ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ
НАКАЗ
вiд 10 лютого 2004 року | N 38 |
---|
Про затвердження Правил розгляду справ про
порушення юридичними особами вимог
законодавства в галузi державного експортного
контролю
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 19 лютого 2004 р. за N 211/8810 |
Вiдповiдно до Закону
України "Про державний контроль за
мiжнародними передачами товарiв вiйськового
призначення та подвiйного використання"
наказую:
1. Затвердити Правила розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю (далi - Правила), що додаються.
2. Першому заступнику Голови Державної служби експортного контролю України (далi - Держекспортконтролю) Гришуткiну О. М. в десятиденний термiн визначити осiб, вiдповiдальних за облiк та контроль надання звiтiв та вiдповiдних документiв, передбачених абзацом дев'ятим статтi 24 Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання".
3. Заступнику Голови Держекспортконтролю Мякушку О. В.:
1) забезпечити чiтке дотримання з боку посадових осiб Держекспортконтролю законодавства у галузi державного експортного контролю при встановленнi вiдповiдальностi юридичних осiб за порушення законодавства в галузi державного експортного контролю;
2) щоквартально здiйснювати аналiз законностi пiд час провадження у справах про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю, оперативно вживати заходiв для усунення виявлених недолiкiв i порушень.
4. Заступнику Голови Держекспортконтролю Мякушку О. В., начальнику вiддiлу полiтико-правової експертизи та попередження правопорушень Яковенку М. П.:
1) у десятиденний термiн внести до функцiональних обов'язкiв працiвникiв вiддiлу полiтико-правової експертизи та попередження правопорушень питання щодо органiзацiї та ведення вiдповiдно до вимог Правил, дiловодства та звiтностi у справах про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю;
2) органiзувати протягом лютого - березня 2004 року вивчення працiвниками вiддiлу полiтико-правової експертизи та попередження правопорушень Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання", вимог цього наказу з прийняттям у всiх спiвробiтникiв зазначеного вiддiлу залiкiв, а також органiзувати та провести у I кварталi 2004 року навчально-методичнi заняття з начальниками управлiнь та вiддiлiв Держекспортконтролю з питань оформлення матерiалiв про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю.
5. Начальнику вiддiлу забезпечення дiяльностi у мiжнародних режимах експортного контролю та розробки нормативних актiв Вiдзiговськiй Т. В. забезпечити подання на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України цього наказу в установленому порядку.
6. Начальнику загального вiддiлу Кудрi Л. I. наказ довести до вiдома спiвробiтникiв Держекспортконтролю у триденний термiн з дня його державної реєстрацiї.
7. Начальнику вiддiлу iнформацiйних технологiй Галiлейському Ф. Ф. забезпечити розмiщення цього наказу та затверджених ним Правил у встановленому порядку на офiцiйнiй веб-сторiнцi Держекспортконтролю у десятиденний термiн з дня його державної реєстрацiї.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Держекспортконтролю Гришуткiна О. М.
Голова Державної служби експортного контролю України | О. Легейда |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Державної служби експортного контролю України вiд 10 лютого 2004 р. N 38 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 19 лютого 2004 р. за N 211/8810 |
Правила
розгляду справ про порушення юридичними особами
вимог законодавства в галузi державного
експортного контролю
1. Загальнi положення
1.1. Правила розгляду справ про порушення юридичними особами вимог законодавства в галузi державного експортного контролю (далi - Правила) розроблено вiдповiдно до Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання" (далi - Закон), Положення про Державну службу експортного контролю України, затвердженого Указом Президента України вiд 17 квiтня 2002 року N 342 (iз змiнами i доповненнями).
1.2. Правила визначають порядок розгляду Державною службою експортного контролю України справ про порушення суб'єктами здiйснення мiжнародних передач товарiв - юридичними особами (далi - юридичними особами) вимог законодавства в галузi державного експортного контролю.
1.3. Завданням провадження у справах про порушення юридичними особами вимог законодавства у галузi державного експортного контролю (далi - справа) є своєчасне, повне та об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирiшення її вiдповiдно до чинного законодавства, забезпечення виконання винесеного рiшення, виявлення причин та умов, що сприяють учиненню порушень юридичними особами вимог законодавства у галузi державного експортного контролю (далi - порушення), а також запобiгання порушенням.
1.4. Посадовi особи Держекспортконтролю у межах своїх повноважень зобов'язанi в кожному випадку виявлення ознак порушення вжити усiх необхiдних заходiв для встановлення факту порушення та його документального закрiплення, а також своєчасно застосувати передбаченi законодавством штрафи.
1.5. Вiдповiдальним пiдроздiлом Держекспортконтролю, який здiйснює функцiї правозастосування, у цих Правилах визнається вiддiл полiтико-правової експертизи та попередження правопорушень.
1.6. Профiльним пiдроздiлом у цих Правилах визнається управлiння, вiддiл Держекспортконтролю, якi здiйснюють функцiї за вiдповiдним напрямом дiяльностi у галузi державного експортного контролю.
1.7. Пiдготовка справ до розгляду здiйснюється уповноваженими посадовими особами вiдповiдального та профiльного пiдроздiлiв Держекспортконтролю (далi - уповноваженими особами).
Рiшення про накладення штрафiв приймається Головою Держекспортконтролю, першим заступником чи заступником Голови Держекспортконтролю (далi - керiвник) вiдповiдно до розподiлу обов'язкiв чи доручення Голови Держекспортконтролю протягом десяти днiв з дня отримання матерiалiв, необхiдних для вирiшення справи.
1.8. Керiвник зобов'язаний при розглядi справ вжити усiх передбачених законодавством заходiв для всебiчного, повного i об'єктивного дослiдження обставин справи.
1.9. У разi виявлення ознак порушень чинного законодавства, розгляд яких не належить до компетенцiї Держекспортконтролю, уповноважена особа в установленому порядку iнформує про це державнi органи, до компетенцiї яких належить даний вид порушення.
1.10. Юридична особа може бути притягнена до вiдповiдальностi протягом шести мiсяцiв з дня виявлення порушення, але не пiзнiше як через рiк з дня порушення цим суб'єктом установлених Законом вимог.
1.11. Якщо порушення вчинено внаслiдок спiльних дiй кiлькох юридичних осiб, то справи щодо цих осiб передаються за дорученням керiвника однiй уповноваженiй особi, для їх одночасної пiдготовки до спiльного розгляду.
1.12. Об'єднання справ вiдносно юридичних осiб в одне провадження i видiлення справи вiдносно юридичної особи в окреме провадження допускається лише у випадку, якщо це сприятиме всебiчному, повному та об'єктивному дослiдженню обставин справи та прийняттю рiшення за справою.
2. Загальнi положення провадження у справi
2.1. Уповноважена особа Держекспортконтролю складає протокол та готує проект вiдповiдної постанови за справою вiдповiдно до чинного законодавства.
2.2. Справа не пiдлягає розгляду в Держекспортконтролi за таких умов:
вiдсутнiсть подiї порушення;
вiдсутнiсть у дiях особи складу порушення;
справа не пiдлягає розгляду у Держекспортконтролi;
є постанова, прийнята посадовими особами Держекспортконтролю в установленому порядку, яка не скасована, або рiшення суду за тим самим фактом;
припинення юридичної особи, щодо якої порушено справу;
унаслiдок змiн законодавства вчиненi дiї втратили ознаки порушення.
2.3. Розгляд справи може бути вiдкладено у зв'язку з необхiднiстю отримання додаткових доказiв, залучення до участi у справi експертiв та (чи) iнших осiб, а також у iнших випадках, коли розглянути справу та винести рiшення за нею неможливо у визначенi в Законi термiни.
2.4. Про вiдкладення розгляду справи уповноваженою особою виноситься постанова, у якiй зазначаються причини вiдкладення та дата наступного розгляду (додаток 2).
2.5. Копiї постанови про вiдкладення розгляду справи протягом трьох робочих днiв у встановленому порядку надсилаються усiм учасникам розгляду справи.
2.6. При вiдкладеннi розгляду справи строк розгляду справи не переривається.
3. Порушення справи
3.1. При вчиненнi юридичною особою порушення уповноваженою особою складається протокол про порушення юридичною особою вимог законодавства у галузi державного експортного контролю (далi - протокол) (додаток 1) по вiдношенню до юридичної особи та вiдповiдна кiлькiсть протоколiв про вчинення адмiнiстративного правопорушення щодо посадових осiб, причетних до виявлених порушень, якщо за таке порушення передбачено адмiнiстративну вiдповiдальнiсть.
Протокол про вчинення адмiнiстративного правопорушення щодо посадових осiб складається згiдно з вимогами Iнструкцiї з оформлення матерiалiв про адмiнiстративнi правопорушення в галузi державного експортного контролю, затвердженої наказом Держекспортконтролю N 4 вiд 09.01.2004 та зареєстрованої в Мiн'юстi 21 сiчня 2004 року за N 89/8688.
3.2. Якщо юридичною особою вчинено декiлька порушень, то уповноважена особа складає окремий протокол щодо кожного порушення.
3.3. У протоколi зазначаються:
номер, дата, мiсце його складання;
посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, яка склала протокол (у разi надання повноважень за дорученням - реквiзити доручення);
повна назва юридичної особи - порушника, мiсцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити, телефон, факс;
виклад сутi та обставин порушення;
нормативний акт, вимоги якого порушено;
пояснення керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, щодо якої складено протокол;
документ, що пiдтверджує повноваження представника юридичної особи;
вiдомостi про повторне вчинення порушень юридичною особою, щодо якої складено протокол;
iншi вiдомостi, необхiднi для вирiшення справи.
Пояснення керiвника або представника юридичної особи, щодо якої складено протокол, викладаються у довiльнiй формi та приєднуються до протоколу у виглядi додатка.
3.4. У разi неявки до Держекспортконтролю керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi, протокол може бути складено за умови своєчасного повiдомлення юридичної особи про час та мiсце пiдписання протоколу. У цьому випадку протокол складається у той самий день, на який було викликано керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi, та робиться вiдповiдний запис у протоколi про те, що представник юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi, на пiдписання протоколу не з'явився.
3.5. Один примiрник протоколу пiсля його пiдписання надається керiвнику (уповноваженому представнику) юридичної особи, щодо якої його складено. Якщо керiвник (уповноважений представник) юридичної особи, щодо якої порушено справу, не з'явився для пiдписання протоколу, то один його примiрник надсилається на адресу юридичної особи одночасно з викликом на розгляд справи.
3.6. Протокол разом з поясненням керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох робочих днiв пiсля його складення разом з проектом вiдповiдної постанови передається посадовими особами вiдповiдального пiдроздiлу керiвнику для розгляду справи.
Якщо протокол був складений посадовими особами профiльного пiдроздiлу, то цей протокол разом з iншими матерiалами справи надається начальнику вiдповiдального пiдроздiлу або його заступнику для облiку та передавання керiвнику.
4. Пiдготовка справи до розгляду
4.1. Керiвник при пiдготовцi справи до розгляду вирiшує такi питання:
чи дотримано вимоги законодавства при складаннi протоколу;
чи витребувано необхiднi додатковi матерiали;
чи пiдлягають задоволенню клопотання осiб, якi беруть участь у розглядi справ.
4.2. Пiсля вирiшення питань, зазначених у п. 4.1 цих Правил керiвник визначає дату розгляду справи. За дорученням керiвника начальник вiдповiдального пiдроздiлу чи його заступник повiдомляє юридичну особу та зацiкавлених осiб про дату розгляду справи.
