ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
м. Київ
04 березня 1999 р. | N 129 |
---|
Стосовно органiзацiї митного контролю в окремих
пунктах пропуску
Як свiдчить практика роботи митних органiв України, у попереднi роки найбiльш напруженими в оперативному вiдношеннi пунктами пропуску на державному кордонi були "Бачiвськ", "Вилок", "Гоптiвка", "Довжанський", "Новi Яриловичi", "Новоазовськ", "Рава-Руська", "Кучурган", "Кракiвець", "Крим-пором", "Лужанка", "Порубне", "Ужгород", "Уcтилуг", "Шегинi", "Чоп", "Ягодин". Серед них знаходяться i пункти пропуску, якi розташованi на шляхах європейських транспортних коридорiв, що згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 04.08.97 N 821 "Про затвердження Концепцiї створення та функцiонування нацiональної мережi мiжнародних транспортних коридорiв в Українi" визначенi як прiоритетнi загальнодержавнi напрямки розвитку дорожнього комплексу.
Аналiзуючи стан справ у цих пунктах пропуску, Держмитслужба вважає основними причинами, якi впливають на незадовiльний стан справ у них, такi: неналежна облаштованiсть пунктiв пропуску, недостатнiй розвиток сервiсної iнфраструктури та пiд'їзних шляхiв до них, недостатня оснащенiсть технiчними засобами контролю, нерозпоряднiсть керiвникiв митниць при перерозподiлi особового складу митниць мiж дiлянками з великими транспортними потоками, неузгодженiсть дiй митних пiдроздiлiв України та сумiжних країн стосовно органiзацiї чiткого пропуску автотранспорту та оперативного обмiну iнформацiєю щодо одностороннього введення обмежень на рух автотранспорту територiєю країни, повiльне запровадження нових форм органiзацiї митного контролю та оформлення, недостатня робота митниць з iнформування суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi про останнi вимоги чинного митного законодавства, що призводить до неготовностi останнiх до їх виконання.
Все це та ряд об'єктивних причин призводить до неритмiчної роботи пунктiв пропуску, вiдсутностi нормальних умов для роботи контрольних служб, створення великих черг автотранспортних засобiв, що призводить до зниження ефективностi роботи пунктiв пропуску.
Виходячи iз зазначеного та на виконання рiшення Колегii Держмитслужби вiд 04.02.99 наказую:
1. Начальникам митниць:
1.1. У разi створення напруженої ситуацiї у пунктах пропуску термiново iнформувати Держмитслужбу про причини, заходи, що вживаються керiвництвом митниць для зняття напруженостi та пропозицiї по нормалiзацiї обстановки у пунктах пропуску.
1.2. Своїми наказами призначити вiдповiдальних (за посадою не нижче заступника начальника митницi) за оперативний стан у пунктах пропуску, зазначених у констатуючiй частинi. Копiї наказiв надiслати в Управлiння органiзацiї митного контролю Державної митної служби.
2. Надати начальникам регiональних митниць право:
2.1. Оперативно перерозподiляти особовий склад у робочих змiнах з метою забезпечення чiткої роботи на найбiльш напружених дiлянках в межах регiону.
2.2. Приймати рiшення спiльно з керiвництвом митниць сумiжних країн щодо перерозподiлу транспортних потокiв мiж пунктами пропуску та вживати iншi спiльнi заходи, направленi на зменшення черг на автопереходах.
3. Наказ Державної митної служби вiд 03.12.97 N 611 "Про додатковi заходи щодо пiдвищення якостi проведення митного контролю в пунктах пропуску" вважати таким, що втратив чиннiсть.
4. Персональну вiдповiдальнiсть за оперативний стан у зазначених в констатуючiй частинi пунктах пропуску покладаю на начальникiв митниць, в зонах дiяльностi яких знаходяться названi пункти пропуску.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Служби Соболя I.М.
Голова Служби | Ю.П. Соловков |