Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Суббота, Июнь 7, 2025 - 01:01
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная » Кодексы Украины » Конвенцiя Про Тимчасове Ввезення (стамбульська Конвенцiя)

Конвенцiя Про Тимчасове Ввезення (стамбульська Конвенцiя)

<< Предыдущая

Следующая >>

ДОДАТОК B.3.. ДОДАТОК ЩОДО КОНТЕЙНЕРIВ, ПIДДОНIВ, УПАКОВКИ, ЗРАЗКIВ ТА IНШИХ ТОВАРIВ, ЩО ВВОЗЯТЬСЯ В РАМКАХ
ГЛАВА I. Визначення

Стаття 1

     Для цiлей цього Додатка термiн:

     (a) "товари, ввезенi в рамках торгової операцiї" означає:

     контейнери, пiддони, упаковки, зразки, рекламнi фiльми, та будь-якi iншi товари, що ввозяться в рамках торгової операцiї, при цьому власне їхнє ввезення не є торговою операцiєю;

     (b) "упаковка" означає:

     усi вироби та матерiали, якi служать або призначенi служити у тому станi, в якому вони ввозяться, для упаковування, захисту, розмiщення i крiплення або роздiлення товарiв, за винятком пакувальних матерiалiв, таких як солома, папiр, скловолокно, стружка тощо, у разi, якщо товари ввозяться навалом. Виключаються також контейнери i пiддони, якi визначенi вiдповiдно у пунктах c i d цiєї статтi;

     (c) "контейнер" означає:

     вирiб транспортного обладнання (зйомна рамка, резервуар або iнший аналогiчний засiб):

     i) що є секцiєю, повнiстю або частково закритою, призначеною для розмiщення в нiй товарiв,

     ii) має постiйний характер i тому є достатньо мiцним для повторного використання,

     iii) спецiально спроектований для того, щоб полегшити перевезення товарiв одним або кiлькома видами транспорту, без додаткового розвантаження/навантаження у ходi такого перевезення,

     iv) спроектований таким чином, щоб ним було легко манiпулювати, особливо при його перевантаженнi з одного виду транспорту на iнший,

     v) спроектований таким чином, щоб його легко було заповнювати i спорожнювати, та

     vi) внутрiшнiй об'єм якого становить принаймнi один кубiчний метр,

     термiн "контейнер" поширюється на всi допомiжнi пристосування i обладнання контейнера, залежно вiд його категорiї, за умови, що такi пристосування i обладнання перевозитимуться з контейнером. Термiн "контейнер" не поширюється на транспортнi засоби, допомiжнi пристосування i запаснi частини транспортних засобiв, упаковки i пiддони. "Знiмнi кузови" вважаються контейнерами;

     (d) "пiддон" означає:

     пристосування на настилi, в якому може бути зiбрана певна кiлькiсть товарiв, що становитимуть одиницю завантаження з метою перевезення, завантажувально-розвантажувальних робiт чи штабелювання за допомогою механiчного устаткування. Це пристосування складається або з двох настилiв, з'єднаних мiж собою розпiрками, або з одного настилу, встановленого на нiжках; його загальна висота зменшується настiльки, наскiльки це необхiдно для того, щоб здiйснювати завантажувально-розвантажувальнi роботи за допомогою виделкових автонавантажувачiв або навантажувачiв пiддонiв; воно може бути оснащене або не оснащене надбудовою;

     (e) "зразки" означає:

     вироби, якi є представницькими певної категорiї товарiв, якi уже випускаються, або якi є зразками товарiв, виробництво яких планується, за винятком iдентичних товарiв, що ввозяться однiєю i тiєю ж особою або вiдправляються одному й тому ж одержувачевi в таких кiлькостях, у яких, взятi разом, вони вже не є зразками, згiдно з нормальними торговими звичаями;

     (f) "рекламнi фiльми" означає:

     носiй зображення iз записом, з чи без звукового супроводу, який складається переважно iз зображень, що показують природу або функцiонування виробiв чи матерiалiв, якi випускаються у продаж або в оренду особою, яка офiцiйно зареєстрована або постiйно проживає за межами територiї тимчасового ввезення, за умови того, що вони мають такий характер, що можуть бути представленi потенцiйним клiєнтам, а не загальнiй публiцi, i ввозяться у пакетi, який мiстить не бiльше, нiж одну копiю кожного фiльму i не є частиною бiльшої поставки фiльмiв;

     (g) "внутрiшнi перевезення" означає:

     перевезення товарiв, завантажених у межах митної територiї Договiрної Сторони, для наступного розвантаження у межах митної територiї тiєї ж Договiрної Сторони.

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua