МIНIСТЕРСТВО IНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.12.2011 | N 586 |
---|
Про затвердження Змiн до Правил перевезення
пасажирiв, багажу, вантажобагажу та пошти
залiзничним транспортом України
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 16 грудня 2011 р. за N 1463/20201 |
Вiдповiдно до Положення про
Мiнiстерство iнфраструктури України,
затвердженого Указом Президента
України вiд 12.05.2011 N 581, та на виконання
Нацiонального плану дiй на 2011 рiк щодо
впровадження Програми економiчних реформ на 2010 -
2014 роки "Заможне суспiльство,
конкурентоспроможна економiка, ефективна
держава", затвердженого Указом Президента
України вiд 27.04.2011 N 504, наказую:
1. Затвердити Змiни до Правил перевезення пасажирiв, багажу, вантажобагажу та пошти залiзничним транспортом України, затверджених наказом Мiнiстерства транспорту та зв'язку України вiд 27.12.2006 N 1196, зареєстрованих у Мiнiстерствi юстицiї України 04.04.2007 за N 310/13577 (зi змiнами), що додаються.
2. Департаменту державної полiтики у галузi залiзничного транспорту Мiнiстерства iнфраструктури забезпечити:
2.1. Подання цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України в установленому порядку.
2.2. Доведення цього наказу до вiдома всiх причетних працiвникiв залiзниць, органiзувати вивчення та виконання його вимог.
3. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Мiнiстра iнфраструктури Єфименка К. О.
Вiце-прем'єр-мiнiстр України - Мiнiстр iнфраструктури України | Б. Колеснiков |
ПОГОДЖЕНО: | |
Голова Антимонопольного комiтету України | В. П. Цушко |
Заступник Голови - Голова лiквiдацiйної комiсiї Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва | С. Свищева |
Голова Держспоживiнспекцiї України | С. М. Орєхов |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства iнфраструктури України 01.12.2011 N 586 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 16 грудня 2011 р. за N 1463/20201 |
ЗМIНИ
до Правил перевезення пасажирiв, багажу,
вантажобагажу та пошти залiзничним транспортом
України
1. У пунктi 1.7 роздiлу 1:
термiн "Бiзнес-клас" виключити;
у визначеннi термiна "Поїзд пасажирський" слова "прискореними "Експрес", швидкiсними "Експрес" виключити та доповнити реченням такого змiсту: "Видiляють деннi i нiчнi поїзди";
у визначеннi термiна "Сполучення пасажирське внутрiшнє" слова "електро- та дизель-поїздах пiдвищеного комфорту" замiнити словами "регiональних поїздах";
доповнити пункт новими визначеннями, розмiстивши їх в алфавiтному порядку:
"Поїзд денний - поїзд, який сформований з вагонiв, обладнаних мiсцями для сидiння 1-го, 2-го та 3-го класiв з iндивiдуальною нумерацiєю.
Поїзд комерцiйний - пасажирський поїзд, призначений залiзницею для перевезення пасажирiв на замовлення юридичної або фiзичної особи на договiрних умовах.
Поїзд мiський - поїзд, сформований з вагонiв, призначених для перевезення пасажирiв та ручної поклажi (багажу) у мiському сполученнi з визначеною кiлькiстю мiсць для сидiння.
Поїзд нiчний - поїзд, який сформований з вагонiв, обладнаних мiсцями для лежання - СВ, купейних (К) та плацкартних (ПЛ), з iндивiдуальною нумерацiєю мiсць.
Поїзд регiональний - поїзд, який сформований з вагонiв, обладнаних мiсцями для сидiння 1-го, 2-го та 3-го класiв з iндивiдуальною нумерацiєю та призначений для перевезення пасажирiв у прямому та мiсцевому сполученнi.
Сполучення мiське - перевезення пасажирiв мiськими поїздами в транспортних системах великих мiст та їх агломерацiй i до першої або другої станцiї за їх межами.".
2. У роздiлi 2:
2.1. Пункти 2.1 та 2.2 викласти у такiй редакцiї:
"2.1. На кожному вокзалi (пасажирськiй будiвлi) на стендi розмiщується розклад руху пасажирських поїздiв, безпересадкових та причiпних вагонiв по данiй станцiї. Розклад руху пасажирських поїздiв складається з двох окремих частин: прибуття поїздiв на станцiю та вiдправлення поїздiв зi станцiї.
2.2. Iнформацiя на стендi з розкладом вiдправлення пасажирських поїздiв повинна включати:
час вiдправлення поїзда;
початкову та кiнцеву станцiї маршруту поїзда;
номер поїзда та категорiю поїзда;
перелiк станцiй з вказiвкою в дужках часу прибуття та вiдправлення, на яких зупиняється поїзд пiсля даної станцiї (разом не бiльше 15 станцiй, при цьому перевага надається станцiям, якi розмiщенi в столицях держав, мiстах обласного значення або адмiнiстративно-територiальних одиницях, якi є великими вузловими станцiями);
час прибуття поїзда на станцiю та час його вiдправлення;
номер платформи та колiї, з якої звичайно вiдправляється поїзд;
час прибуття до кiнцевого пункту призначення;
перiодичнiсть курсування поїзда;
примiтки.
У примiтках зазначаються наявнiсть у поїздi вагона-ресторану, вагона-бару, вагона-автомобiлевоза, типи вагонiв, що включенi до складу поїзда, назва оператора чи операторiв пасажирських вагонiв у поїздi.
Iнформацiя на стендi з розкладом вiдправлення пасажирських поїздiв викладається в хронологiчному порядку вiд 0 до 24 годин часу вiдправлення поїздiв.
Аналогiчно розмiщується iнформацiя про причiпнi вагони.
Iнформацiя на стендi з розкладом прибуття пасажирських поїздiв повинна включати:
час прибуття поїзда;
початкову та кiнцеву станцiї маршруту поїзда;
номер поїзда та категорiю поїзда;
перелiк станцiй з вказiвкою в дужках часу прибуття та вiдправлення, на яких зупиняється поїзд перед даною станцiєю (разом не бiльше 15 станцiй, при цьому перевага надається станцiям, якi розмiщенi в столицях держав, мiстах обласного значення або адмiнiстративно-територiальних одиницях, якi є великими вузловими станцiями);
час прибуття поїзда на станцiю та час його вiдправлення;
номер платформи та колiї, на якi звичайно прибуває поїзд;
перiодичнiсть курсування поїзда;
примiтки.
У примiтках зазначаються наявнiсть у поїздi вагона-ресторану, вагона-бару, вагона-автомобiлевоза, типи вагонiв, що включенi до складу поїзда, назва оператора чи операторiв пасажирських вагонiв в поїздi.
Iнформацiя на стендi з розкладом прибуття пасажирських поїздiв викладається в хронологiчному порядку вiд 0 до 24 годин часу прибуття поїздiв.
Аналогiчно розмiщується iнформацiя про причiпнi вагони.
Стенд з розкладом вiдправлення пасажирських поїздiв має жовтий фон. Стенд з розкладом прибуття пасажирських поїздiв має бiлий фон.
На стендах розкладу руху пасажирських поїздiв iнформацiя про поїзди Iнтерсiтi+, Iнтерсiтi та нiчний експрес подається лiтерами червоного кольору, а про поїзди iнших категорiй - лiтерами чорного кольору.
До розкладу руху пасажирських поїздiв на стендi включаються примiськi поїзди, що слiдують вiд станцiї або прибувають на станцiю з/до мiст обласного значення, мiста Києва, Севастополя та Сiмферополя чи прямують у мiжнародному сполученнi.
Усi змiни розкладу руху пасажирських поїздiв, якi є постiйними з моменту внесення, повиннi вноситись в розклад на стендi протягом 1 доби з моменту прийняття рiшення про змiну розкладу руху.
Усi змiни розкладу руху пасажирських поїздiв, якi є тимчасовими, можуть вiдображатись на окремих плакатах бiля стендiв з обов'язковим зазначенням строкiв тимчасових змiн та причин, якими цi змiни викликанi.
На кожному вокзалi (пасажирськiй будiвлi) розмiщують стенди та афiшi з розкладом руху пасажирських поїздiв.
Зразок розмiщення iнформацiї щодо розкладу вiдправлення та прибуття пасажирських поїздiв наведено в додатку 4 до цих Правил".
2.2. Пункт 2.8 доповнити словами "мiсцезнаходження зупинок громадського транспорту".
2.3. Пункт 2.18 пiсля слова "провiдникiв" доповнити словом "(стюардiв)".
2.4. У пунктi 2.25 слова "бiзнес-класу" виключити.
3. Пункт 4.7 роздiлу 4 викласти у такiй редакцiї:
"4.7. Проїзнi документи за заявами, що подаються в термiн вiд 6 до 3 дiб до вiдправлення поїзда, повиннi бути викупленi протягом 1 доби, а менше 3 дiб - в день резервування мiсць".
4. У роздiлi 7:
4.1. Пункти 7.2, 7.3, 7.6, 7.9, 7.12, 7.13, 7.22, 7.23 пiсля слова "провiдник" у всiх вiдмiнках доповнити словом "(стюард)" у вiдповiдних вiдмiнках.
4.2. У пунктi 7.9 слова "електро-дизель-поїздiв пiдвищеного комфорту" замiнити словами "регiональних поїздiв".
4.3. Пункт 7.12 пiсля слiв "начальник поїзда" доповнити словами "мiсцезнаходження власника вагонiв поїзда" та доповнити пункт реченням такого змiсту: "По радiотрансляцiйнiй мережi поїзного радiомовлення повинна передаватись iнформацiя про послуги харчування i режим їх надання, iншi послуги".
5. У роздiлi 8:
5.1. У пунктах 8.3, 8.4, 8.8, 8.11 слова "три години" у всiх вiдмiнках, слово та цифру "3 години" замiнити словами "однiєї години" у вiдповiдних вiдмiнках.
5.2. Пункт 8.14 пiсля слiв "провiдник" та "провiдником" доповнити словами "(стюард)" та "(стюардом)" вiдповiдно.
5.3. У пунктi 8.29:
пiсля слова "провiдника" доповнити словом "(стюарда)";
друге речення пiсля слова "(машинiст)" доповнити словом "(стюард)".
5.4. Абзац другий пiдпункту "б" пункту 8.38 пiсля слiв "безпересадкового вагона" доповнити словом "(стюардом)".
6. У роздiлi 10:
6.1. У пунктi 10.3 слова "Експрес" виключити та доповнити словами та цифрами "поїздiв та вагонiв 1, 2 та 3 класiв денних швидкiсних поїздiв Iнтерсiтi (IС) та Iнтерсiтi (IС+)".
6.2. У пунктах 10.8, 10.9, 10.15 слова "електро-дизель-поїздiв пiдвищеного комфорту" замiнити словами "регiональних поїздiв".
7. У роздiлi 15:
7.1. Пункт 15.2 пiсля слова "провiдники" доповнити словом "(стюарди)".
7.2. У пунктi 15.7:
абзаци перший - четвертий викласти у такiй редакцiї:
"Перевезення собак незалежно вiд розмiру при собi у купе пасажирського чи швидкого поїзда, у тому числi собак-супровiдникiв слiпих, дозволяється лише в купейному вагонi за умови викупу пасажиром всiх мiсць купе. Великi собаки (вищi 45 см, не бiльше одного) перевозяться у намордниках на ланцюжках або ремiнних прив'язках, малi собаки - в ящиках, корзинах, клiтках (не бiльше двох особин).
Перевезення собак у вагонах з мiсцями для сидiння iнших категорiй поїздiв (швидкiсних, високошвидкiсних тощо) на таких самих умовах дозволяється, якщо у вагонi купе з мiсцями для сидiння є вiдокремленими.
У регiональних поїздах великi собаки перевозяться у крайнiх тамбурах першого i останнього вагонiв пiд наглядом супровiдника, а малi собаки розмiщуються пiд мiсцями для сидiння в ящиках, корзинах, клiтках (не бiльше двох особин).
Дрiбнi кiмнатнi тварини (крiм собак) та кiмнатнi декоративнi птахи перевозяться у всiх типах вагонiв незалежно вiд наявностi ручної поклажi i повиннi бути помiщенi в ящики, корзини, клiтки (не бiльше одного мiсця ручної поклажi) й вiльно розмiщатися на мiсцях, вiдведених для ручної поклажi";
доповнити пункт абзацом п'ятим такого змiсту:
"Наявнiсть оформленого належним чином ветеринарного документа для собак, дрiбних кiмнатних тварин та кiмнатних декоративних птахiв є обов'язковим".
У зв'язку з цим абзаци п'ятий - сьомий уважати вiдповiдно абзацами шостим - восьмим.
8. Пункт 17.1 роздiлу 17 пiсля слова "провiдника" доповнити словом "(стюарда)".
9. Пункт 18.2 роздiлу 18 пiсля слiв "провiдниками" доповнити словами "(стюардами)".
10. У пiдпунктi "г" пункту 19.7 роздiлу 19 слово та цифру "3 годин" замiнити словами "однiєї години".
11. У пунктi 21.2 роздiлу 21 слово та цифру "3 години" замiнити словами "одну годину".
12. Доповнити новим роздiлом 39 такого змiсту:
"РОЗДIЛ 39. Класифiкацiя пасажирських поїздiв
39.1. Класифiкацiя пасажирських поїздiв передбачає курсування денних поїздiв: Iнтерсiтi + (IС+), Iнтерсiтi (IС), регiональний експрес (РЕ), регiональний поїзд (Р), примiський поїзд (П), мiський поїзд (М); та нiчних поїздiв: нiчний експрес (НЕ), нiчний швидкий (НШ), нiчний пасажирський (НП).
Система класифiкацiї пасажирських поїздiв наведена у додатку 5 до цих Правил.
Система класифiкацiї пасажирських поїздiв iз рекомендованим рiвнем комфорту/сервiсу наведена у додатку 6 до цих Правил.
39.2. Iнтерсiтi+ (IС+) - денний швидкiсний поїзд, який курсує у прямому сполученнi. Вимоги: маршрутна швидкiсть 90 км/год i бiльше при допустимiй швидкостi до 200 км/год, вагони з мiсцями для сидiння 1-го та 2-го класу.
39.3. Iнтерсiтi (IС) - денний швидкiсний поїзд, який курсує у прямому сполученнi. Вимоги: маршрутна швидкiсть 80 км/год i бiльше при допустимiй швидкостi до 160 км/год, вагони з мiсцями для сидiння 1-го та 2-го класу з можливим включенням вагонiв 3-го класу.
39.4. Регiональний експрес (РЕ) - денний швидкiсний поїзд, який курсує в прямому та мiсцевому сполученнi. Вимоги: маршрутна швидкiсть 70 км/год i бiльше при допустимiй швидкостi до 140 км/год, вагони з мiсцями для сидiння 2-го та 3-го класу з можливим включенням вагонiв 1-го класу.
39.5. Регiональний поїзд (Р) - денний швидкий поїзд, який курсує в прямому та мiсцевому сполученнi. Вимоги: маршрутна швидкiсть 50 км/год i бiльше при допустимiй швидкостi до 120 км/год, вагони з мiсцями для сидiння 1-го, 2-го та 3-го класу.
39.6. Примiський поїзд (П) - поїзд, сформований з вагонiв, призначених для перевезення пасажирiв та ручної поклажi (багажу) у примiському сполученнi.
39.7. Мiський поїзд (М) - поїзд, сформований з вагонiв, призначених для перевезення пасажирiв та ручної поклажi (багажу) у мiському сполученнi з визначеною кiлькiстю мiсць для сидiння.
39.8. Нiчний експрес (НЕ) - нiчний швидкiсний поїзд, який курсує в прямому та мiсцевому сполученнi. Вимоги: маршрутна швидкiсть 70 км/год i бiльше при допустимiй швидкостi до 200 км/год, вагони СВ та купейнi.
39.9. Нiчний швидкий (НШ) - нiчний швидкий поїзд, який курсує у прямому та мiсцевому сполученнi. Вимоги: маршрутна швидкiсть 50 км/год i бiльше при допустимiй швидкостi до 140 км/год, вагони СВ, купейнi та плацкартнi.
39.10. Нiчний пасажирський (НП) - нiчний поїзд, який курсує у прямому та мiсцевому сполученнi. Вимоги: маршрутна швидкiсть до 50 км/год при допустимiй швидкостi до 140 км/год, вагони купейнi та плацкартнi з можливим включенням вагонiв СВ.
39.11. Послуги, що надаються пасажирам у вагонах пасажирських поїздiв та на вокзалах, повиннi бути безпечнi для життя i здоров'я пасажира та навколишнього середовища.
39.12. У всiх вагонах пасажирських поїздiв, крiм примiських та мiських, здiйснюється iндивiдуальна нумерацiя мiсць.
39.13. Кожна категорiя поїзда повинна мати iндивiдуальну емблему (символiку) та однотипне оформлення складу.
39.14. На вагони, якi включенi до складу поїзда, у визначених мiсцях наносяться умовнi позначення (пiктограми) для iдентифiкацiї пасажирами категорiї поїзда, вагона та послуг, якi надаються.
39.15. Пiктограми повиннi бути зрозумiлими та унiфiкованими.
39.16. На вагонах пасажирських поїздiв повинна зазначатися назва поїзда i категорiя вагона, маршрут прямування, кiлькiсть мiсць у вагонi.
