КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 4 жовтня 2000 р. N 1507


Про порядок розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець"

     Кабiнет Мiнiстрiв України ПОСТАНОВЛЯЄ:

     1. Затвердити Порядок розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" (додається).

     2. Мiнiстерству охорони здоров'я затвердити у мiсячний термiн форму перелiку лiкарських засобiв, якi ввозяться суб'єктами пiдприємницької дiяльностi для потреб власного виробництва, пов'язаного з реалiзацiєю iнвестицiйних проектiв на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець".

     3. Визнати таким, що втратив чиннiсть, Порядок затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець", затверджений постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 серпня 1999 р. N 1441 (Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 32, ст. 1672).

Прем'єр-мiнiстр України В. ЮЩЕНКО

Iнд. 27

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 4 жовтня 2000 р. N 1507


ПОРЯДОК
розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець"

     1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" (далi - СЕЗ "Курортополiс Трускавець") суб'єктами цiєї зони у прiоритетних видах економiчної дiяльностi, визначених виконавчим комiтетом Трускавецької мiської ради за погодженням з Мiнекономiки.

     2. Затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї СЕЗ "Курортополiс Трускавець", здiйснюється виконавчим комiтетом Трускавецької мiської ради (далi - виконавчий комiтет).

     3. Суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який має намiр реалiзувати iнвестицiйний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далi - заявник) подає до виконавчого комiтету:

     заяву про розгляд iнвестицiйного проекту за формою згiдно з додатком;

     iнвестицiйний проект, пiдписаний заявником, прошитий i пронумерований, у трьох примiрниках;

     нотарiально засвiдченi копiї свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi та засновницьких документiв юридичної особи;

     у разi коли заявником є iноземна особа, - документи, що свiдчать про реєстрацiю (створення) iноземної юридичної особи у країнi її мiсцезнаходження (витяг з торговельного, банкiвського або судового реєстру тощо). Цi документи повиннi бути засвiдченi вiдповiдно до законодавства країни, що їх видала, перекладенi українською мовою та легалiзованi у консульськiй установi України, якщо мiжнародними договорами України не передбачене iнше. Зазначенi документи можуть бути засвiдченi також у посольствi вiдповiдної держави в Українi та легалiзованi в МЗС;

     проект договору щодо реалiзацiї iнвестицiйного проекту, складений вiдповiдно до Типового договору (контракту) на реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї прiоритетного розвитку в спецiальнiй (вiльнiй) економiчнiй зонi, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 липня 1999 р. N 1199, погоджений з органом господарського розвитку i управлiння спецiальної економiчної зони;

     висновки щодо iнвестицiйного проекту органiв, що здiйснюють контроль за додержанням безпеки виробництва та працi, протипожежної i екологiчної безпеки, iнших органiв та органiзацiй вiдповiдно до їх компетенцiї, за перелiком, установленим виконавчим комiтетом;

     довiдку органу державної податкової служби за мiсцезнаходженням заявника про стан розрахункiв iз сплати податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв) - для юридичних осiб, зареєстрованих в Українi;

     зобов'язання про подання виконавчому комiтетовi iнформацiї про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту за формою та у термiни, встановленi виконавчим комiтетом.

     У разi потреби виконавчий комiтет має право вимагати вiд заявника подання iнших документiв, що пiдтверджують спроможнiсть заявника реалiзувати iнвестицiйний проект.

     Заявник несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть iнформацiї, що мiститься у поданих ним документах.

     4. У разi коли згiдно з умовами iнвестицiйного проекту передбачається ввезення (пересилання) на митну територiю України лiкарських засобiв, разом з документами, зазначеними у пунктi 3 цього Порядку, заявник подає до виконавчого комiтету:

     перелiк лiкарських засобiв (iз зазначенням їх обсягу), що ввозитимуться (пересилатимуться) заявником для потреб власного виробництва, пов'язаного з реалiзацiєю iнвестицiйного проекту, який є невiд'ємною його частиною. Перелiк лiкарських засобiв складається за формою, затвердженою МОЗ;

     обґрунтування обсягiв ввезення (пересилання) лiкарських засобiв;

     документи, що пiдтверджують реєстрацiю в Українi в установленому порядку лiкарських засобiв;

     сертифiкати якостi лiкарських засобiв, виданi фiрмами-виробниками.

