КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Київ
вiд 18 березня 2004 р. | N 150-р |
---|
Про заходи щодо забезпечення складання проекту
Державного бюджету України на 2005 рiк
1. Державнiй податковiй адмiнiстрацiї забезпечити своєчасне подання Мiнфiну, Мiнфiну Автономної Республiки Крим, головним фiнансовим управлiнням обласних, фiнансовим управлiнням Київської та Севастопольської мiських державних адмiнiстрацiй iнформацiї за формами встановленими Мiнфiном, вiдповiдно до вимог постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 липня 2003 р. N 1093 щодо нарахування та сплати податкiв, зборiв (iнших обов'язкових платежiв) до бюджету.
2. Держмитслужбi та iншим органам стягнення забезпечити своєчасне та у повному обсязi подання Мiнфiну iнформацiї про нарахування та сплату податкiв, зборiв (iнших обов'язкових платежiв) до бюджету, а також про середню митну вартiсть товарiв за кодами згiдно з УКТЗЕД за встановленими Мiнфiном формами.
3. Мiнекономiки разом з Мiнфiном, iншими центральними органами виконавчої влади, Нацiональним банком, Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласними, Київською та Севастопольською мiськими держадмiнiстрацiями i робочими групами, що утворенi розпорядженням Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 листопада 2003 р. N 729 за напрямами наукових дослiджень з питань, пов'язаних iз забезпеченням проведення державної фiнансової полiтики та удосконалення бюджетного процесу:
у тижневий строк пiдготувати попереднiй прогноз макропоказникiв економiчного i соцiального розвитку України на 2005 i наступнi три роки вiдповiдно до перелiку, погодженого з Мiнфiном, з детальним обґрунтуванням цих показникiв та довести його до вiдповiдних центральних органiв виконавчої влади. До перелiку макропоказникiв вiднести показники номiнального внутрiшнього валового продукту та реальних темпiв його зростання за трьома методами, визначеними Мiнекономiки, а також показник середньорiчного обмiнного курсу гривнi до євро;
розробити i затвердити до 1 червня 2004 р. методику розрахунку показникiв фонду оплати працi працiвникiв пiдприємств, установ i органiзацiй за видами економiчної дiяльностi та грошового утримання вiйськовослужбовцiв.
4. Мiнпрацi, МОН, МОЗ, Мiнкультури, Мiнекономiки, Державнiй податковiй адмiнiстрацiї, Мiнприроди, Держкомстату, Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським держадмiнiстрацiям подати у тижневий строк Мiнфiну пропозицiї щодо удосконалення Формули розподiлу мiжбюджетних трансфертiв (дотацiй вирiвнювання та коштiв, що передаються до державного бюджету) мiж державним бюджетом та мiсцевими бюджетами та методики розподiлу обсягу мiжбюджетних трансфертiв мiж районним бюджетом та бюджетами мiст районного значення, сiл, селищ, затвердженої постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 5 вересня 2001 р. N 1195 (Офiцiйний вiсник України, 2001 р., N 38, ст. 1729).
5. Державнiй податковiй адмiнiстрацiї, Держмитслужбi, Фонду державного майна, iншим органам стягнення, НАК "Нафтогаз України" подати у тижневий строк Мiнфiну iнформацiю про прогнозний обсяг надходжень коштiв до державного та мiсцевих бюджетiв на 2005-2008 роки за встановленою Мiнфiном формою.
6. Держмитслужбi подати у тижневий строк Мiнфiну iнформацiю про прогнозну змiну середньої митної вартостi товарiв на 2005 рiк у зв'язку з набранням чинностi Митним кодексом України за встановленою Мiнфiном формою.
7. Державнiй податковiй адмiнiстрацiї подати до 31 березня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну:
пiдготовленi разом з Державним казначейством пропозицiї щодо установленого порядку ведення обов'язкового облiку коштiв, одержаних юридичними особами у зв'язку з наданням їм податкових пiльг, з метою забезпечення цiльового використання цих коштiв, а також облiку вiдповiдних операцiй через спецiальний фонд державного бюджету в поточному роцi;
розроблений разом з Мiнекономiки, Мiнпромполiтики, Мiнпаливенерго, Мiнтрансом, Держжитлокомунгоспом i НАК "Нафтогаз України" проект Програми погашення у 2005 роцi заборгованостi iз сплати податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв) суб'єктами господарювання перед бюджетом, в якiй повиннi бути передбаченi заходи, спрямованi на iстотне зменшення податкового боргу, заборону списання заборгованостi (недоїмки) суб'єктiв господарювання з податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв), вiдстрочення i розстрочення їх сплати, а також визначенi конкретнi суми погашення податкового боргу для збiльшення дохiдної частини бюджету;
пропозицiї щодо удосконалення механiзму вiдшкодування податку на додану вартiсть, у тому числi погашення простроченої заборгованостi, а також удосконалення механiзму обмеження обсягiв збиткiв минулих рокiв пiд час оподаткування прибутку суб'єктiв господарювання.
8. Мiнекономiки до 1 травня 2004 року:
разом з Мiнкультури, Держбудом, Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласними, Київською та Севастопольською мiськими держадмiнiстрацiями провести iнвентаризацiю об'єктiв, визначених у державних цiльових програмах збереження iсторичних пам'яток i програмах розвитку територiй, зокрема тих, на якi у 2001-2004 роках спрямовувалися кошти за рахунок цiльових субвенцiй з державного бюджету, кошти, що видiленi на реставрацiю пам'яток архiтектури, державнi капiтальнi вкладення та субвенцiї, що використовувалися для виконання iнвестицiйних проектiв, проаналiзувати ступiнь готовностi цих об'єктiв, обсяги використання їх асигнувань за рахунок мiсцевих бюджетiв, уточнити вартiсть i нормативний строк завершення робiт та про результати поiнформувати Мiнфiн;
подати Мiнфiну пропозицiї щодо визначення основних напрямiв надання субвенцiї з державного бюджету на реалiзацiю iнвестицiйних проектiв з вiдповiдним поясненням i обґрунтуванням та щодо розподiлу обсягiв державних капiтальних вкладень на 2005 рiк у розрiзi головних розпорядникiв коштiв державного бюджету i за вiдповiдними бюджетними програмами.
9. Мiноборони забезпечити до 1 вересня 2004 р. ведення окремого облiку споживання електричної i теплової енергiї мiж вiйськовими частинами та об'єктами, якi пiдключенi до їх мереж.
10. Держкомприродресурсiв:
разом з Державною податковою адмiнiстрацiєю i НАК "Нафтобаз України" подати до 31 березня 2004 р. Мiнфiну обґрунтований розрахунок на 2005 рiк прогнозних показникiв надходження коштiв до державного бюджету вiд плати за спецiальне користування надрами та збору за геологорозвiдувальнi роботи, проведенi за рахунок державного бюджету, з урахуванням заходiв, спрямованих на зменшення сум недоїмки пiдприємств i органiзацiй за цими обов'язковими платежами, та детальний розрахунок i пояснення стосовно обсягiв надходжень вiд продажу на аукцiонах спецiальних дозволiв на користування надрами у 2004 року;
подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну iнформацiю про результати продажу спецiальних дозволiв на користування надрами на аукцiонах.
11. Рекомендувати Нацiональному банку подати до 1 квiтня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну iнформацiю про фактичне виконання кошторису у 2002-2003 роках, плановi на 2004 рiк та прогнознi на 2005 рiк показники з вiдповiдними обґрунтуваннями.
12. Фонду державного майна подати до 1 квiтня 2004 р. Мiнфiну iнформацiю про:
очiкуване у 2005 роцi надходження коштiв вiд приватизацiї державного майна за об'єктами Автономної Республiки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя;
прибуток акцiонерних товариств, iнших суб'єктiв господарювання, у статутних фондах яких державi належать частки (акцiї, паї), одержаний у 2003 роцi та очiкуваний у 2004 роцi (у розрiзi акцiонерних товариств, iнших суб'єктiв господарювання);
прийняте у 2003 роцi рiшення стосовно нарахування дивiдендiв на частки (акцiї, паї), що є у державнiй власностi (у розрiзi акцiонерних товариств, iнших суб'єктiв господарювання);
прогнозний розрахунок очiкуваного у 2005 роцi надходження коштiв вiд плати за оренду цiлiсних майнових комплексiв та iншого державного майна (в розрiзi надходжень вiд плати за оренду цих комплексiв, майна бюджетних установ, iншого державного майна).
