МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI
ПОВIДОМЛЕННЯ
Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну шин пневматичних гумових нових для легкових автомобiлiв походженням iз Республiки Бiлорусь
Вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) розглянула скаргу ЗАТ "РОСАВА" (далi - Заявник) "Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну шин пневматичних гумових нових для легкових автомобiлiв походженням з Республiки Бiлорусь" (далi - Скарга).
За результатами розгляду Скарги та вiдповiдно до статтi 12 Закону, Комiсiя прийняла рiшення N АД-229/2010/4402-41 "Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну шин пневматичних гумових нових для легкових автомобiлiв походженням iз Республiки Бiлорусь" (далi - Рiшення Комiсiї).
Об'єктом розслiдування є товар, що має такий опис: шини пневматичнi гумовi новi для легкових автомобiлiв походженням iз Республiки Бiлорусь, якi класифiкуються згiдно з Українською класифiкацiєю товарiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (УКТЗЕД) за кодом 4011 10 00 00 (далi - Товар).
Рiшення Комiсiї було прийнято на пiдставi наступної iнформацiї:
1. Щодо вiдомостей про нацiонального товаровиробника у Скарзi зазначено, що частка Заявника в загальному виробництвi Товару в Українi за перiод 01.01.2007 - 30.09.2009 становила понад 90 %. Таким чином, у розумiннi частини шостої статтi 12 Закону Скарга мiстить iнформацiю, на пiдставi якої можна вважати, що її подано нацiональним товаровиробником.
2. Щодо наявностi факту демпiнгу у Скарзi надано вiдомостi, що цiни, за якими Товар продавався на внутрiшньому ринку Республiки Бiлорусь, за 9 мiсяцiв 2009 року, склали 25 дол. США/шт. Експортнi цiни в Україну Товару походженням iз Республiки Бiлорусь за цей же перiод склали 18,2 дол. США/шт. Таким чином, експортна цiна в Україну Товару походженням iз Республiки Бiлорусь, за 9 мiсяцiв 2009 року, була нижчою, нiж цiна продажу Товару на внутрiшньому ринку Республiки Бiлорусь на 6,8 дол. США. Демпiнгова маржа становить 40,66 %, що вiдповiдно до частини дев'ятої статтi 12 Закону не дає пiдстави вважати її мiнiмальною.
3. Щодо обсягiв та динамiки iмпорту в Українi Товару походженням iз Республiки Бiлорусь у Скарзi зазначено, що обсяги iмпорту в Україну Товару з Республiки Бiлорусь за 9 мiсяцiв 2009 року зросли на 16,05 % порiвняно з аналогiчним перiодом 2007 року i скоротилися на 32,74 % порiвняно з обсягами за 9 мiсяцiв 2008 року. Вiдносно споживання Товару в Українi, обсяги iмпорту Товару в Україну з Республiки Бiлорусь за 9 мiсяцiв 2009 року зросли на 5,7 % порiвняно з аналогiчним перiодом 2007 року i на 18,52 % порiвняно з показниками за 9 мiсяцiв 2008 року; вiдносно виробництва Заявника, обсяги iмпорту Товару в Україну з Республiки Бiлорусь за 9 мiсяцiв 2009 року зросли на 75,22 % порiвняно з аналогiчним перiодом 2007 року i на 10,43 % порiвняно з аналогiчним перiодом 2008 року.
4. Щодо заподiяння шкоди нацiональному товаровиробниковi у Скарзi зазначено, що за перiод 01.01.2007 - 30.09.2009 погiршилися фiнансово-господарськi показники Заявника: обсяги виробництва, обсяги продажу Товару на внутрiшньому ринку України, використання виробничих потужностей, прибутки вiд реалiзацiї Товару на внутрiшньому ринку України, середня кiлькiсть працiвникiв на пiдприємствi, iнвестицiї в модернiзацiю.
5. Щодо впливу iмпорту Товару походженням iз Республiки Бiлорусь на цiни Товару на внутрiшньому ринку України у Скарзi надано iнформацiю, що цiни Товару походженням iз Республiки Бiлорусь за 9 мiсяцiв 2009 року порiвняно з аналогiчним перiодом 2007 року скоротилися на 16,13 % i на 25,1 % порiвняно з показниками за 9 мiсяцiв 2008 року. Разом iз цим, цiни Товару Заявника за 9 мiсяцiв 2009 року порiвняно з аналогiчним перiодом 2007 року скоротилися на 19,64 % i на 30,37 % порiвняно з показниками за 9 мiсяцiв 2008 року. Собiвартiсть Товару Заявника за 9 мiсяцiв 2009 року порiвняно з аналогiчним перiодом 2007 року скоротилися на 13,56 % i на 30,36 % порiвняно з показниками за 9 мiсяцiв 2008 року. Рентабельнiсть продукцiї за 9 мiсяцiв 2009 року порiвняно з аналогiчним перiодом 2007 року скоротилися на 60,75 % i на 0,18 % порiвняно з показниками за 9 мiсяцiв 2008 року. Таким чином, цiни iмпорту Товару з Республiки Бiлорусь були в середньому нижче, як за цiни продажу Товару виробництва Заявника так i за його собiвартiсть.
Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнiстерству економiки України.
У випадку, якщо розслiдування певним чином стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до Мiнекономiки iнформацiю, що може бути корисною для цiлей проведення розслiдування.
Iнформацiя, яка подасться Мiнекономiки, повинна базуватися на фактах, а не на голослiвних твердженнях чи припущеннях. Разом iз цим iнформацiя враховується Мiнекономiки, в разi подання її державною мовою України та в строки, встановленi Законом або Комiсiєю чи Мiнекономiки.
Адреса Мiнекономiки:
01008, м. Київ-8, вул. М. Грушевського, буд. 12/2
Контактнi телефони: 272-54-55; т./ф.: 272-55-57
E-mail: a-dump@me.gov.ua
Протягом 30 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн розслiдування та розглядає вимоги щодо проведення слухань.
Протягом 60 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення зазначеного розслiдування.
Рiшення Комiсiї набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.