Пiктограмами позначаються:
мiсця для сидiння та категорiя вагона;
мiсця для лежання (спальнi) та категорiя вагона;
мiсця для пасажирiв з дiтьми;
заборона палiння;
вагон-ресторан;
вагон-бар;
кондицiювання повiтря;
вагон з мiсцями для перевезення велосипедiв;
вагон з купе для перевезення пасажирiв-iнвалiдiв;
вагон з наданням послуг WiFi-iнтернету".
13. У дев'ятнадцятiй позицiї додатка 1 до Правил цифру "6" замiнити цифрою "9".
14. Доповнити Правила додатками 4 - 6 (додаються).
Заступник директора Департаменту державної полiтики у галузi залiзничного транспорту | О. Федоренко |
Додаток 4 до Правил перевезення пасажирiв, багажу, вантажобагажу та пошти залiзничним транспортом України |
РОЗКЛАД
ВIДПРАВЛЕННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДIВ
(зразок заповнення)
Час | N поїзда, категорiя |
N колiї | N платформи |
Сполучення | Маршрут (час прибуття - вiдправлення) | Час прибуття на кiнцеву станцiю | Перiодичнiсть курсування | Примiтки | |
прибуття | вiдправлення | ||||||||
0055 | 0115 | 24 НШ | 2 | 1 | Одеса - Москва | Вiнниця (2155 2159), Київ (0055 0115), Конотоп (0337 0357), Брянськ (0844 0910), Калуга (1220 1222) | 1516 | щоденно | |
2358 | 7 НШ | 7 | 3 | Київ - Чоп | Вiнниця (0307 0311), Тернопiль (0722 0727), Львiв (0941 1008) | 1527 | щоденно |
РОЗКЛАД
ПРИБУТТЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДIВ
(зразок заповнення)
Прибуття поїзда | Сполучення | N колiї |
N платформи |
N поїзда, категорiя |
Маршрут (час прибуття - вiдправлення) | Вiдправлення з початкової станцiї | Перiодичнiсть курсування | Примiтки |
0055 | Одеса - Москва | 2 | 1 | 24 НШ | Вiнниця (2155 2159), Київ (0055 0115), Конотоп (0337 0357), Брянськ (0844 0910), Калуга (1220 1222) | 1504 | щоденно |
Додаток 5 до Правил перевезення пасажирiв, багажу, вантажобагажу та пошти залiзничним транспортом України |
Система класифiкацiї пасажирських поїздiв
Категорiя поїзда | Тип поїзда | Швидкiсть руху | Категорiя вагона/мiсць | |
маршрутна | допустима | |||
Iнтерсiтi+ (IС+) | Денний швидкiсний | 90 км/год i бiльше | До 200 км/год | 1 клас |
2 клас | ||||
Iнтерсiтi (IС) | Денний швидкiсний | 80 км/год i бiльше | До 160 км/год | 1 клас |
2 клас | ||||
3 клас (м/в) | ||||
Регiональний експрес (РЕ) | Денний швидкiсний | 70 км/год i бiльше | До 140 км/год | 1 клас (м/в) |
2 клас | ||||
3 клас | ||||
Регiональний поїзд (Р) | Денний швидкий | 50 км/год i бiльше | До 120 км/год | 1 клас (м/в) |
2 клас | ||||
3 клас | ||||
Примiський поїзд (П) | Денний примiський | - | - | - |
Мiський поїзд (М) | Денний мiський | - | - | - |
Нiчний експрес (НЕ) | Нiчний швидкiсний | 70 км/год i бiльше | До 200 км/год | СВ |
К | ||||
Нiчний швидкий (НШ) | Нiчний швидкий | 50 км/год i бiльше | До 140 км/год | СВ |
К | ||||
ПЛ | ||||
Нiчний пасажирський (НП) | Нiчний пасажирський | До 50 км/год | До 140 км/год | СВ (м/в) |
К | ||||
ПЛ |
Примiтка. М/в - можливе включення.