     5. Пiсля перевiрки комплектностi пакета документiв, зазначених у пунктах 3 i 4 цього Порядку, виконавчий комiтет реєструє їх надходження у спецiальному журналi, присвоює реєстрацiйний номер i видає заявниковi письмове пiдтвердження їх одержання. Форма спецiального журналу встановлюється виконавчим комiтетом.

     6. Зареєстрованi документи заявника розглядаються виконавчим комiтетом для визначення доцiльностi впровадження iнвестицiйного проекту з урахуванням вiдповiдних програм соцiально-економiчного розвитку.

     Виконавчий комiтет надсилає копiю заяви про розгляд iнвестицiйного проекту у триденний термiн з дня її реєстрацiї Мiнекономiки та Державнiй податковiй адмiнiстрацiї у Львiвськiй областi, а також на їх запит - копiї документiв заявника, зазначенi у пунктах 3 i 4 цього Порядку.

     Мiнекономiки та Державна податкова адмiнiстрацiя у Львiвськiй областi органiзовують проведення експертизи окремих iнвестицiйних проектiв з урахуванням державних iнтересiв з метою запобiгання негативним наслiдкам реалiзацiї iнвестицiйних проектiв, зокрема щодо виконання державних програм економiчного, науково-технiчного та соцiального розвитку, зменшення обсягiв надходжень до бюджетiв, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат.

     7. Якщо для реалiзацiї iнвестицiйного проекту передбачається ввезення (пересилання) лiкарських засобiв, виконавчий комiтет у триденний термiн з дня реєстрацiї документiв надсилає МОЗ для проведення експертизи копiї iнвестицiйного проекту та документiв, зазначених у пунктi 4 цього Порядку.

     8. Висновки експертиз Мiнекономiки, Державної податкової адмiнiстрацiї у Львiвськiй областi та МОЗ щодо iнвестицiйного проекту повиннi бути надiсланi виконавчому комiтету в мiсячний термiн.

     9. Виконавчий комiтет розглядає зареєстрованi документи заявника разом з висновками експертизи щодо iнвестицiйного проекту в термiн, який не може перевищувати 45 днiв з дня подання заявником документiв.

     10. У разi затвердження виконавчим комiтетом iнвестицiйного проекту заявнику у дводенний термiн видається рiшення виконавчого комiтету разом з одним примiрником iнвестицiйного проекту, на титульному листi якого зазначається дата i номер рiшення, ставиться пiдпис голови виконавчого комiтету та печатка. Один примiрник iнвестицiйного проекту зберiгається у виконавчому комiтетi, один примiрник надсилається органу господарського розвитку i управлiння.

     Якщо згiдно з умовами iнвестицiйного проекту передбачається ввезення (пересилання) на митну територiю України лiкарських засобiв, один примiрник їх перелiку, оформлений згiдно iз зазначеними в абзацi першому цього пункту нормами, надсилається виконавчим комiтетом вiдповiдному митному органу.

     11. Рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту є пiдставою для укладення виконавчим комiтетом договору (контракту) iз заявником щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту, його реєстрацiї органом господарського розвитку i управлiння спецiальної економiчної зони як суб'єкта СЕЗ "Курортополiс Трускавець" та укладення з ним вiдповiдних договорiв.

     12. Виконавчий комiтет може вiдмовити заявниковi у затвердженнi iнвестицiйного проекту у разi, коли:

     iнвестицiйний проект не вiдповiдає метi створення економiчної зони та прiоритетним видам економiчної дiяльностi;

     висновки експертизи щодо iнвестицiйного проекту є негативними;

     у поданих заявником документах виявлено недостовiрнi вiдомостi;

     суб'єкт пiдприємницької дiяльностi має заборгованiсть у сплатi податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв).