4.3. Якщо юридична особа, щодо якої застосовувався штраф за порушення у галузi державного експортного контролю, протягом року з дня сплати штрафу не вчинила нового порушення при здiйсненнi цього виду дiяльностi, то ця особа вважається такою, щодо якої не застосовувався штраф за вчинення порушення.
4.4. У разi потреби керiвник може витребувати додатковi матерiали, висновки та iншi докази, наявнiсть яких є необхiдною для прийняття обґрунтованого рiшення за справою.
4.5. Держекспортконтроль до розгляду справ має право залучати: експертiв, фахiвцiв з необхiдних напрямкiв дiяльностi, третiх осiб, а також використовуватися їх письмовi висновки та пояснення, що стосуються справи.
5. Розгляд справи
5.1. Справа розглядається у присутностi керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи, яка притягується до вiдповiдальностi.
Повноваження особи представника юридичної особи, що притягується до вiдповiдальностi, засвiдчуються довiренiстю.
У разi вiдсутностi керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи справу може бути розглянуто лише у разi, якщо є данi про своєчасне повiдомлення даної юридичної особи про мiсце i дату розгляду справи i якщо вiд юридичної особи не надiйшло клопотання про вiдкладення розгляду справи.
5.2. У разi, якщо керiвник дiйде висновку, що присутнiсть керiвника або представника юридичної особи при розглядi справи є необхiдною, чи якщо надiйшло клопотання про вiдкладення розгляду справи, вiн виносить постанову про вiдкладення розгляду справи (додаток 2). Якщо зазначене клопотання не надiйшло або якщо причини для перенесення не є поважними, керiвник приймає рiшення про розгляд справи у вiдсутностi керiвника (уповноваженого представника) юридичної особи. Про прийняте рiшення письмово повiдомляється особа, яка заявила клопотання.
5.3. Керiвник (уповноважений представник) юридичної особи має право: бути заслуханим, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, оскаржувати рiшення уповноваженої особи за справою. Керiвник (уповноважений представник) юридичної особи також має право висловлюватися рiдною мовою i користуватися послугами перекладача, якщо вiн не володiє мовою, якою ведеться провадження.
5.4. Розгляд справи починається з представлення керiвника, який розглядає дану справу.
Зазначений керiвник:
оголошує справу, яка пiдлягає розгляду;
особу, яка притягується до вiдповiдальностi;
здiйснює перевiрку повноважень осiб, що беруть участь у розглядi справи шляхом витребування необхiдних документiв;
ознайомлює всiх присутнiх iз протоколом, що був складений вiдносно юридичної особи;
заслуховує осiб, якi беруть участь у розглядi справи;
дослiджує докази;
розглядає клопотання;
приймає рiшення за справою шляхом прийняття вiдповiдної постанови.
5.5. У розглядi справи беруть участь начальник чи заступник начальника вiдповiдального пiдроздiлу та у разi потреби вiдповiднi працiвники профiльних пiдроздiлiв Держекспортконтролю.
5.6. Керiвник при розглядi справи зобов'язаний з'ясувати вiдомостi щодо наявностi або вiдсутностi:
факту вчинення порушення;
вини юридичної особи у вчиненнi порушення;
вiдповiдальностi за вчинене юридичною особою порушення;
iнших обставин, що мають значення для прийняття законного, об'єктивного та обґрунтованого рiшення за справою.
6. Постанова за справою
6.1. Розглянувши справу, керiвник приймає рiшення за справою, яке оформлюється у виглядi постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю (додаток 3).
6.2. Постанова складається iз вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частин.
У вступнiй частинi постанови зазначаються: номер постанови; дата та мiсце розгляду справи; прiзвище, iм'я та по батьковi керiвника, що винiс постанову; документ, на пiдставi якого вiн дiє; вiдомостi про юридичну особу, щодо якої розглядається справа (повна назва, мiсцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити).
Описова частина має мiстити викладення обставин справи, установлених при розглядi справи, та посилання на нормативний акт, вимоги якого порушено.
У мотивувальнiй частинi наводяться посилання на докази, що пiдтверджують або спростовують наявнiсть факту порушення.
У резолютивнiй частинi має бути зазначене прийняте за справою рiшення iз посиланням на вiдповiднi статтi (пункти) нормативного акта, який передбачає наявнiсть або вiдсутнiсть вiдповiдальностi за вчиненi юридичною особою дiї. За наявностi вiдповiдальностi указується розмiр штрафу, що застосовується до юридичної особи.
Постанова за справою має мiстити вказiвку про порядок її оскарження i пiдписується керiвником, що розглядав справу.
6.3. Рiшення за справою оголошується негайно пiсля закiнчення розгляду справи та набирає чинностi вiдразу пiсля її оголошення.
Перший примiрник постанови вручається пiд розписку керiвнику (уповноваженому представнику) юридичної особи, щодо якої її винесено (про що здiйснюється вiдповiдний напис на примiрнику постанови, що залишається у справi у Держекспортконтролi), або надсилається поштою протягом трьох робочих днiв.
6.4. За результатами розгляду справи керiвник приймає одне з таких рiшень:
1) про накладення штрафу;
2) про закриття справи.
6.5. При накладеннi штрафу на юридичну особу - державне пiдприємство, Держекспортконтроль у триденний строк письмово iнформує центральний орган виконавчої влади, до сфери управлiння якого належить юридична особа.
6.6. Усi додатковi матерiали, якi були наданi пiд час розгляду, долучаються до справи.
6.7. Другий та третiй примiрники постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю, яка розглядалась за мiсцезнаходженням Держекспортконтролю, разом з усiма матерiалами у справi протягом п'яти робочих днiв подається вiдповiдальному пiдроздiлу для пiдготовки до зберiгання, облiку, нагляду за дотриманням вимог законодавства при розглядi справи i винесеннi рiшення та контролю за виконанням рiшення про накладення штрафу.
Завершена справа у встановленому порядку передається зазначеним пiдроздiлом до архiву Держекспортконтролю.
6.8. Накладення штрафу на юридичну особу за порушення законодавства в галузi державного експортного контролю не звiльняє дану юридичну особу вiд обов'язку усунути порушення законодавства.
7. Оскарження постанови за справою
7.1. У разi, якщо постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю було винесено першим заступником чи заступником Голови Держекспортконтролю, її може бути оскаржено до Голови Держекспортконтролю юридичною особою, щодо якої її винесено, протягом десяти робочих днiв з дня винесення постанови.
Пропуск термiну без поважних причин є пiдставою для вiдмови у розглядi скарги.
У разi винесення постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю Головою Держекспортконтролю її може бути оскаржено в судi.
7.2. Подання в установлений строк скарги зупиняє виконання постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю на перiод її розгляду до прийняття вiдповiдного рiшення за справою.
7.3. Скарга на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю має мiстити:
вихiдний номер скарги юридичної особи, щодо якої винесено рiшення та дату її вiдправлення;
дату та номер оскаржуваної постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю;
найменування юридичної особи, вiд якої надiйшла скарга;
прiзвище, iм'я та по батьковi особи, що була уповноважена пiдписати скаргу;
пiдстави, за яких оскаржується постанова про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю, з посиланням на законодавство;
перелiк документiв, що додаються до скарги;
пiдпис та печатку юридичної особи (уповноваженої особи).
Скарга, складена з порушенням вищезазначених вимог, до розгляду не приймається, про що письмово повiдомляється особа, що її подала.
7.4. Розгляд скарги на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю здiйснюється Держекспортконтролем у тримiсячний строк вiд дня її надходження.
