МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI
ПОВIДОМЛЕННЯ
Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну шприцiв походженням з Республiки Iндiя, Турецької Республiки i Китайської Народної Республiки
Вiдповiдно до статтi 12 Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) 25 жовтня 2017 року Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) розглянула скаргу про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну шприцiв походженням з Республiки Iндiя, Турецької Республiки i Китайської Народної Республiки, подану ПАТ "ГЕМОПЛАСТ" та ПрАТ "ТЮМЕНЬ-МЕДИКО-СМIЛА" (далi - заявник), а також звiт i висновки Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України (далi - Мiнекономрозвитку) про результати проведення антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну шприцiв походженням з Республiки Iндiя, Турецької Республiки i Китайської Народної Республiки.
За результатами розгляду Комiсiя встановила:
у скарзi наведено достатньо iнформацiї, на пiдставi якої можна вважати, що її подано належним нацiональним товаровиробником;
у скарзi наведено достатньо iнформацiї, згiдно з якою iмпорт в Україну шприцiв походженням з Республiки Iндiя, Турецької Республiки i Китайської Народної Республiки мiг здiйснюватися за демпiнговими цiнами, оскiльки експортнi цiни були нижчими за цiни продажу шприцiв на внутрiшньому ринку Республiки Iндiї, Турецької Республiки i Китайської Народної Республiки, при цьому рiвень демпiнгової маржi не може вважатися мiнiмальним, а обсяги iмпорту незначними вiдповiдно до положень Закону;
у скарзi мiститься достатньо iнформацiї стосовно того, що iмпорт в Україну шприцiв походженням з Республiки Iндiя, Турецької Республiки i Китайської Народної Республiки здiйснювався в таких обсягах i на таких умовах, що мiг призвести до заподiяння шкоди нацiональному товаровиробнику;
у перiод 2015 - 2016 роки порiвняно з 2014 роком:
- частка сукупного iмпорту з Республiки Iндiя, Турецької Республiки i Китайської Народної Республiки вiдносно споживання зросла на 13 % i 120 % вiдповiдно;
- частка сукупного iмпорту з Республiки Iндiя, Турецької Республiки i Китайської Народної Республiки вiдносно виробництва заявника зросла на 17 % i 214 % вiдповiдно;
- обсяги виробництва заявника скоротилися на 19 % i 35 % вiдповiдно;
- використання виробничих потужностей пiдприємств заявника скоротилося на 19 % i 35 % вiдповiдно;
- обсяги продажу заявника на внутрiшньому ринку України скоротилися на 14 % i 30 % вiдповiдно;
- обсяги експорту заявника скоротилися на 40 % у 2015 роцi, а у 2016 роцi експорт заявником не здiйснювався;
- зайнятiсть на пiдприємствах заявника скоротилася на 11 % 120 % вiдповiдно;
- середньомiсячна зарплата на пiдприємствах заявника скоротилася на 28 % i 26 % вiдповiдно.
У зв'язку з вищезазначеним та вiдповiдно до статтi 12 Закону Комiсiя прийняла рiшення N АД-379/2017/4411-05, згiдно з яким порушила антидемпiнгове розслiдування щодо iмпорту в Україну товару, що має такий опис: шприци з полiмерних матерiалiв з голками або без голок, двокомпонентнi та трьохкомпонентнi, що можуть класифiкуватися згiдно з УКТЗЕД за кодом 9018 31 10 00:
- ємнiстю 2 мл i 5 мл походженням з Китайської Народної Республiки;
- ємнiстю 2 мл i 5 мл походженням з Турецької Республiки;
- ємнiстю 2 мл, 5 i 10 мл походженням з Республiки Iндiя.
Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнекономрозвитку.
У разi якщо антидемпiнгове розслiдування стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до Мiнекономрозвитку iнформацiю, що може бути корисною для проведення розслiдування.
Iнформацiя, що подається Мiнекономрозвитку, повинна базуватися на фактах, а не на голослiвних твердженнях чи припущеннях. Водночас iнформацiя враховується Мiнекономрозвитку в разi подання її державною мовою України та у строки, установленi Законом, Комiсiєю або Мiнекономрозвитку.
Протягом 30 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономрозвитку здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн антидемпiнгового розслiдування та розглядає вимоги щодо проведення слухань. У запитi про реєстрацiю заiнтересована сторона антидемпiнгового розслiдування повинна зазначити найменування, юридичну адресу, номер телефону, адресу електронної пошти органiзацiї, прiзвище, iм'я та по батьковi контактної особи, вид дiяльностi (виробник, iмпортер, експортер тощо).
Протягом 60 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономрозвитку розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення антидемпiнгового розслiдування. Iнформацiя повинна надаватись українською мовою або мовою оригiналу та супроводжуватись українським перекладом. У разi якщо iнформацiя має конфiденцiйний характер, необхiдно пiдготувати та надiслати до Мiнекономрозвитку її конфiденцiйну та неконфiденцiйну версiї.
Рiшення Комiсiї вiд 25.10.2017 N АД-379/2017/4411-05 набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.
Контактна iнформацiя:
тел. (044) 596-67-55, 596-67-36;
e-mail: tradedefence@me.gov.ua.
Адреса Мiнекономрозвитку: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008.
Iнформацiя щодо вхiдної
кореспонденцiї:
тел. (044) 253-93-94, факс: (044) 253-63-71,
e-mail: meconomy@me.gov.ua.