МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI
ПОВIДОМЛЕННЯ
Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну прокату з вуглецевої сталi з покриттям походженням з Китайської Народної Республiки
Вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) розглянула:
скаргу товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "Модуль - Україна" (далi - Заявник) про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну прокату з вуглецевої сталi з покриттям походженням з Китайської Народної Республiки (далi - скарга);
звiт i висновки Мiнiстерства розвитку економiки, торгiвлi та сiльського господарства України про результати проведення антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну прокату з вуглецевої сталi з покриттям походженням з Китайської Народної Республiки.
За результатами розгляду Комiсiя встановила:
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв, на пiдставi яких можна вважати, що її подано належним нацiональним товаровиробником;
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв, на пiдставi яких можна вважати, що iмпорт в Україну прокату з вуглецевої сталi з покриттям походженням з Китайської Народної Республiки мiг здiйснюватися за демпiнговими цiнами, i рiвень демпiнгової маржi не може вважатися мiнiмальним, а обсяги iмпорту - незначними вiдповiдно до положень Закону;
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв стосовно того, що iмпорт в Україну прокату з вуглецевої сталi з покриттям походженням з Китайської Народної Республiки здiйснюється в таких обсягах i на таких умовах, що може заподiювати шкоду нацiональному товаровиробнику.
Зокрема, вiдповiдно до матерiалiв скарги, за перiод дослiдження (2 пiврiччя 2017 р. - 1 пiврiччя 2020 р.):
обсяги демпiнгового iмпорту з Китайської Народної Республiки зростали протягом перiоду дослiдження в абсолютних показниках, при цьому частка такого iмпорту складала бiльше половини вiд загального iмпорту i споживання. Вiдносно виробництва частка демпiнгового iмпорту коливалася вiд 665% до 808%;
цiни демпiнгового iмпорту були суттєво нижчими вiд рiвня цiн та собiвартостi Заявника.
Аналiз динамiки основних показникiв фiнансово-господарської дiяльностi Заявника за перiод дослiдження засвiдчив, що вiдбулося погiршення цiлої низки показникiв, а саме: падiння обсягiв продажу, втрата долi ринку при зростаннi споживання на внутрiшньому ринку, накопичення запасiв готової продукцiї на складах, скорочення обсягiв виробництва, скорочення рiвня використання виробничих потужностей, погiршення фiнансового результату вiд реалiзацiї товару, погiршення лiквiдностi, скорочення iнвестицiй.
У зв'язку iз зазначеним та вiдповiдно до статтi 12 Закону Комiсiя вирiшила:
1. Порушити антидемпiнгове розслiдування щодо iмпорту в Україну товару, що має такий опис:
прокат плоский з вуглецевої сталi, плакований, з гальванiчним або iншим покриттям, що класифiкується у товарних пiдпозицiях 7210 70, 7210 90 та 7212 40 згiдно з УКТЗЕД.
Країною походження товару, опис якого зазначено вище, є Китайська Народна Республiка.
Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнекономiки.
У разi якщо розслiдування стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до Мiнекономiки iнформацiю, яка може бути корисною для проведення розслiдування.
Iнформацiя, що подається Мiнекономiки, повинна базуватися на фактах, а не на голослiвних твердженнях чи припущеннях. Водночас iнформацiя враховується Мiнекономiки у разi подання її державною мовою України та в строки, установленi Законом, Комiсiєю або Мiнекономiки.
Протягом 30 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн розслiдування та розглядає вимоги щодо проведення слухань. У запитi про реєстрацiю заiнтересована сторона розслiдування повинна зазначити найменування, юридичну адресу, номер телефону, адресу електронної пошти органiзацiї, вид дiяльностi (виробник, iмпортер, експортер тощо), прiзвище, iм'я та по батьковi контактної особи. Рекомендована форма запиту про реєстрацiю заiнтересованою стороною розслiдування наведена у додатку до цього повiдомлення.
Протягом 60 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення розслiдування. Iнформацiя повинна надаватися українською мовою або мовою оригiналу та супроводжуватися перекладом українською мовою.
У разi якщо iнформацiя має конфiденцiйний характер, необхiдно пiдготувати та надiслати до Мiнекономiки її конфiденцiйну та неконфiденцiйну версiї.
Рiшення Комiсiї вiд 14.12.2020 N АД-471/2020/4411-03 набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.
Контактна iнформацiя: тел. (044)
596-67-55, 596-67-36.
E-mail: tradedefence@me.gov.ua.
Адреса Мiнекономiки: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008.
Iнформацiя щодо вхiдної
кореспонденцiї: тел. (044) 253-93-94.
E-mail: meconomy@me.gov.ua.
Додаток Форма запиту щодо реєстрацiї заiнтересованою стороною розслiдування |
{на офiцiйному фiрмовому бланку компанiї/органiзацiї}
Вiдповiдно до частини дванадцятої статтi 12 Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" просимо зареєструвати заiнтересованою стороною антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну прокату з вуглецевої сталi з покриттям походженням з Китайської Народної Республiки (компанiю/органiзацiю) на пiдставi наступного:
I. Iнформацiя про заiнтересовану сторону:
Повна та скорочена назви компанiї:
Статус компанiї у рамках розслiдування {iмпортер, експортер, виробник, споживач, їх об'єднання, iнше (вкажiть)}:
Основний вид дiяльностi:
Вiдомостi про контактну особу:
Вiдомостi про юридичного представника (у разi наявностi):
Адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:
Електронна адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:
II. Iнформацiя про дiяльнiсть компанiї
{необхiдно надати данi щодо товару, що є об'єктом розслiдування, що стосуються компанiї вiдповiдно до виду дiяльностi, за календарний рiк, що безпосередньо передує порушенню розслiдування}
Загальний обсяг виробництва товару, що є об'єктом розслiдування в кiлькiсних (тонн) та вартiсних показниках (дол. США):
Обсяг виробництва (тонн) (у розрiзi кодiв УКТЗЕД чи основних видiв товару):
Загальний обсяг закупiвлi товару, що є об'єктом розслiдування у кiлькiсних (тонн) та вартiсних показниках (дол. США):
Основнi постачальники товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi постачання та частки постачальника в загальному постачаннi товару, що є об'єктом розслiдування:
Загальний обсяг продажу товару, що є об'єктом розслiдування в кiлькiсних (тонн) та вартiсних показниках (дол. США):
Обсяг продажу (тонн) (у розрiзi кодiв УКТЗЕД чи основних видiв товару):
Основнi покупцi товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi реалiзацiї та частки покупця в загальнiй реалiзацiї товару, що є об'єктом розслiдування:
{за пiдписом керiвника пiдприємства або уповноваженої особи}
{якщо iснують обґрунтованi пiдстави для застосування конфiденцiйного режиму до iнформацiї, необхiдно чiтко зазначити про це та в такому випадку необхiдно пiдготувати двi версiї запиту: конфiденцiйну та неконфiденцiйну}