7.5. За результатами розгляду скарги приймається одне з таких рiшень, що оформлюється постановою про розгляд скарги на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю (додаток 4):
залишити постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю без змiни, а скаргу - без задоволення;
скасувати постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю i надiслати справу на новий розгляд;
скасувати постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю i закрити справу;
змiнити постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю повнiстю або частково, але таким чином, щоб розмiри штрафiв не були збiльшенi.
7.6. Копiя постанови про розгляд скарги на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю протягом трьох днiв надсилається на адресу юридичної особи, щодо якої прийняте рiшення.
Перший примiрник цiєї постанови передається до вiдповiдального пiдроздiлу.
7.7. Постанова про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю, а також постанова про розгляд скарги на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю можуть бути оскарженi в судi в порядку i строки, установленi чинним законодавством.
8. Перегляд постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю за нововиявленими обставинами
8.1. Постанова про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю може бути переглянута керiвником, який її винiс, у зв'язку iз нововиявленими обставинами.
Нововиявленi обставини - це iстотнi для справи обставини, що не були i не могли бути вiдомi на час розгляду справи.
8.2. Постанова про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю може бути переглянута за нововиявленими обставинами за заявою юридичної особи, вiдносно якої її було винесено, за рiшенням керiвника.
8.3. Заява про перегляд справи за нововиявленими обставинами подається не пiзнiше двох мiсяцiв вiд дати встановлення обставин, що стали пiдставою для перегляду постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю.
8.4. Керiвник перевiряє обґрунтованiсть заяви.
За необґрунтованостi заяви керiвником приймається рiшення про вiдхилення заяви.
9. Штрафи
До юридичних осiб за вчинення порушень у галузi державного експортного контролю, якi визначенi статтею 24 Закону, передбачено застосування штрафiв, розмiр яких визначений у статтi 25 Закону.
10. Виконання постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю
10.1. Штраф, розмiр якого визначений у постановi про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю, має бути сплачений юридичною особою в п'ятнадцятиденний термiн з дня прийняття постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю.
У разi оскарження постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю штраф має бути сплачений у п'ятнадцятиденний термiн з дня винесення рiшення, яким пiдтверджується дiя постанови про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю, що оскаржується.
10.2. Юридичнi особи сплачують штрафи шляхом перерахування необхiдних грошових сум до державного бюджету України на вiдповiднi рахунки, вiдкритi в органах державного казначейства України.
10.3. Посвiдчена у встановленому порядку копiя платiжного доручення, яка пiдтверджує сплату штрафу, надсилається юридичною особою до Держекспортконтролю протягом п'яти робочих днiв з дня сплати штрафу.
10.4. У разi несплати штрафу юридичною особою у термiн, установлений п. 10.1 цих Правил, штраф стягується державним виконавцем у порядку, визначеному законодавством.
Начальник вiддiлу полiтико-правової експертизи та попередження правопорушень | М.Яковенко |
Додаток 1 до п. 3.1 Правил |
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ |
|
---|---|
ПРОТОКОЛ N ____ про порушення юридичною особою вимог законодавства у галузi державного експортного контролю |
|
"___" ____________ 200_ р. | м. Київ |
Я, |
, | |
(посада, прiзвище, iнiцiали) |
розглянувши матерiали про порушення юридичною особою законодавства України в галузi державного експортного контролю, встановив, що |
(зазначити повну назву юридичної особи, |
мiсцезнаходження, код за ЄДРПОУ, банкiвськi реквiзити, телефон/факс) |
, |
(обставини i суть порушення) |
