Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Среда, Июнь 4, 2025 - 14:20
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

Відновлення поромних перевезень. Переговори з Азербайджаном на завершальному етапі – АМПУ

Адміністрація морських портів домовляється про відновлення поромних перевезень із Баку в Україну

   Адміністрація морських портів завершує переговори щодо відновлення поромних перевезень за маршрутом Азербайджан-Україна. Про це повідомив голова АМПУ Юрій Литвин, повідомляє Інтерфакс-Україна.

"На завершальному етапі знаходяться переговори щодо відновлення поромних перевезень з Баку в Україну і транзитом через усі країни, що проходять судами. Найближчим часом ми сподіваємося, що поромна переправа запрацює", – сказав Литвин на конференції Grain Storege Forum у Києві у вівторок, 28 травня.
   За словами голови АМПУ, робота поромної лінії залежатиме від ринку: урожайності сільгоспкультур, роботи всього сільського господарства, номенклатури вантажів на експорт-імпорт та функціонування економіки загалом.

   "За порти можете бути спокійними. Вони працюватимуть у режимі 24/7. Все необхідне для цього у нас є. Сподіваємося, що гроші, які ми спільно заробляємо, будуть інвестовані в інфраструктуру портів, і її буде оперативно відновлено", – наголосив Литвин. .

   Адміністрація морпортів ставить перед собою пріоритетне завдання протягом найближчих двох років відновити інфраструктуру портів щонайменше до довоєнного рівня. Для цього, сказав голова АМПУ, потрібно 9-9,5 млрд. грн.

   На початку 2016 року Міністерство економічного розвитку України заявило про повне припинення транзиту українських товарів територією Росії. Однією з альтернатив став новий Шовковий шлях. Цей маршрут включає поромні переправи Чорного та Каспійського морів (Іллічівськ – Батумі та Алят – Актау-Порт) та мав стати конкурентним у порівнянні з традиційним сухопутним маршрутом.

15 січня 2016 року з Іллічівська вирушив у тестовий рейс контейнерний поїзд за маршрутом Україна-Грузія-Азербайджан-Казахстан-Китай (через Каспій та Чорне море). Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут пролягає через Китай, Казахстан, Азербайджан, Грузію та Туреччину і далі – до Європи.

У січні 2024 року стало відомо, що ЄС виділяє 10 млрд євро на Транскаспійський коридор в обхід Росії. Українські порти "Одеса" та "Чорноморськ" також включені до морського відрізку Транскаспійського коридору.

  • На початку квітня 2024 року Україна відновила перевезення контейнерів Чорним морем. В один із портів Великої Одеси вперше з початку повномасштабної війни зайшов контейнеровоз.
  • За підсумками квітня вантажообіг українських морських портів збільшився у квітні вдвічі. Найбільше оброблено зернових вантажів – 6,3 млн. тонн.
ЛІГА:ЗАКОН
Ср, Май 29, 2024 09:44

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua