МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI
ПОВIДОМЛЕННЯ
Про результати промiжного перегляду антидемпiнгових заходiв щодо iмпорту в Україну листiв азбестоцементних гофрованих (шиферу) походженням з Росiйської Федерацiї
Вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) 17.03.2017 Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) розглянула поданий Мiнiстерством економiчного розвитку i торгiвлi України (далi - Мiнекономрозвитку) звiт та матерiали про результати проведення промiжного перегляду антидемпiнгових заходiв щодо iмпорту в Україну листiв азбестоцементних гофрованих (шиферу) походженням з Росiйської Федерацiї. Перегляд iнiцiйований на вимогу асоцiацiї "Українське хризотилове об'єднання", яка представляла iнтереси українських виробникiв шиферу ПАТ "Iвано-Франкiвськцемент", ТОВ "Краматорський шифер", ТОВ "Днiпровська хвиля" та ТОВ "Балаклiйський шиферний комбiнат".
За результатами такого розгляду Комiсiя встановила:
у перiод промiжного перегляду (друге пiврiччя 2014 р. - перше пiврiччя 2015 р.) антидемпiнгових заходiв iмпорт в Україну листiв азбестоцементних гофрованих (шиферу) походженням з Росiйської Федерацiї здiйснювався за демпiнговими цiнами;
рiвень демпiнгової маржi в перiод промiжного перегляду становив 37,4%;
ВАТ "Бєлгородасбестоцемент" не надало iнформацiї про цiни продажу на внутрiшньому ринку Росiйської Федерацiї, що запитувалася Мiнекономрозвитку, тому висновки щодо нормальної вартостi зроблено вiдповiдно до iнформацiї, якою володiє Мiнекономрозвитку;
протягом дослiджуваного перiоду (2012 р. - перше пiврiччя 2015 р.) вiдбулося погiршення соцiально-економiчних показникiв нацiонального товаровиробника, зокрема, скоротились обсяги виробництва, обсяги використання виробничих потужностей, обсяги продажу на внутрiшньому ринку, прибутки, кiлькiсть працюючих, продуктивнiсть працi, коефiцiєнт лiквiдностi тощо;
демпiнговий iмпорт в Україну листiв азбестоцементних гофрованих (шиферу) походженням з Росiйської Федерацiї здiйснювався за цiнами, нижчими нiж цiни продажу нацiонального товаровиробника на внутрiшньому ринку України та його собiвартiсть;
iснує прямий причинно-наслiдковий зв'язок мiж зростанням рiвня демпiнгової маржi та шкодою, що наносилася нацiональному товаровиробниковi;
рiвень застосованих антидемпiнгових заходiв не був достатнiм для усунення шкоди нацiональному товаровиробниковi внаслiдок демпiнгового iмпорту;
запропонованi ВАТ "Бєлгородасбестоцемент" зобов'язання про перегляд цiн є неприйнятними вiдповiдно до статтi 15 Закону.
Зважаючи на вищезазначене та керуючись положеннями Закону, Комiсiя прийняла рiшення N АД-368/2017/4411-05, згiдно з яким завершила промiжний перегляд, порушений рiшенням Комiсiї вiд 03.09.2015 N АД-333/2015/4442-06, та встановила розмiр ставки антидемпiнгового мита щодо iмпорту в Україну листiв азбестоцементних гофрованих (шиферу) походженням з Росiйської Федерацiї на рiвнi 37,4 %, вiдхиливши запропонованi ВАТ "Бєлгородасбестоцемент" добровiльнi зобов'язання про перегляд його цiн.
Рiшення Комiсiї вiд 17.03.2017 N АД-368/2017/4411-05 набирає чинностi через 10 днiв з дня опублiкування цього повiдомлення.