Додаток 6 до Правил перевезення пасажирiв, багажу, вантажобагажу та пошти залiзничним транспортом України |
СИСТЕМА КЛАСИФIКАЦIЇ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДIВ IЗ РЕКОМЕНДОВАНИМ РIВНЕМ КОМФОРТУ/СЕРВIСУ
Критерiї класифiкацiї | Характеристика | |||||||||||||||||||
Категорiя пасажирського поїзда | Iнтерсiтi+ (IС+) | Iнтерсiтi (IС) | Регiональний експрес (РЕ) | Регiональний поїзд (Р) | Примiський поїзд (П) | Мiський поїзд (М) | Нiчний експрес (НЕ) | Нiчний швидкий (НШ) | Нiчний пасажирський (НП) | |||||||||||
1. Вид сполучення | Регiональне | Регiональне | Регiональне | Регiональне | Примiське | Мiське | Регiональне | Регiональне | Регiональне | |||||||||||
2. Категорiя поїзда | Денний швидкiсний | Денний швидкiсний | Денний швидкiсний | Денний швидкий | Денний примiський | Денний мiський | Нiчний швидкiсний | Нiчний швидкий | Нiчний пасажирський | |||||||||||
3. Категорiя вагону | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 (м/в) |
1 (м/в) |
2 | 3 | 2 | 3 | б/к | б/к | СВ | К | СВ | К | П | СВ (м/в) |
К | П |
А | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
4. Наявнiсть елементiв комфорту/сервiсу | ||||||||||||||||||||
4.1. Комфортабельнi сидiння 1-го класу з регульованим нахилом спинки крiсла, розташованi одне за одним за схемою 1 + 2 або 2 + 2* | Б | Б | Б | |||||||||||||||||
4.2. Комфортабельнi сидiння 2-го класу з регульованим нахилом спинки крiсла, розташованi одне за одним за схемою 2 + 2 або 3 + 2* | Б | Б | Б | Б | ||||||||||||||||
4.3. Сидiння або дивани 3-го класу без регульованого нахилу спинки, розташованi одне навпроти одного за схемою 3 + 3 | Б | Б | Б | |||||||||||||||||
4.4. Розетки для ноутбукiв (не менше нiж 1 на 2 пасажирських мiсця) | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | ||||||||||
4.5. WiFi-iнтернет** | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | |||||||||||||
4.6. Харчування у поїздi (вагон-ресторан, бар)** | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||||||||||||
4.7. Обов'язкове зазначення мiсця | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | ||
4.8. Квитки можна замовити за телефоном та через Iнтернет | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||
4.9. Пiд час резервування квитка вiдповiдно до пункту 4.9 роздiлу 4 Правил перевезення пасажирiв, багажу, вантажобагажу та пошти залiзничним транспортом України, затверджених наказом Мiнiстерства транспорту та зв'язку України вiд 27.12.2006 N 1196, зареєстрованих в Мiнiстерствi юстицiї 04.04.2007 за N 310/13577, можливо забронювати готель, автомобiль тощо | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||||||||||||||
4.10. Замовлення таксi чи носiїв (з вагону через провiдника) | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||||||
4.11. Система абонементiв | Б | Б | ||||||||||||||||||
4.12. Подача гарячих напоїв | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||||
4.13. Подача прохолоджувальних напоїв | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||||||||||||
4.14. Спецiальнi умови для iнвалiдiв** | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | ||||||
4.15. Обов'язкове кондицiювання, системи обiгрiву | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | |||||||||
4.16. Вентиляцiя, системи обiгрiву | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | |||||||||||
4.17. Iнформацiйнi табло (монiтори) | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б | ||||||||
4.18. Вiдеомонiтори** | Б | Б | Б | Б | Б | Б | ||||||||||||||
4.19. Можливiсть перевезення велосипеда** | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | |||||||
4.20. Свiжа преса (iнформацiйно-дiлова) | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||||||||||||||
4.21. Надання комплекту постiльної бiлизни, санiтарно-гiгiєнiчних наборiв | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||||||||||||
4.22. Експрес-пошта** | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | Д | ||
4.23. Можливiсть перевезення автомобiля в вагонi-автомобiлевозi, в складi поїзда мiж кiнцевими станцiями маршруту** | Д | Д | Д | Д | Д | |||||||||||||||
4.24. Усi туалети в поїздi з системою вакуумного збору | Б | Б | Б | Б | Б | Б | Б |
Примiтки:
Б - забезпечується технiчними вимогами до рухомого складу або входить до базового набору послуг;
Д - послуга оплачується додатково;
м/в - можливе включення;
б/к - без категорiї.
____________
* У складi поїздiв класу IС+ та IС
можуть тимчасово використовуватися пасажирськi
вагони 1-го та 2-го класу з вiдмiнною компоновкою
салону за умови, що цi вагони були придбанi та
поставленi на баланс до набрання чинностi цим
документом до моменту проходження ними
чергового капiтально-вiдновлювального ремонту iз
встановленням компоновки вiдповiдно до даної
класифiкацiї.
** Послуга надається в спецiально
обладнаних вагонах.