєстрованих в Українi.

     У разi потреби Рада може вимагати вiд заявника подання iнших документiв, що пiдтверджують спроможнiсть заявника реалiзувати iнвестицiйний проект.

     Заявник несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть iнформацiї, що мiститься у пiдготовлених ним документах.

     3. У разi коли iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України сировини та матерiалiв, разом з документами, зазначеними у пунктi 2 цього Порядку, заявник подає до Ради:

     перелiк та обсяги матерiалiв i сировини, що ввозитимуться в Україну для потреб власного виробництва, пов'язаного з реалiзацiєю iнвестицiйного проекту, якi є його невiд'ємною частиною;

     обґрунтування обсягiв ввезення сировини, матерiалiв, устаткування, обладнання та комплектуючих до них.

(пункт 3 в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896)

     4. Пiсля перевiрки комплектностi пакета документiв, зазначених у пунктах 2 i 3 цього Порядку, Рада реєструє їх надходження у спецiальному журналi, присвоює реєстрацiйний номер i видає заявнику письмове пiдтвердження їх одержання. Форма ведення спецiального журналу встановлюється Радою.

     5. Копiї зареєстрованих документiв заявника Рада у триденний термiн з дня їх реєстрацiї надсилає Харкiвськiй облдержадмiнiстрацiї та виконавчому комiтету Харкiвської мiської ради для пiдготовки висновкiв щодо доцiльностi реалiзацiї iнвестицiйного проекту, виходячи з програми соцiально-економiчного розвитку мiста, а також щодо обгрунтування перелiкiв та обсягiв ввезення сировини, матерiалiв, устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них.

(абзац перший пункту 5 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896)

     Копiю заяви про розгляд iнвестицiйного проекту та копiю iнвестицiйного проекту Рада надсилає у триденний термiн Мiнекономiки для проведення за участю Мiнфiну, Мiнпромполiтики, Мiнагрополiтики, Державної податкової адмiнiстрацiї у Харкiвськiй областi експертизи iнвестицiйного проекту з метою запобiгання негативним наслiдкам його реалiзацiї, зокрема щодо виконання державних програм економiчного, науково-технiчного та соцiального розвитку, обсягiв надходжень до бюджетiв, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат.

(абзац другий пункту 5 в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10.01.2002 р. N 9)

     Вiдповiднi висновки мають бути надiсланi Радi у мiсячний термiн.

     6. Рада розглядає зареєстрованi документи заявника разом з експертними висновками стосовно визначення доцiльностi реалiзацiї iнвестицiйного проекту i приймає рiшення про затвердження або вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту в термiн, який не може перевищувати 60 днiв з дня подання документiв заявником.

     61. Рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту приймається Радою лише за наявностi позитивних висновкiв щодо доцiльностi його реалiзацiї вiд усiх центральних органiв виконавчої влади, залучених до проведення експертизи.

(Порядок доповнено пунктом 61 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368)

     7. У разi затвердження Радою iнвестицiйного проекту, заявнику видається рiшення Ради разом з одним примiрником iнвестицiйного проекту, на титульному листi якого проставляється дата та номер рiшення Ради, пiдпис голови Ради та печатка. Один примiрник iнвестицiйного проекту зберiгається у Радi.

     Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України матерiалiв i сировини, устаткування, обладнання та комплектуючих до них, один його примiрник, оформлений згiдно iз зазначеними в абзацi першому цього пункту нормами, надсилається Радою вiдповiдному митному органу.

(абзац другий пункту 7 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896)

     8. Рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту є пiдставою для укладення Радою договору (контракту) з суб'єктом пiдприємницької дiяльностi щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту.

     9. У затвердженнi iнвестицiйного проекту Рада вiдмовляє заявнику у разi, коли:

     iнвестицiйний проект не вiдповiдає прiоритетним видам економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова, затвердженим Кабiнетом Мiнiстрiв України;

     одержано негативнi висновки експертизи стосовно iнвестицiйного проекту;

     у поданих заявником документах виявлено недостовiрнi вiдомостi;

     суб'єкт пiдприємницької дiяльностi має заборгованiсть у сплатi податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв).

     Рiшення про вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту з обґрунтуванням причин вiдмови, надсилається заявнику у дводенний термiн пiсля його прийняття.

     10. Заявник, якому вiдмовлено у затвердженнi iнвестицiйного проекту, має право пiсля усунення причин та недолiкiв, що спричинили вiдмову, доопрацювати iнвестицiйний проект i повторно подати його на розгляд Ради.