, |
(нормативний акт, вимоги якого порушено) |
, |
(вiдомостi про повторне вчинення порушення вищезазначеною юридичною особою) |
. |
У зв'язку з чим на | ||
(назва та мiсцезнаходження юридичної особи) |
у вiдповiдностi до статтi 25 Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання" накладається штраф у розмiрi |
(зазначити розмiр штрафу) |
До протоколу додаються: |
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
Протокол склав | ||
(прiзвище, iм'я, по батьковi, посада) |
Держекспортконтролю |
(пiдпис) |
Додаток 2 до п. 2.4 та 5.2 Правил |
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ |
|
---|---|
ПОСТАНОВА N ___ про вiдкладення розгляду справи |
|
"___" ____________ 200_ р. | м. __________________ |
Керiвник | |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi) |
у зв'язку з | |
(зазначити пiдставу) | |
та протоколу про порушення | , | |
(назва, мiсцезнаходження та код за ЄДРПОУ юридичної особи) |
вимог законодавства в галузi
державного експортного контролю вiд "___"
____________ 200_ р. |
вiдкласти розгляд справи, призначеної на "___" годин "___" хвилин, "___" ____________ 200_ р. на |
Розгляд справи
вiдбудеться о "___" годинi "___" хвилин
"___" ____________200_ р. |
(пiдпис керiвника) | |
М. П. |
Примiрник 1 постанови про вiдкладення розгляду справи надiслано (отримав/-ла) |
(дата надiслання / посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що отримала постанову) |
"___" ____________ 200_ | |
(пiдпис) |
Додаток 3 до п. 6.1 Правил |
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ |
|
---|---|
ПОСТАНОВА N ___ про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю |
|
"___" ____________ 200_ р. | м. __________________ |
Керiвник | |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi) |
на пiдставi | , | |
(зазначити необхiдний документ) |
розглянувши справу про порушення, вчинене: |
(повна назва юридичної особи, код за ЄДРПОУ, мiсцезнаходження; банкiвськi реквiзити) |
, |
встановив: |
, | |
(викласти обставини справи) |
чим порушено | , | |
(зазначити нормативний акт) |
про що свiдчать: |
(викласти докази, що вказують на наявнiсть/вiдсутнiсть порушення) |
, |
вiдповiдно до статтi 26 та частини ___ статтi 25 Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання" |
ПОСТАНОВИВ: |
накласти на | |
(повна назва суб'єкта юридичної особи, код за ЄДРПОУ, мiсцезнаходження; | |
банкiвськi реквiзити) | |
штраф у розмiрi | |
(словами зазначається розмiр штрафу) | |
грн. |
Зазначена сума штрафу пiдлягає сплатi протягом п'ятнадцяти днiв з дня прийняття цiєї постанови. |
Сплата здiйснюється на: | ||
(зазначити назву та номер рахунку) | ||
(пiдпис керiвника) | |
М. П. |
Рiшення про накладення
штрафу протягом десяти днiв може бути оскаржене
юридичною особою у Держекспортконтролi або у
встановленому законом порядку оскаржене у судi. |
(дата надiслання / посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що отримала постанову) |
"___" ____________ 200_ | |
(пiдпис) |
Додаток 4 до п. 7.5 Правил |
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ |
|
---|---|
ПОСТАНОВА N ___ про розгляд скарги на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю |
|
"___" ____________ 200_ р. | м. __________________ |
Голова Держекспортконтролю | |
(прiзвище, iм'я, по батьковi) | |
розглянувши скаргу | |
(повна назва юридичної особи, код за ЄДРПОУ, мiсцезнаходження; банкiвськi реквiзити) | |
вiд "___" ___________ 200_ р. N | |
(зазначити вихiдний номер скарги) |
на постанову про накладення на юридичну особу штрафу за порушення вимог законодавства у галузi державного експортного контролю |
вiд "___" ___________ 200_ р. N | |
(зазначити номер постанови) |
вiдповiдно до статтi 26 та частини __ статтi 25 Закону України "Про державний контроль за мiжнародними передачами товарiв вiйськового призначення та подвiйного використання", |
ПОСТАНОВИВ: |
(пiдпис керiвника) | |
М. П. |
Дана постанова може
бути оскаржена юридичною особою у встановленому
законом порядку в судi. |
(дата надiслання / посада, прiзвище, iм'я, по батьковi особи, що отримала постанову) |
"___" ____________ 200_ | |
(пiдпис) |