     Рiшення про вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту надсилається виконавчим комiтетом заявнику в письмовiй формi з обґрунтуванням причин вiдмови.

     13. Заявник, якому вiдмовлено у затвердженнi iнвестицiйного проекту, має право пiсля усунення причин та недолiкiв, що спричинили вiдмову, доопрацювати iнвестицiйний проект i повторно подати його на розгляд виконавчого комiтету.

     14. Внесення змiн до затвердженого iнвестицiйного проекту здiйснюється у такому ж порядку, як i його затвердження.

     15. Пiсля прийняття виконавчим комiтетом рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту заявник зобов'язаний у мiсячний термiн укласти з виконавчим комiтетом договiр (контракт) про умови реалiзацiї iнвестицiйного проекту.

     Про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту суб'єкт СЕЗ "Курортополiс Трускавець" iнформує виконавчий комiтет та орган господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець" за формою та у термiни, встановленi виконавчим комiтетом.

     16. Виконавчий комiтет має право скасувати рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту у разi:

     порушення суб'єктом СЕЗ "Курортополiс Трускавець" термiну укладення договору (контракту) з виконавчим комiтетом щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту;

     розiрвання договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту.

     Про скасування такого рiшення виконавчий комiтет у дводенний термiн iнформує суб'єкта СЕЗ "Курортополiс Трускавець" або заявника.

     Спори, пов'язанi iз скасуванням рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту, розв'язуються у судовому порядку вiдповiдно до законодавства.

     17. Виконавчий комiтет повинен подати iнформацiю:

     органу господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець", органу державної податкової служби та митному органу - про затвердження iнвестицiйного проекту або його скасування у дводенний термiн з дня прийняття такого рiшення, а також про укладення з суб'єктом пiдприємницької дiяльностi договору (контракту) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту або його розiрвання - у дводенний термiн з дня укладення або розiрвання такого договору (контракту);

     Мiнекономiки до п'ятого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, - про стан реалiзацiї суб'єктами СЕЗ "Курортополiс Трускавець" iнвестицiйних проектiв.

 

Додаток
до Порядку

 

ЗАЯВА
про розгляд iнвестицiйного проекту
__________________________________________________________________
(назва проекту)
Заявник __________________________________________________________
(найменування юридичної особи або прiзвище та iнiцiали фiзичної особи, її адреса,
_________________________________________________________________
iдентифiкацiйний код згiдно з ЄДРПОУ, номери телефонiв, телефаксу, найменування
_________________________________________________________________
установи обслуговуючого банку, номер рахунка, номери телефонiв установи банку, паспортнi данi - для фiзичних осiб)
_________________________________________________________________
Мiсце впровадження _______________________________________________
(мiсто, район, пiдприємство)
Вид економiчної дiяльностi __________________________________________
(назва та код згiдно з Класифiкацiєю видiв економiчної дiяльностi ДК 009-96)
_________________________________________________________________

Сума iнвестицiй ___________________________________________________

Вид iнвестицiй ____________________________________________________

Створення нових робочих мiсць _____

Збереження робочих мiсць __________

Термiн реалiзацiї проекту __________, у тому числi монтажу та налагодження обладнання _____________, функцiонування виробництва _____________, iнше ______________________
                     (розшифрування)

Найменування продукцiї (робiт, послуг) ______________________________

Рiчний обсяг виробництва _________________________________________

Ринок збуту ______________________________________________________

Обсяг експорту ___________________________________________________

Потреба у виробничих площах ______________________________________

Потреба в енергоносiях ___________________________________________
(за видами)

Потреба у земельних дiлянках _____________________________________

Потреба у використаннi природних ресурсiв _________________________

Виконавцi будiвельно-монтажних робiт _____________________________

Постачальники:

устаткування, обладнання _________________________________________

лiкарських засобiв ________________________________________________

Середньомiсячна заробiтна плата одного працiвника ___________________

Заявник ____________ _________________________
(пiдпис) (розшифрування)
М. П. "___" _______________ 200 р.
Copyright © 2025 НТФ «Интес»
Все права сохранены.