     11. Заявник може iнiцiювати внесення змiн до затвердженого iнвестицiйного проекту (крiм змiн, пов'язаних з iмпортом товарiв 1 - 24 груп УКТЗЕД, та змiн, що можуть призвести до зменшення кошторисної вартостi iнвестицiйного проекту порiвняно з установленим законодавством мiнiмальним рiвнем).

     Змiни до iнвестицiйного проекту розглядаються i затверджуються Радою у разi:

     змiни коду згiдно з УКТЗЕД товару, що ввозиться на митну територiю України виключно для реалiзацiї iнвестицiйного проекту, за винятком змiни коду товару на рiвнi товарної позицiї (першi чотири знаки);

     змiни вартостi товару у зв'язку з коливанням валютного курсу.

     Рада надсилає по одному примiрнику затверджених змiн Мiнекономiки, вiдповiдному органу державної податкової служби i митному органу.

     Змiни, не передбаченi цим пунктом, розглядаються згiдно з пунктами 1 - 10 цього Порядку.

(пункт 11 в редакцiї постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368, вiд 08.09.2004 р. N 1168)

     12. Пiсля прийняття рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту суб'єкт пiдприємницької дiяльностi зобов'язаний у мiсячний термiн укласти договiр (контракт) з Радою щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту.

     Про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту суб'єкт пiдприємницької дiяльностi звiтує перед Радою за формою та у термiни, встановленi нею.

     121. Змiни до перелiку прiоритетних видiв економiчної дiяльностi на територiї м. Харкова, для яких встановлено спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi, не поширюються на суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi уклали договiр (контракт) з Радою щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту до затвердження таких змiн Кабiнетом Мiнiстрiв України.

(Порядок доповнено пунктом 121 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368)

     13. Рада має право скасувати рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту у разi:

     порушення суб'єктом пiдприємницької дiяльностi термiну укладення договору (контракту) з Радою щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту;

     розiрвання договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту.

     14. Рада у дводенний термiн з дня прийняття рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту або його скасування подає вiдповiдну iнформацiю Харкiвськiй облдержадмiнiстрацiї, виконавчому комiтету Харкiвської мiської ради, органу державної податкової служби та митному органу.

     15. Рада у дводенний термiн з дня укладення або розiрвання договору (контракту) iз суб'єктом пiдприємницької дiяльностi щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту iнформує про це вiдповiдний орган державної податкової служби та митний орган.

     16. Рада до другого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, подає Харкiвськiй облдержадмiнiстрацiї iнформацiю про стан реалiзацiї суб'єктами пiдприємницької дiяльностi iнвестицiйних проектiв, а Харкiвська облдержадмiнiстрацiя подає до п'ятого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, - вiдповiдну iнформацiю Мiнекономiки.

 

Додаток
до Порядку

  
ЗАЯВА
про розгляд iнвестицiйного проекту

_________________________________________________________________

(назва проекту)

Заявник
_________________________________________________________________
(найменування юридичної або прiзвище фiзичної особи, її адреса,
_________________________________________________________________

iдентифiкацiйний код ЄДРПОУ, номери телефонiв, телефаксу,

_________________________________________________________________

найменування установи обслуговуючого банку, номер рахунка, номери

_________________________________________________________________

телефонiв установи банку, паспортнi данi - для фiзичних осiб)

Мiсце впровадження _______________________________________________

(мiсто, район, пiдприємство)

Вид економiчної дiяльностi _________________________________________
_________________________________________________________________

(назва та код згiдно з Класифiкацiєю видiв економiчної дiяльностi ДК 009-96)

Розмiр iнвестицiй _________________________________________________
Вид iнвестицiй ___________________________________________________
Створення нових робочих мiсць ________
Збереження робочих мiсць _____________
Термiн реалiзацiї проекту _______, у тому числi монтаж та наладка
обладнання _________, функцiонування виробництва ______________,
iнше _______________________________________
                               (розшифрування)
Найменування продукцiї (робiт, послуг) ______________________________
Рiчний обсяг виробництва _________________________________________
Ринок збуту ______________________________________________________
Обсяг експорту ___________________________________________________
Потреба у виробничих площах ______________________________________
Потреба в енергоносiях ____________________________________________

(за видами)

Виконавцi будiвельно-монтажних робiт ______________________________
Постачальники:
устаткування, обладнання __________________________________________
сировини, матерiалiв ______________________________________________
Середньомiсячна заробiтна плата одного працiвника ___________________
Заявник _________________
(пiдпис)
___________________________________
(розшифрування)
М. П. "___" ______________ 200__ р.
Copyright © 2025 НТФ «Интес»
Все права сохранены.