Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Субота, Травень 10, 2025 - 04:38
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Главная » Кодексы Украины » Конвенцiя Про Тимчасове Ввезення (стамбульська Конвенцiя)

Конвенцiя Про Тимчасове Ввезення (стамбульська Конвенцiя)

<< Предыдущая

Следующая >>

ДОДАТОК B.3.. ДОДАТОК ЩОДО КОНТЕЙНЕРIВ, ПIДДОНIВ, УПАКОВКИ, ЗРАЗКIВ ТА IНШИХ ТОВАРIВ, ЩО ВВОЗЯТЬСЯ В РАМКАХ
ГЛАВА I. Визначення

Стаття 1

     Для цiлей цього Додатка термiн:

     (a) "товари, ввезенi в рамках торгової операцiї" означає:

     контейнери, пiддони, упаковки, зразки, рекламнi фiльми, та будь-якi iншi товари, що ввозяться в рамках торгової операцiї, при цьому власне їхнє ввезення не є торговою операцiєю;

     (b) "упаковка" означає:

     усi вироби та матерiали, якi служать або призначенi служити у тому станi, в якому вони ввозяться, для упаковування, захисту, розмiщення i крiплення або роздiлення товарiв, за винятком пакувальних матерiалiв, таких як солома, папiр, скловолокно, стружка тощо, у разi, якщо товари ввозяться навалом. Виключаються також контейнери i пiддони, якi визначенi вiдповiдно у пунктах c i d цiєї статтi;

     (c) "контейнер" означає:

     вирiб транспортного обладнання (зйомна рамка, резервуар або iнший аналогiчний засiб):

     i) що є секцiєю, повнiстю або частково закритою, призначеною для розмiщення в нiй товарiв,

     ii) має постiйний характер i тому є достатньо мiцним для повторного використання,

     iii) спецiально спроектований для того, щоб полегшити перевезення товарiв одним або кiлькома видами транспорту, без додаткового розвантаження/навантаження у ходi такого перевезення,

     iv) спроектований таким чином, щоб ним було легко манiпулювати, особливо при його перевантаженнi з одного виду транспорту на iнший,

     v) спроектований таким чином, щоб його легко було заповнювати i спорожнювати, та

     vi) внутрiшнiй об'єм якого становить принаймнi один кубiчний метр,

     термiн "контейнер" поширюється на всi допомiжнi пристосування i обладнання контейнера, залежно вiд його категорiї, за умови, що такi пристосування i обладнання перевозитимуться з контейнером. Термiн "контейнер" не поширюється на транспортнi засоби, допомiжнi пристосування i запаснi частини транспортних засобiв, упаковки i пiддони. "Знiмнi кузови" вважаються контейнерами;

     (d) "пiддон" означає:

     пристосування на настилi, в якому може бути зiбрана певна кiлькiсть товарiв, що становитимуть одиницю завантаження з метою перевезення, завантажувально-розвантажувальних робiт чи штабелювання за допомогою механiчного устаткування. Це пристосування складається або з двох настилiв, з'єднаних мiж собою розпiрками, або з одного настилу, встановленого на нiжках; його загальна висота зменшується настiльки, наскiльки це необхiдно для того, щоб здiйснювати завантажувально-розвантажувальнi роботи за допомогою виделкових автонавантажувачiв або навантажувачiв пiддонiв; воно може бути оснащене або не оснащене надбудовою;

     (e) "зразки" означає:

     вироби, якi є представницькими певної категорiї товарiв, якi уже випускаються, або якi є зразками товарiв, виробництво яких планується, за винятком iдентичних товарiв, що ввозяться однiєю i тiєю ж особою або вiдправляються одному й тому ж одержувачевi в таких кiлькостях, у яких, взятi разом, вони вже не є зразками, згiдно з нормальними торговими звичаями;

     (f) "рекламнi фiльми" означає:

     носiй зображення iз записом, з чи без звукового супроводу, який складається переважно iз зображень, що показують природу або функцiонування виробiв чи матерiалiв, якi випускаються у продаж або в оренду особою, яка офiцiйно зареєстрована або постiйно проживає за межами територiї тимчасового ввезення, за умови того, що вони мають такий характер, що можуть бути представленi потенцiйним клiєнтам, а не загальнiй публiцi, i ввозяться у пакетi, який мiстить не бiльше, нiж одну копiю кожного фiльму i не є частиною бiльшої поставки фiльмiв;

     (g) "внутрiшнi перевезення" означає:

     перевезення товарiв, завантажених у межах митної територiї Договiрної Сторони, для наступного розвантаження у межах митної територiї тiєї ж Договiрної Сторони.

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті

Дошка оголошень

Пропонуємо послуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua