МIНIСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
вiд 26 червня 2008 року | N 773 |
---|
Про внесення змiн до Збiрника тарифiв на комплекс
робiт, пов'язаних з обробленням вантажiв у портах
України
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 27 червня 2008 р. за N 571/15262 |
Вiдповiдно до пункту 2
Повноважень центральних органiв виконавчої
влади, Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим,
обласних, Київської та Севастопольської мiських
державних адмiнiстрацiй, виконавчих органiв
мiських рад щодо регулювання цiн i тарифiв на
окремi види продукцiї, товарiв i послуг,
затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв
України вiд 25.12.96 N 1548 (iз змiнами), наказую:
1. Пункт 3 наказу Мiнiстерства транспорту України вiд 31.10.95 N 392 "Про затвердження Збiрника тарифiв на комплекс робiт, пов'язаних з обробленням вантажiв у портах України", зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 26.12.95 за N 476/1012 (iз змiнами), викласти в такiй редакцiї:
"3. Тарифи на комплекс робiт, пов'язаних з обробленням вантажiв у портах України, що визначенi Збiрником тарифiв, з 01.09.2008 застосовувати з коефiцiєнтом 1,18.
Округлення розмiрiв акордних та виняткових ставок здiйснюється у такому порядку: до 0,05 дол. США вiдкидається, а 0,05 i вище округлюється до 0,1 дол. США.
У разi застосування до пiдвищеної ставки надбавок або знижок, спочатку розраховується i округлюється базова пiдвищена ставка, а потiм надбавки або знижки.".
2. Затвердити до Збiрника тарифiв на комплекс робiт, пов'язаних з обробленням вантажiв у портах України, затвердженого наказом Мiнiстерства транспорту України вiд 31.10.95 N 392 (у редакцiї наказу Мiнiстерства транспорту України вiд 12.03.2003 N 188), зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 26.12.95 за N 476/1012, Змiни, що додаються.
3. Державному департаменту морського i рiчкового транспорту (Є. Iванов):
3.1. У встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
3.2. Довести наказ до вiдома зацiкавлених пiдприємств i органiзацiй.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Мiнiстра - директора Державного департаменту морського i рiчкового транспорту Работньова В. Г.
Мiнiстр | Й. Вiнський |
ПОГОДЖЕНО: | |
Мiнiстр економiки України | Б. Данилишин |
Голова Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва | К. О. Ващенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Мiнiстерства транспорту та зв'язку України вiд 26 червня 2008 р. N 773 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 27 червня 2008 р. за N 571/15262 |
Змiни
до Збiрника тарифiв на комплекс робiт, пов'язаних з
обробленням вантажiв у портах України
1. У пунктi 7 Загальних вказiвок абзац п'ятий доповнити словом "Iзмаїл", в абзацi шостому слово "Iзмаїл" виключити.
2. Таблицю 2.1.1а "Акорднi ставки плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робiт (зовнiшньоторговельнi вантажi)" викласти у такiй редакцiї:
"АКОРДНI СТАВКИ ПЛАТИ ЗА ВИКОНАННЯ
НАВАНТАЖУВАЛЬНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБIТ
(зовнiшньоторговельнi вантажi)
Таблиця 2.1.1а
(у дол. США за 1 т)
N групи акордних ставок | Найменування вантажу | Номер вантажу єдиної тарифно-статистичної номенклатури вантажiв | Перша тарифна група | Друга тарифна група | Третя тарифна група | ||||||
Ставки за категорiями | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1 | Зерно та насiння: навантаження навалом | 011 - 018 | 3,8 | 3,1 | 2,3 | 3,8 | 3,1 | 2,3 | 3,8 | 3,1 | 2,3 |
2 | Зерно та насiння: розвантаження навалом | 011 - 018 | 3,8 | 3,1 | 2,3 | 3,8 | 3,1 | 2,3 | 3,8 | 3,1 | 2,3 |
3 | Харчовi вантажi (сiль, цукор-сирець, макуха, комбiкорм та iн.) навалом | 521, 531, 542 | 4,0 | 3,1 | 2,4 | 4,0 | 3,1 | 2,4 | 3,2 | 2,4 | 2,0 |
4 | Руда металева | 141, 142, 151 - 153, 341 | 4,4 | 3,4 | 2,6 | 4,4 | 3,4 | 2,6 | 4,4 | 3,4 | 2,6 |
5 | Вугiлля, сланцi, шихта, торф навалом | 161, 181, 182, 191 | 3,8 | 3,1 | 2,3 | 3,8 | 3,1 | 2,3 | 3,5 | 2,6 | 2,2 |
6 | Кокс | 171 | 4,4 | 3,4 | 2,6 | 4,4 | 3,4 | 2,6 | 3,8 | 3,1 | 2,3 |
7 | Пiсок навалом | 231, 242 | 2,0 | 1,3 | 1,2 | 2,0 | 1,3 | 1,2 | 1,3 | 1,1 | 1,0 |
8 | Iншi МБМ | 231 - 236, 241, 242, 244, 245, 263, 264, 271, 281, 291 | 4,4 | 3,4 | 2,6 | 4,4 | 3,4 | 2,6 | 3,5 | 2,6 | 2,2 |
9 | Продукцiя хiмiчної промисловостi (навалом) | 431, 433, 486 | 6,1 | 4,6 | 3,7 | 5,4 | 4,0 | 3,2 | 5,4 | 4,0 | 3,2 |
10 | Вантажi в мiшках, до 30 кг включно | 011 - 018, 021 - 024, 041, 043, 044, 054, 074, 078, 103, 153, 171, 182, 231 - 233, 241, 242, 244, 245, 261, 263, 264, 266, 281, 291, 292, 303, 304, 433 - 436, 452 - 454, 461, 464, 466, 474, 475, 482 - 486, 491, 492, 496 - 498, 501 - 505, 514 - 516, 521, 531, 541, 542, 561, 564, 573, 582, 583, 601, 626, 653, 692, 693 | 19,4 | 14,5 | 11,6 | 19,4 | 14,5 | 11,6 | 15,0 | 11,3 | 9,0 |
11 | Вантажi в мiшках, понад 30 кг | 011 - 018, 021 - 024, 041, 043, 044, 054, 074, 078, 103, 153, 171, 182, 231 - 233, 241, 242, 244, 245, 261, 263, 264, 266, 281, 291, 292, 303, 304, 433 - 436, 452 - 454, 461, 464, 466, 474, 475, 482 - 486, 491, 492, 496 - 498, 501 - 505, 514 - 516, 521, 531, 541, 542, 561, 564, 573, 582, 583, 601, 626, 653, 692, 693 | 16,6 | 12,6 | 10,1 | 15,0 | 11,3 | 9,0 | 14,0 | 10,5 | 8,4 |
12 | Банани, цитрусовi, плодоовочевi та iншi легкої ваги, дуже об'ємнi та вантажi в ящиках i в'язках, що потребують обережних перевезень | 041 - 044, 051 - 053, 075, 582, 583 | 15,9 | 12,0 | 9,5 | 15,9 | 12,0 | 9,5 | 15,0 | 11,3 | 9,0 |
13 | Вантажi в ящиках та неупакованi, до 250 кг включно | 061 - 063, 078, 121, 125 - 127, 132, 133, 182, 226, 243, 251 - 256, 261 - 268, 301 - 304, 331, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401 - 405, 411 - 418, 433, 436, 441 - 443, 461, 462, 464, 466, 473, 475, 481, 483 - 487, 491 - 498, 503, 511 - 517, 521, 531, 551 - 556, 561 - 564, 571 - 573, 581, 591 - 595, 622 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 654, 661, 662, 671, 681 - 685, 691 - 693 | 21,5 | 16,2 | 12,9 | 19,4 | 14,5 | 11,6 | 15,9 | 12,0 | 9,5 |
14 | Важковаговi вантажi в ящиках та неупакованi, 251 - 3000 кг | 061, 063, 121, 125, 127, 132, 226, 243, 251 - 256, 261 - 268, 301 - 304, 331, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401 - 405, 411 - 418, 421, 461, 473, 475, 486, 681, 682, 683, 691 - 693 | 18,9 | 14,2 | 11,5 | 15,9 | 12,0 | 9,5 | 15,0 | 11,3 | 9,0 |
15 | Важковаговi вантажi в ящиках та неупакованi, 3001 кг та бiльше | 121, 251, 256, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401, 404, 405, 412, 414, 415, 416, 421 - 423, 693 | 15,9 | 12,0 | 9,5 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 14,0 | 10,5 | 8,4 |
16 | Вантажi в пачках та тюках, до 250 кг включно | 031, 071 - 073, 076, 077, 261, 451, 463, 611, 621 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 653, 682, 692, 693 | 21,1 | 15,9 | 12,7 | 16,2 | 12,1 | 9,6 | 17,6 | 13,2 | 10,5 |
17 | Те саме, понад 250 кг | 031, 076, 077, 131, 261, 263, 264, 451, 463, 611, 621 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 653, 682, 692, 693 | 17,6 | 13,2 | 10,5 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 16,6 | 12,6 | 10,1 |
18 | Папiр та картон у рулонах, до 500 кг включно | 132, 252 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 12,3 | 9,3 | 7,3 |
19 | Те саме, понад 500 кг | 132, 252 | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 11,5 | 8,5 | 6,8 | 10,5 | 7,9 | 6,2 |
20 | Вантажi котно-бочковi, до 80 кг включно | 151, 201, 211 - 215, 221 - 225, 246, 292, 432, 433, 441, 452, 461, 464 - 466, 471, 472, 475, 481 - 487, 491 - 498, 514, 515, 553, 554, 556, 561, 563, 564, 571 - 574, 581, 591 - 594, 601, 602, 693 | 19,4 | 14,5 | 11,6 | 18,1 | 13,5 | 10,9 | 14,0 | 10,5 | 8,4 |
21 | Те саме, понад 80 кг | 151, 201, 211 - 215, 221 - 225, 246, 292, 432, 433, 441, 452, 461, 464 - 466, 471, 472, 475, 481 - 487, 491 - 498, 514, 515, 553, 554, 556, 561, 563, 564, 571 - 574, 581, 591 - 594, 601, 602, 693 | 17,6 | 13,2 | 10,5 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 12,3 | 9,3 | 7,3 |
22 | Тарно-штучнi вантажi в пакетах (пакетнi перевезення) | Будь-який номер вантажу | 11,5 | 8,5 | 6,8 | 9,6 | 7,2 | 5,9 | 9,6 | 7,2 | 5,9 |
23 | Чавун у чушках | 311 | 7,1 | 5,4 | 4,3 | 6,1 | 4,6 | 3,7 | 6,1 | 4,6 | 3,7 |
24 | Метали кольоровi в болванках, зливках, чушках, метал не в роботi, у пачках, листах, кругах, до 250 кг включно | 331, 332 | 15,0 | 11,3 | 9,0 | 13,2 | 9,8 | 7,9 | 9,6 | 7,2 | 5,9 |
25 | Метали кольоровi в болванках, зливках, чушках, метал не в роботi, у пачках, листах, кругах, понад 250 кг | 331, 332 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 12,3 | 9,3 | 7,3 | 8,9 | 6,7 | 5,4 |
26 | Метали чорнi не в роботi, у болванках, зливках, чушках, пачках, листах, кругах, прокат чорних металiв (труби, рейки, балки, швелери, iншi види прокату чорних металiв) | 312 - 315, 321 - 324 | |||||||||
Сталь листова непакована | 9,8 | 7,3 | 6,0 | 8,1 | 6,1 | 4,9 | 8,1 | 6,1 | 4,9 | ||
Труби | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 8,9 | 6,7 | 5,4 | 8,9 | 6,7 | 5,4 | ||
Катанка | 9,5 | 7,2 | 5,6 | 7,8 | 5,9 | 4,6 | 7,8 | 5,9 | 4,6 | ||
Сляби, заготовки, арматура, iнший прокат | 8,9 | 6,7 | 5,4 | 7,1 | 5,4 | 4,3 | 7,1 | 5,4 | 4,3 | ||
Сталь у рулонах, пачках, пакетах | 9,3 | 7,1 | 5,6 | 7,4 | 5,6 | 4,6 | 7,4 | 5,6 | 4,6 | ||
Феросплави навалом у чушках | 7,9 | 6,0 | 4,8 | 7,9 | 6,0 | 4,8 | 7,9 | 6,0 | 4,8 | ||
Феросплави навалом не в чушках | 6,8 | 5,0 | 4,0 | 6,1 | 4,6 | 3,7 | 6,1 | 4,6 | 3,7 | ||
27 | Брухт чорних та кольорових металiв навалом | 316, 333 | 12,3 | 9,3 | 7,3 | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 10,5 | 7,9 | 6,2 |
28 | Лiс круглий | 081, 082 | 12,3 | 9,3 | 7,3 | 8,9 | 6,7 | 5,4 | 8,9 | 6,7 | 5,4 |
29 | Лiс пиляний | 091, 092, 093 | 15,9 | 12,0 | 9,5 | 12,3 | 9,3 | 7,3 | 10,5 | 7,9 | 6,2 |
30 | Iнша продукцiя лiсової та деревообробної промисловостi | 111, 112, 121 - 125, 094, 101, 102, 103 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 8,9 | 6,7 | 5,4 |
N групи акордних ставок | Найменування вантажу | Номер вантажу єдиної тарифно-статистичної номенклатури вантажiв | Четверта тарифна група | П'ята тарифна група | Шоста тарифна група | Сьома тарифна група | ||||||
Ставки за категорiями | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | |||
1 | 2 | 3 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
1 | Зерно та насiння: навантаження навалом | 011 - 018 | 4,4 | 3,4 | 2,6 | 3,2 | 2,4 | 2,0 | 2,0 | 3,8 | 3,1 | 2,3 |
2 | Зерно та насiння: розвантаження навалом | 011 - 018 | 4,4 | 3,4 | 2,6 | 3,2 | 2,4 | 2,0 | 2,0 | 3,8 | 3,1 | 2,3 |
3 | Харчовi вантажi (сiль, цукор-сирець, макуха, комбiкорм та iн.) навалом | 521, 531, 542 | 4,6 | 3,4 | 2,8 | 3,2 | 2,4 | 2,0 | 3,2 | 4,0 | 3,1 | 2,4 |
4 | Руда металева | 141, 142, 151 - 153, 341 | 4,9 | 3,7 | 3,1 | 2,6 | 2,0 | 1,6 | 2,6 | 2,9 | 2,2 | 1,8 |
5 | Вугiлля, сланцi, шихта, торф навалом | 161, 181, 182, 191 | 3,2 | 2,4 | 2,0 | 2,4 | 2,0 | 1,3 | 2,3 | 2,8 | 2,2 | 1,8 |
6 | Кокс | 171 | 4,3 | 3,2 | 2,4 | 2,6 | 2,0 | 1,6 | 2,3 | 3,1 | 2,3 | 1,8 |
7 | Пiсок навалом | 231, 242 | 1,8 | 1,3 | 1,1 | 1,3 | 1,1 | 1,0 | 1,3 | 1,8 | 1,3 | 1,1 |
8 | Iншi МБМ | 231 - 236, 241, 242, 244, 245, 263, 264, 271, 281, 291 | 4,6 | 3,4 | 2,8 | 1,3 | 1,1 | 1,0 | 1,3 | 2,6 | 2,0 | 1,6 |
9 | Продукцiя хiмiчної промисловостi (навалом) | 431, 433, 486 | 5,9 | 4,4 | 3,5 | 5,4 | 4,0 | 3,2 | 3,4 | 4,6 | 3,5 | 2,8 |
10 | Вантажi в мiшках, до 30 кг включно | 011 - 018, 021 - 024, 041, 043, 044, 054, 074, 078, 103, 153, 171, 182, 231 - 233, 241, 242, 244, 245, 261, 263, 264, 266, 281, 291, 292, 303, 304, 433 - 436, 452 - 454, 461, 464, 466, 474, 475, 482 - 486, 491, 492, 496 - 498, 501 - 505, 514 - 516, 521, 531, 541, 542, 561, 564, 573, 582, 583, 601, 626, 653, 692, 693 | 16,6 | 12,6 | 10,1 | 11,5 | 8,5 | 6,8 | 9,6 | 11,5 | 8,5 | 6,8 |
11 | Вантажi в мiшках, понад 30 кг | 011 - 018, 021 - 024, 041, 043, 044, 054, 074, 078, 103, 153, 171, 182, 231 - 233, 241, 242, 244, 245, 261, 263, 264, 266, 281, 291, 292, 303, 304, 433 - 436, 452 - 454, 461, 464, 466, 474, 475, 482 - 486, 491, 492, 496 - 498, 501 - 505, 514 - 516, 521, 531, 541, 542, 561, 564, 573, 582, 583, 601, 626, 653, 692, 693 | 15,9 | 12,0 | 9,5 | 10,2 | 7,4 | 6,1 | 9,2 | 10,5 | 7,9 | 6,2 |
12 | Банани, цитрусовi, плодоовочевi та iншi легкої ваги, дуже об'ємнi та вантажi в ящиках i в'язках, що потребують обережних перевезень | 041 - 044, 051 - 053, 075, 582, 583 | 20,1 | 15,1 | 12,1 | 11,7 | 8,9 | 7,1 | 11,5 | 11,5 | 8,5 | 6,8 |
13 | Вантажi в ящиках та не упакованi, до 250 кг включно | 061 - 063, 078, 121, 125 - 127, 132, 133, 182, 226, 243, 251 - 256, 261 - 268, 301 - 304, 331, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401 - 405, 411 - 418, 433, 436, 441 - 443, 461, 462, 464, 466, 473, 475, 481, 483 - 487, 491 - 498, 503, 511 - 517, 521, 531, 551 - 556, 561 - 564, 571 - 573, 581, 591 - 595, 622 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 654, 661, 662, 671, 681 - 685, 691 - 693 | 21,4 | 16,2 | 12,8 | 13,2 | 9,8 | 7,9 | 11,5 | 12,3 | 9,3 | 7,3 |
14 | Важковаговi вантажi в ящиках та неупакованi, 251 - 3000 кг | 061, 063, 121, 125, 127, 132, 226, 243, 251 - 256, 261 - 268, 301 - 304, 331, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401 - 405, 411 - 418, 421, 461, 473, 475, 486, 681, 682, 683, 691 - 693 | 20,1 | 15,1 | 12,1 | 11,7 | 8,9 | 7,1 | 11,5 | 11,5 | 8,5 | 6,8 |
15 | Важковаговi вантажi в ящиках та неупакованi, 3001 кг та бiльше | 121, 251, 256, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401, 404, 405, 412, 414, 415, 416, 421 - 423, 693 | 18,1 | 13,5 | 10,9 | 11,6 | 8,9 | 7,1 | 9,2 | 10,5 | 7,9 | 6,2 |
16 | Вантажi в пачках та тюках, до 250 кг включно | 031, 071 - 073, 076, 077, 261, 451, 463, 611, 621 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 653, 682, 692, 693 | 21,1 | 15,9 | 12,7 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 11,5 | 12,3 | 9,3 | 7,3 |
17 | Те саме, понад 250 кг | 031, 076, 077, 131, 261, 263, 264, 451, 463, 611, 621 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 653, 682, 692, 693 | 18,4 | 13,9 | 11,0 | 10,7 | 8,1 | 6,6 | 9,6 | 10,5 | 7,9 | 6,2 |
18 | Папiр та картон у рулонах, до 500 кг включно | 132, 252 | 15,0 | 11,3 | 9,0 | 9,3 | 7,1 | 5,6 | 8,9 | 8,9 | 6,7 | 5,4 |
19 | Те саме, понад 500 кг | 132, 252 | 14,0 | 10,5 | 8,4 | 9,2 | 6,8 | 5,5 | 8,4 | 7,9 | 6,0 | 4,8 |
20 | Вантажi котно-бочковi, до 80 кг включно | 151, 201, 211 - 215, 221 - 225, 246, 292, 432, 433, 441, 452, 461, 464 - 466, 471, 472, 475, 481 - 487, 491 - 498, 514, 515, 553, 554, 556, 561, 563, 564, 571 - 574, 581, 591 - 594, 601, 602, 693 | 15,0 | 11,3 | 9,0 | 10,2 | 7,8 | 6,1 | 9,2 | 9,6 | 7,2 | 5,9 |
21 | Те саме, понад 80 кг | 151, 201, 211 - 215, 221 - 225, 246, 292, 432, 433, 441, 452, 461, 464 - 466, 471, 472, 475, 481 - 487, 491 - 498, 514, 515, 553, 554, 556, 561, 563, 564, 571 - 574, 581, 591 - 594, 601, 602, 693 | 14,2 | 10,7 | 8,5 | 10,1 | 7,4 | 6,0 | 9,0 | 9,2 | 6,8 | 5,5 |
22 | Тарно-штучнi вантажi в пакетах (пакетнi перевезення) | Будь-який номер вантажу | 10,4 | 7,8 | 6,1 | 7,1 | 5,4 | 4,3 | 5,4 | 7,9 | 6,0 | 4,8 |
23 | Чавун у чушках | 311 | 6,2 | 4,8 | 3,8 | 5,6 | 4,3 | 3,4 | 4,8 | 5,4 | 4,0 | 3,2 |
24 | Метали кольоровi в болванках, зливках, чушках, метал не в роботi, у пачках, листах, кругах, до 250 кг включно | 331, 332 | 11,5 | 8,5 | 6,8 | 11,5 | 8,5 | 6,8 | 7,9 | 12,3 | 9,3 | 7,3 |
25 | Метали кольоровi в болванках, зливках, чушках, метал не в роботi, у пачках, листах, кругах, понад 250 кг | 331, 332 | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 7,1 | 11,5 | 8,5 | 6,8 |
26 | Метали чорнi не в роботi, у болванках, зливках, чушках, пачках, листах, кругах, прокат чорних металiв (труби, рейки, балки, швелери, iншi види прокату чорних металiв) | 312 - 315, 321 - 324 | ||||||||||
Сталь листова непакована | 8,1 | 6,1 | 4,9 | 6,0 | 4,6 | 3,5 | 5,0 | 5,6 | 4,3 | 3,4 | ||
Труби | 8,9 | 6,7 | 5,4 | 6,0 | 4,6 | 3,5 | 5,0 | 6,1 | 4,6 | 3,7 | ||
Катанка | 7,8 | 5,9 | 4,6 | 6,0 | 4,6 | 3,5 | 5,0 | 6,2 | 4,8 | 3,8 | ||
Сляби, заготовки, арматура, iнший прокат | 7,1 | 5,4 | 4,3 | 6,0 | 4,6 | 3,5 | 4,6 | 5,6 | 4,3 | 3,4 | ||
Сталь у рулонах, пачках, пакетах | 7,4 | 5,6 | 4,6 | 6,0 | 4,6 | 3,5 | 4,6 | 5,6 | 4,3 | 3,4 | ||
Феросплави навалом у чушках | 7,9 | 6,0 | 4,8 | 4,8 | 3,5 | 2,8 | 4,8 | 6,1 | 4,6 | 3,7 | ||
Феросплави навалом не в чушках | 6,8 | 5,0 | 4,0 | 3,7 | 2,8 | 2,3 | 3,7 | 5,4 | 4,0 | 3,2 | ||
27 | Брухт чорних та кольорових металiв навалом | 316, 333 | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 7,1 | 5,4 | 4,3 | 7,1 | 8,9 | 6,7 | 5,4 |
28 | Лiс круглий | 081, 082 | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 6,8 | 5,0 | 4,0 | 5,0 | 7,1 | 5,4 | 4,3 |
29 | Лiс пиляний | 091, 092, 093 | 12,3 | 9,3 | 7,3 | 8,9 | 6,7 | 5,4 | 6,7 | 9,6 | 7,2 | 5,9 |
30 | Iнша продукцiя лiсової та деревообробної промисловостi | 111, 112, 121 - 125, 094, 101, 102, 103 | 12,3 | 9,3 | 7,3 | 7,9 | 6,0 | 5,4 | 7,9 | 8,9 | 6,7 | 5,4 |
".
3. Таблицю 2.1.2а "Винятковi ставки плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робiт (зовнiшньоторговельнi вантажi)" викласти в такiй редакцiї:
"Винятковi ставки плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робiт (зовнiшньоторговельнi вантажi)
Таблиця 2.1.2а
(у дол. США за 1 т)
Порт | Найменування вантажу | Винятковi ставки за категорiями | ||
1 | 2 | 3 | ||
Днiпро-Бузький | Боксити (4 гр.) | 2,0 | 1,6 | 1,2 |
Запорiзький рiчковий | Боксити (4 гр.) | 2,8 | 2,2 | 1,7 |
Миколаївський рiчковий | Агломерат, марганцева руда (4 гр.) | 2,3 | 1,7 | 1,3 |
Iзмаїл | Зерно (1 гр.), харчовi вантажi (3 гр.) - вивантаження iз спецвагонiв за прямим варiантом | 4,6 | - | - |
Аглоруда, котуни, концентрат (4 гр.) | 3,1 | 2,3 | 1,8 | |
Октябрськ | Техмайно | 28,6 | 21,5 | 17,2 |
Ренi | Руда металева (4 гр.), вугiлля (5 гр.) | 1,3 | 1,1 | 0,7 |
Зерно (1 гр.), харчовi вантажi (3 гр.) - вивантаження iз спецвагонiв за прямим варiантом | 3,8 | - | - | |
Кокс (6 гр.) | 1,9 | 1,3 | 1,2 | |
Тарно-штучнi вантажi в пакетах (22 гр.) | 4,6 | 3,5 | 2,8 | |
Цемент (8 гр.), хiмiчнi вантажi (9 гр.) - вивантаження iз спецвагонiв за прямим варiантом | 3,8 | - | - | |
Усть-Дунайськ | Котуни (4 гр.) | 1,7 | - | - |
Херсон | Зерно (1 гр.), харчовi вантажi (3 гр.) - вивантаження iз спецвагонiв | 5,4 | 4,0 | 3,2 |
Хiмiчнi вантажi (9 гр.) - вивантаження iз спецвагонiв | 5,9 | 4,4 | 3,5 | |
Навантаження та розвантаження наливом силами та засобами портiв: | ||||
Всi порти | Оцтова кислота, рiдкий амiак та iншi вантажi хiмiчної промисловостi | 7,2 | 5,4 | 4,3 |
Нафта та нафтопродукти | 9,2 | 6,8 | 5,5 | |
Рослинна олiя, тваринний жир, спирт та вино | 3,1 | 2,3 | 1,8 |
".
4. Таблицю 2.1.3а "Акорднi ставки плати за навантаження на судна або вивантаження iз суден завантажених унiверсальних контейнерiв (зовнiшньоторговельнi вантажi)" викласти в такiй редакцiї:
"Акорднi ставки плати за навантаження на судна або вивантаження iз суден завантажених унiверсальних контейнерiв (зовнiшньоторговельнi вантажi)
Таблиця 2.1.3а
(у дол. США за 1 контейнер)
Типорозмiр контейнера | 1-ша тарифна група | 2-га тарифна група | 3-тя тарифна група | 4-та тарифна група | 5-та тарифна група | 6-та тарифна група | 7-ма тарифна група | ||||||||||||
Ставки за категорiями | Ставки за категорiями | Ставки за категорiями | Ставки за категорiями | Ставки за категорiями | Ставки за категорiями | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | |
Тритонний | 26,4 | 19,9 | 15,9 | 19,4 | 14,5 | 11,6 | 10,5 | 7,9 | 6,2 | 21,1 | 15,9 | 12,7 | 12,3 | 9,3 | 7,3 | 12,3 | 14,0 | 10,5 | 8,4 |
П'ятитонний | 43,9 | 32,9 | 26,4 | 33,4 | 25,0 | 20,0 | 19,4 | 14,5 | 11,6 | 35,1 | 26,4 | 21,1 | 19,4 | 14,5 | 11,6 | 22,9 | 22,9 | 17,2 | 13,8 |
Десятифутовий (ISO-1D) | 87,7 | 65,8 | 52,6 | 66,6 | 50,0 | 40,0 | 37,0 | 27,8 | 22,1 | 68,4 | 51,4 | 41,0 | 40,4 | 30,4 | 24,3 | 43,9 | 45,6 | 34,2 | 27,3 |
Двадцятифутовий (ISO-1C) | 157,9 | 118,3 | 94,7 | 131,6 | 98,7 | 79,1 | 73,7 | 55,3 | 44,3 | 136,8 | 102,6 | 82,1 | 80,6 | 60,5 | 48,3 | 87,7 | 91,3 | 68,4 | 54,8 |
Тридцятифутовий (ISO-1B) | 166,7 | 125,1 | 100,0 | 145,7 | 109,2 | 87,4 | 80,6 | 60,5 | 48,3 | 149,2 | 112,0 | 89,5 | 100,0 | 75,0 | 59,9 | 114,1 | 114,1 | 85,5 | 68,4 |
Сорокафутовий (ISO-1A) | 175,4 | 131,6 | 105,3 | 157,9 | 118,3 | 94,7 | 87,7 | 65,8 | 52,6 | 161,4 | 121,1 | 96,9 | 121,1 | 90,9 | 72,6 | 140,3 | 136,8 | 102,6 | 82,1 |
Понад сорок футiв | 192,9 | 144,7 | 115,8 | 171,9 | 128,8 | 103,1 | 94,7 | 71,1 | 56,9 | 173,7 | 130,3 | 104,2 | 140,3 | 105,3 | 84,2 | 166,7 | 159,7 | 119,7 | 95,8 |
".
5. Таблицю 2.1.4а "Акорднi ставки плати за навантаження-розвантаження своїм ходом або буксирування автотехнiки на судна з горизонтальним способом навантаження (зовнiшньоторговельнi вантажi)" викласти в такiй редакцiї:
"Акорднi ставки плати за навантаження-розвантаження своїм ходом або буксирування автотехнiки на судна з горизонтальним способом навантаження (зовнiшньоторговельнi вантажi)
Таблиця 2.1.4а
(у дол. США за одиницю)
Найменування вантажу | Усi порти, за винятком портiв Євпаторiї, Севастополя i Скадовська | Євпаторiя, Севастополь i Скадовськ | |||||
Ставки за категорiями | Ставки за категорiями | ||||||
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | ||
1 | Автомобiлi легковi | 15,9 | 12,0 | 9,5 | 9,5 | 7,2 | 5,6 |
2 | Автомобiлi вантажнi та спецiальнi з номiнальною Масою: | ||||||
до 5 т | 31,6 | 23,7 | 18,9 | 19,4 | 14,5 | 11,6 | |
понад 5 до 10 т | 38,6 | 29,0 | 23,2 | 22,9 | 17,2 | 13,8 | |
понад 10 до 20 т | 70,2 | 52,6 | 42,1 | 42,1 | 31,6 | 25,4 | |
понад 20 до 30 т | 96,5 | 72,5 | 58,0 | 58,0 | 43,4 | 34,8 | |
понад 30 т | 131,6 | 98,7 | 79,1 | 79,1 | 59,3 | 47,5 | |
3 | Рол-трейлери навантаженi | 52,6 | 39,5 | 31,6 | 31,6 | 23,7 | 18,9 |
".
6. Примiтки до таблицi 2.1.4а викласти в такiй редакцiї:
"Примiтки:
1. Перевантаження автопоїздiв (автомобiлiв) на судна рiчкових поромних переправ Ренi - Русе - Ренi, Ренi - Тульча - Ренi, Сiлiстра - Ренi - Сiлiстра виконується за такими акордними ставками, дол. США за 1 пог. м:
- навантажених - 3,5;
- порожнiх - 2,6.
Вартiсть заправлення (дозаправлення) автомобiлiв пальним та мастилом, систем охолодження - охолоджувальною рiдиною, а також пiдкачування колiс в акорднi ставки не включена. Цi роботи оплачуються окремо за розрахунковою собiвартiстю i прибутком. Вартiсть фактично витрачених на заправлення (дозаправлення) пально-мастильних матерiалiв та охолоджувальної рiдини вiдшкодовується за дiючими оптовими цiнами.
У разi перероблення автотехнiки за крановим варiантом використовуються загальнi акорднi ставки.
2. Плата за перевантаження залiзничних вагонiв через поромний комплекс Iллiчiвського морського торговельного порту стягується за ставкою: 1,6 дол. США за 1 тонну нетто".
7. Таблицю 2.1.1б "Акорднi ставки плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робiт (транзитнi вантажi)" викласти в такiй редакцiї:
"АКОРДНI СТАВКИ ПЛАТИ ЗА ВИКОНАННЯ
НАВАНТАЖУВАЛЬНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБIТ
(транзитнi вантажi)
Таблиця 2.1.1б
(у дол. США за 1 т)
N групи акордних ставок | Найменування вантажу | Номер вантажу Єдиної
тарифно- статистичної номенклатури вантажiв |
Перша тарифна група, Друга тарифна група, Третя тарифна група |
Четверта тарифна група | П'ята тарифна група, Шоста тарифна група, Сьома тарифна група |
||||||
ставки за категорiями | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | |||
1 | Зерно та насiння: навантаження навалом | 011 - 018 | 4,9 | 3,7 | 2,9 | 4,9 | 3,7 | 2,9 | 4,9 | 3,7 | 2,9 |
2 | Зерно та насiння: розвантаження навалом | 011 - 018 | 4,9 | 3,7 | 2,9 | 4,9 | 3,7 | 2,9 | 4,9 | 3,7 | 2,9 |
3 | Харчовi вантажi (сiль, цукор-сирець, макуха, комбiкорм та iн.) навалом | 521, 531, 542 | 3,1 | 2,3 | 1,8 | 3,5 | 2,7 | 2,2 | 2,8 | 2,1 | 1,7 |
4 | Руда металева | 141, 142, 151 - 153, 341 | 3,5 | 2,7 | 2,2 | 3,4 | 2,6 | 2,2 | 2,4 | 1,8 | 1,5 |
5 | Вугiлля, сланцi, шихта, торф навалом | 161, 181, 182, 191 | 2,7 | 2,0 | 1,6 | 2,6 | 2,0 | 2,2 | 2,2 | 1,7 | 1,3 |
6 | Кокс | 171 | 3,7 | 2,8 | 2,2 | 3,5 | 2,7 | 2,2 | 1,8 | 1,3 | 1,1 |
7 | Пiсок навалом | 231, 242 | 1,3 | 1,0 | 0,7 | 1,6 | 1,2 | 2,2 | 1,2 | 1,0 | 0,7 |
8 | Iншi МБМ | 231 - 236, 241, 242, 244, 245, 263, 264, 271, 281, 291 | 3,1 | 2,3 | 1,8 | 3,5 | 2,7 | 2,2 | 1,8 | 1,3 | 1,1 |
9 | Продукцiя хiмiчної промисловостi (навалом) | 431, 433, 486 | 5,2 | 3,9 | 3,2 | 5,0 | 3,7 | 2,2 | 4,4 | 3,3 | 2,7 |
10 | Вантажi в мiшках до 30 кг включно | 011 - 018, 021 - 024, 041, 043, 044, 054, 074, 078, 103, 153, 171, 182, 231 - 233, 241, 242, 244, 245, 261, 263, 264, 266, 281, 291, 292, 303, 304, 433 - 436, 452 - 454, 461, 464, 466, 474, 475, 482 - 486, 491, 492, 496 - 498, 501 - 505, 514 - 516, 521, 531, 541, 542, 561, 564, 573, 582, 583, 601, 626, 653, 692, 693 | 14,4 | 10,7 | 8,7 | 12,1 | 9,0 | 2,2 | 7,9 | 6,0 | 4,8 |
11 | Вантажi в мiшках понад 30 кг | 011 - 018, 021 - 024, 041, 043, 044, 054, 074, 078, 103, 153, 171, 182, 231 - 233, 241, 242, 244, 245, 261, 263, 264, 266, 281, 291, 292, 303, 304, 433 - 436, 452 - 454, 461, 464, 466, 474, 475, 482 - 487, 491, 492, 496 - 498, 501 - 505, 514 - 516, 521, 531, 541, 542, 561, 564, 573, 582, 583, 601, 626, 653, 692, 693 | 12,2 | 9,2 | 7,3 | 12,0 | 9,0 | 2,2 | 10,6 | 7,9 | 6,3 |
12 | Банани, цитрусовi, плодово-овочевi та iншi легкої ваги, дуже об'ємнi та вантажi в ящиках i в'язках, що потребують обережних перевезень | 041 - 044, 051 - 053, 075, 582, 583 | 14,9 | 11,2 | 8,9 | 14,0 | 10,5 | 2,2 | 8,2 | 6,1 | 4,9 |
13 | Вантажi в ящиках та неупакованi до 250 кг включно | 061 - 063, 078, 121, 125 - 127, 132, 133, 182, 226, 243, 251 - 256, 261 - 268, 301 - 304, 331, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401 - 405, 411 - 418, 433, 436, 441 - 443, 461, 462, 464, 466, 473, 475, 481, 483 - 487, 491 - 498, 503, 511 - 517, 521, 531, 551 - 556, 561 - 564, 571 - 573, 581, 591 - 595, 622 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 654, 661, 662, 671, 681 - 685, 691 - 693 | 15,0 | 11,2 | 9,0 | 15,4 | 11,5 | 2,2 | 9,2 | 6,8 | 5,5 |
14 | Важковаговi вантажi в ящиках та неупакованi, 251 - 3000 кг | 061, 063, 121, 125, 127, 132, 226, 243, 251 - 256, 261 - 268, 301 - 304, 331, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401 - 405, 411 - 418, 421, 461, 473, 475, 486, 681, 682, 683, 691 - 693 | 13,2 | 9,9 | 9,0 | 15,3 | 11,5 | 2,2 | 10,7 | 8,1 | 6,5 |
15 | Важковаговi вантажi в ящиках та неупакованi, 3001 кг та бiльше | 121, 251, 256, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401, 404, 405, 412, 414, 415, 416, 421 - 423, 693 | 11,0 | 8,2 | 9,0 | 12,6 | 9,5 | 2,2 | 8,9 | 6,7 | 5,2 |
16 | Вантажi в пачках та тюках до 250 кг включно | 031, 071 - 073, 076, 077, 261, 451, 463, 611, 621 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 653, 682, 692, 693 | 16,1 | 12,1 | 9,0 | 16,3 | 12,3 | 2,2 | 10,7 | 8,2 | 6,5 |
17 | Те саме понад 250 кг | 031, 076, 077, 131, 261, 263, 264, 451, 463, 611, 621 - 626, 631 - 635, 641, 651 - 653, 682, 692, 693 | 13,9 | 10,4 | 9,0 | 14,3 | 10,7 | 2,2 | 7,6 | 5,7 | 4,5 |
18 | Папiр та картон у рулонах до 500 кг включно | 132, 252 | 11,0 | 8,2 | 9,0 | 10,7 | 8,1 | 2,2 | 6,5 | 4,8 | 3,9 |
19 | Те саме понад 500 кг | 132, 252 | 7,9 | 6,0 | 9,0 | 11,5 | 8,7 | 2,2 | 6,3 | 4,8 | 3,8 |
20 | Вантажi котно-бочковi до 80 кг включно | 151, 201, 211 - 215, 221 - 225, 246, 292, 432, 433, 441, 452, 461, 464 - 466, 471, 472, 475, 481 - 487, 491 - 498, 514, 515, 553, 554, 556, 561, 563, 564, 571 - 574, 581, 591 - 594, 601, 602, 693 | 13,9 | 10,4 | 9,0 | 10,4 | 7,8 | 2,2 | 7,1 | 5,4 | 4,3 |
21 | Те саме понад 80 кг | 151, 201, 211 - 215, 221 - 225, 246, 292, 432, 433, 441, 452, 461, 464 - 466, 471, 472, 475, 481 - 487, 491 - 498, 514, 553, 556, 561, 563, 564, 571 - 574, 581, 591 - 594, 601, 602, 693 | 12,2 | 9,2 | 9,0 | 10,0 | 7,6 | 2,2 | 7,1 | 5,2 | 4,3 |
22 | Тарно-штучнi вантажi в пакетах (пакетнi перевезення) | Будь-який номер вантажу | 10,5 | 7,8 | 9,0 | 8,1 | 6,1 | 2,2 | 6,2 | 4,8 | 3,8 |
23 | Чавун у чушках | 311 | 7,0 | 5,2 | 9,0 | 6,0 | 4,5 | 2,2 | 3,9 | 3,1 | 2,4 |
24 | Метали кольоровi в болванках, зливках, чушках, метал не в роботi, у пачках, листах, кругах до 250 кг включно | 331, 332 | 12,9 | 9,8 | 9,0 | 11,8 | 8,9 | 2,2 | 12,9 | 9,8 | 7,8 |
25 | Метали кольоровi в болванках, зливках, чушках, метал не в роботi, у пачках, листах, кругах понад 250 кг | 331, 332 | 10,4 | 7,8 | 9,0 | 9,9 | 7,4 | 2,2 | 10,4 | 7,8 | 6,2 |
26 | Метали чорнi не в роботi, у болванках, зливках, чушках, пачках, листах, кругах, прокат чорних металiв (труби, рейки, балки, швелери, iншi види прокату чорних металiв) | 312 - 315, 321 - 324 | 8,7 | 6,6 | 9,0 | 7,1 | 5,2 | 2,2 | 4,4 | 3,3 | 2,7 |
Феросплави навалом у чушках | 8,3 | 6,2 | 9,0 | 8,3 | 6,2 | 2,2 | 5,0 | 3,7 | 2,3 | ||
Феросплави навалом не в чушках | 7,2 | 5,4 | 9,0 | 7,2 | 5,4 | 2,2 | 3,9 | 3,1 | 2,4 | ||
27 | Брухт чорних та кольорових металiв навалом | 316, 333 | 10,4 | 7,8 | 9,0 | 9,9 | 7,4 | 2,2 | 6,1 | 4,6 | 3,7 |
28 | Лiс круглий | 081, 082 | 8,7 | 6,5 | 9,0 | 7,9 | 6,0 | 2,2 | 4,9 | 3,7 | 2,9 |
29 | Лiс пиляний | 091, 092, 093 | 13,2 | 9,9 | 9,0 | 12,2 | 9,2 | 2,2 | 6,7 | 5,0 | 4,0 |
30 | Iнша продукцiя лiсової та деревообробної промисловостi | 111, 112, 121 - 125, 094, 101, 102, 103 | 10,5 | 7,8 | 9,0 | 10,2 | 7,7 | 2,2 | 8,4 | 6,3 | 5,0 |
".
8. Таблицю 2.1.2б "Винятковi ставки плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робiт (транзитнi вантажi)" викласти в такiй редакцiї:
"Винятковi ставки плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робiт (транзитнi вантажi)
Таблиця 2.1.2б
(у дол. США за 1 т)
Порт | Найменування вантажу | Винятковi ставки | ||
ставки за категорiями | ||||
1 | 2 | 3 | ||
Октябрськ | Техмайно | 28,5 | 21,5 | 17,1 |
Марiуполь | Руда металева (4 гр.) | 6,8 | 5,1 | 4,1 |
Сiрка навалом (9 гр.) | 3,8 | 2,8 | 2,2 | |
Усi порти 4 тарифної групи | Котуни (4 гр.) | 4,5 | 3,4 | 2,7 |
Iзмаїл | Зерно (1 гр.) - вивантаження iз спецвагонiв за прямим варiантом | 6,1 | - | - |
Кокс (6 гр.) | 3,1 | 2,3 | 1,8 | |
Папiр та картон у рулонах до 500 кг (18 гр.) | 9,8 | 7,3 | 5,9 | |
Папiр та картон у рулонах понад 500 кг (19 гр.) | 9,5 | 7,1 | 5,7 | |
Метали чорнi (26 гр.) | 7,3 | 5,5 | 4,4 | |
Навантаження та розвантаження наливом силами та засобами портiв: | ||||
Усi порти | Оцтова кислота, рiдкий амiак та iншi вантажi хiмiчної промисловостi | 5,7 | 4,3 | 3,4 |
Нафта та нафтопродукти | 9,8 | 7,3 | 5,9 | |
Рослинна олiя, тваринний жир, спирт та вино | 2,4 | 1,8 | 1,5 |
".