13. Мiнекономiки подати до 1 квiтня 2004 р. Мiнфiну iнформацiю про очiкуваний у 2004 роцi та прогнозний на 2005 рiк обсяг виробництва i експорту пiдакцизних товарiв.
14. Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським держадмiнiстрацiям подати до 1 квiтня 2004 р. Мiнфiну пропозицiї щодо здiйснення заходiв, спрямованих на економiю видаткiв з надання пiльг та допомоги, що фiнансуються за рахунок субвенцiй мiсцевим бюджетам з державного бюджету.
15. Мiнекономiки, МОН i Нацiональнiй академiї наук переглянути бюджетнi науковi та науково-технiчнi програми, результати виконання яких у 2002-2003 роках не дали позитивного ефекту, та подати до 1 травня 2004 р. Мiнфiну пропозицiї щодо припинення їх фiнансування.
16. Мiноборони, МВС, МНС, Адмiнiстрацiї Держприкордонслужби подати до 1 квiтня 2004 р. Мiнфiну розрахунок додаткових видаткiв, необхiдних для сплати у повному обсязi земельного податку вiйськовими частинами, вiйськовими навчальними закладами, науково-дослiдними установами, якi утримуються за рахунок бюджетних коштiв i належать до сфери управлiння вiйськових формувань, утворених вiдповiдно до законiв України, та правоохоронних органiв.
17. Мiнпаливенерго i Держмитслужбi подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну iнформацiю про застосування у I кварталi поточного року суб'єктами господарювання, якi здiйснюють експорт природного газу, ставки вивiзного (експортного) мита у розмiрi 10 доларiв США за 1000 куб. метрiв, передбаченої статтею 5 Закону про Державний бюджет України на 2004 рiк.
18. Державнiй податковiй адмiнiстрацiї, Держмитслужбi, Мiнпромполiтики, Мiнпаливенерго, Держжитлокомунгосп i НАК "Нафтогаз України" проаналiзувати ефективнiсть застосування нульової ставки податку на додану вартiсть у 2003 роцi та
у I кварталi поточного року i подати до 15 квiтня 2004 р. вiдповiдну iнформацiю Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну разом з пропозицiями стосовно доцiльностi застосування цiєї норми у 2005 роцi.
19. Державнiй податковiй адмiнiстрацiї, Мiнекономiки i Мiнтрансу розглянути питання стосовно доцiльностi застосування у 2005 роцi iснуючого порядку сплати податку на додану вартiсть за операцiями з надання послуг, пов'язаних з перевезенням (перемiщенням) пасажирiв та вантажiв транзитом через територiю i порти України, та подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну вiдповiдну iнформацiю, зокрема про розмiр втрачених доходiв державного бюджету.
20. Держмитслужбi проаналiзувати ефективнiсть застосування декларацiї митної вартостi товарiв у I кварталi 2004 р. та подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну iнформацiю про змiну середньої митної вартостi товарiв, оформлених iз застосуванням митних режимiв, за встановленою Мiнфiном формою.
21. Держводгоспу разом з Мiнприроди i Мiнекономiки подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну пропозицiї стосовно доцiльностi запровадження рентної плати за використання водних ресурсiв первинними водокористувачами, що мають власнi водозабiрнi споруди i вiдповiдне обладнання.
22. Мiнагрополiтики, Мiнекономiки i Держмитслужбi проаналiзувати ситуацiю, що склалася з ввезенням цукру-сирцю до України у 2003 роцi та у I кварталi поточного року, i очiкуванi результати наповнення дохiдної частини бюджету у 2005 роцi та подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну вiдповiдну iнформацiю.
23. Мiнекономiки разом з Фондом державного майна, iншими центральними органами виконавчої влади подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну iнформацiю про обсяг чистого прибутку, одержаний суб'єктами господарювання у 2003 роцi, очiкуваний у 2004 роцi та прогнозний на 2005 рiк, а також частину чистого прибутку вiдповiдно до розмiру державної частки (акцiї, паї) У статутних фондах у розрiзi акцiонерних, холдингових, лiзингових компанiй та iнших суб'єктiв господарювання.
24. Мiнприроди разом з Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласними, Київською та Севастопольською мiськими держадмiнiстрацiями подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну обґрунтований розрахунок на 2005 рiк прогнозних показникiв надходження коштiв до державного та мiсцевих бюджетiв вiд збору за забруднення навколишнього природного середовища.
25. Держкомзему разом з Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласними, Київською та Севастопольською мiськими держадмiнiстрацiями подати до 15 квiтня 2004 р. Мiнфiну обґрунтований розрахунок на 2005 рiк прогнозних показникiв надходження коштiв до державного та мiсцевих бюджетiв вiд продажу земельних дiлянок несiльськогосподарського призначення та вiдшкодування втрат сiльськогосподарського i лiсогосподарського виробництва (в розрiзi адмiнiстративно-територiальних одиниць).
26. Мiнпаливенерго, Мiнекономiки i НАК "Нафтогаз України" подати до 30 квiтня 2004 р. Мiнфiну пропозицiї стосовно доцiльностi виконання у 2005 роцi НАК "Нафтогаз України" робiт з будiвництва магiстральних проводiв-вiдводiв для газифiкацiї сiльських населених пунктiв (за вiдповiдним перелiком) у рахунок погашення заборгованостi (недоїмки) минулих рокiв цiєї Компанiї за платежами до державного бюджету.
27. Мiноборони, МВС, СБУ, МНС, Державнiй податковiй адмiнiстрацiї, Адмiнiстрацiї Держприкордонслужби, Державному департаменту з питань виконання покарань, Управлiнню державної охорони подати до 30 квiтня 2004 р. Мiнфiну iнформацiю про проведенi у 2003 роцi, очiкуванi у 2004 роцi та прогнознi на 2005 рiк розрахунки з погашення кредиторської заборгованостi за одержане вiйськове майно, товари, продукцiю, виконанi роботи та наданi послуги у рахунок заборгованостi (недоїмки) суб'єктiв господарювання - безпосереднiх постачальникiв товарiв, продукцiї (виконавцiв робiт та надавачiв послуг) i суб'єктiв господарювання - постачальникiв безпосереднiм кредиторам з податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв), що пiдлягають сплатi до державного бюджету, а також iз сплати сум фiнансових санкцiй, нарахованих за порушення податкового законодавства.
28. Держкомзему разом з Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласними, Київською та Севастопольською мiськими держадмiнiстрацiями провести у мiсячний строк iнвентаризацiю земель запасу, аналiз стану їх використання (оренди) в розрiзi адмiнiстративно-територiальних одиниць i подати Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну пропозицiї щодо:
полiпшення управлiння земельними ресурсами;
збiльшення доходiв мiсцевих бюджетiв шляхом залучення в повному обсязi земель запасу, наданих в оренду, та встановлення розмiрiв орендної плати.
29. Фонду державного майна разом з Мiноборони, МВС, Держкомземом, Мiнприроди та Мiнагрополiтики провести iнвентаризацiю договорiв оренди, передусiм в частинi оцiнки вартостi об'єктiв (землi) державної власностi, i подати до 1 червня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну пропозицiї щодо збiльшення надходжень до бюджету.
30. Фонду державного майна розробити в мiсячний строк комплекс заходiв, спрямованих на пiдвищення ефективностi управлiння державним майном, та подати Кабiнетовi Мiнiстрiв України пропозицiї щодо визначення шляхiв збiльшення вiдповiдних доходiв державного бюджету.
31. Держкомрезерву разом з Мiнекономiки провести в мiсячний строк iнвентаризацiю заборгованостi за вiдпуск i зберiгання матерiальних цiнностей державного резерву, розробити заходи щодо значного скорочення дебiторської заборгованостi за матерiальнi цiнностi, вiдпущенi у 2004-2005 роках.
32. Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським держадмiнiстрацiям подати до 30 квiтня 2004 р. Мiнфiну iнформацiю за видами доходiв, якi враховуються та не враховуються пiд час визначення мiжбюджетних трансфертiв i за рахунок яких здiйснюється перерахування дотацiї вирiвнювання (в розрiзi адмiнiстративно-територiальних одиниць).
33. З метою проведення аналiзу результатiв застосування особливих режимiв оподаткування у спецiальних економiчних зонах i на територiях прiоритетного розвитку iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi Державнiй податковiй адмiнiстрацiї разом з Держмитслужбою щомiсяця подавати Мiнфiну в розрiзi цих зон та територiй iнформацiю про:
суми сплачених податкiв, зборiв (обов'язкових платежiв);
суми, одержанi вiд надання податкових пiльг;
суми податку на додану вартiсть, що вiдшкодовуються з бюджету;
суми обсягiв податкової недоїмки;
суми обсягiв податкової недоїмки кожного суб'єкта господарювання, що планує реалiзацiю iнвестицiйного проекту в спецiальних (вiльних) економiчних зонах чи на територiях прiоритетного розвитку iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi, у разi проведення ретельного аналiзу результатiв застосування особливих режимiв оподаткування у цих зонах i на територiях (за окремою вимогою);
результати дiяльностi технопаркiв у цiлому i в розрiзi iнновацiйних/iнвестицiйних проектiв (щокварталу разом з МОН).
34. Мiноборони провести iнвентаризацiю вiйськового майна станом на 1 квiтня 2004 р. та подати до 1 липня Мiнфiну план заходiв щодо реалiзацiї зазначеного майна з визначенням конкретного обсягу коштiв, якi можливо отримати у 2005 роцi вiд реалiзацiї надлишкового озброєння, вiйськової та спецiальної технiки, iншого майна Збройних Сил.
35. Рекомендувати мiсцевим держадмiнiстрацiям та органам мiсцевого самоврядування пiд час складання проектiв мiсцевих бюджетiв на 2005 рiк:
визначити першочерговими видатки вiдповiдних бюджетiв, якi не враховуються пiд час установлення обсягу мiжбюджетних трансфертiв, видатки на виконання мiсцевих програм розвитку житлово-комунального господарства, зокрема на капiтальний та поточний ремонт житлового фонду, оснащення його технiчними засобами облiку води та теплової енергiї, реконструкцiю та модернiзацiю водопровiдно-каналiзацiйного господарства, централiзованої системи теплопостачання;
передбачити в достатньому обсязi кошти для передачi об'єктiв соцiальної iнфраструктури з державної власностi у комунальну;
забезпечити виконання державних програм розвитку житлово-комунального господарства, в яких передбачається залучення коштiв мiсцевих бюджетiв.
36. Рекомендувати Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським держадмiнiстрацiям органiзувати роботу з розроблення програм оптимiзацiї видаткiв мiсцевих бюджетiв (у тому числi зменшення непершочергових видаткiв), дотримання законодавства у процесi планування видаткiв бюджету.
37. Мiнпрацi подати до 1 серпня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну збалансованi проекти бюджетiв на 2005 рiк, у тому числi за показниками граничних обсягiв видаткiв на утримання Пенсiйного фонду, Фонду соцiального страхування з тимчасової втрати працездатностi, Фонду соцiального страхування на випадок безробiття i Фонду соцiального страхування вiд нещасних випадкiв на виробництвi та професiйних захворювань з детальним розрахунком i обґрунтуванням їх доходiв i видаткiв.
38. МНС, Мiнпрацi, Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським держадмiнiстрацiям забезпечити проведення суцiльної iнвентаризацiї заборгованостi iз соцiальних виплат станом на 1 липня 2004 р. та поiнформувати у мiсячний строк Кабiнет Мiнiстрiв України про її результати.
39. Мiнпрацi, Мiнагрополiтики i Пенсiйному фонду подати до 31 березня 2004 р. Мiнфiну пропозицiї щодо визначення обсягу коштiв, необхiдних вiдповiдно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсiйне страхування" для його виконання, зокрема в частинi пенсiйного страхування в сiльському господарствi.
40. Мiнпрацi, МОН i МНС подати у тижневий строк Мiнфiну узгодженi пропозицiї щодо визначення МОН головним розпорядником коштiв державного бюджету, спрямованих на виплату пiдвищених розмiрiв стипендiй особам, якi постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи, безоплатне харчування дiтей у навчальних закладах, розташованих на територiї, що зазнала радiоактивного забруднення, та оздоровлення дiтей, якi постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи, з урахуванням передачi МОН вiд МНС необхiдної чисельностi працiвникiв центрального апарату.
41. Мiнагрополiтики та МНС подати у тижневий строк Мiнфiну узгодженi пропозицiї щодо визначення Мiнагрополiтики головним розпорядником коштiв державного бюджету за бюджетною програмою "Радiологiчний захист населення та екологiчне оздоровлення територiї, що зазнала радiоактивного забруднення".
42. Мiнекономiки разом з iншими центральними органами виконавчої влади провести iнвентаризацiю державних цiльових програм, що фiнансуються з державного бюджету, та за результатами аналiзу ефективностi їх виконання i повноти забезпечення бюджетними коштами у 2002 -2004 роках подати до 1 травня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України пропозицiї щодо припинення з 2005 року фiнансування програм, якi втратили актуальнiсть або виконуються на неналежному рiвнi.
43. Мiнтрансу, Державнiй податковiй адмiнiстрацiї, Мiнекономiки i Укравтодору подати у тижневий строк Мiнфiну фiнансово-економiчне обґрунтування обсягiв надходження плати за проїзд автомобiльними дорогами транспортних засобiв та iнших самохiдних машин i механiзмiв, ваговi або габаритнi параметри яких перевищують нормативнi, та внести вiдповiднi пропозицiї щодо коригування податку з власникiв сiдельних тягачiв, призначених для буксирування причепiв та напiвпричепiв.
44. Мiнтрансу i Укравтодору подати до 1 травня 2004 р. Мiнфiну пооб'єктнi розрахунки i обґрунтування обсягiв витрат на розвиток мережi автомобiльних дорiг загального користування у 2005 роцi.
45. Держкомзв'язку i Мiноборони внести до 1 квiтня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України пропозицiї щодо покращення роботи з конверсiї радiочастот та визначення заходiв, якi планується вжити протягом 2005 року з метою пiдвищення ефективностi використання радiочастотного ресурсу.
46. Мiнiстерствам, iншим центральним органам виконавчої влади подати до 1 травня 2004 р. Фонду державного майна розрахунок прогнозних обсягiв надходження до Державного бюджету України у 2005 роцi орендної плати за договорами оренди нерухомого державного майна площею до 200 кв. метрiв, а також iнформацiю про внесення плати за оренду майна бюджетних установ.
Фонду державного майна подати до 15 травня 2004 р. Мiнфiну узагальнену iнформацiю.
47. Мiнпаливенерго, Мiнпромполiтики, Мiнекономiки i НАК "Нафтогаз України" подати до 1 квiтня 2004 р. Мiнфiну розрахунок i обґрунтування обсягiв видобутку та реалiзацiї природного газу i газового конденсату, нафти, транзитного транспортування природного газу через територiю України, транспортування амiаку i нафти в 2005 роцi, а також розрахунок рентних платежiв за видобуток природного газу i газового конденсату, нафти.
48. Мiнагрополiтики i Українськiй академiї аграрних наук до 1 травня 2004 р. переглянути з метою оптимiзацiї всi види державної пiдтримки агропромислового комплексу та привести систему субсидування i пiдтримки сiльськогосподарських товаровиробникiв у вiдповiднiсть з нормами СОТ та ЄС.
49. Пiд час складання бюджетних запитiв на 2005 рiк головним розпорядникам коштiв державного бюджету:
провести iнвентаризацiю бюджетних програм виходячи з необхiдностi забезпечення фiнансовими ресурсами виконання тiльки тих, що забезпечують здiйснення основних функцiй i завдань вiдповiдних головних розпорядникiв;
забезпечити першочергове фiнансування бюджетних програм, мета яких вiдповiдає основним функцiям i завданням вiдповiдних головних розпорядникiв.
У разi прийняття рiшення про недоцiльнiсть забезпечення фiнансування бюджетних програм, що не вiдповiдають основним функцiям i завданням дiяльностi головних розпорядникiв, подати пропозицiї щодо передачi повноважень з виконання таких програм iншим головним розпорядникам або щодо зупинення їх виконання у 2005 роцi;
обґрунтувати доцiльнiсть продовження перiоду виконання бюджетних програм та потребу у фiнансових ресурсах, провести оцiнку їх ефективностi за окремими критерiями;
не передбачати кошти на фiнансування бюджетних програм, повноваження з виконання яких не визначенi Бюджетним кодексом України, нормативно-правовими актами Верховної Ради України, Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України;
розглянути питання про припинення фiнансування бюджетних програм, спрямованих на пiдтримку дiяльностi громадських органiзацiй;
забезпечити обмеження видаткiв на придбання нових транспортних засобiв, мобiльних телефонiв, меблiв, iншого обладнання та устатковання для забезпечення свого функцiонування.
50. Мiнiстерствам, iншим центральним органам виконавчої влади:
1) подати Мiнфiну з вiдповiдними поясненнями i обґрунтуваннями пропозицiї щодо врахування сум заборгованостi, якi повертаються позичками до бюджету, в тому числi по пiдприємствах, проти яких порушено справу про банкрутство, у спецiальному фондi вiдповiдних головних розпорядникiв коштiв державного бюджету, з визначенням вiдповiдальних виконавцiв за повернення зазначених сум у структурi головних розпорядникiв, а також щодо повернення кредитiв до Державного бюджету України на 2004 рiк за бюджетними програмами, на виконання яких є можливiсть спрямувати зазначенi ресурси;
2) провести уточнення перелiку установ, пiдприємств та органiзацiй щодо вiдповiдностi їх статусу бюджетної установи та щодо форми здiйснення видаткiв на їх утримання (в тому числi виходячи з питомої ваги спецiального фонду, норм законодавства) i розглянути питання стосовно доцiльностi:
включення надходжень вiд платних послуг, що надаються органами державної виконавчої влади, до загального фонду державного бюджету та вiдповiдного збiльшення видаткiв загального фонду державного бюджету;
утримання за рахунок бюджетних коштiв санаторно-курортних закладiв;
видiлення з державного бюджету видаткiв науковим установам для виконання конкретних науково-дослiдних програм;
проведення пiдготовки фахiвцiв вищими навчальними закладами за державним замовленням;
утримання за рахунок коштiв бюджетних установ, якi у структурi мають господарськi пiдроздiли i отримують кошти вiд господарської та/або виробничої дiяльностi.
За результатами розгляду внести до 1 травня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну пропозицiї щодо:
уточнення перелiку програм державного бюджету на 2004 рiк у розрiзi бюджетних установ, яким пропонується надати статус одержувачiв коштiв починаючи з 2005 року;
внесення змiн до актiв законодавства у зв'язку з наданням бюджетним установам статусу одержувачiв коштiв;
3) проаналiзувати в мiсячний строк стан виконання пiдпункту 5 пункту 6 Прикiнцевих положень Бюджетного кодексу України, Указу Президента України вiд 25 листопада 2001 р. N 1251 "Про змiцнення фiнансової дисциплiни та запобiгання правопорушенням у бюджетнiй сферi" та для врегулювання зазначеного питання пiдготувати вiдповiднi пропозицiї щодо передачi мережi бюджетних установ.
51. МОН i МОЗ подати до 1 квiтня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну разом з розрахунками пропозицiї стосовно доцiльностi виконання у 2005 роцi ряду бюджетних програм шляхом надання субвенцiй мiсцевим бюджетам з державного бюджету, зокрема програм забезпечення iнсулiном хворих на цукровий дiабет та закупiвлi лiкарських засобiв для лiкування осiб, що страждають на соцiальне небезпечнi хвороби, у комунальних закладах охорони здоров'я; iнформатизацiї загальноосвiтнiх навчальних закладiв та забезпечення їх пiдручниками.
52. МОН подати до 1 квiтня 2004 р. пропозицiї про внесення змiн до Закону України "Про професiйно-технiчну освiту" i Бюджетного кодексу України в частинi передачi бюджетних коштiв на фiнансування з мiсцевих бюджетiв для професiйно-технiчних закладiв.
53. Мiнпрацi подати до 1 квiтня 2004 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України та Мiнфiну разом з розрахунками пропозицiї щодо проведення у 2005 роцi видаткiв на утримання центрiв нарахування i виплати допомоги вiдповiдно до бюджетного законодавства.
54. Мiнекономiки подати до 1 квiтня 2004 р на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України проект Закону України "Про внесення змiн до Закону України "Про державне оборонне замовлення" в частинi визначення пiдходiв до формування державного замовлення на 2005 рiк.
55. Заборонити внесення у 2004-2005 роках мiнiстерствами, iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади пропозицiй щодо надання пiльг з оподаткування, зокрема шляхом зменшення ставок податку, а також щодо збiльшення бюджетних асигнувань на окремi бюджетнi програми без визначення додаткових джерел їх фiнансування.
56. Мiнiстерствам, iншим центральним органам виконавчої влади подавати на запит Мiнфiну у визначенi ним строки детальну iнформацiю з вiдповiдними обґрунтуваннями i пропозицiями щодо пiдготовки i внесення до Верховної Ради України проекту Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рiк".
Прем'єр-мiнiстр України | В.ЯНУКОВИЧ |
Iнд. 34