9. Таблицю 2.1.3б "Акорднi ставки плати за навантаження на судна або вивантаження iз суден завантажених унiверсальних контейнерiв (транзитнi вантажi)" викласти в такiй редакцiї:
"Акорднi ставки плати за навантаження на судна або вивантаження iз суден завантажених унiверсальних контейнерiв (транзитнi вантажi)
Таблиця 2.1.3б
(у дол. США за 1 контейнер)
Типорозмiр контейнера | Перша тарифна група Друга тарифна група Третя тарифна група |
Четверта тарифна група | П'ята тарифна група Шоста тарифна група Сьома тарифна група |
||||||
ставки за категорiями | ставки за категорiями | ставки за категорiями | |||||||
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | |
Тритонний | 19,3 | 14,3 | 11,6 | 15,4 | 11,6 | 9,4 | 11,0 | 8,3 | 6,6 |
П'ятитонний | 38,4 | 28,5 | 23,1 | 30,7 | 23,1 | 18,7 | 22,0 | 16,5 | 13,2 |
Десятифутовий (ISO-1D) | 87,8 | 65,9 | 52,7 | 69,2 | 51,6 | 41,7 | 49,4 | 37,3 | 29,6 |
Двадцятифутовий (ISO-1C) | 126,3 | 94,4 | 75,8 | 99,9 | 74,7 | 60,4 | 71,4 | 53,8 | 42,8 |
Тридцятифутовий (ISO-1B) | 139,4 | 104,3 | 83,4 | 109,8 | 82,4 | 65,9 | 90,0 | 67,0 | 53,8 |
Сорокафутовий (ISO-1A) | 151,5 | 113,1 | 91,1 | 118,6 | 88,9 | 71,4 | 107,6 | 80,2 | 64,8 |
Понад сорок футiв | 166,7 | 125,1 | 100,0 | 130,4 | 97,8 | 78,2 | 118,3 | 88,8 | 71,0 |
".
10. Таблицю 2.1.4б "Акорднi ставки плати за навантаження-розвантаження своїм ходом або буксирування автотехнiки на судна з горизонтальним способом навантаження (транзитнi вантажi)" викласти в такiй редакцiї:
"Акорднi ставки плати за навантаження-розвантаження своїм ходом або буксирування автотехнiки на судна з горизонтальним способом навантаження (транзитнi вантажi)
Таблиця 2.1.4б
(у дол. США за одиницю)
Найменування вантажу | Усi порти | |||
ставки за категорiями | ||||
1 | 2 | 3 | ||
1 | Автомобiлi легковi | 11,0 | 8,3 | 6,6 |
2 | Автомобiлi вантажнi та спецiальнi з номiнальною масою: | |||
до 5 т | 23,2 | 17,4 | 13,9 | |
понад 5 до 10 т | 29,8 | 22,3 | 17,8 | |
понад 10 до 20 т | 53,7 | 40,3 | 32,2 | |
понад 20 до 30 т | 72,0 | 54,0 | 43,2 | |
понад 30 т | 96,4 | 72,3 | 57,8 | |
3 | Рол-трейлери навантаженi | 37,8 | 28,4 | 22,7 |
".
11. Примiтки до таблицi 2.1.4б викласти в такiй редакцiї:
"Примiтки:
1. Перевантаження автопоїздiв на судна рiчкової поромної переправи Ренi - Русе - Ренi, Ренi - Тульча - Ренi, Сiлiстра - Ренi - Сiлiстра виконується за такими акордними ставками, дол. США за 1 пог. м:
- навантажених - 4,9;
- порожнiх - 3,7.
Вартiсть заправлення (дозаправлення) автомобiлiв пальним та мастилом, систем охолодження - охолоджувальною рiдиною, а також пiдкачування колiс в акорднi ставки не включена. Цi роботи оплачуються окремо за розрахунковою собiвартiстю i прибутком. Вартiсть фактично витрачених на заправлення (дозаправлення) пально-мастильних матерiалiв та охолоджувальної рiдини вiдшкодовується за дiючими оптовими цiнами.
У разi перероблення автотехнiки за крановим варiантом використовуються загальнi акорднi ставки.
2. Плата за перевантаження залiзничних вагонiв через поромний комплекс Iллiчiвського морського торговельного порту стягується за ставкою: 1,1 дол. США за 1 тонну нетто".
12. Пункт 2.2.2 викласти в такiй редакцiї:
"2.2.2. Плата обчислюється за масою вантажу брутто та стягується з кожної метричної тонни за такими ставками, дол. США за 1 тонну:
а) з вантажiв, що переробляються елеватором на причалах усiх портiв (крiм порту Ренi), - 2,4; на причалах порту Ренi - 1,5;
б) з вантажiв, що переробляються на причалах нафтогаванi та нафтопричалах усiх портiв (крiм порту Ренi), - 1,8;
порт Ренi: на причалах - 1,3; бiля причалiв за варiантом "борт - борт" - 1,0;
Одеса, Ренi, Iллiчiвськ: газ зрiджений - 1,8;
в) з вантажiв, що переробляються силами та засобами клiєнтури:
на загальних причалах всiх портiв - 1,2;
г) з хiмiчних вантажiв, що переробляються силами та засобами клiєнтури на спецiалiзованих причалах портiв:
Южний:
- рiдкi (амiак, суперфосфорна кислота, метанол та iн.) - 0,9;
- твердi (карбамiд та iншi в тарi i навалом) - 1,2;
Ренi:
- хiмiчнi наливом (бензол, бiтум, креозот та iн.) - 1,8".
13. Таблицю 2.4.1 викласти в такiй редакцiї:
"Таблиця 2.4.1
Клас вантажу | Питомий навантажувальний обсяг, куб. м | Ставка збору, дол. США за 1 тонну вантажу |
XIV | до 1,5 | 1,31 |
XIII | 1,51 - 1,70 | 1,35 |
XII | 1,71 - 2,00 | 1,61 |
XI | 2,01 - 2,50 | 1,92 |
X | 2,51 - 3,00 | 2,39 |
IX | 3,01 - 3,50 | 2,88 |
VIII | 3,51 - 4,50 | 3,44 |
VII | 4,51 - 5,50 | 4,32 |
VI | 5,51 - 7,50 | 5,62 |
V | 7,51 - 9,50 | 7,42 |
IV | 9,51 - 11,50 | 9,06 |
III | 11,51 - 13,50 | 10,72 |
II | 13,51 - 15,00 | 12,57 |
I | понад 15,00 | 13,05 |
".
14. Таблицю 2.4.2 викласти в такiй редакцiї:
"Таблиця 2.4.2
Типорозмiр контейнера | Ставка збору, дол. США за 1 контейнер |
Тритонний | 6,34 |
П'ятитонний | 12,69 |
Десятифутовий (ISO-1D) | 23,67 |
Двадцятифутовий (ISO-1C) | 47,46 |
Понад двадцять футiв | 94,92 |
".
Перший заступник директора Державного департаменту морського i рiчкового транспорту України | Є. Iванов |